PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat lees ik nu op "geen stijl" .......



Vitesse
16-04-04, 22:23
. Het verhaal van Farid

Farid, de bekende doodsbedreiger van Magrebonline.nl is opnieuw door de pliesie verhoord. Ja, je bent allochtoon, je chick heeft het net uitgemaakt, en je zit niet lekker in je vel. Met emoties heb je nooit erg goed om kunnen gaan. Wat doe je? Natuurlijk, je gaat lekker mensen bedreigen. Check hierrr het hilarische relaas van Farid, de mafketel die Geert Wilders, het kamerlid met verreweg het meest bouncende kapsel, met de dood bedreigde in het forum Maghreb Online. "Wilders...moet echt met de dood bestraft worden voor zijn facistische uitspraken over Islam, moslims en de palestijnse zaak!," schreef Farid, inmiddels veroordeeld tot 120 uur papier prikken, toen. Lees hoe Farid stukzit om het verlies van zijn meisje, hoe hij feitelijk zegt nog steeds achter de bedreiging te staan ("Als jehan echt van me houdt, zou ze bij me bijven, zelfs wanneer ik vanwege mijn politieke mening in de gevangenis belandt"). Verhoord worden door pliesie is tegenwoordig blijkbaar geyl...

http://www.geenstijl.nl/cgi-bin/mt/mt-comments.cgi?entry_id=2551

nl-x
16-04-04, 22:27
Mag ik vragen wat het nut is van het kopieren en plakken van complete stukken van geenstijl op maroc.nl?

Bommelding
16-04-04, 22:31
haha farid heeft het weer mooi voor elkaar, wat een debiel :giechel:

Joesoef
16-04-04, 23:15
1000 Euro voor degene die met wat bizonkit een hoofdoekje op de kop van Wilders plakt.

vlegeltje
16-04-04, 23:31
Geplaatst door Joesoef
1000 Euro voor degene die met wat bizonkit een hoofdoekje op de kop van Wilders plakt.

Ai ai ai, uitlokking tot geweldpleging :kwaad:





:wink:

Joesoef
16-04-04, 23:41
Geplaatst door vlegeltje
Ai ai ai, uitlokking tot geweldpleging :kwaad:



Klopt. Dat kapsel van Wilders zet tot geweld aan. Uitlokking dus dat onder een mooi doekje moet worden weggewerkt. :cool:

Vitesse
17-04-04, 00:31
Rood wekt toch op tot agressie? Of is wit nu ook al agressieopwekkend. Dan moeten we de internationale oorlogsregels ook alweer gaan bijstellen :maf: