PDA

Bekijk Volledige Versie : waar gebeurt verhaal.....!!!



layaal
17-04-04, 21:38
In een dorp woonde 2 volken: de joden en de moslims.
Op een dag besloten de joden naar de moslims toe te gaan om ze 3 vragen te stellen over ALAH SWT ze gingen naar de moslims en 1 jood zei tegen de islamitische volk: Ik stel jullie 3 vragen als jullie ze kunnen beantwoorde dan zijn jullie egt moslims. Nou de jood gaat de podium op en stelt de 1ste vraag 'wat was er voor ALAH SWT?' De moslims wisten er geen antwoord op. De jood stelt de 2de 'waar kijkt ALAH SWT nu?' De moslims wisten er weer geen antwoord op. De jood stelt de laatste vraag 'wat doet ALAH SWT nu?' De moslims wisten het weer niet. Maar er stond een klein jongetje van 7 jaar met zijn vader.De jongen zei AUB baba laat mij deze vragen beantwoorden. Zijn vader zei lieve zoon van me als jij antwoord op die vragen hebt zeg het dan.Dus de jongen stapt naar voren en zegt tegen de jood:'Stel mij die vragen weer'. De jood kijkt de jongen aan en zegt:Oke ik zal de vragen weer stellen. 1ste vraag:'Wat was er voor ALAH SWT'? de jongen zei :'ík zal jou eens wat vragen'. kan jij tot 10 tellen? De jood zegt ja,, en hij begint tot 10 te tellen?De jonge vraagt aan de jood kan je van 10 tot 1 tellen?de jood zeg ja natuurlijk en hij begint van 10 tot 1 te tellen. De jongen vraagt aan de jood wat is er voor de 1? De jood zegt heel stoer:'0'. Juist dat is goed, voor ALAH SWT waser nix.....De jood stond versteld en zei oke volgende vraag: waar kijkt ALAH SWT nu?De jongen steekt een kaars voor de jood en zegt:Waar schijnt deze kaars allemaal? De jood antwoord overal.. De jongen zegt ja nou ALAH SWT ziet ook alles..hij ziet alles wat er gebeurt..De jood kon het niet geloven. De jood zei tegen de jongen:Nou oke ik stel je de laatste vraag..... De jongen zei voordat je deze vraag stelt mag ik aub op het podium en jij hier in mijn plaats? zodat alle moslims me kunnen horen. De jood antwoorde ja tuurlijk...De jongen gaat het podium op en zei stel die laatste vraag maar... De jood zei oke:'Wat doet ALAH SWT nu?? De jongen antwoord.....weet je wat ALAH SWT nu doet??????Hij haalt net een jood naar beneden en een moslim omhoog


mooi verhaal he of niet !!!! :lole:

Leonard
17-04-04, 22:27
Geplaatst door layaal
mooi verhaal he of niet !!!! :lole:
Het illustreert inderdaad mooi jouw jodenhaat, maar wat wil je ermee bereiken door dit hier te plaatsen? Nog meer spanningen tussen moslims en joden?

layaal
18-04-04, 12:29
Geplaatst door kenneth
ach laat die simpele arabs toch hun plaats op het podium.
ze laten altijd een jongetje het werk opknappen.


EN WAAR SLAAT DAT NOU WEEER OP....!!! IK WIL GEWOON LATEN ZIEN DAT ER WEL EEN GOD BESTAAT VOOR DE MENSEN DIE ER NIET IN GELOVEN....DIT HEEFT NIX MET JODEN HAAT TE MAKEN....

layaal
18-04-04, 12:30
Geplaatst door Leonard
Het illustreert inderdaad mooi jouw jodenhaat, maar wat wil je ermee bereiken door dit hier te plaatsen? Nog meer spanningen tussen moslims en joden?

JODENHAAT...???DAT KOMT NIET VOOR IN MIJN VERHAAL HOOR.IK HEB HET MEER OVER ALLLAH SWT...

arnd
18-04-04, 12:33
Geplaatst door kenneth
ach laat die simpele arabs toch hun plaats op het podium.
ze laten altijd een jongetje het werk opknappen.



Dit is wel een héél cynische typering .... :D Ze laten kinderen de kastanjes uit het vuur halen ....

layaal
18-04-04, 12:45
Geplaatst door arnd
Dit is wel een héél cynische typering .... :D Ze laten kinderen de kastanjes uit het vuur halen ....


hahahah heeeel ergg grappig.....(DUS NIET...)

Rode Smurf
18-04-04, 12:55
Geplaatst door layaal
EN WAAR SLAAT DAT NOU WEEER OP....!!! IK WIL GEWOON LATEN ZIEN DAT ER WEL EEN GOD BESTAAT VOOR DE MENSEN DIE ER NIET IN GELOVEN....DIT HEEFT NIX MET JODEN HAAT TE MAKEN....

Nou, missie geslaagd hoor. Ben meteen geen atheist meer. :moe:

layaal
18-04-04, 12:58
Geplaatst door Rode Smurf
Nou, missie geslaagd hoor. Ben meteen geen atheist meer. :moe:



nou dan ben ik ckerrrr geslaagd voor deze missie....!!!!

arnd
18-04-04, 13:00
Geplaatst door layaal
hahahah heeeel ergg grappig.....(DUS NIET...)

Nee hoor, je hebt gelijk, is ABSOLUUT NIET grappig.
Los van je bedoeling, moet jij niet ontkennen dat er naast de hoofdboodschap nog een zeer duidelijk nevenboodschap ik je stuk zit: Joden zijn losers.

Moet je niet ontkennen, staat er gewoon in, ook al bedoelde je dat niet.

S@deeQ.
18-04-04, 13:19
Geplaatst door layaal

mooi verhaal he of niet !!!! :lole:

:argwaan:

zal nog mooier zijn als de juiste vertaaling en een goeie woordenkeus zouden zijn gebruikt :moe:

Snoeperd
18-04-04, 17:52
Waarschijnlijk vindt het MDI dit stukje wel discriminerend! :(