PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitnodiging om te komen discussieren



De Democraat
16-04-04, 10:49
Hallo allemaal,

Wellicht zijn er hier mensen die tijd over hebben om ook nog een ander forum te bezoeken.
Graag zou ik jullie dan willen uitnodigen om ons forum te bezoeken.
www.politiekdebat.nl

Op dit forum discussieren wij over van alles rond politiek.
Regelmatig hebben wij het dan ook over allochtonen, moslims, integratie en immigratie. Het probleem is alleen dat er op ons forum vrijwel alleen autochtonen komen. Gevolg is dus een eenzijdig debat over dit soort onderwerpen.

Het zou daarom leuk zijn wanneer er meer mensen zouden komen die uit de hoek van de allochtonen/moslims komen.

Bezoek ons forum via deze link:
http://www.politiekdebat.nl/forum/index.php

Tot ziens dan maar!

Groeten,
De Democraat

(excuses voor dit bericht, die wellicht wordt gezien als spam, zo is het alleen niet bedoeeld)

lennart
16-04-04, 10:57
Waarom geen debat over de beroerde staat van de wereldeconomie; de torenhoge schuldenberg bijvoorbeeld (geschat op 400 biljoen dollar)?

Dat is pas een onderwerp dat ons allen raakt.

Tomas
16-04-04, 11:00
Niks voor Yehi?

Bofko
16-04-04, 11:05
Ze missen blijkbaar wat polarisatie daar en komen hier onze allochtonen ronselen. :mad:

Tomas
16-04-04, 11:08
Ja, laat ze hun eigen allochtonen maar kweken. Of neem kampers, die zijn ook leuk.

Bofko
16-04-04, 11:09
Ze moeten wel kunnen lezen natuurlijk

lennart
16-04-04, 11:09
Laat ze maar chinezen zoeken :mad:

Tomas
16-04-04, 11:11
Als wij een echte hooligan krijgen mogen jullie Yehi.

De Democraat
16-04-04, 11:23
Ik zal het overleggen.... :bril:

Goodnight
16-04-04, 11:44
Jullie kunnen ook niet serieus reageren op een voorstel he?

En wie zijn weer die vreemde snuiters die denken lolbroeken te zijn?

Juistem: autochtonen.

Democraat ik weet ut goed gemaakt, als je nou eens een paar snuggere autochtonen deze kant op stuurt?
Dat zou al een hele goede bijdrage zijn aan serieuze dicussie op dit forum.

Sturen wij jullie euhm...juist ja Yehi en anders wel SjaakSpier. :stout:

Goodnight
16-04-04, 11:45
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Pimp :ego:

dacht dat jij van de lammetjes en kuikentjes ging genieten?
:vreemd:

Bofko
16-04-04, 11:48
Slecht begin van de onderhandeling Goodnight.

Het zit hier al veel te vol met autochtonen.

Bofko
16-04-04, 11:52
Geplaatst door Goodnight
Jullie kunnen ook niet serieus reageren op een voorstel he?

En wie zijn weer die vreemde snuiters die denken lolbroeken te zijn?

Juistem: autochtonen.

Democraat ik weet ut goed gemaakt, als je nou eens een paar snuggere autochtonen deze kant op stuurt?
Dat zou al een hele goede bijdrage zijn aan serieuze dicussie op dit forum.

Sturen wij jullie euhm...juist ja Yehi en anders wel SjaakSpier. :stout:

Als ik jou was zou ik arnd in de aanbieding doen.

barfly
16-04-04, 11:54
Geplaatst door Goodnight
Jullie kunnen ook niet serieus reageren op een voorstel he?

En wie zijn weer die vreemde snuiters die denken lolbroeken te zijn?

Juistem: autochtonen.

Democraat ik weet ut goed gemaakt, als je nou eens een paar snuggere autochtonen deze kant op stuurt?
Dat zou al een hele goede bijdrage zijn aan serieuze dicussie op dit forum.

Sturen wij jullie euhm...juist ja Yehi en anders wel SjaakSpier. :stout:

Ja de allochtonen maken hier weinig grappen das jammer...

Goodnight
16-04-04, 11:57
Geplaatst door Bofko
Slecht begin van de onderhandeling Goodnight.

Het zit hier al veel te vol met autochtonen.

de kwaliteit laat te wensen over :hihi:

Goodnight
16-04-04, 11:59
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Dat vind ik een uiterst suggestieve opmerking :ego:

Gewoon kuikens en lammetjes-------------->L E N T E......

sjees wat een dubbelzinnige breinen allemaal.
:vreemd:

Goodnight
16-04-04, 12:05
Geplaatst door Bofko
Als ik jou was zou ik arnd in de aanbieding doen.

dat is een autochtoon...en als beheer met strafpunten blijft strooien dan is ie binnen de kortste keren verdwenen.

Bofko
16-04-04, 12:05
Geplaatst door Goodnight
de kwaliteit laat te wensen over :hihi:

Geef ze dan ook een fatsoenlijke Maroc.nl-inburgeringscursus !!! :mad:
Vergeet niet dat de meesten zonder zo'n kursus op dit forum komen.

Goodnight
16-04-04, 12:08
Geplaatst door barfly
Ja de allochtonen maken hier weinig grappen das jammer...

voor grappen moet je naar humor.nl.....wij allo's nemen onze taak serieus! :ego:

Goodnight
16-04-04, 12:08
Geplaatst door Bofko
Geef ze dan ook een fatsoenlijke Maroc.nl-inburgeringscursus !!! :mad:
Vergeet niet dat de meesten zonder zo'n kursus op dit forum komen.

maar autochtonen zijn toch initiatiefrijk?
Hebben ze mijn hulp helemaal niet nodig!

mark61
16-04-04, 12:11
Geplaatst door Goodnight
maar autochtonen zijn toch initiatiefrijk?
Hebben ze mijn hulp helemaal niet nodig!

Hulp, hulp? Je moet ze gewoon verplichten! Het gaat er niet om of ze het zelf wel kunnen, je moet het erin rammen.

Goodnight
16-04-04, 12:13
Geplaatst door mark61
Hulp, hulp? Je moet ze gewoon verplichten! Het gaat er niet om of ze het zelf wel kunnen, je moet het erin rammen.

In dat geval.........:zweep:

:zweep:
:zweep:
:zweep:

mark61
16-04-04, 12:17
Geplaatst door Goodnight
In dat geval.........:zweep:

Kunt u iets concreter zijn aangaande de inburgeringseisen? Cursus Arabisch, Tamazight? Het Marokkaanse volkslied? De Nationale Geschiedenis in 23 multiple choice-vragen?

S@deeQ
16-04-04, 15:51
Geplaatst door De Democraat
Hallo allemaal,

Wellicht zijn er hier mensen die tijd over hebben om ook nog een ander forum te bezoeken.
Graag zou ik jullie dan willen uitnodigen om ons forum te bezoeken.
www.politiekdebat.nl

Op dit forum discussieren wij over van alles rond politiek.
Regelmatig hebben wij het dan ook over allochtonen, moslims, integratie en immigratie. Het probleem is alleen dat er op ons forum vrijwel alleen autochtonen komen. Gevolg is dus een eenzijdig debat over dit soort onderwerpen.

Het zou daarom leuk zijn wanneer er meer mensen zouden komen die uit de hoek van de allochtonen/moslims komen.

Bezoek ons forum via deze link:
http://www.politiekdebat.nl/forum/index.php

Tot ziens dan maar!

Groeten,
De Democraat

(excuses voor dit bericht, die wellicht wordt gezien als spam, zo is het alleen niet bedoeeld)


:ninja2: lopen genoeg geiten daar rond?

is schelden toegestaan ?? :chinees:

jesse
16-04-04, 16:39
Geplaatst door De Democraat
Hallo allemaal,

Wellicht zijn er hier mensen die tijd over hebben om ook nog een ander forum te bezoeken.
Graag zou ik jullie dan willen uitnodigen om ons forum te bezoeken.
www.politiekdebat.nl

Op dit forum discussieren wij over van alles rond politiek.
Regelmatig hebben wij het dan ook over allochtonen, moslims, integratie en immigratie. Het probleem is alleen dat er op ons forum vrijwel alleen autochtonen komen. Gevolg is dus een eenzijdig debat over dit soort onderwerpen.

Het zou daarom leuk zijn wanneer er meer mensen zouden komen die uit de hoek van de allochtonen/moslims komen.

Bezoek ons forum via deze link:
http://www.politiekdebat.nl/forum/index.php

Vriendelijk bedankt, maar hier is het veel gezelliger.
Tot ziens dan maar!

Groeten,
De Democraat

(excuses voor dit bericht, die wellicht wordt gezien als spam, zo is het alleen niet bedoeeld)

Julien
16-04-04, 16:49
En wat verstaan ze onder allochtonen dan? :(

Hume
16-04-04, 18:16
Geplaatst door Julien
En wat verstaan ze onder allochtonen dan? :(

We zijn heel zakelijk daarin hoor, gewoon iedereen waarvan tenminste een van de ouders niet een nederlandse nationaliteit heeft, maar meestal hebben we het over niet-westerse allochtonen.

Tomas
16-04-04, 18:20
Geplaatst door Hume
We zijn heel zakelijk daarin hoor, gewoon iedereen waarvan tenminste een van de ouders niet een nederlandse nationaliteit heeft, maar meestal hebben we het over niet-westerse allochtonen.

Neem op de terug weg Julien dan mee.

S@deeQ
16-04-04, 18:26
Geplaatst door Tomas
Neem op de terug weg Julien dan mee.

Jammer dat ze geen dieren toelaten op hun forum, zo een maffe poesje mogen ze ook hebben :auw2:

Tomas
16-04-04, 18:27
Geplaatst door S@deeQ
Jammer dat ze geen dieren toelaten op hun forum, zo een maffe poesje mogen ze ook hebben :auw2:

Al zou het mogen, als ze daar allemaal zo praten als deze dan zou ik er nog niet doodgevonden willen worden.

S@deeQ
16-04-04, 18:31
Geplaatst door Tomas
Al zou het mogen, als ze daar allemaal zo praten als deze dan zou ik er nog niet doodgevonden willen worden.


:schrik:

is dit misschien dan wel wat voor je ?


Forum (http://communities.zeelandnet.nl/data/poezen/index.php?page=99&error=2)

Tomas
16-04-04, 18:34
Geplaatst door S@deeQ
Forum (http://communities.zeelandnet.nl/data/poezen/index.php?page=99&error=2)

Geen toegang!

De pagina die je wilt bekijken, is alleen bestemd voor leden van deze community.
Omdat je nog niet ingelogd bent, kan niet vastgesteld worden of je de lid bent van deze community.


Alleen van het woord community moet ik al braken.

Julien
16-04-04, 19:49
Geplaatst door Hume
We zijn heel zakelijk daarin hoor, gewoon iedereen waarvan tenminste een van de ouders niet een nederlandse nationaliteit heeft, maar meestal hebben we het over niet-westerse allochtonen.

ik ruik hier discriminatie :D Wat maakt een Turk meer allochtoon dan een Griek? Alleen omdat een Griek wel in de EU zit, en een Turk niet?

Hume
16-04-04, 20:04
Geplaatst door Julien
ik ruik hier discriminatie :D Wat maakt een Turk meer allochtoon dan een Griek? Alleen omdat een Griek wel in de EU zit, en een Turk niet?

Tja, ik verzin die definities niet maar ik zie er wel wat in de grieken delen onze gemeenschappelijke waarden van de verlichting (sterker nog de meeste van deze waarden stammen zelfs uit griekenland) en turkije niet.

Julien
16-04-04, 20:16
Geplaatst door Hume
Tja, ik verzin die definities niet maar ik zie er wel wat in de grieken delen onze gemeenschappelijke waarden van de verlichting (sterker nog de meeste van deze waarden stammen zelfs uit griekenland) en turkije niet.

ik zal maar zeggen hoe hollanders echt denken:

Heb je een (getint) kleurtje? Dan ben je allochtoon.

Ik ken een Franse jongen uit Guadeloupe, een Frans eiland op de Antillen, die wordt als allochtoon behandeld.. terwijl een andere Fransman die ik ken, ook Frans maar blank met blond haar, als een Nederlander wordt behandeld.

Is het niet zo dat je huidskleur hier meer zegt of je er bij hoort of niet?
:(

vlegeltje
16-04-04, 21:57
Geplaatst door Hume
Tja, ik verzin die definities niet maar ik zie er wel wat in de grieken delen onze gemeenschappelijke waarden van de verlichting (sterker nog de meeste van deze waarden stammen zelfs uit griekenland) en turkije niet.

Oh, je bedoeld het antieke Griekenland?
Athene?
Waar elke vrije burger tientallen slaven had?
Die hun vrouwen behandelden op een manier waarbij vergeleken de Taliban een feministische groepering is?
Dat Griekenland?

S@deeQ
16-04-04, 22:02
Geplaatst door vlegeltje
Oh, je bedoeld het antieke Griekenland?
Athene?
Waar elke vrije burger tientallen slaven had?
Die hun vrouwen behandelden op een manier waarbij vergeleken de Taliban een feministische groepering is?
Dat Griekenland?


:droef: :droef:

slavinnen !! onderdanige vrouwtjes !!! :verliefd: :verliefd:


De goeie ouwe tijd. ik zal het mijn moeder nooit vergeven dat ze me 2000 jaar te laat heeft gebaard :rotpc:

vlegeltje
16-04-04, 22:26
Geplaatst door S@deeQ
:droef: :droef:

slavinnen !! onderdanige vrouwtjes !!! :verliefd: :verliefd:


De goeie ouwe tijd. ik zal het mijn moeder nooit vergeven dat ze me 2000 jaar te laat heeft gebaard :rotpc:

Istambul heette vroeger Constantinopel en was de hoofdstad van het oost-romeinse rijk, ofwel het christelijke Byzantium. Het is daar dat het fenomeen 'HAREM' is uitgevonden. En ook de 'ENEUCH' (auw). En de hedentendage zo controversiele gezichtssluier.

De arabieren hebben dit overgenomen van de christenen.

De Democraat
16-04-04, 22:38
Geplaatst door Tomas
Al zou het mogen, als ze daar allemaal zo praten als deze dan zou ik er nog niet doodgevonden willen worden.
Gelukkig maar, want anders moeten wij de troep weer opruimen...

vgeld
16-04-04, 23:16
Geplaatst door De Democraat
Hallo allemaal,

Wellicht zijn er hier mensen die tijd over hebben om ook nog een ander forum te bezoeken.
Graag zou ik jullie dan willen uitnodigen om ons forum te bezoeken.
www.politiekdebat.nl

Op dit forum discussieren wij over van alles rond politiek.
Regelmatig hebben wij het dan ook over allochtonen, moslims, integratie en immigratie. Het probleem is alleen dat er op ons forum vrijwel alleen autochtonen komen. Gevolg is dus een eenzijdig debat over dit soort onderwerpen.

Het zou daarom leuk zijn wanneer er meer mensen zouden komen die uit de hoek van de allochtonen/moslims komen.

Bezoek ons forum via deze link:
http://www.politiekdebat.nl/forum/index.php

Tot ziens dan maar!

Groeten,
De Democraat

(excuses voor dit bericht, die wellicht wordt gezien als spam, zo is het alleen niet bedoeeld)
Jij bent een ronselaar ! . Ik begrijp niet dat beheer dit tolereert. Als je forum alleen maar uit autochtonen bestaat dan zeg ik: hou het zo. SEGREGATIE IS IN als je dat nog niet wist.

vlegeltje
16-04-04, 23:42
Geplaatst door vgeld
Jij bent een ronselaar ! . Ik begrijp niet dat beheer dit tolereert. Als je forum alleen maar uit autochtonen bestaat dan zeg ik: hou het zo. SEGREGATIE IS IN als je dat nog niet wist.

Cool down vgeld, dacht je dat er 1 allochtoon daar gaat prikken na zo'n oproep? :zozo:

Maar het autochtonen gehalte op dit prikbord loopt ook de spuigaten uit ook. 't wordt onderhand tijd voor een autochtonenstop hoor :moe:

Sorry dat ik het moet zeggen maar vol is vol. :boos:
Deze autochtonisering gaat veels te ver.

Orakel
17-04-04, 00:02
Volgens mij moeten we Mars en Yehi ff die kant opsturen ----> X (http://www.politiekdebat.nl/forum/viewtopic.php?t=4958)
Die hebben daar nog wat zendingswerk te doen.
En als Yehi dan ff wat beeldmateriaal meeneemt...

mark61
17-04-04, 00:02
Geplaatst door vlegeltje
Oh, je bedoeld het antieke Griekenland?
Athene?
Waar elke vrije burger tientallen slaven had?
Die hun vrouwen behandelden op een manier waarbij vergeleken de Taliban een feministische groepering is?
Dat Griekenland?

:hihi: ps tis eunuch

mark61
17-04-04, 00:03
Geplaatst door vlegeltje
Cool down vgeld, dacht je dat er 1 allochtoon daar gaat prikken na zo'n oproep? :zozo:

Maar het autochtonen gehalte op dit prikbord loopt ook de spuigaten uit ook. 't wordt onderhand tijd voor een autochtonenstop hoor :moe:

Sorry dat ik het moet zeggen maar vol is vol. :boos:
Deze autochtonisering gaat veels te ver.

Geen paniek. Goodnight werkt al aan een inburgeringscursus (SM) voor hiero.

Hume
17-04-04, 00:08
Geplaatst door Orakel
Volgens mij moeten we Mars en Yehi ff die kant opsturen ----> X (http://www.politiekdebat.nl/forum/viewtopic.php?t=4958)
Die hebben daar nog wat zendingswerk te doen.
En als Yehi dan ff wat beeldmateriaal meeneemt...

Alles wat BjK daar over god schrijft is ook van toepassing op allah hoor en elke andere "omnimax" godheid. (almachtig, alwetend, alliefhebbend, alomtegenwoordig, etc.)

Orakel
17-04-04, 00:17
Geplaatst door Hume
Alles wat BjK daar over god schrijft is ook van toepassing op allah hoor en elke andere "omnimax" godheid. (almachtig, alwetend, alliefhebbend, alomtegenwoordig, etc.)

Uh uh... a priori van toepassing hé! Defacto maar niet dejure. Echt Hema.

Tis fijn kletsen over het wel of niet bestaan van God, maar ut heb wel een hoog studeerkamergehalte.
Zo van ik heb ff niks te doen, m'n aandelen gaan als een tiet dus daar heb ik geen omkijken naar en....en.....

vlegeltje
17-04-04, 00:18
Geplaatst door mark61
Geen paniek. Goodnight werkt al aan een inburgeringscursus (SM) voor hiero.

Hm, d'r zit een iggy pop plaatje achter dat rooie kruisje in jouw sig :p

vanaf nu heet 't eneuch.


Omnimax?
Is dat die bioscoop in rotterdamski?

en het is et cetera.
de afkorting etc. bestaat niet.
is geen correct NL

lennart
17-04-04, 00:18
Geplaatst door Hume
Tja, ik verzin die definities niet maar ik zie er wel wat in de grieken delen onze gemeenschappelijke waarden van de verlichting (sterker nog de meeste van deze waarden stammen zelfs uit griekenland) en turkije niet.

Turkije is wel weer,samen met Syrie, de bakermat van het christendom.

:confused:

Vitesse
17-04-04, 00:21
De "omnimax" godheid is een creatie van de redelijke mens. Hij/zij wenst een kracht buiten zichzelf te creëren, om zijn/haar eigen onmacht tot enig begrip te sublimeren en/of te overcompensern ter meerdere eer en glorie van het eigen ik.

vlegeltje
17-04-04, 00:22
Geplaatst door lennart
Turkije is wel weer,samen met Syrie, de bakermat van het christendom.

:confused:

Dat zei ik toch, het oost romeinse rijk.
Byzantium. :student:

mark61
17-04-04, 00:24
Geplaatst door vlegeltje
Hm, d'r zit een iggy pop plaatje achter dat rooie kruisje in jouw sig :p

Ja gek hè? Zelf zie ik meestal ook alleen een kruisje. Soms het plaatje. De meeste andere mensen zien m wel geloof ik. Van sommige anderen zie ik ook alleen het kruisje. Ben er niet uit of het IE beveiliging is of een van mijn anti-weetikveelprogramma's. Iggy is ook een soort eneuch. Een androgyne dan. Die hadden jullie in Nimwege toch ook? Hoe het het, A. Burnier was het geloof ik. Wat doet die tegenwoordig?

mark61
17-04-04, 00:25
Geplaatst door vlegeltje
Dat zei ik toch, het oost romeinse rijk.
Byzantium. :student:

De eerste Turk kwam in de 11e eeuw het gebied binnen zeilen. Byzantion was het trouwens. En das nog voor-Grieks.

Hume
17-04-04, 00:27
Geplaatst door lennart
Turkije is wel weer,samen met Syrie, de bakermat van het christendom.

:confused:

Ja, maar dat heeft niets met de turken van nu van doen, die liepen toen nog over de steppen van mongolie, ik heb sowieso niets met het christendom, een godsdienst met een geschiedenis die in barbaarsheid alleen voorbij gestreefd wordt door de islam (alhoewel wel heel ver voorbij gestreefd). Gelukkig hebben de christenen hun plaats geleerd en zich netjes aangepast aan de seculiere humanistische normen en waarden; nu de moslims nog....

lennart
17-04-04, 00:30
Geplaatst door vlegeltje
Dat zei ik toch, het oost romeinse rijk.
Byzantium. :student:

Oeps. Ik hield op met lezen toen ik de uitmuntende commentaren van Hume aan het lezen was.

Maar als we het nu over het Romeinse rijk, daar hebben we vast ook nog wel wat aan overgehouden :confused:

En als ik het mij goed kan herinneren was Mauritania (huidige Marokko) ook een provincie van het Romeinse rijk. Dus het kan haast niet missen dat Marokkanen dan dus weer minder autochtoon zijn dan zeg maar Somalie. Toch :confused:

vlegeltje
17-04-04, 00:31
Geplaatst door mark61
Ja gek hè? Zelf zie ik meestal ook alleen een kruisje. Soms het plaatje. De meeste andere mensen zien m wel geloof ik. Van sommige anderen zie ik ook alleen het kruisje. Ben er niet uit of het IE beveiliging is of een van mijn anti-weetikveelprogramma's. Iggy is ook een soort eneuch. Een androgyne dan. Die hadden jullie in Nimwege toch ook? Hoe het het, A. Burnier was het geloof ik. Wat doet die tegenwoordig?

De criminologe. Is een tijdje terug overleden toch?

http://www.geocities.com/SunsetStrip/Palladium/1306/iggyrawpoer.jpg

iggy was eens op pinkpop
in 87 geloof ik
fenomenaal optreden.

't regende
een grote modderpoel voor het podium
wij pogo-en en bier gooien.
na afloop was ik een modderpop.

:duim:

wat ben je toch een betweter ook :moe:

lennart
17-04-04, 00:33
Geplaatst door Hume
Ja, maar dat heeft niets met de turken van nu van doen, die liepen toen nog over de steppen van mongolie, ik heb sowieso niets met het christendom, een godsdienst met een geschiedenis die in barbaarsheid alleen voorbij gestreefd wordt door de islam (alhoewel wel heel ver voorbij gestreefd). Gelukkig hebben de christenen hun plaats geleerd en zich netjes aangepast aan de seculiere humanistische normen en waarden; nu de moslims nog....

Ever heard of Georgie W. Bush?

mark61
17-04-04, 00:36
Geplaatst door Hume
Ja, maar dat heeft niets met de turken van nu van doen, die liepen toen nog over de steppen van mongolie, ik heb sowieso niets met het christendom, een godsdienst met een geschiedenis die in barbaarsheid alleen voorbij gestreefd wordt door de islam (alhoewel wel heel ver voorbij gestreefd). Gelukkig hebben de christenen hun plaats geleerd en zich netjes aangepast aan de seculiere humanistische normen en waarden; nu de moslims nog....

De Turken van nu waren in de 9e eeuw al in Bagdad te vinden. Hoe kom je erop dat de geschiedenis van de islam veel barbaarser is dan die van het christendom? Heb je er een studie van gemaakt? Geen goede dan toch.

mark61
17-04-04, 00:39
Geplaatst door vlegeltje
De criminologe. Is een tijdje terug overleden toch?

http://www.geocities.com/SunsetStrip/Palladium/1306/iggyrawpoer.jpg

iggy was eens op pinkpop
in 87 geloof ik
fenomenaal optreden.

't regende
een grote modderpoel voor het podium
wij pogo-en en bier gooien.
na afloop was ik een modderpop.



wat ben je toch een betweter ook :moe:

Gezellig, dat pinkpop:duim:. Hoezo betweter? In dit geval dan. Ik zit net uitgebreid mijn computeronkunde te ventileren...Het enige waar ik echt wat van weet, hoewel, zijn obscure punksingletjes.

Hume
17-04-04, 00:45
Geplaatst door lennart
Ever heard of Georgie W. Bush?

Bush had eigenlijk geen keuze meer na 9/11, hij moest een arabisch land aanvallen om de macht van de VS te laten zien en te laten zien dat allah de moslims niet kan helpen. Helaas is dit de enige taal die de islam lijkt te begrijpen, wanneer moslims zwak zijn zullen ze zogenaamd tolerant doen wanneer ze iets van macht hebben worden ze tirannen. Kijk maar naar Mohammed, de weinige toleratie verzen stammen uit de begin periode toen hij weinig aanhagers had, later, vooral aan het eind van zijn leven toen hij erg machtig was, werden de stukken koran die hij verzon zeer gruwelijk, geweldadig en intolerant. Lees hoofdstukken 8 en 8 maar eens, welke moslim kan die lezen en dan nog iemand recht in de ogen aankijken en zeggen dat de islam een tolerante religie is.

Met een beetje geluk wordt het nog wat in Irak maar ik vrees het ergste, Saddam hielt de islam nog redelijk in toom....

vlegeltje
17-04-04, 00:46
Eyh mark, nu zie ik je plaatje wel :)

Omdat ik 'm heb opgezocht op http://www.geocities.com/SunsetStrip/Palladium/1306/iggyrawpoer.jpg
zit ie nu in 't cache geheugen van m'n browser.

leuk hè? :knife_hea


eyh Hume, lees eens Amin Maalouf, 'rovers, christenhonden, vrouwenschenners. de kruistochten in arabische kronieken'

de schrijver is een libanese christen.

vlegeltje
17-04-04, 00:53
betweter vanwege 'Byzantion' :moe:

De constantinopolitanen hebben zich trouwens nooit byzantijnen genoemd. zij noemden zich romeinen.

Er zijn nauwelijks boeken over het byzantijnse rijk te vinden.
gek hè :confused:

mark61
17-04-04, 01:13
Geplaatst door vlegeltje
betweter vanwege 'Byzantion' :moe:

De constantinopolitanen hebben zich trouwens nooit byzantijnen genoemd. zij noemden zich romeinen.

Er zijn nauwelijks boeken over het byzantijnse rijk te vinden.
gek hè :confused:

geintje vleeg. De Turken en Arabieren noemen ze Rum. Das nog wat korter dan Oost-Romein. Ja das gek.