PDA

Bekijk Volledige Versie : Gokje



S@deeQ.
17-04-04, 10:27
Gokker zet vijf miljoen in op verliezend paard
SYDNEY - Een gokker uit Hongkong heeft zaterdag 5 miljoen Australische dollars (3,3 miljoen euro) ingezet op een paard. Hij verloor echter de grootste gok uit de Australische geschiedenis, want het paard kwam onverwacht als tweede over de meet.

Het paard Lonhro liep de laatste race in zijn loopbaan tijdens de Queen Elizabeth Stakes in Sydney. De gokker had al eerder grote bedragen op Lonhro ingezet. Eerder kreeg hij wel de winsten uitgekeerd toen hij een miljoen dollar en later 2 miljoen dollar had ingezet. Het internetgokbedrijf Sportingbet Australia zal er daarom zaterdag niet rouwig om zijn geweest dat Lonhro zijn rencarrière niet met winst afsloot.

De hengst won 26 wedstrijden van de 35 keer dat hij startte. Lonhro gaat nu met pensioen en wordt verder gebruikt als dekhengst.

S@deeQ.
17-04-04, 10:28
:vreemd: als ik hem was zou ik die paard kopen en ....... :ninja2:

TonH
17-04-04, 10:46
Geplaatst door S@deeQ.
:vreemd: als ik hem was zou ik die paard kopen en ....... :ninja2:

Paardeworst en biefstuk zijn heel lekker! :D

Of is dat weer eens haram?! :cheefbek:

S@deeQ.
17-04-04, 10:54
Geplaatst door TonH
Paardeworst en biefstuk zijn heel lekker! :D

Of is dat weer eens haram?! :cheefbek:


:jumping: ik dacht dat paarden en kamelenvlees wel halal waren, ik was niet zo gek lang geleden ergens in het zuiden van marokko in een restaurantje en beide recepten hadden ze op hun menu staan :maf2: :maf2:

:lole: ik heb maar een couscous schotel met geitenvlees besteld :lole:

TonH
17-04-04, 11:07
Geplaatst door S@deeQ.
:jumping: ik dacht dat paarden en kamelenvlees wel halal waren, ik was niet zo gek lang geleden ergens in het zuiden van marokko in een restaurantje en beide recepten hadden ze op hun menu staan :maf2: :maf2:

:lole: ik heb maar een couscous schotel met geitenvlees besteld :lole:

Je bent ook geen haar beter dan die Hollanders die met hun zak aardappelen, hagelslag en pindakaas naar Frankrijk op vakantie gaan. :duivels: :D