PDA

Bekijk Volledige Versie : Aan Julien



vgeld
16-04-04, 21:42
Ik heb gisteren op het nieuws van TV5 een semi-documentaire gezien over de vermoorde Italiaan. De persoon in kwestie was bakker in Italië maar het geld heeft hem doen besluiten om naar Irak te gaan. In de documentaire fungeerde hij als een soort Rambo in Irak. Hij werkte voor een "beveiligingsfirma" maar hij gedroeg zich als Stalin t.o. de Irakezen.
Het spijt me 't te moeten zeggen maar hij was een huurling , niet meer en niet minder. Dat was ook de strekking van het verhaal van TV5- journalisten.

By the way: moord is een laffe daad ongeacht de motieven

TFOE
16-04-04, 23:20
Geplaatst door vgeld
De persoon in kwestie was bakker in Italië maar het geld heeft hem doen besluiten om naar Irak te gaan. [/B]

......Hij stierf als n echte bakker

S@deeQ.
16-04-04, 23:52
Geplaatst door TFOE
......Hij stierf als n echte bakker

:lol:

Die 4 amerikaanse huurlingen stierven als doorgebakken pizza's ,Hij mag niet klagen dus :jumping:

Iglo
17-04-04, 02:12
Geplaatst door S@deeQ.
:lol:

Die 4 amerikaanse huurlingen stierven als doorgebakken pizza's ,Hij mag niet klagen dus :jumping: Is dit een onderwerp om grappen over te maken?

TFOE
17-04-04, 03:13
Geplaatst door Iglo
Is dit een onderwerp om grappen over te maken?

Lees dat idiote onderschrift van Julien en je begrijpt waarom........

S@deeQ.
17-04-04, 09:35
Geplaatst door Iglo
Is dit een onderwerp om grappen over te maken?

:hihi: niets is heilig hierzo :bril:

Iglo
17-04-04, 12:04
Geplaatst door TFOE
Lees dat idiote onderschrift van Julien en je begrijpt waarom........
Die had ik al gezien. Als ik het goed begreep waren dat de laatste woorden van die Italiaan?
In ieder geval, het heeft hem geraakt, het is een gruwelijke daad, daar moet je geen misplaatste grappen over maken hier. Net zoals we hier geen respectloze grappen maken over de Iraaks slachtoffers in Falluja.

Julien
17-04-04, 17:45
Geplaatst door TFOE
Lees dat idiote onderschrift van Julien en je begrijpt waarom........

dat idiote onderschrift waren zijn laatste woorden en aangezien ik veel Italiaanse media volg en ik weet hoe Italia geraakt is met dit nieuws, vond ik het een mooie uitspraak.

Deze Italiaan heeft de laffe moordenaars getrotseerd, maar daar kunnen velen blijkbaar niet tegen.

Maar goed, ik weet dat Nederlanders niet kunnen voorstellen wat het is om mee te leven met landgenoten. Jullie zijn in staat om feest te vieren als er 1000 Nederlanders omkomen in het buitenland. (zegt Srebrenica je iets? Fransen spreken er nog steeds schande van)
Vaderlandsliefde is zo vies he!

Julien
17-04-04, 17:48
Geplaatst door vgeld
Ik heb gisteren op het nieuws van TV5 een semi-documentaire gezien over de vermoorde Italiaan. De persoon in kwestie was bakker in Italië maar het geld heeft hem doen besluiten om naar Irak te gaan. In de documentaire fungeerde hij als een soort Rambo in Irak. Hij werkte voor een "beveiligingsfirma" maar hij gedroeg zich als Stalin t.o. de Irakezen.
Het spijt me 't te moeten zeggen maar hij was een huurling , niet meer en niet minder. Dat was ook de strekking van het verhaal van TV5- journalisten.

By the way: moord is een laffe daad ongeacht de motieven

Ik heb die TV5-docu niet gezien. O.k. dan was hij niet helemaal onschuldig, maar ik vind het gijzelen van mensen gewoon iets verkeerds. Ik had niet zo heel veel moeite met het neerschieten van soldaten, omdat dat nou eenmaal het gevolg van een bezetting is. Maar waarom worden er nu in godsnaam mensen gegijzeld? :(

ZbaqZbaq
17-04-04, 17:49
Geplaatst door Julien
dat idiote onderschrift waren zijn laatste woorden en aangezien ik veel Italiaanse media volg en ik weet hoe Italia geraakt is met dit nieuws, vond ik het een mooie uitspraak.



De beelden zijn nooit vertoond. De claim dat die huurmoordenaar dat gezegd zou hebben voor hij zijn verdiende loon kreeg komen van een italiaanse official.

taouanza
17-04-04, 17:54
Geplaatst door Iglo
Die had ik al gezien. Als ik het goed begreep waren dat de laatste woorden van die Italiaan?
In ieder geval, het heeft hem geraakt, het is een gruwelijke daad, daar moet je geen misplaatste grappen over maken hier. Net zoals we hier geen respectloze grappen maken over de Iraaks slachtoffers in Falluja.

Nee die maken we hier niet belachelijk nee die eren wij met termen zoals collateral damage.:moe:

Julien
17-04-04, 17:54
Geplaatst door ZbaqZbaq
De beelden zijn nooit vertoond. De claim dat die huurmoordenaar dat gezegd zou hebben voor hij zijn verdiende loon kreeg komen van een italiaanse official.

:zwaai: ik geloof Frattini meer dan jij.

TFOE
17-04-04, 21:25
Geplaatst door Julien
vond ik het een mooie uitspraak.

Deze Italiaan heeft de laffe moordenaars getrotseerd, maar daar kunnen velen blijkbaar niet tegen.

Maar goed, ik weet dat Nederlanders niet kunnen voorstellen wat het is om mee te leven met landgenoten.

Vaderlandsliefde is zo vies he!

Vaderlandsliefde is inderdaad vies ja.

Sterven als n echte Italiaan heeft nada met vaderlandsliefde te maken. Tis gewoon ridicuul. Ik geloof ook helemaal niet dat ie het gezegd heeft. Mocht hij het echt gezegd hebben dan had die vent echt n ontspoorde territorium-drift.
Ik vind het een vd idiootste opmerkingen die ik sinds tijden gehoord hebt. Mn broek zakt ervan af......

Hoe kun je eigenlijk sterven als n echte Italiaan? Moet je daarvoor spagetti eten tijdens het sterven? Moet je tijdens het vermoord worden italiaans praten? En moet je eigenlijk ook niet op Italiaans grondgebied de pijp uitgaan? Anders is het toch niet helemaal echt.......

Al Sawt
17-04-04, 22:09
Geplaatst door TFOE


Hoe kun je eigenlijk sterven als n echte Italiaan? Moet je daarvoor spagetti eten tijdens het sterven? Moet je tijdens het vermoord worden italiaans praten? En moet je eigenlijk ook niet op Italiaans grondgebied de pijp uitgaan? Anders is het toch niet helemaal echt....... De Italianen zijn in de moderne geschiedenis geen toonbeeld van een heldhaftige volk.

Kijk naar hun koloniale oorlogen in de balkan en Afrika en niet te vergeten de beide wereldoorlogen.

TFOE
17-04-04, 22:42
Geplaatst door Al Sawt
De Italianen zijn in de moderne geschiedenis geen toonbeeld van een heldhaftige volk.

Kijk naar hun koloniale oorlogen in de balkan en Afrika en niet te vergeten de beide wereldoorlogen.

:p Qathafi heeft Italie op de juiste manier behandeld toen hij het leiderschap op zich nam. Hoppa! Alle Italianen het land uit......

Zonder gekheid,.....ik vind het erg dat die echte bakker gestorven is maar word er misselijk van dat er mensen met die echte bakker gaan dwepen en t n nationalistisch tintje gaan geven.......pppfffff

Qwertyno
17-04-04, 23:11
Julien,

Hij kijkt wel gemeen op de foto van je onderschrift.
Hij heeft iets weg van een Israelische soldaat.
Als hij echt heeft gezegd "ik laat jullie zien hoe een echte italiaan sterft" dan had hij blijkbaar veel schijt aan de irakezen.
Ik denk ook voordat hij gepakt werd.
Of hij zijn dood "verdiend" heeft, ik weet niet.
Onschuldig lijkt hij in mijn ogen zeker niet geweest te zijn.

Julien
18-04-04, 14:47
Geplaatst door Veerapen
En weet je hoe een echt Palestijnse Moslim of Christen sterf
wanneer hij z'n baby's gaat wreken.

Door zich met een bomvest te midden van
Pisraelische militairen op te blazen.
en dat is pas echt ,en geen oppervlakige sentimentele zionleugens
verspreiden over een Italiaan die qua uiterlijk veel op een israeli lijkt.

zielig mannetje, wat maakt het uit dat deze Italiaan op een israeli lijkt? Is dat opeens fout? Ga toch mein Kampf van H.itler lezen, antisemiet!

Julien
18-04-04, 14:48
Geplaatst door TFOE
:p Qathafi heeft Italie op de juiste manier behandeld toen hij het leiderschap op zich nam. Hoppa! Alle Italianen het land uit......

Zonder gekheid,.....ik vind het erg dat die echte bakker gestorven is maar word er misselijk van dat er mensen met die echte bakker gaan dwepen en t n nationalistisch tintje gaan geven.......pppfffff

Jammer voor je, maar Nederlanders weten nu eenmaal niet wat vaderlandsliefde is, basta.

Al3arbi
18-04-04, 14:49
Ingehuurde bakker. `khoop dat hij ze wat lekkere panini's en ciabatta's heeft voorgeschoteld.

ZbaqZbaq
18-04-04, 14:53
Geplaatst door Julien
:zwaai: ik geloof Frattini meer dan jij.

dat neem ik zonder meer van je aan :melig2:

net als bush en sharhond voor jou de onfeilbare orakels zijn

Julien
18-04-04, 15:05
Geplaatst door ZbaqZbaq
dat neem ik zonder meer van je aan :melig2:

net als bush en sharhond voor jou de onfeilbare orakels zijn

nee ik kies zelf uit welke leiders ik goed vind. Ik loop niet per definitie achter Berlusconi aan, alleen omdat ik half Italiaans ben.

In tegenstelling tot jij!

Jij laat je zo indoctrineren door je halfgod Abu Jahjah dat je achter de reet van elke terrorist aanloopt. Voor jou is iedereen die anti-amerikaans of anti-israelisch is, een orakel.

Julien
18-04-04, 15:07
Geplaatst door Al3arbi
Ingehuurde bakker. `khoop dat hij ze wat lekkere panini's en ciabatta's heeft voorgeschoteld.

hij's leuk :D

maar had iemand ook zo'n grap mogen maken bij de liquidatie op de Hamas-leiders? Of had die dan (zoals ik denk) strafpunten gehad?

Terwijl bij de Hamas overduidelijk is dat ze het vermoorden van onschuldigen toehuichen, bij deze Italiaanse bakker is dat nog maar de vraag.

vgeld
18-04-04, 17:24
Geplaatst door Julien
Ik heb die TV5-docu niet gezien. O.k. dan was hij niet helemaal onschuldig, maar ik vind het gijzelen van mensen gewoon iets verkeerds. Ik had niet zo heel veel moeite met het neerschieten van soldaten, omdat dat nou eenmaal het gevolg van een bezetting is. Maar waarom worden er nu in godsnaam mensen gegijzeld? :(

Beste Julien,
"Security contractors" zijn geen civilians maar militairen. Amerika en CNN noemen de huurlingen: "Security contractors" maar lopen ondertussen met zeer geavanceerd wapens en telecom. apparatuur en staan in verbinding met het bezettingsleger(coalition forces volgens de Amerikanen). Security contractors hebben de bevoegdheid om mensen zonder opgave van reden aan te houden en te mishandelen.
Kortom: Hij had gewoon in sicilie moeten blijven.

Julien: Ik raad je aan om je te verdiepen in de BNP van de VS en te kijken hoe de militaire uitgaven worden geboekt. In Nederland zijn defensieuitgaven een (- post) wat niet het geval is in de VS. Als je dat hebt gedaan dan begrijp je ook wel waarom er nu in Irak 15000 huurlingen rondlopen.

TFOE
19-04-04, 13:20
Geplaatst door Julien
Jammer voor je, maar Nederlanders weten nu eenmaal niet wat vaderlandsliefde is, basta.

Julien, het ophemelen van n huurling die voor de poen naar Irak ging heeft niets met vaderlandsliefde te maken.