PDA

Bekijk Volledige Versie : Krant in oprichting



antiapartheid
15-04-04, 19:52
wie o wie doet mee de naam staat al op papier. tegelijkertijd politiekpartij oprichten om alle ilegalen te legaliseren en de grenzen wijd open te zetten voor alle vluchtellingen uit irak en afganistan en palastina en dan die bezete landen hiervandaan te bevrijden en op bouwen met lieve woorden zoals verdonk wil.

lennart
15-04-04, 19:57
Goed idee.

Vooral de grenzen wagenwijd openzetten is een uitstekend idee. Weg met grenzen. :cool:

Bommel Ding
15-04-04, 19:58
Ik adviseer je om eerst eens wat aan je Nederlands te gaan doen, want nu lachen mensen als NL_X je uit!

lennart
15-04-04, 20:00
Geplaatst door Bommel Ding
Ik adviseer je om eerst eens wat aan je Nederlands te gaan doen, want nu lachen mensen als NL_X je uit!

Niets van Bommel aantrekken. Gewoon wat meer leestekens gebruiken, en je zinnen beginnen met een hoofdletter. :duim:

observer
15-04-04, 20:27
dan die bezete landen hiervandaan te bevrijden irak is al bevrijd

Pytaghoras
15-04-04, 20:27
Geplaatst door antiapartheid
wie o wie doet mee de naam staat al op papier. tegelijkertijd politiekpartij oprichten om alle ilegalen te legaliseren en de grenzen wijd open te zetten voor alle vluchtellingen uit irak en afganistan en palastina en dan die bezete landen hiervandaan te bevrijden en op bouwen met lieve woorden zoals verdonk wil.

En wat moet ik doen? Moet ik illigalen gaan smokkelen?

nl-x
15-04-04, 20:38
Geplaatst door observer
irak is al bevrijd

Ik heb het inderdaad niet zo met mensen die slecht Nederlands kunnen schrijven of praten.

Ook heb ik het niet zo met mensen die hun zinnen niet afmaken... zoals observer. Er moet nog "van Saddam." achter.

vlegeltje
15-04-04, 21:37
Geplaatst door lennart
Vooral de grenzen wagenwijd openzetten is een uitstekend idee. Weg met grenzen. :cool:

Helemaal mee eens :duim:

Imagine ahaaaaaall the pieeeeeeeple
living life in peace.

:engel:

Mattijs
15-04-04, 22:54
Maar dan alleen over zee, met als enige toegangsdeur straks Cyprus :cool: