PDA

Bekijk Volledige Versie : Israël blaast auto Hamasleider Rantissi op



barfly
17-04-04, 19:07
GAZA (ANP) - Israëlische gevechtshelikopters hebben in de
Gazastrook met raketten de auto van Hamas-leider Abdel Aziz
al-Rantissi opgeblazen. Dat hebben bronnen binnen de Israëlische
veiligheidsdiensten zaterdagavond gezegd, meldde de Israëlische
krant Haaretz. De beschieting vond plaats in de stad Gaza.

Israel lijkt wederom zich geen reet aan te trekken van de internationale gemeenschap.

barfly
17-04-04, 19:07
GAZA, April 17 (Reuters) - The leader of the Hamas militant
group, Abdel-Aziz al-Rantissi, was critically wounded on
Saturday after Israeli helicopters fired two missiles at his car
in Gaza, killing two of his bodyguards and a third Palestinian.
Hundreds of Hamas members and supporters flooded the Gaza
City hospital shortly after he was rushed in. The attack
occurred hours after a Palestinian suicide bomber killed an
Israeli border policeman at the Erez border crossing in Gaza.
Israel killed the Hamas spiritual leader Sheikh Ahmed Yassin
last month and has sworn to target Rantissi and all the group's

~Panthera~
17-04-04, 19:09
Geplaatst door barfly
GAZA (ANP)
Israel lijkt wederom zich geen reet aan te trekken van de internationale gemeenschap.
------------------

Hebben ze dat ooit wel gedaan dan ? :cool:

Orakel
17-04-04, 19:16
Tsjah, ze hebben de goedkeuring van de VS. Een knap staaltje van de democratische rechtsstaat als exportprodukt.

~Panthera~
17-04-04, 19:20
Hours later, the Hamas leader in Gaza was reported to have been seriously injured in an attack on his vehicle.




Gaat weer lekker. :moe:

Girl@Egy
17-04-04, 19:28
Hij is overleden :huil:
Allah yer7amoe!

Ze hebben schijt, niemand zegt er wat van toch. Ze gaan gewoon door :fuckit2: :fuckit2:

Orakel
17-04-04, 19:33
Hamas boss 'killed in air strike'


The head of the militant group Hamas in Gaza City has been killed by an Israeli attack on his vehicle, reports say.
A helicopter is thought to have fired missiles at Abdul Aziz Rantisi's vehicle as it drove through a suburb.

Officials at Al-Shifer hospital say Mr Rantisi died from his injuries, and two others were killed, AFP reports.

The attack came hours after a suicide bomber killed himself and an Israeli soldier a the Erez checkpoint just north of the city.

The BBC's Peter Greste, in Gaza City, says people are speculating that the attack was in response to the suicide bomber.

Dawud
17-04-04, 19:35
Dit heeft niets te maken met internationale gemeenschap. Dit heeft te maken dat er een EIND moet komen aan figuren die terrorisme op deze wereld promoten.

Fillastiene
17-04-04, 19:35
:droef:

Moge Allah hem genadig zijn...

http://www.aljazeera.com/cgi-bin/news_service/pics/1537.jpg

Fillastiene
17-04-04, 19:36
Geplaatst door Dawud
Dit heeft niets te maken met internationale gemeenschap. Dit heeft te maken dat er een EIND moet komen aan figuren die terrorisme op deze wereld promoten.

Ja, Sharon moet weg.

..zapper
17-04-04, 19:38
Geplaatst door Fillastiene
:droef:

Moge Allah hem genadig zijn...

Ik hoop dat Allah hem beoordeelt op zijn daden. Wat verwachten jullie dan van Israel, dat ze die man gaan aanbidden? De boodschap lijkt mij duidelijk, zero-tolerance voor terrorisme in Israel en dat wist deze man ook.

..zapper
17-04-04, 19:39
Geplaatst door Fillastiene
Ja, Sharon moet weg.

Dat ben ik dan weer wel met je eens, Sharon moet ook opzouten.

Dawud
17-04-04, 19:42
Sorry

Joesoef
17-04-04, 19:44
GAZA CITY, GAZA (CNN) -- Abdel Aziz Rantisi, the leader of the militant group Hamas in Gaza, was killed on Saturday in Gaza City when his car exploded, hospital officials said.

It is not clear if his car was attacked or was booby-trapped in the explosion

Rantisi was rushed to a hospital after the blast, where officials declared him dead.

He was appointed to head Hamas in Gaza after Hamas founder Sheikh Ahmed Yassin was killed in an Israeli missile strike in Gaza City.

The Israeli army is not commenting on the development.

Suicide attack
The move comes hours after a Palestinian suicide bomber launched an attack in the Erez industrial zone Saturday, killing a border police officer and wounding three others.

Al Aqsa Martyrs Brigades and Hamas claimed responsibility for that attack.

An Al Aqsa spokesman identified the bomber as Fadi al-Amudi of Beit Lahiya, located in northern Gaza near Erez. An Israeli army official said the bomber had worked in the zone for the last two years. He died at the scene.

A second attacker, from Hamas, tried but failed to enter the industrial zone, an Al Aqsa source said. The military said it knew nothing about a second bomber.

Both groups have conducted previous terrorist attacks against Israeli civilians, and have been declared terrorist groups by the U.S. State Department.

There is heavy security around the busy industrial area, where the bomber detonated explosives at an entrance where the workers are checked before they can go to their jobs.

At least 2,900 entered Erez Saturday. The zone was closed as a result of the bombing, and it is not known when it will reopen. Many Palestinians have jobs there.

The attack came three days after President Bush met with Israeli Prime Minister Ariel Sharon in Washington.

Bush endorsed Sharon's plan to withdraw all Jewish settlements and troops from Gaza and all but six blocs of Jewish settlements from the West Bank. (Full story)

Palestinian Authority President Yasser Arafat on Thursday rejected the plan (Full story)

It was closed for several days in January after a female suicide-bomber killed four Israelis at a checkpoint leading to the Erez industrial zone. Ten people were wounded in the blast.

The bomber -- who was a mother of two -- staged the attack.

Hamas, a Palestinian Islamic fundamentalist organization, claimed joint responsibility for the terror attack with Al Aqsa Martyrs Brigades, a military offshoot of Palestinian leader Yasser Arafat's Fatah movement.

Orakel
17-04-04, 19:47
Geplaatst door zapper
Ik hoop dat Allah hem beoordeelt op zijn daden.

Amen.


Wat verwachten jullie dan van Israel, dat ze die man gaan aanbidden?

Nee, mar als ie ergens van verdacht wordt, moet ie aangehouden, vervolgd en berecht worden. Dit druist in tegen alle vormen van recht.
Tis sowieso van den gekken om als staatshoofd ruiterlijk te kunnen praten over preventieve liquidaties, zonder daarvoor door de rest van de wereld voor ter verantwoording te worden geroepen.
Als Sharon preventief geliquideerd wordt, is het huis te klein.


De boodschap lijkt mij duidelijk, zero-tolerance voor terrorisme in Israel en dat wist deze man ook.

Nee, de boodschap is dat er verschillende standaarden gehanteerd worden. En de boodschap is dat het Internationaal Strafhof en het Oorlogstribunaal wel in kunnen pakken.

DEMOcraat
17-04-04, 19:52
Geplaatst door Dawud
Dit heeft niets te maken met internationale gemeenschap. Dit heeft te maken dat er een EIND moet komen aan figuren die terrorisme op deze wereld promoten.

een einde aan staatsterrorisme zou je bedoelen...

..zapper
17-04-04, 19:52
Geplaatst door Orakel
Amen.



Nee, mar als ie ergens van verdacht wordt, moet ie aangehouden, vervolgd en berecht worden. Dit druist in tegen alle vormen van recht.
Tis sowieso van den gekken om als staatshoofd ruiterlijk te kunnen praten over preventieve liquidaties, zonder daarvoor door de rest van de wereld voor ter verantwoording te worden geroepen.
Als Sharon preventief geliquideerd wordt, is het huis te klein.



Nee, de boodschap is dat er verschillende standaarden gehanteerd worden. En de boodschap is dat het Internationaal Strafhof en het Oorlogstribunaal wel in kunnen pakken.

Ik zeg niet dat ik deze handelwijze goedkeur, maar dat deze handelwijze gehanteerd wordt is iets wat ik wel onder ogen zie. Dat het Internationaal Strafhof niet serieus wordt genomen door de US en Israel is ook al lang duidelijk. Met het coordineren en opeisen van de verantwoordelijk voor de laffe aanslag heeft deze man dit lot mi dus over zichzelf afgeroepen, dat is waar ik niet van opkijk, ik zie persoonlijk ook veel liever een arrestatie en een berechting in Den Haag, maar dat zal mi nooit gaan gebeuren.

barfly
17-04-04, 20:01
Ach bekijk 't van de zonnige kant! Een nieuwe lichting recruten en radicalere leiders staan te popelen om het werk voort te zetten. Israel is goed bezig... :jammer:

joop.r
17-04-04, 20:09
Geplaatst door barfly
GAZA (ANP) - Israëlische gevechtshelikopters hebben in de
Gazastrook met raketten de auto van Hamas-leider Abdel Aziz
al-Rantissi opgeblazen. Dat hebben bronnen binnen de Israëlische
veiligheidsdiensten zaterdagavond gezegd, meldde de Israëlische
krant Haaretz. De beschieting vond plaats in de stad Gaza.

Israel lijkt wederom zich geen reet aan te trekken van de internationale gemeenschap.

Het is net het liedje van de 9 KLEUTERTJES, toen waren het nogmaar 7

lennart
17-04-04, 20:13
Hmm, de Zionistische spion Rantissi heeft z'n waarde verloren.

Wel een laffe daad trouwens.

barfly
17-04-04, 20:13
Geplaatst door joop.r
Het is net het liedje van de 9 KLEUTERTJES, toen waren het nogmaar 7

Als ze d'r een zooi tegelijk in de bus opblazen hoor ik je wel anders janken hypocriet.

lennart
17-04-04, 20:14
Geplaatst door joop.r
Het is net het liedje van de 9 KLEUTERTJES, toen waren het nogmaar 7


LAFFE DAAD!!!!!!!

ZONDER EEN PALESTIJNSE STAAT IS ELKE PALESTIJN EEN ONGEDEKTE CHEQUE

:p

:rolleyes:

Dawud
17-04-04, 20:17
Geplaatst door DEMOcraat
een einde aan staatsterrorisme zou je bedoelen...

Je weet niet waarover je het hebt.

Dawud
17-04-04, 20:18
Geplaatst door lennart
LAFFE DAAD!!!!!!!

ZONDER EEN PALESTIJNSE STAAT IS ELKE PALESTIJN EEN ONGEDEKTE CHEQUE

:p

:rolleyes:

Inderdaad, laten de Palestijnse leiders hun verantwoordelijkheid eens nemen!

~Panthera~
17-04-04, 20:19
Geplaatst door Dawud
Inderdaad, laten de Palestijnse leiders hun verantwoordelijkheid eens nemen!
--------------

Gaat een beetje moeilijk, als ze 1 voor 1 plat gebombardeerd worden. :moe:

lennart
17-04-04, 20:20
Geplaatst door Dawud
Inderdaad, laten de Palestijnse leiders hun verantwoordelijkheid eens nemen!

Er zijn geen Palestijnse leiders sukkel, want Israel roeit ze allemaal uit. Joden houden niet van tegenspraak, dat weet je toch :rolleyes:

joop.r
17-04-04, 20:21
Geplaatst door barfly
Als ze d'r een zooi tegelijk in de bus opblazen hoor ik je wel anders janken hypocriet.

In een bus zitten onschuldige personen die naar hun werk of school gaan.
Deze persoon had een ding hoog in zijn vaandel staan en dat was de verdwijning van de Staat ISRAEL en het vermoorden van al zijn joodse inwooners waar ik ook bij hoor dus verwacht van mij geen medelijden dat hij dood is.
VOOE ALLE DUIDELIJKHEID BETREUR IK DE ANDERE SLACHTOFFERS DIE HIERBIJ GEVALLEN ZIJN.

Al Sawt
17-04-04, 20:22
Geplaatst door zapper
Ik hoop dat Allah hem beoordeelt op zijn daden. Wat verwachten jullie dan van Israel, dat ze die man gaan aanbidden? De boodschap lijkt mij duidelijk, zero-tolerance voor terrorisme in Israel en dat wist deze man ook. Zero-tolerance voor de Israelische busvervoer!

lennart
17-04-04, 20:23
Geplaatst door joop.r
VOOE ALLE DUIDELIJKHEID BETREUR IK DE ANDERE SLACHTOFFERS DIE HIERBIJ GEVALLEN ZIJN.

JIJ LEUGENAAR... JIJ BENT DE GROOTSTE LEUGENAAR OP DIT FORUM :dood:

joop.r
17-04-04, 20:24
Geplaatst door Dawud
Inderdaad, laten de Palestijnse leiders hun verantwoordelijkheid eens nemen!

He die is van mij maar beter goed gejad dan slecht bedacht maar orgineel ben je niet.

keizer
17-04-04, 20:25
Geplaatst door joop.r
In een bus zitten onschuldige personen die naar hun werk of school gaan.
Deze persoon had een ding hoog in zijn vaandel staan en dat was de verdwijning van de Staat ISRAEL en het vermoorden van al zijn joodse inwooners waar ik ook bij hoor dus verwacht van mij geen medelijden dat hij dood is.
VOOE ALLE DUIDELIJKHEID BETREUR IK DE ANDERE SLACHTOFFERS DIE HIERBIJ GEVALLEN ZIJN.

Ja, vind ik ook, die andere slachtoffers waren zijn zoon en 2 bodygards.
Vreemd dat ie zijn zoon niet heeft ingezet in een zelfmoordaanslag maar andere jongeren.
Trouwens weer iemand die niet bang was om te sterven maar wel bodygards had.

Al Sawt
17-04-04, 20:25
Geplaatst door joop.r
In een bus zitten onschuldige personen die naar hun werk of school gaan.
Deze persoon had een ding hoog in zijn vaandel staan en dat was de verdwijning van de Staat ISRAEL en het vermoorden van al zijn joodse inwooners waar ik ook bij hoor dus verwacht van mij geen medelijden dat hij dood is.
VOOE ALLE DUIDELIJKHEID BETREUR IK DE ANDERE SLACHTOFFERS DIE HIERBIJ GEVALLEN ZIJN. Daarom betreur ik ook geen Israelische slachtoffers.

Want ze zijn tegen een Palestijnse staat en dus tegen de Palestijnse volk.

lennart
17-04-04, 20:25
Geplaatst door joop.r
He die is van mij maar beter goed gejad dan slecht bedacht maar orgineel ben je niet.

LEUGENAAr!!!

joop.r
17-04-04, 20:26
Geplaatst door lennart
JIJ LEUGENAAR... JIJ BENT DE GROOTSTE LEUGENAAR OP DIT FORUM :dood:
is voor een antisemitiese facist zoals jij bent is het moelijk te begrijpen

joop.r
17-04-04, 20:28
Geplaatst door Al Sawt
Daarom betreur ik ook geen Israelische slachtoffers.

Want ze zijn tegen een Palestijnse staat en dus tegen de Palestijnse volk.
Wij zitten weer opeen lijn

plexus
17-04-04, 20:28
Geplaatst door joop.r
is voor een antisemitiese facist zoals jij bent is het moelijk te begrijpen

yep the magic word

lennart
17-04-04, 20:30
Geplaatst door joop.r
is voor een antisemitiese facist zoals jij bent is het moelijk te begrijpen

Jij ondersteunt de laffe daden van de Fascistische regering in Jerusalem; de vervuilers van de goede naam van de Joden; de vernietigers van de Joodse staat. Jij zal nooit kunnen zeggen dat jij het niet geweten hebt. Jij bent een van die mensen die persoonlijk verantwoordelijk zijn voor de toekomstige massamoord op de Joden.

Ik zal de massamoord op nog eens miljoenen Joden nooit ondersteunen, jij dus duidelijk wel! Dus wie is hier nu de anti-semiet; of liever laten we jou maar een zelfhatende Jood noemen.

keizer
17-04-04, 20:30
Headline op BBC World

"Hamas says it is not weakend"

Lekker compliment voor Rantissi

Al Sawt
17-04-04, 20:34
Geplaatst door joop.r
He die is van mij maar beter goed gejad dan slecht bedacht maar orgineel ben je niet. Het lijkt alsof de hele Zionistische propaganda machine een patent erop heeft.

Matesis
17-04-04, 20:35
Moge Allah hem genadig zijn...

en moge alle zionisten branden morgen spontaan ontbranden chajatien zbelien.....

:fuckit:

its up to the muslim world now....

~Panthera~
17-04-04, 20:37
Geplaatst door plexus
yep the magic word
----------------------------------


http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/scheisse.gif *snif* http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/nob.gif :D

Amlou
17-04-04, 20:37
Geplaatst door joop.r
In een bus zitten onschuldige personen die naar hun werk of school gaan.
Deze persoon had een ding hoog in zijn vaandel staan en dat was de verdwijning van de Staat ISRAEL en het vermoorden van al zijn joodse inwooners waar ik ook bij hoor dus verwacht van mij geen medelijden dat hij dood is.
VOOE ALLE DUIDELIJKHEID BETREUR IK DE ANDERE SLACHTOFFERS DIE HIERBIJ GEVALLEN ZIJN.

Wat ben jij een emotionele leugenaar. Rantissi had niets hoog in het vaandel staan, wat zoveel tijd heeft ie niet gehad? Of heb jij zijn politiek program alvorens het was geschreven?
Overigens heeft Rantissi enkele weken terug aangeboden omWi te onderhandelen over de joodze nederzettingen in de bezette gebieden, waarin hij aangaf dat zijn doelstelling een samenleving was van Palestijnen en Israelis.

JOUW staat ISRAEL heeft niet alleen Joden als inwoners. Het herbergt Christenen en Moslims met een Israeli citizenship.
Voor wat betreft de Joodse gemeenschappen: Sephardim worden nog steeds gediscrimineerd door de Nep-joden (ashkenazi)

Rabbi Weiss werd trouwens staande gehouden op het moment dat Sharon waarschijnlijk Bush informeerde over zijn plannetje

By Hannah Abdullah



WASHINGTON, April 15 (MASNET) - As President George W. Bush endorsed Israeli Prime Minister Ariel Sharon's controversial Gaza withdrawal plan, protesters outside the White House sent a different message, demonstrating against the Israeli leader’s visit and the war in Iraq.



Sharon, who is in Washington this week to present his plan to withdraw settlements from Gaza and annex portions of the West Bank, drew criticism in both the United States and abroad.



Under Sharon's plan, 7,500 Israeli settlers would be withdrawn from the occupied Gaza Strip with the settlements handed over to the Palestinians. However, the plan envisions annexing portions of the West Bank, which under international law, belong to the Palestinians.



More than 100 protestors turned out at Lafayette Park, located directly in front of the White House, with some demonstrators traveling from as far away as Montreal, Canada, to express their dismay at the U.S.-Israeli summit.



"Any plan presented by Sharon is futile and against God," said Rabbi Dovib Weiss, who came from New York to attend the protest.



"It is forbidden in the Torah to oppress the Palestinians and I strongly support and believe in the transformation of self-rule."



Rabbi Weiss, a spokesman for Neturei Karta, an ultra-Orthodox Jewish group which denounces Zionism, said he has been long active in opposing Sharon's policies. He and members of his group have frequently traveled to various U.S. cities to oppose both the Israeli occupation and the war in Iraq.



The Jewish protestors were also joined by Christian and Muslim activists and anti-war groups, including A.N.S.W.E.R., which has been responsible for organizing large protests in major cities across the U.S.



"Given the realities of the vast amount of death and destruction in the region, the meeting between President George W. Bush and Ariel Sharon is morally reprehensible," said Mahdi Bray, Executive Director of the Muslim American Freedom Foundation.



Bray was among several demonstrators, including Sarah Freeman from A.N.S.W.E.R., later arrested by Park Police for civil disobedience.



Meanwhile, inside the White House, Bush welcomed Sharon's initiative, saying it holds "great promise for the Palestinian people".



"The realities on the ground and in the region have changed greatly over the last several decades, and any final settlement must take into account those realities and be agreeable to the parties," said Bush in a joint press conference with the Israeli leader.



But the White House was the subject of sharp criticism from Palestinian leaders for not including them in any negotiations.



"[Bush] is the first president who has legitimized the settlements in the Palestinian territories when he said that there will be no return to the borders of 1967," Palestinian Prime Minister Ahmed Qorei told the Associated Press. "We, as Palestinians, reject that, we cannot accept that, we reject it and we refuse it."



Sharon has not met with Qorei since he took office in October and the Palestinian leader has indicated he would not meet with the Israeli leader after his visit to Washington.

http://tvnewslies.org/assets/images/db_images/db_Sharon5.jpg

ZbaqZbaq
17-04-04, 20:38
Geplaatst door joop.r
In een bus zitten ...

In die bus zitten bezetters die rijden over een bezette weg...door een bezette stad....in een bezet land

keizer
17-04-04, 20:43
De opruier Al Rantissi heeft een massale zelfmoordaanslag van 800 personen tegelijk aangekondigd.
Die grote bek heeft ie dus niet kunnen waarmaken.

..zapper
17-04-04, 20:44
Geplaatst door ZbaqZbaq
In die bus zitten bezetters die rijden over een bezette weg...door een bezette stad....in een bezet land

In die bus zitten mensen! Mensen als jij en ik. Israelisch, Palestijnen, mogelijk ooit ook weer toeristen, arbeiders die het land bewoonbaar maken, kinderen die niet eens weten wat bezetting is en ga zo maar door.

Leonard
17-04-04, 20:48
hihi nu kan die terroristenclub dus weer op zoek naar een nieuwe lijder.

DEMOcraat
17-04-04, 20:48
Geplaatst door Dawud
Je weet niet waarover je het hebt.

jij wel he...wees er dan trots op. als binnenkort een bus wordt opgeblazen dan weet je ook niet waarover je het hebt.

lennart
17-04-04, 20:50
Geplaatst door keizer
De opruier Al Rantissi heeft een massale zelfmoordaanslag van 800 personen tegelijk aangekondigd.
Die grote bek heeft ie dus niet kunnen waarmaken.

Wie weet gebeurt dat nog... Kan jij weer krokodilletranen huilen.

lennart
17-04-04, 20:52
Geplaatst door zapper
In die bus zitten mensen! Mensen als jij en ik. Israelisch, Palestijnen, mogelijk ooit ook weer toeristen, arbeiders die het land bewoonbaar maken, kinderen die niet eens weten wat bezetting is en ga zo maar door.

Ach gut.. wat zielig.

Was jij ook maar zo bewogen toen bekend werd dat Israel hulpgoederen van de VN naar Gaza tegenwoordig tegenhoudt waardoor 10.000'n Palestijnse kinderen in Gaza geen eten meer hebben.

DEMOcraat
17-04-04, 20:54
Geplaatst door joop.r
In een bus zitten onschuldige personen die naar hun werk of school gaan.
Deze persoon had een ding hoog in zijn vaandel staan en dat was de verdwijning van de Staat ISRAEL en het vermoorden van al zijn joodse inwooners waar ik ook bij hoor dus verwacht van mij geen medelijden dat hij dood is.
VOOE ALLE DUIDELIJKHEID BETREUR IK DE ANDERE SLACHTOFFERS DIE HIERBIJ GEVALLEN ZIJN.

onschuldige...
die passagiers hebben voor sharon gekozen en voor de risico's dus onschuldige zijn ze wel maar wel medeplichtige.
een heler kijgt in nederland een zwaardere straf dan een dief.

joop.r
17-04-04, 20:54
Geplaatst door Matesis
Moge Allah hem genadig zijn...

en moge alle zionisten branden morgen spontaan ontbranden chajatien zbelien.....

:fuckit:

its up to the muslim world now....
Van het zelfde voor jou en je hele familie

..zapper
17-04-04, 20:55
Geplaatst door lennart
Ach gut.. wat zielig.

Was jij ook maar zo bewogen toen bekend werd dat Israel hulpgoederen van de VN naar Gaza tegenwoordig tegenhoudt waardoor 10.000'n Palestijnse kinderen in Gaza geen eten meer hebben.

Wie ben jij om te stellen dat ik dat niet ben?

joop.r
17-04-04, 20:56
Geplaatst door DEMOcraat
onschuldige...
die passagiers hebben voor sharon gekozen en voor de risico's dus onschuldige zijn ze wel maar wel medeplichtige.
een heler kijgt in nederland een zwaardere straf dan een dief.

Sinds wanneer kunnen toeristen kiezen
En dat sjaron gekozen is is te wijten door het afwijzen van het vredesplan van Barak.

..zapper
17-04-04, 20:57
Geplaatst door DEMOcraat
onschuldige...
die passagiers hebben voor sharon gekozen en voor de risico's dus onschuldige zijn ze wel maar wel medeplichtige.
een heler kijgt in nederland een zwaardere straf dan een dief.

Wat een lulkoek, Sharon is niet door iedereen in Israel gekozen, ik kan me niet voorstellen dat Palestijnen Sharon hebben gekozen, volgens mij hebben toeristen en kinderen geen stemrecht.

ZbaqZbaq
17-04-04, 20:58
Geplaatst door joop.r
Sinds wanneer kunnen toeristen kiezen
En dat sjaron gekozen is is te wijten door het afwijzen van het vredesplan van Barak.

vredesplan...je bedoelt het verzoek om capitulatie van BArak aan de Palestijnen....


verder......ik hoop dat jij een deze dagen de verkeerde bus pakt

keizer
17-04-04, 20:58
Geplaatst door DEMOcraat
onschuldige...
die passagiers hebben voor sharon gekozen en voor de risico's dus onschuldige zijn ze wel maar wel medeplichtige.
een heler kijgt in nederland een zwaardere straf dan een dief.

Hoeveel % van de stemmen had Sharon dan?

..zapper
17-04-04, 21:00
Geplaatst door keizer
Hoeveel % van de stemmen had Sharon dan?

Als ik het goed heb in ieder geval niet genoeg om alleen met zijn partij een meerderheid te vormen, maar er zijn vast locals die hier betere details over kunnen geven.

keizer
17-04-04, 21:01
Geplaatst door ZbaqZbaq
vredesplan...je bedoelt het verzoek om capitulatie van BArak aan de Palestijnen....


verder......ik hoop dat jij een deze dagen de verkeerde bus pakt

Wat ben jij een smerige loser, had je maar aangemeld bij Hamas als 1 van de 800 vrijwilligers

Al Sawt
17-04-04, 21:02
Geplaatst door zapper
In die bus zitten mensen! Mensen als jij en ik. Israelisch, Palestijnen, mogelijk ooit ook weer toeristen, arbeiders die het land bewoonbaar maken, kinderen die niet eens weten wat bezetting is en ga zo maar door. Mensen als jij en ik?

Sorry! Ik woon niet op bezet land en stem niet op racistische ideeen!
Israeliers zijn niet onschuldig, omdat ze de bezetting handhaven op basis van fabeltjes.

ZbaqZbaq
17-04-04, 21:02
Geplaatst door zapper
Wat een lulkoek, Sharon is niet door iedereen in Israel gekozen, ik kan me niet voorstellen dat Palestijnen Sharon hebben gekozen, volgens mij hebben toeristen en kinderen geen stemrecht.

Vandaar zeker ook dat het "Scum of The Eart" ook meer dan 500 Palestijnse kinderen hebben afgeslacht sinds 2000....waarvan meer dan de helft jonger dan 14 jaar

lennart
17-04-04, 21:03
Geplaatst door zapper
Wie ben jij om te stellen dat ik dat niet ben?

Ik kan de post hierover nog wel even bumpen. Es kijken hoeveel zielige woorden jij daarin hebt geschreven.

Al Sawt
17-04-04, 21:04
Geplaatst door keizer
Hoeveel % van de stemmen had Sharon dan? Hoeveel stemmen hadden alle fascistische partijen samen gekrijen?

joop.r
17-04-04, 21:05
Geplaatst door lennart
Jij ondersteunt de laffe daden van de Fascistische regering in Jerusalem; de vervuilers van de goede naam van de Joden; de vernietigers van de Joodse staat. Jij zal nooit kunnen zeggen dat jij het niet geweten hebt. Jij bent een van die mensen die persoonlijk verantwoordelijk zijn voor de toekomstige massamoord op de Joden.

Ik zal de massamoord op nog eens miljoenen Joden nooit ondersteunen, jij dus duidelijk wel! Dus wie is hier nu de anti-semiet; of liever laten we jou maar een zelfhatende Jood noemen.

Wat ben je tog een mieserige rat
ik zal het je nog een keer uitleggen
IK BEN EN BLIJF ER TROTS OP DAT IK JOODS BEN.

En stuk onderkruipsel neem jij maar van mij aan dat de massamoord op miljoenen JODEN die jij dood wil hebben nooit meer zal gebeuren

..zapper
17-04-04, 21:06
Geplaatst door ZbaqZbaq
Vandaar zeker ook dat het "Scum of The Eart" ook meer dan 500 Palestijnse kinderen hebben afgeslacht sinds 2000....waarvan meer dan de helft jonger dan 14 jaar

Hoor je mij dat goedkeuren? Als je bent klemgeluld moet je kennelijk iets anders erbij halen om je gelijk te halen. Ik kan met een gerust hart zeggen dat ik een gigantische hekel aan je heb, maar wat jij zojuist een andere commenter toewenste wens ik niemand toe, dus zelfs jou niet.

lennart
17-04-04, 21:06
Geplaatst door Al Sawt
Hoeveel stemmen hadden alle fascistische partijen samen gekrijen?

Meer dan 50% he.

Ook steunt meer dan 40% van de Israelische bevolking de vernietiging van het Palestijnse volk door hen te verdrijven naar Jordanie.

DEMOcraat
17-04-04, 21:06
Geplaatst door joop.r
Sinds wanneer kunnen toeristen kiezen
En dat sjaron gekozen is is te wijten door het afwijzen van het vredesplan van Barak.

toeristen kunnen wel een veilige land kiezen voor hun vakantie..
afwijzen of niet sharon heeft de verkiezingen gewonnen dankzij de kolonisten en de zionisten.
iedereen weet onderhand wel dat sharon een oorlogmisdadiger is en als je daar voor kiest dan moet je niet over onschuldige slachtoffers gaan praten.

..zapper
17-04-04, 21:07
Geplaatst door lennart
Ik kan de post hierover nog wel even bumpen. Es kijken hoeveel zielige woorden jij daarin hebt geschreven.

Sjongejonge, ik heb ook nog een leven naast het internet, als ik ergens niet post wil dat niets over mijn mening zeggen.

joop.r
17-04-04, 21:08
Geplaatst door ZbaqZbaq
vredesplan...je bedoelt het verzoek om capitulatie van BArak aan de Palestijnen....


verder......ik hoop dat jij een deze dagen de verkeerde bus pakt
Jammer voor jou gebeurd nooit en te nimmer

keizer
17-04-04, 21:08
Geplaatst door Al Sawt
Hoeveel stemmen hadden alle fascistische partijen samen gekrijen?

Zou ik niet precies weten, ik weet wel dat niet alle Israelies achter Sharon staan.
Hamas zijn ook niet alle Palestijnen.

Ik ben blij dat de leiders getroffen worden ipv 'normale' burgers

..zapper
17-04-04, 21:09
Geplaatst door lennart
Meer dan 50% he.

Ook steunt meer dan 40% van de Israelische bevolking de vernietiging van het Palestijnse volk door hen te verdrijven naar Jordanie.

Dus als jij iemand verdrijft betekend dat dat je hem vernietigd?

..zapper
17-04-04, 21:10
Geplaatst door DEMOcraat
toeristen kunnen wel een veilige land kiezen voor hun vakantie..


:hihi: mij werd geadviseerd dat ik beter naar Spanje kon gaan...

Al Sawt
17-04-04, 21:11
Geplaatst door lennart
Meer dan 50% he.

Ook steunt meer dan 40% van de Israelische bevolking de vernietiging van het Palestijnse volk door hen te verdrijven naar Jordanie. Dit bewijst wederom de democratische waarden, die hoog in de vaandel staan bij de Israeliers.

lennart
17-04-04, 21:13
Geplaatst door joop.r
Wat ben je tog een mieserige rat
ik zal het je nog een keer uitleggen
IK BEN EN BLIJF ER TROTS OP DAT IK JOODS BEN.

En stuk onderkruipsel neem jij maar van mij aan dat de massamoord op miljoenen JODEN die jij dood wil hebben nooit meer zal gebeuren

Jij bent een onderkruipsel; een jodenhater; een hater van de Joden die in Israel leven. Ik zal jou er persoonlijk op aanspreken wanneer de Joden weer met miljoenen worden gedood; ik zal jou aanspreken op jouw verantwoordelijkheid als dat drama zich afspeelt; want jij zal verantwoordelijk zijn; jij zal dan verantwoordelijk zijn voor de afslachting van jouw familie en mijn vrienden in Israel, omdat jij het fascistische beleid van de staat Israel steunt.

Al Sawt
17-04-04, 21:13
Geplaatst door keizer
Zou ik niet precies weten, ik weet wel dat niet alle Israelies achter Sharon staan.
Hamas zijn ook niet alle Palestijnen.

Ik ben blij dat de leiders getroffen worden ipv 'normale' burgers Bij elk Israelische liquidatie-actie, sterven er burgers.

Dus die aanslagen en die moordacties, zijn het zelfde.

DEMOcraat
17-04-04, 21:15
Geplaatst door zapper
Wat een lulkoek, Sharon is niet door iedereen in Israel gekozen, ik kan me niet voorstellen dat Palestijnen Sharon hebben gekozen, volgens mij hebben toeristen en kinderen geen stemrecht.

groot gelijk sharon is door een staatsgreep aan de macht gekomen.
nee toeristen hebben geen stemrecht wel een keuze om naar andere vakantie oord te gaan.
kinderen hebben ook geen stemrecht wel auders die goede keuze hadden kunnen maken.

dus hou op met die onzin wil je.

..zapper
17-04-04, 21:16
Geplaatst door DEMOcraat
groot gelijk sharon is door een staatsgreep aan de macht gekomen.
nee toeristen hebben geen stemrecht wel een keuze om naar andere vakantie oord te gaan.
kinderen hebben ook geen stemrecht wel auders die goede keuze hadden kunnen maken.

dus hou op met die onzin wil je.

Ik ken zat ouders die niet op die eikel hebben gestemd.

lennart
17-04-04, 21:20
Geplaatst door zapper
Ik ken zat ouders die niet op die eikel hebben gestemd.

Ik heb nog even ind e topic gekeken, maar geen zielepoot reactie van jou in de gaza-voedselhulp topic. Ik kan dus slechts concluderen dat jij een hekel hebt aan Arabieren.

DEMOcraat
17-04-04, 21:20
Geplaatst door keizer
Hoeveel % van de stemmen had Sharon dan?

hoeveel doet er niet toe hij is gekozen door de meerderheid zo gaat dat in een democratishe land.
h.tler was ook democraatishe gekozen.
dus hou op met die %.

..zapper
17-04-04, 21:22
Geplaatst door lennart
Ik heb nog even ind e topic gekeken, maar geen zielepoot reactie van jou in de gaza-voedselhulp topic. Ik kan dus slechts concluderen dat jij een hekel hebt aan Arabieren.

Helemaal speciaal voor jou nog een keer:

Geplaatst door zapper
Sjongejonge, ik heb ook nog een leven naast het internet, als ik ergens niet post wil dat niets over mijn mening zeggen.

Wat ben jij een bekrompen gozer als je op deze manier conclusies voor een ander durft te trekken.

Max Stirner
17-04-04, 21:22
Geplaatst door lennart
Jij bent een onderkruipsel; een jodenhater; een hater van de Joden die in Israel leven. Ik zal jou er persoonlijk op aanspreken wanneer de Joden weer met miljoenen worden gedood; ik zal jou aanspreken op jouw verantwoordelijkheid als dat drama zich afspeelt; want jij zal verantwoordelijk zijn; jij zal dan verantwoordelijk zijn voor de afslachting van jouw familie en mijn vrienden in Israel, omdat jij het fascistische beleid van de staat Israel steunt.

Volgens mij geef je die man iets te veel eer Lennart...chill out :)

lennart
17-04-04, 21:23
Geplaatst door keizer
Hoeveel % van de stemmen had Sharon dan?


Ter aanvulling, Sharon houdt het volledige Palestijnse volk verantwoordleijk voor de zelfmoordaanslagen; dus in die logica is het compleet normaal dat Palestijnen het volledige Joodse volk verantwoordelijk houdt voor de terreur van Sjaron.

Max Stirner
17-04-04, 21:24
Geplaatst door lennart
Ik heb nog even ind e topic gekeken, maar geen zielepoot reactie van jou in de gaza-voedselhulp topic. Ik kan dus slechts concluderen dat jij een hekel hebt aan Arabieren.

Volgens mij trek je soms iets te snel conclusies

..zapper
17-04-04, 21:24
Geplaatst door DEMOcraat
hoeveel doet er niet toe hij is gekozen door de meerderheid zo gaat dat in een democratishe land.
h.tler was ook democraatishe gekozen.
dus hou op met die %.

En jij noemt jezelf DEMOcraat? De regeringsmeerderheid wordt meestal niet door stemmen maar door samenwerking met andere partijen behaald...

lennart
17-04-04, 21:24
Geplaatst door Max Stirner
Volgens mij geef je die man iets te veel eer Lennart...chill out :)

Ik moet chillen? Die kerel loopt al dagen te zieken op dit forum, onder meer richting mij. Dit is de gelegenheid om terug te slaan.

ZbaqZbaq
17-04-04, 21:24
Geplaatst door zapper
Ik ken zat ouders die niet op die eikel hebben gestemd.

Maar er wel voor hebben gekozen om op gestolen land te gaan wonen....maw hun kinderen willens en wetens op willen laten groeien in een slagveld.

lennart
17-04-04, 21:26
Geplaatst door zapper
Helemaal speciaal voor jou nog een keer:


Wat ben jij een bekrompen gozer als je op deze manier conclusies voor een ander durft te trekken.

Bullshit.. als jij een leven hebt, waarom ben jij hier nu aan het prikken. Als die Gaza kids jouw niets kunnen schelen, waarom kan jou die arme buspassengiers dan wel wat schelen.

Je hebt nog een kans om het goed te maken. Ik heb de topic gebumpt. Mag je nog snel even krokodilletranen huilen. :rolleyes:

..zapper
17-04-04, 21:27
Geplaatst door ZbaqZbaq
Maar er wel voor hebben gekozen om op gestolen land te gaan wonen....maw hun kinderen willens en wetens op willen laten groeien in een slagveld.

Die mensen zijn van mijn leeftijd en daar zelf geboren. Ik ken overigens geen mensen in Israel die wel op die eikel hebben gestemd en er niet zijn geboren. Oeps typo, ik ken wel mensen die er niet zijn geboren.

lennart
17-04-04, 21:28
Geplaatst door Max Stirner
Volgens mij trek je soms iets te snel conclusies

Jij blijkbaar ook.

Ik heb namelijk de wind die door Nederland waait begrepen. Het debat dient scherp gevoerd te worden. Ik voer het debat dus vlijmscherp.

DEMOcraat
17-04-04, 21:29
Geplaatst door zapper
:hihi: mij werd geadviseerd dat ik beter naar Spanje kon gaan...

zo kon je weer zien wat voor een advies je krijgt van de nederlandse overheid.
vol=vol :lol:

Max Stirner
17-04-04, 21:29
Geplaatst door Al Sawt
Zero-tolerance voor de Israelische busvervoer!


Nare opmerking. Ik heb je wel eens beschaafder uit de hoek zien komen

lennart
17-04-04, 21:29
Geplaatst door zapper
Die mensen zijn van mijn leeftijd en daar zelf geboren. Ik ken overigens geen mensen in Israel die wel op die eikel hebben gestemd en er niet zijn geboren. Oeps typo, ik ken wel mensen die er niet zijn geboren.

Ik ken mensen die op Avigdor Liebermann hebben gestemd.

ZbaqZbaq
17-04-04, 21:30
Geplaatst door zapper
Die mensen zijn van mijn leeftijd en daar zelf geboren.

dus ? dan kan je geen bezetter meer zijn ?

..zapper
17-04-04, 21:30
Geplaatst door lennart
Bullshit.. als jij een leven hebt, waarom ben jij hier nu aan het prikken. Als die Gaza kids jouw niets kunnen schelen, waarom kan jou die arme buspassengiers dan wel wat schelen.

Je hebt nog een kans om het goed te maken. Ik heb de topic gebumpt. Mag je nog snel even krokodilletranen huilen. :rolleyes:

Sorry, ik laat door jou niet bepalen wat ik wel of niet doe. Als je mijn comments al wat langer volg dan mag het duidelijk zijn, en dat wil ik hier gerust stellen, dat ik het een meer dan waardeloze actie vind.

lennart
17-04-04, 21:32
Geplaatst door zapper
Sorry, ik laat door jou niet bepalen wat ik wel of niet doe. Als je mijn comments al wat langer volg dan mag het duidelijk zijn, en dat wil ik hier gerust stellen, dat ik het een meer dan waardeloze actie vind.

Pff.. jij bent dus typische zo'n iemand die het Zionistische terreur vergoeilijkt.. Triest hoor :rolleyes:

Max Stirner
17-04-04, 21:32
Geplaatst door lennart
Jij blijkbaar ook.

Ik heb namelijk de wind die door Nederland waait begrepen. Het debat dient scherp gevoerd te worden. Ik voer het debat dus vlijmscherp.

'Vlijmscherp' en 'ongenuanceerd' zijn niet hetzelfde

DEMOcraat
17-04-04, 21:33
Geplaatst door zapper
Ik ken zat ouders die niet op die eikel hebben gestemd.

ik ook maar dat doet er niet toe het gaat erom dat hij gekozen is door de meerderheid.

lennart
17-04-04, 21:34
Geplaatst door Max Stirner
'Vlijmscherp' en 'ongenuanceerd' zijn niet hetzelfde

Jawel hoor.. heb je nooit naar Pim geluisterd ofzo?

Weetje nog.. de vijfde colonne.

..zapper
17-04-04, 21:34
Geplaatst door ZbaqZbaq
dus ? dan kan je geen bezetter meer zijn ?

Ik heb er inderdaad moeite mee om mensen die ergens zijn geboren bezetter te noemen, maar dat was niet mijn stelling. Mijn stelling was dat er mensen in zo'n bus zitten en geen zelfgekozen schietschijven. Laat ze dan Sharon opblazen, daar heb ik veel minder moeite mee, net als dat ik er minder moeite mee heb dat deze man is opgeblazen.

Al Sawt
17-04-04, 21:35
Geplaatst door Max Stirner
Nare opmerking. Ik heb je wel eens beschaafder uit de hoek zien komen Nare opmerking als repliek voor een andere nare opmerking.

Gericht tegen Joop.r

..zapper
17-04-04, 21:36
Geplaatst door lennart
Pff.. jij bent dus typische zo'n iemand die het Zionistische terreur vergoeilijkt.. Triest hoor :rolleyes:

Nee jij bent triest dat je de hele tijd aantoonbaar allerlei onaantoonbare debiele beweringen in mijn mond legt.

Max Stirner
17-04-04, 21:37
Geplaatst door lennart
Ik moet chillen? Die kerel loopt al dagen te zieken op dit forum, onder meer richting mij. Dit is de gelegenheid om terug te slaan.


Ach, dat moet je eigenlijk ook helemaal zelf weten....

DEMOcraat
17-04-04, 21:38
Geplaatst door zapper
En jij noemt jezelf DEMOcraat? De regeringsmeerderheid wordt meestal niet door stemmen maar door samenwerking met andere partijen behaald...

het is DEMO en craat.dus een demo wat vandaag is hoeft morgen niet te zijn.
het gaat erom dat ze voor sharon gekozen hebben of het door te stemmen of door andere partijen.

Max Stirner
17-04-04, 21:40
Geplaatst door lennart
Jawel hoor.. heb je nooit naar Pim geluisterd ofzo?

Weetje nog.. de vijfde colonne.

oh vandaar.....

Qwertyno
17-04-04, 21:43
Ik vraag me af hoeveel "antisemieten" sharon en zijn zionisten weer hebben gekweekt met deze zoveelste moordaanslag.

Qwertyno
17-04-04, 21:48
Liquidaties door Israël van prominente Palestijnen 17-04-2004

Sinds het uitbarsten van de tweede intifada in september 2000 heeft Israël volgens de Palestijnse autoriteiten ruim 150 Palestijnse activisten geliquideerd. Dat aantal omvat ook de Palestijnen die verzet boden bij hun arrestatie. Israël kent een lange geschiedenis van liquidaties van Palestijnse terroristen. Een overzicht van de meest prominente en recente aanslagen:

- Februari 1973: Israëlische commando's vallen Beiroet binnen en doden drie vooraanstaanse leiders van de Palestijnse Bevrijdingsorganisatie (PLO). Een van de commando's is de latere premier Ehud Barak.

- Januari 1979: Israëlische agenten plegen een bomaanslag op Ali Hassan Salameh in Beiroet. Salameh beraamde de aanslag op het Israëlische team tijdens de Olympische Spelen van 1972 in München, waarbij elf sporters omkomen.

- April 1988: Israëlische agenten vermoorden Khalid al-Wazir, bijgenaamd Abu Jihad. Al-Wazir was de plaatsvervanger van Yasser Arafat als leider van de PLO en commandant van de Palestijnse strijders op de Westelijke Jordaanoever.

- Februari 1992: De Libanese Hezbollah-leider sjeik Abbas Musawi komt om bij een Israëlische helikopteraanval in Zuid-Libanon.

- Oktober 1995: De leider van de Islamitische Jihad, Fathi Shakaki, wordt in Malta doodgeschoten. Vermoed wordt dat Israël achter de aanslag zit. Israël bevestigt noch ontkent.

- Januari 1996: Hamas' belangrijkste bommenmaker Yehiyeh Ayyash komt om in Gaza-Stad als zijn mobiele telefoon explodeert. Vermoed wordt dat Israëlische agenten de telefoon hebben omgebouwd tot bom.

- September 1997: Twee agenten van de Israëlische geheime dienst Mossad worden gearresteerd in Jordanië, waar zij vermoedelijk een aanslag op Hamas-leider Khaled Mashaal voorbereidden.

- Januari 2002: Raed Karmi, de leider van de Al Aqsa Martelarenbrigades op de Westelijke Jordaanoever, komt om bij een Israëlische aanslag.

- Juli 2002: Commandant Salah Shehadeh van de Hamas komt met veertien anderen om bij een bombardement door de Israëlische luchtmacht op zijn huis in Gaza-Stad.

- September 2002: Commandant Mohammed Deif van de Hamas raakt gewond bij een Israëlische luchtaanval.

- Maart 2003: Ibrahim Makadmeh, een vooraanstaand strateeg van de Hamas, komt om bij een Israëlische luchtaanval op Gaza-Stad.

- Juni 2003: Hamas-leider Abdel Aziz Rantisi raakt gewond bij een Israëlische luchtaanval op Gaza-Stad.

- 21 augustus 2003: Vooraanstaand Hamas-leider Ismail Abu Shanab en twee lijfwachten komen om bij een helikopteraanval.

- 23 augustus 2003: Vier Hamas-leden komen om bij een helikopteraanval op Gaza-Stad.

- 28 augustus 2003: Een lid van de Hamas komt om bij een helikopteraanval in het zuiden van de Gazastrook.

- 30 augustus 2003: Twee leden van de Hamas komen om bij een Israëlische aanval.

- 1 september 2003: Een lid van de Hamas komt om bij een raketaanval.

- 20 oktober 2003: Veertien Palestijnen komen om bij een Israëlische raketaanval op het vluchtelingenkamp Nusseirat in de Gazastrook. De Palestijnen zeggen dat slechts twee doden Palestijnse strijders waren, volgens Israël zijn het er meer.

- 25 december 2003: Vijf Palestijnen komen om bij een Israëlische raketaanval op Gaza-Stad. Drie van de doden zijn leden van de Islamitische Jihad, onder wie Mekled Hamied, een van de leiders.

- 7 februari 2004: Twee Palestijnen komen om bij een Israëlische raketaanval gericht tegen de Islamitische Jihad in de Gazastrook .

- 28 februari 2004: Drie strijders van de Islamitische Jihad komen om bij een Israëlische raketaanval in de Gazastrook.

- 3 maart 2004: Drie leden van de Hamas komen om bij een Israëlische raketaanval op hun auto ten zuidwesten van Gaza-Stad.

- 22 maart 2004: Sjeik Ahmed Yassin, de stichter en geestelijk leider van de Hamas, wordt in Gaza-Stad geliquideerd.

- 17 april 2004: Abdel Aziz Rantisi, de opvolger van sjeik Yassin als leider van de Hamas in de Gazastrook, wordt in Gaza-Stad geliquideerd. Ook zijn zoon en persoonlijke lijfwacht komen om het leven.

www.nu.nl

150 maar?
wil dit zeggen dat de rest van de slachtoffers onschuldige burgers waren.

lennart
17-04-04, 21:49
Geplaatst door zapper
Nee jij bent triest dat je de hele tijd aantoonbaar allerlei onaantoonbare debiele beweringen in mijn mond legt.

Wat een bullshit.. jij komt met dat zoetsappige verhaaltje over onschuldige burgers in een bus. Er wonen miljoenen onschuldige burgers in Gaza die nergens meer op kunnen rekenen, niet op Europa, niet op de VS en niet op de VN. En jij komt hier in een topic over een aanslag in Gaza je krokodilletranen huilen om zielige buspassagiers. :rolleyes:

..zapper
17-04-04, 21:53
Geplaatst door lennart
Wat een bullshit.. jij komt met dat zoetsappige verhaaltje over onschuldige burgers in een bus. Er wonen miljoenen onschuldige burgers in Gaza die nergens meer op kunnen rekenen, niet op Europa, niet op de VS en niet op de VN. En jij komt hier in een topic over een aanslag in Gaza je krokodilletranen huilen om zielige buspassagiers. :rolleyes:

Sjongejonge doe je huiswerk nu eerst eens voordat je iets neerplempt. Ik begon niet over die bussen.

Matesis
17-04-04, 21:54
Van het zelfde voor jou en je hele familie µ

zielig van een zieligaard

wa sirt fint moet zbel nta wal halilek
:rambo:

Qwertyno
17-04-04, 21:57
- Nu nog arafat....
- Gaza (een van dichtsbevolkte gebieden te wereld) "ontruimen" of beter gezegd bewaken (openlucht gevangenis).
- Steun van Bush om de helft van de west bank te annexeren is binnen.
- Muur om de rest van de westbank (openlucht gevangenis).
- De rest van de levende palestijnen langzaam ....

Dit is de vrede die de slachtoffers van de holocaust willen met de palestijnen.

Ziek zijn ze helaas.
Nog zieker zijn de christenen die de Israeliers "steunen" (wachten tot de messias komt en tweederde van deze zieken vernietigd).

Leonard
17-04-04, 21:57
Geplaatst door ZbaqZbaq
dus ? dan kan je geen bezetter meer zijn ?
Wanneer een Arabisch land de macht overneemt en de grond inpikt in een ander Arabisch land mogen we dat toch ook geen bezetting noemen?

Al Sawt
17-04-04, 22:14
Geplaatst door Leonard
Wanneer een Arabisch land de macht overneemt en de grond inpikt in een ander Arabisch land mogen we dat toch ook geen bezetting noemen? Klopt als een bus!

Dan is er een Arabische land minder en nog 19 te gaan.

Leonard
17-04-04, 22:18
Geplaatst door Al Sawt
Klopt als een bus!

Dan is er een Arabische land minder en nog 19 te gaan.
Dan vind ik dat wij Belgie ook maar eens moeten gaan bezetten :cola:

Qwertyno
17-04-04, 22:25
Geplaatst door Leonard
Dan vind ik dat wij Belgie ook maar eens moeten gaan bezetten :cola:

onjuist.
Belgie is van de belgen.
De grenzen van het MO zijn getrokken door westerse duivels.

Max Stirner
17-04-04, 22:31
Geplaatst door Leonard
Dan vind ik dat wij Belgie ook maar eens moeten gaan bezetten :cola:


Hoezo? In het kader van de Pan-Lagelanden-ideologie?

Al Sawt
17-04-04, 22:32
Geplaatst door Leonard
Dan vind ik dat wij Belgie ook maar eens moeten gaan bezetten :cola: Het is stilaan duidelijk, dat je niets afweet van geschiedenis en Arabische gevoelens.

Anders zou je niet zo`n belachelijke reactie plaatsen.

Hagana
17-04-04, 22:33
Naar verluidt is Gretta Duisenberg reeds gepolst om het leiderschap over te nemen. :kusgrijs:

hezbollahhamas@
17-04-04, 22:49
Geplaatst door joop.r
In een bus zitten onschuldige personen die naar hun werk of school gaan.
Deze persoon had een ding hoog in zijn vaandel staan en dat was de verdwijning van de Staat ISRAEL en het vermoorden van al zijn joodse inwooners waar ik ook bij hoor dus verwacht van mij geen medelijden dat hij dood is.
VOOE ALLE DUIDELIJKHEID BETREUR IK DE ANDERE SLACHTOFFERS DIE HIERBIJ GEVALLEN ZIJN.

Im hatipshut hayta etz, ata hayita chorshat kakal!!!!

ik steun zelfmoordaanslagen tegen de kolonisten want dit is een vorm van verzet tegen dit agressieve koloniale staat.Israel is een staat die gegronvest is met een rascistische ideologie die als doel alle palestijnen uit te roeien. en als je naar de cijfers kijkt van het aantal palestijnse inwoners in steden van de laatse jaren dan is het duidelijk dat hij zoveel mogelijk zionisten erbij propt om zo de meerdeheid te krijgen en palestijnen te verjagen, het is duidelijk dat de zionstische beleid is om palestijnen uit te roeien te verjagen!!!

in de eerste plaats bestaan er geen onschuldige israeliers want zij leven daar met het besef dat ze in een koloniale staat leven dat weten zij donders goed!om de hoek van de straat is er een bomaanslag omdat het inheemse volk de kolonisten zo aardig vinden :wink:

Tenslotte de isrelische burgers hebben geen recht op een veilig bestaan want zij weten donders goed dat zij in bezet gebied wonen\leven. en zullen nooit rust kennen tot dat palestina bevrijd is.
De kolonisten kunnen van mij apart hun koffers pakken of voor hun ondergang kiezen dat is echter gebleken uit het verleden met andere koloniale staten
En er is geen enkele discussie mogelijk over het verdelen van het land palestina! De duitse joden horen in Duitsland de ethiopische joden in ethiopie en de palestijnse joden horen in palestina. Tenslotte hoe zullen we vrede bereiken?Zeker niet door de staat Israël te erkennen. Want dan geef je een legitimering aan deze staat. Je zal het ook zeker niet bereiken door te stellen dat je het joodse karakter van deze staat zal eerbiedigen. Want ook dat is een legitimering niet alleen voor Israël, maar ook voor de ideologische grondslagen van deze staat. En dat is nog erger. Ik erken onder geen beding het zionisme of het joodse karakter van de zogenaamde staat israel

Tot slot door israel te erkennen onkent men precies dat het hier om een probleem van kolonialisme gaat!!!! l.

ik hoop dat ze sharon :terrorist :terrorist :sniper: aggggggggggg dat is niet nodig sharon hoor je later op het nieuws dat hij overleden is door een hartinfarct bij de mc davids :lekpuh: :lekpuh:

Al Sawt
17-04-04, 22:54
Geplaatst door Hagana
Naar verluidt is Gretta Duisenberg reeds gepolst om het leiderschap over te nemen. :kusgrijs: Vreemde reacties van de heren Hagana en Leonard.

Ze reageren smalend, omdat wij een 'bezetting' van een Arabische land door een andere Arabische land, niet als een bezetting beschouwen.

En dat in de hoedanigheid van het verdedigen van een land, waar een Rus en een Ethiopier elkaar als 1 ras beschouwen.

hezbollahhamas@
17-04-04, 22:56
Geplaatst door joop.r
is voor een antisemitiese facist zoals jij bent is het moelijk te begrijpen

hahahaqhah je bent echt grappig echt iets voor een nazizionist
het antisemitimische gedoe begint echt lachwekkend te worden

Qwertyno
17-04-04, 23:26
Geplaatst door hezbollahhamas@


ik steun zelfmoordaanslagen tegen de kolonisten want dit is een vorm van verzet tegen dit agressieve koloniale staat.

Jezelf doden is volgens de islam een daad van zonde.
Dat het een vorm van verzet is, ben ik het met je eens, maar niet een juiste. Ik weet dat de situatie daar uiterst moeilijk is, met stenen alleen bereik je weinig tegen zo'n agressieve macht.

Ik heb liever dat ze dat zelfdoden laten.
Wat er dan overblijft is alleen de zionistische agressie.
En dat is dan weer gunstig voor de palestijnse zaak ( mits deze agressie de media haalt, die in het westen voor de grootste gedeelte in handen is van Israel supporters).

Max Stirner
18-04-04, 00:01
Geplaatst door Al Sawt
Vreemde reacties van de heren Hagana en Leonard.

Ze reageren smalend, omdat wij een 'bezetting' van een Arabische land door een andere Arabische land, niet als een bezetting beschouwen.

En dat in de hoedanigheid van het verdedigen van een land, waar een Rus en een Ethiopier elkaar als 1 ras beschouwen.

Toch heb ik de indruk dat veel Koeweiti's daar in 1991 anders over dachten...

Rabi'ah.
18-04-04, 20:43
Geplaatst door lennart
LAFFE DAAD!!!!!!!

ZONDER EEN PALESTIJNSE STAAT IS ELKE PALESTIJN EEN ONGEDEKTE CHEQUE

:p

:rolleyes:

:haha:

DEMOcraat
18-04-04, 21:11
Geplaatst door Hagana
Naar verluidt is Gretta Duisenberg reeds gepolst om het leiderschap over te nemen. :kusgrijs:
naar verluidt is leon de winter reeds gepolst om na de dood van sharon op te volgen.

Al Sawt
18-04-04, 21:17
Geplaatst door Max Stirner
Toch heb ik de indruk dat veel Koeweiti's daar in 1991 anders over dachten... Dergelijke antwoord heb ik verwacht.

En hier is mijn antwoord erop: De kleine 500.000 Koeweitis zijn in vergelijking met anderen Arabieren, stinkrijk en hadden veel meer te verliezen dan te winnen.

En bovendien was een leven onder de heerschappij van Saddam in het vooruitzicht, weinig aanlokkelijk.