PDA

Bekijk Volledige Versie : Stoere mannen....



Goodnight
16-04-04, 12:53
Het is dan wel geen wereldnieuws, maar ik was er toch zo door geschokt dat ik het wilde vermelden.

In de pauze ging ik even met een collega van het lekkere weer genieten.
Ze had ook een rendez vous met een ex van haar.Het was allemaal heel onschuldig.
Ze belde haar vriend om te vragen waar die was, die was aan de andere kant van de stad.
Vijf minuten later belt ie haar met een vreemd nummer, op dat moment liepen we al buiten met ons tweetjes.
ze nam te laat op, maar bleef zich verbazen dat ie met een vreemd nummer had gebeld( ze wist zeker dat hij het was).

Even later zaten we in de zon, en die ex van haar kwam erbij en kletsen over koetjes en kalfjes.Werd ze weer gebeld door hetzelfde nummer, was hij het dus.Hij stelde een vraag over iets heel onbenulligs en hing na haar antwoord op.
Ze kwam weer terug en ging verder met kletsen.
ik ging even in een etalage achter ons kijken.dat duurde geloof ik drie minuten.
Ik draai me om en daar staat haar vriend met een boos gezicht.

Vervolgens trapte hij haar in die drukke winkelstraat helemaal bont en blauw.
Ik wist niet wat ik moest doen, die ex was er als een haas vandoor gegaan.
Ik probeerde tussen beide te komen, maar ik had zoiets nog nooit live meegemaakt en zat daar als ene kip zonder kop om heen te springen.
telefoon op het werk vergeten, dus kon ook geen politie bellen.

En niemand, werkelijk niemand die ingreep!
Op een gegeven moment wist ik haar mee te sleuren.
Ze was doodsbang om naar huis te gaan hij zou haar dan helemaal kapot trappen wist ze, ze wist niet wat ze moest doen.
ik wilde niet voor haat bepalen, maar de keuze zou snel gemaakt zijn wat mij betreft.
Bleek dus dat ie haar vaker in elkaar trapte, ook wanneer haar dochtertje erbij zat.
Dit waren by the way gewoon autochtonen.

Nu een paar uur later spreek ik haar en ze twijfelt of ze hem aan gaat geven ( hij had haar mobiel afgepakt en bracht het net weer terug en was volgens haar rustig en kalm).......
Ik snap dit niet, kan iemand uitleggen?

je word bont en blauw getrapt en je laat het erbij zitten alleen omdat je bang bent om op eigen benen te staan.

plexus
16-04-04, 12:59
scheiden! Zo'n smeerlappen veranderen nooit!

Daviddavid
16-04-04, 13:01
Goeie genade, wat een tuig loopt er toch rond. Maar waarom blijft je vriendin in godsnaam bij hem?

Goodnight
16-04-04, 13:02
Geplaatst door plexus
scheiden! Zo'n smeerlappen veranderen nooit!

ze zijn niet getrouwd.....
helpt niet om dat tegen haar te zeggen......omdat ie dus weer rustig doet is ze gaan twijfelen.
is amper 3 uur terug dat ze afgerammeld werd op straat!

Mark
16-04-04, 13:02
Hmmmm ik denk dat er mer vrouwen rondlopen zoals jouw vriendin....

Het nare is dat ik denk dat, ook als ze deze vriend kwijtraakt, dat dit soort relaties haar haar leven zullen blijven achtervolgen..

Goodnight
16-04-04, 13:03
Geplaatst door Daviddavid
Goeie genade, wat een tuig loopt er toch rond. Maar waarom blijft je vriendin in godsnaam bij hem?

kan verschillende redenen opnoemen.
Ik denk dat de belangerijkste is omdat ze erg afhankelijk is van hem....in financieel opzicht...

TFOE
16-04-04, 13:05
Geplaatst door Goodnight
Het is dan wel geen wereldnieuws, maar ik was er toch zo door geschokt dat ik het wilde vermelden.



DUMPEN met koeienletters!!
Tuig waar ze niks aan heeft.

ps. van mijn part komt ie uit japan........autochtoon/allochtoon what the fuckk maakt dat uit..........DUMPEN DIE KLOOTZAK!

Joesoef
16-04-04, 13:06
Het is ongelovelijk dat het gebeurt en toch, het mneeste geweld komt voor thuis binnen echtelijke kring.

Het is een dillema vooral voorjezelf. Maar je kan ook als getuige aangifte doen van mishandeling. Misschiem geef je haar net dat zetje wat zij nodig heeft, even een boos gezicht voor lief nemen. Zelf in te schatten of je dat doet.

Dit soort mishandelingen escalleren vaak in steeds ergere en ergere mishandelingen. Met die mishandelingen houd hij haar juist in zijn macht.

En ze moet naar een psychotherapeut, het risico voor herhaling omdat ze het zelfde type zoekt is groot.

Tomas
16-04-04, 13:07
Volgens mijn zus zal ze als ze deze klootzak verlaat toch weer zo'n zelfde type uitzoeken. Ik weet dat niet, maar mijn zus heeft wel vaak gelijk.

Maar je zal wel erg geschrokken zijn, Goodnight? Gaat het weer een beetje?

taouanza
16-04-04, 13:08
Ik heb ook van dichtbij vrouwen meegemaakt die gewoon het ergste van het ergste meemaken maar het een peulenschil vinden vergeleken bij haar eigen drankje betalen of bank of video of wat ze op dat moment nodig hebben. Of God verhoede het single zijn.:moe:

Daviddavid
16-04-04, 13:08
Geplaatst door Goodnight
kan verschillende redenen opnoemen.
Ik denk dat de belangerijkste is omdat ze erg afhankelijk is van hem....in financieel opzicht...


Lang leve de economische zelfstandigheid.

Mark
16-04-04, 13:09
Geplaatst door Daviddavid
Lang leve de economische zelfstandigheid.

ik geloof niet dat dat de echte oorzaak is

BartLM
16-04-04, 13:11
dit komt zo veel vaker vor dan we denken.

hier speelt toch bijna altijd de angst om alleen te zijn. je niet voor kunnen stellen dat je het alleen ook rooit.

en inderdaad, vaak hebben deze vrouwen vergelijkbare relaties als voorbeeld gehad. thuis dus.

en wat ik zelf nog denk, als je om iemand geeft, is het eigenlijk niet te bevatten dat zo iemand je dit aan kan doen. en dan ontken je het maar voor jezelf, of beter, praat het goed. gaat wel over en zo.

Goodnight
16-04-04, 13:16
Geplaatst door Joesoef
Het is ongelovelijk dat het gebeurt en toch, het mneeste geweld komt voor thuis binnen echtelijke kring.

Het is een dillema vooral voorjezelf. Maar je kan ook als getuige aangifte doen van mishandeling. Misschiem geef je haar net dat zetje wat zij nodig heeft, even een boos gezicht voor lief nemen. Zelf in te schatten of je dat doet.

Dit soort mishandelingen escalleren vaak in steeds ergere en ergere mishandelingen. Met die mishandelingen houd hij haar juist in zijn macht.

En ze moet naar een psychotherapeut, het risico voor herhaling omdat ze het zelfde type zoekt is groot.

Ik ben echt pissed off op mezelf dat ik uitgerekdn nu die stomme mobiel op het bureau liet liggen.

Ik probeer haar nu te overtuigen er wat aan te doen.
Ik denk het feit dat ik getuige was is voor haar al een stimulans om dit wel te doen.Dus aangeven.

Ik vond het heftig wat hij haar aandeed, hij sloeg haar echt de hele straat door.
Maar volgens haar was dit kinderspel vergeleken bij wat ie haar vaker aandoet.

Ik walg gewoon van hem!Loopt de hele dag haar te controleren en staat vaak onverwachts voor haar neus...

taouanza
16-04-04, 13:18
Geplaatst door Goodnight
Loopt de hele dag haar te controleren en staat vaak onverwachts voor haar neus...

Sommige vrouwen willen dat ook voor echte liefde aanzien.:moe:

arnd
16-04-04, 13:18
Lukt t om zelf een beetje te kalmeren, Good?

Mark
16-04-04, 13:19
Hmmm altijd lastig dit... een meisje dat ik kende werd ook door haar vriend in elkaar geslagen.

Vervolgens zijn wij bij hem verhaal gaan halen en hebben op gepaste wijze duidelijk gemaakt wat we er van vonden.

Vervolgens heeft dat meisje contact met ons verbroken en de kant van haar vriend gekozen.

:loens:

taouanza
16-04-04, 13:21
Geplaatst door Mark
Hmmm altijd lastig dit... een meisje dat ik kende werd ook door haar vriend in elkaar geslagen.

Vervolgens zijn wij bij hem verhaal gaan halen en hebben op gepaste wijze duidelijk gemaakt wat we er van vonden.

Vervolgens heeft dat meisje contact met ons verbroken en de kant van haar vriend gekozen.

:loens:

Nou jij hebt in ieder geval jouw verantwoordelijkheid genomen.:duim:

Daviddavid
16-04-04, 13:22
Het kan ook anders. Mijn zusje's ex heeft haar ooit één keer een klap gegeven. Vervolgens heeft ze hem paar flinke dreunen verkocht en de deur uitgezet. En dat was dan dat.

Er zijn gelukkig veel verstandige vrouwen.

Couscousje
16-04-04, 13:23
Goodnight, schat...

No offense, maar ik kan geen medelijden opbrengen voor een dame met kinderen, die nog met haar ex-vriend afspreekt.

Als je het mij vraagt: she had it coming.

Cc

P.S.: Ik weet dat je zo een antwoord niet van mij verwacht, maar waar 2 ruzieën, hebben er 2 schuld. Nota bene, ze spreekt af met haar ex-vriend! Dat riekt naar vreemdgaan, wat voor opvattingen men daar ook over mag hebben.

Tomas
16-04-04, 13:23
Maar ja, ergens zit er natuurlijk al een steekje los als je van mannen houdt.

Mark
16-04-04, 13:23
Geplaatst door taouanza
Nou jij hebt in ieder geval jouw verantwoordelijkheid genomen.:duim:

maar het was niet slim, het heeft uiteindelijk niks geholpen

Joesoef
16-04-04, 13:23
Het is moeilijk maar laat haar in een rustig gesprek onder 4 ogen weten hoe geschrokken je bent en hoe kwaad dit voorval je gemaakt heeft.

Ze moet contact krijgen met andere slachtoffers die al uit deze geweldsspiraal zijn gestapt en ontsnapt.

Mark
16-04-04, 13:24
Geplaatst door Couscousje
Goodnight, schat...

No offense, maar ik kan geen medelijden opbrengen voor een dame met kinderen, die nog met haar ex-vriend afspreekt.

Als je het mij vraagt: she had it coming.

Cc

P.S.: Ik weet dat je zo een antwoord niet van mij verwacht, maar waar 2 ruzieën, hebben er 2 schuld. Nota bene, ze spreekt af met haar ex-vriend! Dat riekt naar vreemdgaan, wat voor opvattingen men daar ook over mag hebben.

Probeer wel goed in de gaten te houden wat hier oorzaak en gevolg kunnen zijn.....

Goodnight
16-04-04, 13:24
Geplaatst door arnd
Lukt t om zelf een beetje te kalmeren, Good?

Ik zelf ben kalm....vraag me alleen af wat ik er verder mee moet en in hoeverre ik me er mee kan bemoeien.

Couscousje
16-04-04, 13:25
Geplaatst door Mark
Probeer wel goed in de gaten te houden wat hier oorzaak en gevolg kunnen zijn.....

Dat begrijp ik.

Maar, diezelfde opmerking kan ik ook gebruiken.

Cc

TFOE
16-04-04, 13:25
Geplaatst door taouanza
Sommige vrouwen willen dat ook voor echte liefde aanzien.:moe:

Controleren en in de gaten houden is n manier van aandacht krijgen die ze kunnen opvatten als n vorm van liefde ja.......

Goodnight
16-04-04, 13:26
Geplaatst door Couscousje
Goodnight, schat...

No offense, maar ik kan geen medelijden opbrengen voor een dame met kinderen, die nog met haar ex-vriend afspreekt.

Als je het mij vraagt: she had it coming.

Cc

P.S.: Ik weet dat je zo een antwoord niet van mij verwacht, maar waar 2 ruzieën, hebben er 2 schuld. Nota bene, ze spreekt af met haar ex-vriend! Dat riekt naar vreemdgaan, wat voor opvattingen men daar ook over mag hebben.

Cc,

dat denk ik ook wel ze had niet moeten afspreken, maar sorry hij had boos kunnen worden, schelden ruzie-en uitmaken voor mijn part.Maar in elkaar trappen kom op joh.

Bovendien door al dat gecontroleer heeft ie haar naar mijn idee juist die richting op gedreven.

TFOE
16-04-04, 13:28
Geplaatst door Couscousje
Goodnight, schat...

No offense, maar ik kan geen medelijden opbrengen voor een dame met kinderen, die nog met haar ex-vriend afspreekt.

Als je het mij vraagt: she had it coming.

Cc

P.S.: Ik weet dat je zo een antwoord niet van mij verwacht, maar waar 2 ruzieën, hebben er 2 schuld. Nota bene, ze spreekt af met haar ex-vriend! Dat riekt naar vreemdgaan, wat voor opvattingen men daar ook over mag hebben.

:fuckit2:

Je kan bevriend zijn met je ex.......niet alles en iedereen gaat met vlammende ruzie uit elkaar.......
Maar het zegt wel wat over jouw karakter helaas......

Couscousje
16-04-04, 13:28
Geplaatst door Goodnight
Cc,

dat denk ik ook wel ze had niet moeten afspreken, maar sorry hij had boos kunnen worden, schelden ruzie-en uitmaken voor mijn part.Maar in elkaar trappen kom op joh.

Bovendien door al dat gecontroleer heeft ie haar naar mijn idee juist die richting op gedreven.

Goodnight,

Als je het mij vraagt heeft hij kennelijk ook een goede reden om haar te controleren.

Cc

Goodnight
16-04-04, 13:29
Geplaatst door Tomas
Volgens mijn zus zal ze als ze deze klootzak verlaat toch weer zo'n zelfde type uitzoeken. Ik weet dat niet, maar mijn zus heeft wel vaak gelijk.

Maar je zal wel erg geschrokken zijn, Goodnight? Gaat het weer een beetje?

Ik weet ff niet wat ik er mee aan moet.
Ik ga zo even naar haar toe.ze zit op een andere afdeling.
Ik ben meer woedend en hoop dat ze de juiste beslissing kan nemen.

TFOE
16-04-04, 13:30
Geplaatst door Couscousje
Goodnight,

Als je het mij vraagt heeft hij kennelijk ook een goede reden om haar te controleren.

Cc

:motorzaag Donder jij ff op uit deze topic!

Couscousje
16-04-04, 13:30
Geplaatst door TFOE
:fuckit2:

Je kan bevriend zijn met je ex.......niet alles en iedereen gaat met vlammende ruzie uit elkaar.......
Maar het zegt wel wat over jouw karakter helaas......

Ik weet niet waarom jij zo "offensive" moet zijn, ik heb immers mijn woord helemaal niet tot jou gericht. Ik snap dat je een zeer aanwezige mening hebt, maar probeer die niet aan mij op te dringen en alsjeblieft ook niet op een a-sociale manier zoals je bovenstaande reactie, want dat zegt naar mijn weten ook een heleboel over jouw karakter.

Daarnaast, ik denk dat mensen vaker niet bevriend zijn met hun ex, dan wel... Maar ja, gezien jij kennelijk in The Bold and The Beautiful leeft...

:rolleyes:

Cc

Couscousje
16-04-04, 13:32
Geplaatst door TFOE
:motorzaag Donder jij ff op uit deze topic!

:lol:

Waarom?

Zodat jij naar hartelust je ongefundeerde mening kunt ventileren?

Zo te merken heb jij heel vaak klappen gehad van je vriendje of vriendinnetje.

En terecht.

Cc

taouanza
16-04-04, 13:33
Geplaatst door Couscousje
Ik weet niet waarom jij zo "offensive" moet zijn, ik heb immers mijn woord helemaal niet tot jou gericht. Ik snap dat je een zeer aanwezige mening hebt, maar probeer die niet aan mij op te dringen en alsjeblieft ook niet op een a-sociale manier zoals je bovenstaande reactie, want dat zegt naar mijn weten ook een heleboel over jouw karakter.

Daarnaast, ik denk dat mensen vaker niet bevriend zijn met hun ex, dan wel... Maar ja, gezien jij kennelijk in The Bold and The Beautiful leeft...

:rolleyes:

Cc

Als hij haar niet vertrouwt dan kan hij het ook uitmaken en een 'betrouwbaar' vriendin zoeken. Er is geen reden om haar in elkaar te trappen waar haar kind bij zit.

TFOE
16-04-04, 13:34
Geplaatst door Couscousje
Ik weet niet waarom jij zo "offensive" moet zijn, ik heb immers mijn woord helemaal niet tot jou gericht. Ik snap dat je een zeer aanwezige mening hebt, maar probeer die niet aan mij op te dringen en alsjeblieft ook niet op een a-sociale manier zoals je bovenstaande reactie, want dat zegt naar mijn weten ook een heleboel over jouw karakter.

Daarnaast, ik denk dat mensen vaker niet bevriend zijn met hun ex, dan wel... Maar ja, gezien jij kennelijk in The Bold and The Beautiful leeft...

:rolleyes:

Cc

Ik vind dat jij met je negatieve attitude de topic zit te verneuken dus reageer ik op jou.........
en ja ik ben al jaren bevriend met mn 3 ex vriendinnen en ook mn ouders zijn na hun scheiding altijd bevriend gebleven.
No problemo.....

taouanza
16-04-04, 13:35
Geplaatst door Mark
maar het was niet slim, het heeft uiteindelijk niks geholpen

Maar het had niet aan jou gelegen. Dat was haar keuze en daar moet zij mee leven en het is haar probleem niet de jouwe.

Couscousje
16-04-04, 13:35
Geplaatst door taouanza
Als hij haar niet vertrouwt dan kan hij het ook uitmaken en een 'betrouwbaar' vriendin zoeken. Er is geen reden om haar in elkaar te trappen waar haar kind bij zit.

Waarom citeer je het ene en reageer je op een andere tekst?

Ik volg je ff niet meer.

Cc

arnd
16-04-04, 13:37
Catfight.....

:rolleyes: :rolleyes:

TFOE
16-04-04, 13:37
Geplaatst door Couscousje
:lol:

Waarom?

Zodat jij naar hartelust je ongefundeerde mening kunt ventileren?

Zo te merken heb jij heel vaak klappen gehad van je vriendje of vriendinnetje.

En terecht.

Cc

Nee ik heb nooit klappen gehad en gegeven........ik heet geen couscousje die alleen maar met flaming wars de relaties kan verbreken.

Couscousje
16-04-04, 13:37
Geplaatst door TFOE
Ik vind dat jij met je negatieve attitude de topic zit te verneuken dus reageer ik op jou.........
en ja ik ben al jaren bevriend met mn 3 ex vriendinnen en ook mn ouders zijn na hun scheiding altijd bevriend gebleven.
No problemo.....

Verneuken?

Omdat ik zeg wat ik vind?

En dat komt toevallig niet overeen met wat jij vindt?

Asjeblieft zeg, je overschat je eigen belangrijkheid als je werkelijk denkt dat ik me daar iets van aantrek.

En dat jij toevallig "bevriend" bent met 3 exjes, is naar mijn weten absoluut geen regel, maar een uitzondering. Ik ken weer honderden mensen die op een heel andere manier omgaan met hun ex, maar dat telt uiteraard niet, want we leven immers in een dictatuur waar TFOE's wil wet is...

:moe:

Maak het nou heel even.

Cc

Couscousje
16-04-04, 13:38
Geplaatst door TFOE
Nee ik heb nooit klappen gehad en gegeven........ik heet geen couscousje die alleen maar met flaming wars de relaties kan verbreken.

:rolleyes:

En nou denk je zeker dat ik ga happen?

Think again, ik weet namelijk dat jij geheel op eigen houtje jezelf compleet voor aap kunt zetten met je kinderachtige reacties. Daar heb je mijn hulp absoluut niet bij nodig.

Cc

Couscousje
16-04-04, 13:39
Geplaatst door arnd
Catfight.....

:rolleyes: :rolleyes:

Nee hoor, die heb ik alleen met een waardige tegenstander.

Cc

Couscousje
16-04-04, 13:40
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Het dumpen van CC is als ongesteld zijn. Maandelijks en bloederig.

:rolleyes:

Wat weet jij nou van dumpen?

Je bent nota bene niet eens een keer liefgehad! :haha:

Cc

TFOE
16-04-04, 13:41
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Het dumpen van CC is als ongesteld zijn. Maandelijks en bloederig.

:hihi:
En altijd in de gaten blijven houden.....

Couscousje
16-04-04, 13:41
Als er iemand deze topic zit te verneuken, dan is het TFOE wel met zijn/haar ongecontroleerde, ongefundeerde aanval.

Laat dat even duidelijk zijn.

Dat ik toevallig een mening heb die iets anders is, wil niet zeggen dat een omhooggevallen zwabber als TFOE hier zomaar de "beul" kan gaan uithangen.

Cc

Couscousje
16-04-04, 13:44
Geplaatst door 151 Nobelprizes
CC, dank voor je bijdrage. Ranzig als bakvet bij de Febo, as ever.

Back ontopic.

Taz.

Komende van iemand wiens bijdrage dit was:


Het dumpen van CC is als ongesteld zijn. Maandelijks en bloederig.

Nee, dat is absoluut niet ranzig.

Schijnheilige k.a.n.k.e.r.k.u.t.

Fijn dat je ons weer ff van je smerige ware aard getuige hebt laten zijn.

Cc

TFOE
16-04-04, 13:44
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Hear hear.
Ik ben deze zomer getuige als mijn ex trouwt: ik heb net zo lang zitten zeuren tot ik mocht.

Mensen die zo hysterisch doen over ex-en en controle, zijn zelf vaak niet te vertrouwen.

Dat geloof ik ook ja. Het zegt wel wat over je persoonlijkheid......

Couscousje
16-04-04, 13:46
Geplaatst door TFOE
Dat geloof ik ook ja. Het zegt wel wat over je persoonlijkheid......

Helemaal mee eens.

We weten allemaal wat voor persoonlijkheid 151NobelPrizes is...

Cc

TFOE
16-04-04, 13:46
Geplaatst door Couscousje


Taz.

Schijnheilige k.a.n.k.e.r.k.u.t.


.........je bent lekker op dreef........

Couscousje
16-04-04, 13:48
Geplaatst door TFOE
.........je bent lekker op dreef........

Ik ben niet bang uitgevallen, als je dat had gehoopt.

En helemaal niet voor iemand zoals 151NobelPrizes, die denkt dat ze met haar uitgedroogde, beschimmelde vagina vol spinnewebben nog recht heeft om te spreken over relaties en liefde...

Ik vraag me oprecht af waar ze de zogenaamde kennis vandaan haalt.

Cc

Couscousje
16-04-04, 13:50
Geplaatst door 151 Nobelprizes
:)

CC's bijdrages zijn meestal als een live concert van Rammstein.

Vertel je er ook ff bij dat ik niet de enige ben die zo op jou reageert.

Je impliceert namelijk dat je heel erg geliefd bent op dit forum...

Wat een illusie.

Cc

Daviddavid
16-04-04, 13:51
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Het dumpen van CC is als ongesteld zijn. Maandelijks en bloederig.


Nou nou Nobeltje, kan het ietsjes milder op deze zonnige vrijdag?

Couscousje
16-04-04, 13:52
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Het was weer een hele klus om je op de kast te krijgen, CC :)

En nu impliceer je dat je me op de kast hebt, terwijl je zojuist hebt aangegeven dat ik altijd zo reageer.

Goh, wederom meten met 2 maten.

Daar is die ware aard weer.

Alleen het begint nu wel erg voorspelbaar te worden.

Cc

TFOE
16-04-04, 13:53
Geplaatst door Couscousje
zoals 151NobelPrizes, die denkt dat ze met haar uitgedroogde, beschimmelde vagina vol spinnewebben nog recht heeft om te spreken over relaties en liefde...


':duim: Goed zo! Laat je ware aard maar naar boven komen!


Mijn god wat ben jij n naar figuur.........

Anwaro
16-04-04, 13:53
Iedere klootzak die zijn vriendin mishandeld mag van mij keihard gedumpt worden.

Maar... zou mijn vriendin iets afspreken met een andere jongen, eerlijk gezegd, ik zou razend zijn. Slaan zou ik niet maar verbaal zou ik niet instaan voor wat ik er allemaal uit zou gooien. Ik ga zelf ook niet 'onschuldig' met een ander meisje ergens wat drinken.

Couscousje
16-04-04, 13:54
Geplaatst door TFOE
':duim: Goed zo! Laat je ware aard maar naar boven komen!


Mijn god wat ben jij n naar figuur.........

Ofcourse,

I am one of those bad things that happen to bad people.

Zegt weer genoeg over zo een zielige zeikkut als jij.

Cc

Daviddavid
16-04-04, 13:54
Geplaatst door TFOE
:fuckit2:

Je kan bevriend zijn met je ex.......niet alles en iedereen gaat met vlammende ruzie uit elkaar.......
Maar het zegt wel wat over jouw karakter helaas......

bevriend zijn met ex is fijn als het lukt. Mij is het gelukt, ik ga af en toe nog wel met hem om, en werk soms met hem. Alleen: nooit afspreken met je ex zonder het aan je huidige partner te vertellen. Dat is niet heel handig en zorgt voor achterdocht. Is uiteraard geen reden om een partner voor in elkaar te trappen.

Couscousje
16-04-04, 13:55
Geplaatst door Anwaro
Iedere klootzak die zijn vriendin mishandeld mag van mij keihard gedumpt worden.

Maar... zou mijn vriendin iets afspreken met een andere jongen, eerlijk gezegd, ik zou razend zijn. Slaan zou ik niet maar verbaal zou ik niet instaan voor wat ik er allemaal uit zou gooien. Ik ga zelf ook niet 'onschuldig' met een ander meisje ergens wat drinken.

Ik had ooit eens een keer speciaal een topic geopend om te zeggen dat ik jou zo leuk vond...

;)

Cc

Couscousje
16-04-04, 13:56
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Wat had je in gedachten, DD? Moet ik het iets meer hebben over beschimmelde vagina's met spinnewebben en zo?

Zeg maar hoe sophisticated je 't wilt. ;)

Waarom ga je niet eens in keer stikken in je afgunst?

Cc

Daviddavid
16-04-04, 13:56
En nou is het afgelopen met dat geruzie hier! Of jullie gaan allemaal zonder eten naar bed!

Met de strenge groeten van Opa DD

Couscousje
16-04-04, 13:58
Geplaatst door Daviddavid
En nou is het afgelopen met dat geruzie hier! Of jullie gaan allemaal zonder eten naar bed!

Met de strenge groeten van Opa DD

He?

We zijn net overeengekomen dat ik gratis eten zou krijgen!

Cc

Mark
16-04-04, 13:58
Geplaatst door Anwaro
Ik ga zelf ook niet 'onschuldig' met een ander meisje ergens wat drinken.

Jij doet dat alleen niet-onschuldig? ;)

Wacht maar tot je aanstaande dit leest :p

Daviddavid
16-04-04, 13:59
Geplaatst door Couscousje
He?

We zijn net overeengekomen dat ik gratis eten zou krijgen!

Cc

Ja, volgende week, in de Knoflook Nicht!

Anwaro
16-04-04, 13:59
Geplaatst door Couscousje
Ik had ooit eens een keer speciaal een topic geopend om te zeggen dat ik jou zo leuk vond...

;)

Cc

O ja? Niets gezien meid. Maar goed dat Hansje het niet gezien heeft ;)

Couscousje
16-04-04, 14:01
Geplaatst door Anwaro
O ja? Niets gezien meid. Maar goed dat Hansje het niet gezien heeft ;)

:haha:

Die reactie kreeg ik toentertijd ook!

Cc

Anwaro
16-04-04, 14:01
Geplaatst door Mark
Jij doet dat alleen niet-onschuldig? ;)

Wacht maar tot je aanstaande dit leest :p

Ik ga mijn harnas alvast aantrekken ;)

Couscousje
16-04-04, 14:02
Geplaatst door Daviddavid
Ja, volgende week, in de Knoflook Nicht!

*grijns*

Met knoflookijs en knoflookkoffie toe!

Cc

Daviddavid
16-04-04, 14:02
Geplaatst door Couscousje
*grijns*

Met knoflookijs en knoflookkoffie toe!

Cc


Gnuif. En Knoflookcognac.

Anwaro
16-04-04, 14:03
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Die reactie kreeg ik toentertijd ook!

Cc

Hu... heeft ze het zelf wel gelezen dan?
:haha: ze heeft me niets gezegd.

Couscousje
16-04-04, 14:03
Geplaatst door Anwaro
Hu... heeft ze het zelf wel gelezen dan?
:haha: ze heeft me niets gezegd.

Geen idee.

Ik zei alleen dat je leuk was.

Ik vroeg je niet ten huwelijk! :p

Cc

Couscousje
16-04-04, 14:04
Geplaatst door Daviddavid
Gnuif. En Knoflookcognac.

Remind me dat ik Sportlife moet kopen op CS.

Cc

Anwaro
16-04-04, 14:09
Geplaatst door Couscousje
Geen idee.

Ik zei alleen dat je leuk was.

Ik vroeg je niet ten huwelijk! :p

Cc

Ik kreeg al verbeelding ;)

(je brengt een beetje leven in de brouwerij, dat mag ik wel)

TFOE
16-04-04, 14:13
Geplaatst door Anwaro

(je brengt een beetje leven in de brouwerij, dat mag ik wel)

:zwaai: Zal ik jou ff onderkotsen met ordinair gescheld? Krijg je gratis leven in de brouwerij........

Couscousje
16-04-04, 14:13
Geplaatst door Anwaro
Ik kreeg al verbeelding ;)

(je brengt een beetje leven in de brouwerij, dat mag ik wel)

:haha:

Dat hoor ik wel vaker.

Ik zie je wel weer aan de andere kant, eens kijken wat daar te doen valt...

:zwaai:

Cc

Couscousje
16-04-04, 14:14
Geplaatst door TFOE
:zwaai: Zal ik jou ff onderkotsen met ordinair gescheld? Krijg je gratis leven in de brouwerij........

Ga toch spelen, kleine vent.

Je overschat weer eens je eigen belangrijkheid.

:haha:

Cc

Anwaro
16-04-04, 14:23
Geplaatst door TFOE
:zwaai: Zal ik jou ff onderkotsen met ordinair gescheld? Krijg je gratis leven in de brouwerij........

Begin maar...

(je begint dit alles veel te serieus te nemen kat... )

Zwarte Schaap
16-04-04, 14:43
Geplaatst door Goodnight
Het is dan wel geen wereldnieuws, maar ik was er toch zo door geschokt dat ik het wilde vermelden.

In de pauze ging ik even met een collega van het lekkere weer genieten.
Ze had ook een rendez vous met een ex van haar.Het was allemaal heel onschuldig.
Ze belde haar vriend om te vragen waar die was, die was aan de andere kant van de stad.
Vijf minuten later belt ie haar met een vreemd nummer, op dat moment liepen we al buiten met ons tweetjes.
ze nam te laat op, maar bleef zich verbazen dat ie met een vreemd nummer had gebeld( ze wist zeker dat hij het was).

Even later zaten we in de zon, en die ex van haar kwam erbij en kletsen over koetjes en kalfjes.Werd ze weer gebeld door hetzelfde nummer, was hij het dus.Hij stelde een vraag over iets heel onbenulligs en hing na haar antwoord op.
Ze kwam weer terug en ging verder met kletsen.
ik ging even in een etalage achter ons kijken.dat duurde geloof ik drie minuten.
Ik draai me om en daar staat haar vriend met een boos gezicht.

Vervolgens trapte hij haar in die drukke winkelstraat helemaal bont en blauw.
Ik wist niet wat ik moest doen, die ex was er als een haas vandoor gegaan.
Ik probeerde tussen beide te komen, maar ik had zoiets nog nooit live meegemaakt en zat daar als ene kip zonder kop om heen te springen.
telefoon op het werk vergeten, dus kon ook geen politie bellen.

En niemand, werkelijk niemand die ingreep!
Op een gegeven moment wist ik haar mee te sleuren.
Ze was doodsbang om naar huis te gaan hij zou haar dan helemaal kapot trappen wist ze, ze wist niet wat ze moest doen.
ik wilde niet voor haat bepalen, maar de keuze zou snel gemaakt zijn wat mij betreft.
Bleek dus dat ie haar vaker in elkaar trapte, ook wanneer haar dochtertje erbij zat.
Dit waren by the way gewoon autochtonen.

Nu een paar uur later spreek ik haar en ze twijfelt of ze hem aan gaat geven ( hij had haar mobiel afgepakt en bracht het net weer terug en was volgens haar rustig en kalm).......
Ik snap dit niet, kan iemand uitleggen?

je word bont en blauw getrapt en je laat het erbij zitten alleen omdat je bang bent om op eigen benen te staan.

Ik heb een paar opmerkingen bij wat je meegemaakt hebt.

Ik snap niet dat ze haar vriend even belt voordat ze met haar ex-afspreekt. Doet ze dat om te controleren of haar vriend ver genoeg van haar is zodat ze stiekum met haar ex kan afspreken? Als ze wist dat haar vriend zo jaloers is had ze hem beter over de afspraak met haar ex kunnen vertellen, of helemaal niet met haar ex afspreken en of anders geen vriend nemen die zo jaloers is.

Verder vind ik die man zo ongeloofelijk dom, waarom slaat hij haar? doet hij dat uit jaloezie? Als je vindt dat je vriendin(vrouw) onbetrouwbaar is waarom ga je nog met haar om? Mannen die hun vrouw niet vertrouwen en haar met slaag onder de duim houden zijn in mijn ogen de grootste sukkels, ga gewoon uit elkaar.

Ik heb het vermoeden dat je vriendin en haar vriend een paar zielige stumperdjes zijn.

Joesoef
16-04-04, 14:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Verder vind ik die man zo ongeloofelijk dom, waarom slaat hij haar? doet hij dat uit jaloezie? Als je vindt dat je vriendin(vrouw) onbetrouwbaar is waarom ga je nog met haar om? Mannen die hun vrouw niet vertrouwen en haar met slaag onder de duim houden zijn in mijn ogen de grootste sukkels, ga gewoon uit elkaar.


:zegniets:

Couscousje
16-04-04, 14:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb een paar opmerkingen bij wat je meegemaakt hebt.

Ik snap niet dat ze haar vriend even belt voordat ze met haar ex-afspreekt. Doet ze dat om te controleren of haar vriend ver genoeg van haar is zodat ze stiekum met haar ex kan afspreken? Als ze wist dat haar vriend zo jaloers is had ze hem beter over de afspraak met haar ex kunnen vertellen, of helemaal niet met haar ex afspreken en of anders geen vriend nemen die zo jaloers is.

Verder vind ik die man zo ongeloofelijk dom, waarom slaat hij haar? doet hij dat uit jaloezie? Als je vindt dat je vriendin(vrouw) onbetrouwbaar is waarom ga je nog met haar om? Mannen die hun vrouw niet vertrouwen en haar met slaag onder de duim houden zijn in mijn ogen de grootste sukkels, ga gewoon uit elkaar.

Ik heb het vermoeden dat je vriendin en haar vriend een paar zielige stumperdjes zijn.

Ik ben het warempel eens met Zwarte Schaap...

Effe controleren of ik geen zonnesteek heb opgelopen ofzo...

Cc

Mark
16-04-04, 14:56
Geplaatst door Couscousje
Ik ben het warempel eens met Zwarte Schaap...

Effe controleren of ik geen zonnesteek heb opgelopen ofzo...

Cc

Ik zal straks ook een paar open deuren intrappen, kan iedereen het met me eens zijn ;)

Couscousje
16-04-04, 15:01
Geplaatst door Mark
Ik zal straks ook een paar open deuren intrappen, kan iedereen het met me eens zijn ;)

:haha:

Cc

Goodnight
16-04-04, 15:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb een paar opmerkingen bij wat je meegemaakt hebt.

Ik snap niet dat ze haar vriend even belt voordat ze met haar ex-afspreekt. Doet ze dat om te controleren of haar vriend ver genoeg van haar is zodat ze stiekum met haar ex kan afspreken? Als ze wist dat haar vriend zo jaloers is had ze hem beter over de afspraak met haar ex kunnen vertellen, of helemaal niet met haar ex afspreken en of anders geen vriend nemen die zo jaloers is.

Verder vind ik die man zo ongeloofelijk dom, waarom slaat hij haar? doet hij dat uit jaloezie? Als je vindt dat je vriendin(vrouw) onbetrouwbaar is waarom ga je nog met haar om? Mannen die hun vrouw niet vertrouwen en haar met slaag onder de duim houden zijn in mijn ogen de grootste sukkels, ga gewoon uit elkaar.

Ik heb het vermoeden dat je vriendin en haar vriend een paar zielige stumperdjes zijn.

Of het zieleige stumperds zijn doet er ff niet toe....in haar geval niet.

Ze belde hem idd om te weten waar hij was, dat doet ze wel vaker....ook als ze niet afspreekt met wie dan ook.
Hij op zijn beurt staat vaak onverwachts voor haar neus onder het mom van ik kwam je verrassen.

Ik vind wel dat ze niet met die ex had moeten afspreken achter zijn rug om,maar ik denk dat ze niet gelukkig is met de relatie ( hij slaat haar wel vaker) en als je geen uitweg ziet ga je domme dingen doen....tenminste ik denk dat dat het is.

Normaal spreekt ze nooit met wie dan ook af, maar dit keer beging ze die fout en blijkt dus dat ie haar constant in de gaten heeft gehouden.

het was echt heel bizar.

Tomas
16-04-04, 15:05
Geplaatst door Goodnight
Normaal spreekt ze nooit met wie dan ook af, maar dit keer beging ze die fout en blijkt dus dat ie haar constant in de gaten heeft gehouden.


Jij was er toch ook nog bij als chapperone? Dus ik begrijp niet waarom iedereen zo lo9opt te zeiken over haar "afspraakje" met haar ex.

Goodnight
16-04-04, 15:10
Geplaatst door Tomas
Jij was er toch ook nog bij als chapperone? Dus ik begrijp niet waarom iedereen zo lo9opt te zeiken over haar "afspraakje" met haar ex.

Ja, maar in principe zou ik het ook niet leuk vinden als mijn partner afspreekt met een ex en me daar niets over verteld.

Alleen ik persoonlijk denk: onschuldig tot het tegendeel is bewezen.Ik ga niet op zoek naar dingen of controleren om te kijken of hij niet afspreekt met zijn ex.

Mocht ik er achter komen en zulke dingen komen gewoon uit dan is het: einde relatie.
Ik ga niet slaan ( dat doen vrouwen zowieso niet snel)

Mark
16-04-04, 15:14
Geplaatst door Goodnight
Alleen ik persoonlijk denk: onschuldig tot het tegendeel is bewezen.Ik ga niet op zoek naar dingen of controleren om te kijken of hij niet afspreekt met zijn ex.

Mocht ik er achter komen en zulke dingen komen gewoon uit dan is het: einde relatie.
Ik ga niet slaan ( dat doen vrouwen zowieso niet snel)

Als hij met zjin ex afspreekt op vriendschappelijke basis en niets meer?

Tomas
16-04-04, 15:14
Geplaatst door Goodnight
Ja, maar in principe zou ik het ook niet leuk vinden als mijn partner afspreekt met een ex en me daar niets over verteld.


Een vent die slaat moet niet zeiken over het feit dat hem niet alles verteld wordt. Maar ja, dat zal ie denk ik niet begrijpen.

Hansje
16-04-04, 16:58
Geplaatst door Goodnight
Het is dan wel geen wereldnieuws, maar ik was er toch zo door geschokt dat ik het wilde vermelden.

In de pauze ging ik even met een collega van het lekkere weer genieten.
Ze had ook een rendez vous met een ex van haar.Het was allemaal heel onschuldig.
Ze belde haar vriend om te vragen waar die was, die was aan de andere kant van de stad.
Vijf minuten later belt ie haar met een vreemd nummer, op dat moment liepen we al buiten met ons tweetjes.
ze nam te laat op, maar bleef zich verbazen dat ie met een vreemd nummer had gebeld( ze wist zeker dat hij het was).

Even later zaten we in de zon, en die ex van haar kwam erbij en kletsen over koetjes en kalfjes.Werd ze weer gebeld door hetzelfde nummer, was hij het dus.Hij stelde een vraag over iets heel onbenulligs en hing na haar antwoord op.
Ze kwam weer terug en ging verder met kletsen.
ik ging even in een etalage achter ons kijken.dat duurde geloof ik drie minuten.
Ik draai me om en daar staat haar vriend met een boos gezicht.

Vervolgens trapte hij haar in die drukke winkelstraat helemaal bont en blauw.
Ik wist niet wat ik moest doen, die ex was er als een haas vandoor gegaan.
Ik probeerde tussen beide te komen, maar ik had zoiets nog nooit live meegemaakt en zat daar als ene kip zonder kop om heen te springen.
telefoon op het werk vergeten, dus kon ook geen politie bellen.

En niemand, werkelijk niemand die ingreep!
Op een gegeven moment wist ik haar mee te sleuren.
Ze was doodsbang om naar huis te gaan hij zou haar dan helemaal kapot trappen wist ze, ze wist niet wat ze moest doen.
ik wilde niet voor haat bepalen, maar de keuze zou snel gemaakt zijn wat mij betreft.
Bleek dus dat ie haar vaker in elkaar trapte, ook wanneer haar dochtertje erbij zat.
Dit waren by the way gewoon autochtonen.

Nu een paar uur later spreek ik haar en ze twijfelt of ze hem aan gaat geven ( hij had haar mobiel afgepakt en bracht het net weer terug en was volgens haar rustig en kalm).......
Ik snap dit niet, kan iemand uitleggen?

je word bont en blauw getrapt en je laat het erbij zitten alleen omdat je bang bent om op eigen benen te staan.

Afschuwelijke situatie. :droef:

TFOE
16-04-04, 17:06
Geplaatst door Anwaro

(je begint dit alles veel te serieus te nemen kat... )

Ik neem die topic van Goodnight serieus ja.

Hansje
16-04-04, 17:11
Geplaatst door Anwaro
Iedere klootzak die zijn vriendin mishandeld mag van mij keihard gedumpt worden.

Maar... zou mijn vriendin iets afspreken met een andere jongen, eerlijk gezegd, ik zou razend zijn. Slaan zou ik niet maar verbaal zou ik niet instaan voor wat ik er allemaal uit zou gooien. Ik ga zelf ook niet 'onschuldig' met een ander meisje ergens wat drinken.

Is dit een hint ofzo? :moe:


Geplaatst door Mark
Jij doet dat alleen niet-onschuldig? ;)

Wacht maar tot je aanstaande dit leest :p

Ik geef hem een overdosis harissa. :D

Hansje
16-04-04, 17:18
Geplaatst door Anwaro
Hu... heeft ze het zelf wel gelezen dan?
:haha: ze heeft me niets gezegd.

Ja ik las het maar was het vergeten te vertellen. Je bent al arrogant genoeg!


Geplaatst door Anwaro
Ik kreeg al verbeelding ;)

(je brengt een beetje leven in de brouwerij, dat mag ik wel)

Soms ben je zo'n zo'n suffert!
Pff Mannen! :ego:

Zwarte Schaap
16-04-04, 17:24
Geplaatst door Mark
Ik zal straks ook een paar open deuren intrappen, kan iedereen het met me eens zijn ;)

Veel autochtonen (vooral mannen) zien liever dat Marokkaanse mannen het oneens zijn met de Marokkaanse dames. De hele politiek en media is errop gericht om tweedracht te zaaien. Het bekende verdeel en heers politiek.

freya
16-04-04, 17:32
Geplaatst door Couscousje
Goodnight, schat...

No offense, maar ik kan geen medelijden opbrengen voor een dame met kinderen, die nog met haar ex-vriend afspreekt.

Als je het mij vraagt: she had it coming.

Cc

P.S.: Ik weet dat je zo een antwoord niet van mij verwacht, maar waar 2 ruzieën, hebben er 2 schuld. Nota bene, ze spreekt af met haar ex-vriend! Dat riekt naar vreemdgaan, wat voor opvattingen men daar ook over mag hebben.

PARDON!?

Dus als er maar een goede reden voor is, dan is het OK om je vriendin in elkaar te trimmen?

Zwarte Schaap
16-04-04, 17:39
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Eigenlijk is het in Nederland zo geregeld dat de media en politiek alleen jou dwarszitten, Schaap.

Dit is de nieuwe Truman Show: wanneer krijg je het door?

Ik neem de sponsachtige autochtonen niet zoveel kwalijk dat ze zich zo makkelijk laten hersenspoelen.

Zwarte Schaap
16-04-04, 17:49
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ach ja, die paar...
Maar wat doe je met de 15 miljoen andere, Schaap?
Die zien dagelijks hoe jij mokkend rondstapt in een voor jou ongrijpbare wereld.

Dat is wat jij ziet, dus beter spreek je voor jezelf ipv die 15 miljoen. En zoals je weet geef ik niet zoveel om wat jij denkt te zien.

freya
16-04-04, 17:49
De stelling dat elke vrouw die uit een geweldadige relatie komt, weer opnieuw een geweldadig vriendje zal nemen klopt niet.
Ik ken een aantal vrouwen die na 1 zo'n relatie met een grote boog om dat soort kerels heenlopen.

Dat zijn wel vrouwen die hun eigenwaarde hebben (terug) ontdekt natuurlijk.

Als vriendin van een vrouw die zich laat slaan door haar man/vriend, kan je denk ik alleen maar helpen door de vrouw te laten beseffen dat ze ook zonder (deze) man nog steeds kan doorleven. En vooral door haar te laten beseffen dat ze een betere relatie waard is.

Aangifte doen heeft niet zoveel zin, als zij er niet klaar voor is om die vent voorgoed te dumpen. En daar is ze pas klaar voor als ze ervan overtuigd is dat ze als mens teveel waard is om zich als een dweil door het huis te laten meppen.

..zapper
16-04-04, 18:03
Jemig Goodnight, wat een k*tdag voor jou... ik kan me goed voorstellen dat het je behoorlijk frustreert, ik heb soortgelijke situaties al een aantal keer voor m'n kiezen gehad, gelukkig ben ik nog nooit getuige geweest van een dergelijk voorval, want dan was ikzelf waarschijnlijk op het buro geeindigd.

De afhankelijkheid die je noemt is meestal een van de oorzaken. Behalve bij mijn eigen zus is het me tot nog toe altijd gelukt om een einde in zulke relaties te forceren. In het ergste geval is een vriendin van mij verhuist en heeft een nieuwe identiteit gekregen. Haar ex heeft jaren later z'n nieuwe vriendin zelfs vermoord, zo ziek kunnen ze zijn.

Mijn ervaring is dat als eenmaal doordringt hoe ziek dit is er juist geen herhaling plaatsvind bij een nieuwe partner. Soms maken mensen zichzelf erg afhankelijk omdat dat een intieme vorm van aanhankelijkheid creeert. Zulke gozers maken hiervan vaak op slinkse wijze gebruik om macht te creeeren door afhankelijkheid.

Een relatie waarin geweld aan bod komt is nooit goed te krijgen, het geweld zal altijd en in verloop van tijd in continu heverige vorm terugkomen in zo'n relatie. Maak haar duidelijk dat het alleen maar erger zal worden.

Het is belangrijk om je vriendin heel erg duidelijk te maken dat ze alleen afhankelijk is van zichzelf en van niemand anders. Haar zelfvertrouwen moet zo hoog mogelijk worden opgekrikt. Het is niet haar eerste vriend, ze vindt vast wel een nieuwe. Voor haar dochtertje is het juist belangrijk om de relatie te verbreken, dat kind ondergaat een nachtmerrie, mocht het spelen, bijelkaar blijven voor de kinderen is vaak een heel verkeerd besluit.

Het is belangrijk dat je vriendin eerst overtuigd is dat ze haar vriend wilt verlaten alvorens aangifte te doen, anders wordt het allemaal nog vele malen erger met hysterische taferelen als gevolg en dat kan ze haar dochtertje niet aandoen. De Politie treed in mijn ervaring erg goed op in dit soort situatie. Ze kan met een gerust hart naar de Politie gaan om iig een notitie te laten maken, zonder aangifte te doen. Deze kunnen haar situatie goed inschatten en haar ook goed adviseren. Mocht het aannemelijk zijn dat de gozer idd bijzonder gewelddadig zal worden nadat ze er voor kiest hem het huis uit te zetten danwel te verlaten, dan zijn er een aantal mogelijkheden voor bescherming.

Als het een goede vriendin van je is, laat haar dan de waarde van jullie vriendschap weten, dat je er 24*7 voor haar bent en ze dag en nacht bij je binnen mag vallen.

Het oordeel is eenvoudig, ze moeten uit elkaar, het handen en voeten daaraan geven is heel moeilijk. Ik wens je veel sterkte en wijsheid in deze.

Joesoef
16-04-04, 18:29
Geplaatst door freya
De stelling dat elke vrouw die uit een geweldadige relatie komt, weer opnieuw een geweldadig vriendje zal nemen klopt niet.
Ik ken een aantal vrouwen die na 1 zo'n relatie met een grote boog om dat soort kerels heenlopen.


Niet alle veel wel.

Het zijn een bepaald type mannen waar sommige vrouwen voor vallen (die overigens in alle lageb van de bevolking zitten) Vrouwen die het hebben hebben veelal een laag zelfbeeld, schaamte en schuldgevoelens. De mannen die mishandelen zijn vaak controlfreaks die hun vrouw voortdurend controlleren, manipuleren en onderdrukken. Hun vrouw wantrouwen, achtervolgen, voor alles verantwoording moeten afleggen.

Het probleem met vrouwenmishandeling is dat kinderen ook vaak mishandeld worden. Een man die zijn vrouw op straat volledig in elkaar mept is vrij ernstig. Alleen derden kunnen een vrouw die vaak ook emotioneel wordt gechanteerd helpen. Een vrouw moet er aan toe zijn maar soms moet je helpen. Per jaar overlijden in Nederland 50 vrouwen door mishandeling. Als iemand het probleem niet wilt erkennen is dit een oplossing.

Tomas
16-04-04, 18:33
Geplaatst door Joesoef
Het zijn een bepaald type mannen waar sommige vrouwen voor vallen (die overigens in alle lageb van de bevolking zitten) Vrouwen die het hebben hebben veelal een laag zelfbeeld, schaamte en schuldgevoelens. De mannen die mishandelen zijn vaak controlfreaks die hun vrouw voortdurend controlleren, manipuleren en onderdrukken. Hun vrouw wantrouwen, achtervolgen, voor alles verantwoording moeten afleggen.


Maar waarom zoeken deze vrouwen dan net deze mannen of is het juist andersom dat ze gevonden worden door dergelijke mannen?

TFOE
16-04-04, 18:41
Geplaatst door Tomas
Maar waarom zoeken deze vrouwen dan net deze mannen of is het juist andersom dat ze gevonden worden door dergelijke mannen?

Dat zal wel gedeeltelijk met de jeugd te maken hebben.......Vrouwen zoeken onbewust n type man dat aan hun vader doet denken (en vica versa bij mannen met hun moeder). Als de dochter n agressieve alcoholist als vader heeft gehad dan is de kans redelijk groot dat ze later onbewust n agressieve drinkende man zal zoeken.....

freya
16-04-04, 18:58
Geplaatst door Tomas
Maar waarom zoeken deze vrouwen dan net deze mannen of is het juist andersom dat ze gevonden worden door dergelijke mannen?

Die vrouwen blijven gewoon hangen bij de verkeerde. :moe:

Ik heb ook wel eens een vriendje gehad die mij ineens een klap gaf. Ik heb hem onmiddelijk gedumpt, hij heeft nog weken gesmeekt (zelfs via mijn moeder) maar ik verlies alle respect voor een vent die een vrouw slaat, dus hij had alle aantrekkelijkheid voor mij verloren.

Maar sommige vrouwen gaan toch weer overstag voor de charmes als zo'n vent 1000x excuses maakt en belooft het nooit meer te doen.
Ze beseffen niet dat als je een keer een klap accepteert, dat je hem dan het idee geeft dat hij zich de volgende keer ook niet hoeft in te houden, want je vergeeft hem toch weer.
En zo gaat het van kwaad tot erger.

Vergeet niet dat de meeste mannen die mishandelen ook een andere kant hebben, ze kunnen ook reuze charmant, lief en attent zijn. :moe:

Anwaro
16-04-04, 19:05
Geplaatst door Hansje


Soms ben je zo'n zo'n suffert!
Pff Mannen! :ego:

Ik geef je direct gelijk... maarre waarom kom je juist nu tot dat inzicht?
Heb ik iets verkeerds gezegd? :confused:

Anwaro
16-04-04, 19:08
Geplaatst door TFOE
Dat zal wel gedeeltelijk met de jeugd te maken hebben.......Vrouwen zoeken onbewust n type man dat aan hun vader doet denken (en vica versa bij mannen met hun moeder). Als de dochter n agressieve alcoholist als vader heeft gehad dan is de kans redelijk groot dat ze later onbewust n agressieve drinkende man zal zoeken.....

Freud?

TFOE
16-04-04, 19:08
Geplaatst door freya
ze kunnen ook reuze charmant, lief en attent zijn.

Dat is helaas waar ja........

Joesoef
16-04-04, 19:09
Geplaatst door Tomas
Maar waarom zoeken deze vrouwen dan net deze mannen of is het juist andersom dat ze gevonden worden door dergelijke mannen?

Het zijn veelal vrouwen met een laag zelfbeeld, onzeker. De mannen die mishandelen zijn in de eerste instantie zeer zorgzaam, lief, attent, begripvol en mee levend. De man zoek dus een gewillig slachtoffer dat makkelijk is in te palmen. Echter de relatie verder ontwikkelen lukt vaak niet door gebrekkige communicatie, gebrek aan sociale vaardigheden en vaak ook een achtergrond van (zelf ondervonden) kindermishandeling of mishandeling van de moeder. Toen heeft men al aangeleerd hoe men de thuissituatie kan verbeteren door lief, zorgzaam en attent te zijn naar de mishandelaar.

Slachtoffer wordt dader.

TFOE
16-04-04, 19:09
Geplaatst door Anwaro
Freud?

:confused: Freud? Das toch n voetballer?

Anwaro
16-04-04, 19:12
Geplaatst door TFOE
:confused: Freud? Das toch n voetballer?

Dat is zijn achter achter kleinzoon. :zwaai:

Anwaro
16-04-04, 19:13
Geplaatst door Joesoef
Het zijn veelal vrouwen met een laag zelfbeeld, onzeker. De mannen die mishandelen zijn in de eerste instantie zeer zorgzaam, lief, attent, begripvol en mee levend. De man zoek dus een gewillig slachtoffer dat makkelijk is in te palmen. Echter de relatie verder ontwikkelen lukt vaak niet door gebrekkige communicatie, gebrek aan sociale vaardigheden en vaak ook een achtergrond van (zelf ondervonden) kindermishandeling of mishandeling van de moeder. Toen heeft men al aangeleerd hoe men de thuissituatie kan verbeteren door lief, zorgzaam en attent te zijn naar de mishandelaar.

Slachtoffer wordt dader.

Klopt! Het is een spiraal die heel moeilijk te doorbreken is.

..zapper
16-04-04, 19:18
Geplaatst door Joesoef
Het zijn veelal vrouwen met een laag zelfbeeld, onzeker. De mannen die mishandelen zijn in de eerste instantie zeer zorgzaam, lief, attent, begripvol en mee levend. De man zoek dus een gewillig slachtoffer dat makkelijk is in te palmen. Echter de relatie verder ontwikkelen lukt vaak niet door gebrekkige communicatie, gebrek aan sociale vaardigheden en vaak ook een achtergrond van (zelf ondervonden) kindermishandeling of mishandeling van de moeder. Toen heeft men al aangeleerd hoe men de thuissituatie kan verbeteren door lief, zorgzaam en attent te zijn naar de mishandelaar.

Slachtoffer wordt dader.

Ik weet niet of het bij anderen werkt zoals bij mij, ik heb wat dat betreft geen leuke jeugd gehad en dat heeft er bij mij juist voor gezorgd dat ik nog nooit iemand een haar heb gekrenkd omdat ik weet hoe het voelt en hoe ziek het is. Daarom is het belangrijk om duidelijk te maken dat geweld in een gezin absoluut niet normaal is. De gozers van vriendinnen waar ik ervaring mee heb kwamen of uit een crimineel milieu of uit gezinnen waar geen vuiltje aan de lucht was.

Orakel
17-04-04, 19:12
De xperts aan het woord (http://www.vrouwenopvangoverijssel.nl/jezelf.htm#moeilijk)

Hoofd koel houden G'night en proberen niet veroordelend over te komen. Ze schaamt zich waarschijnlijk rot en kan vermijdend gedrag richting jou gaan vertonen.
En als je 'r wilt proberen te overtuigen (wat gruwelijk moeilijk zal zijn) moet je proberen de zaken om te draaien:
niet allerlei redenen opsommen waarom ze bij 'm weg zou moeten, maar vragen naar redenen waarom ze bij 'm wil blijven.
In het laatste geval moet ze zelf nadenken, in het eerste geval trekt ze een muurtje op. Of een hek.....

Hansje
19-04-04, 07:37
Geplaatst door Anwaro
Ik geef je direct gelijk... maarre waarom kom je juist nu tot dat inzicht?
Heb ik iets verkeerds gezegd? :confused:

Ach... deze topic is serieus. Vandaar, die ene post hoorde hier niet.
Ik heb trouwens van die waargebeurde boeken gelezen over dit onderwerp. Heel erg, vind ik, dat relaties zo scheef kunnen groeien.

:)

Anwaro
19-04-04, 18:03
Geplaatst door Hansje
Ach... deze topic is serieus. Vandaar, die ene post hoorde hier niet.
Ik heb trouwens van die waargebeurde boeken gelezen over dit onderwerp. Heel erg, vind ik, dat relaties zo scheef kunnen groeien.

:)

Is het ook.
In dit geval moet die goser gewoon gedumpt worden maar soms denk ik ook wel eens dat mensen te weinig knokken voor hun relatie. In positieve zin knokken bedoel ik dan hè... Niet letterlijk!

By the way. Jij bent het enige meisje wat me af en toe suffert noemt. Anderen vonden me onweerstaanbaar, suffert kwam niet in ze op. ;)

Hansje
19-04-04, 20:00
Geplaatst door Anwaro
Is het ook.
In dit geval moet die goser gewoon gedumpt worden maar soms denk ik ook wel eens dat mensen te weinig knokken voor hun relatie. In positieve zin knokken bedoel ik dan hè... Niet letterlijk!

By the way. Jij bent het enige meisje wat me af en toe suffert noemt. Anderen vonden me onweerstaanbaar, suffert kwam niet in ze op. ;)

Ja dat is zeker waar :)
Enne het laatste is wel goed voor je hoor :haha: