PDA

Bekijk Volledige Versie : De Tovenaar van de dubbele moraal Deel II



Julien
18-04-04, 17:31
Rabi'ah heeft me laatst op de vingers getikt vanwege mijn "antisemitische" post terwijl ik soms anderen beschuldig van antisemitische opmerkingen.

Nu wil ik het eens hebben over de dubbele moraal die er bij anderen heerst!

Dit heeft Sadeeq (ja ik weet het, velen nemen hem niet serieus.. maar goed) geschreven:
-----
Jouw spaghetti vreter is voor vakantie naar iraQ geweest

elke weldenkende mens weet dat de zionistische honden in iraQ huurlingen in dienst nemen omdat huurlingen op eigen titel opereren, een soldaat die misdaden tegen de mensheid pleegt kan aangeklaagd worden, een huurling heeft vrije spel.

als je wat minder spaghetti en slakken gaat vreten zul je misschien wat helder kunnen denken. en bewijs jij maar eens dat die rat geen mensen heeft doodgeschoten? wat deed ie voor werk ? waar? en waarom ?
-----

Van mij mag hij dit zeggen, ik meld het ook niet bij beheer, maar het grappige is dat dezelfde mensen wel zitten te janken over de columns van Theo van Gogh, of de woorden van Cliteur, Wilders en Hirshi Ali.

Er is toch geen enkele verschil tussen geitenneukers en slakkenvreters of spagghettivreters?

Ook op maghrebonline.nl kom ik vaak dit soort beledigingen tegen, maar ze hebben we de hypocriete lef om een spreekverbod te eisen voor Theo van Gogh.

Kijk, Rabi'ah, dat noem ik nou een dubbele moraal!
;)

farao
18-04-04, 17:35
wat wil je bereiken met dit onzin

Tomas
18-04-04, 17:37
Over het algemeen wordt je na het betrapt worden op spagetthi of slakken vreten anders behandeld dan bij het neuken van een geit. Misschien is dat het verschil?

Tomas
18-04-04, 17:38
En wat ook zo is: Italianen eten echt spagetthi en Franzosen echt slakken, maar Marokkanen neuken pony's als ik het wel heb.

S@deeQ.
18-04-04, 17:41
Geplaatst door Tomas
En wat ook zo is: Italianen eten echt spagetthi en Franzosen echt slakken, maar Marokkanen neuken pony's als ik het wel heb.

En hollanders neuken honden. :fuckit:

Tomas
18-04-04, 17:43
Geplaatst door S@deeQ.
En hollanders neuken honden. :fuckit:

Moet je als kat eens proberen.

S@deeQ.
18-04-04, 17:47
Geplaatst door Julien
Rabi'ah heeft me laatst op de vingers getikt vanwege mijn "antisemitische" post terwijl ik soms anderen beschuldig van antisemitische opmerkingen.

Nu wil ik het eens hebben over de dubbele moraal die er bij anderen heerst!

Dit heeft Sadeeq (ja ik weet het, velen nemen hem niet serieus.. maar goed) geschreven:
-----
Jouw spaghetti vreter is voor vakantie naar iraQ geweest

elke weldenkende mens weet dat de zionistische honden in iraQ huurlingen in dienst nemen omdat huurlingen op eigen titel opereren, een soldaat die misdaden tegen de mensheid pleegt kan aangeklaagd worden, een huurling heeft vrije spel.

als je wat minder spaghetti en slakken gaat vreten zul je misschien wat helder kunnen denken. en bewijs jij maar eens dat die rat geen mensen heeft doodgeschoten? wat deed ie voor werk ? waar? en waarom ?
-----

Van mij mag hij dit zeggen, ik meld het ook niet bij beheer, maar het grappige is dat dezelfde mensen wel zitten te janken over de columns van Theo van Gogh, of de woorden van Cliteur, Wilders en Hirshi Ali.

Er is toch geen enkele verschil tussen geitenneukers en slakkenvreters of spagghettivreters?

Ook op maghrebonline.nl kom ik vaak dit soort beledigingen tegen, maar ze hebben we de hypocriete lef om een spreekverbod te eisen voor Theo van Gogh.

Kijk, Rabi'ah, dat noem ik nou een dubbele moraal!
;)

Ventje, je gejank is geen eens de moeite waard om mijn reet mee af te vegen na een diaree uitbarsting.

een halfgare mongool die van een italiaanse k-anker huurmoordenaar een heilige probeert te maken en tegelijkertijd loopt te janken dat een palestijnse verzetheld een terrorist is, hoe serieus moet je nou zo een schijnheilige idioot nemen als ie begint over dubbele moraal :verward:

Julien
18-04-04, 17:47
Geplaatst door farao
wat wil je bereiken met dit onzin

laten zien dat een aantal behoorlijk schijnheilig zijn.

S@deeQ.
18-04-04, 17:49
Geplaatst door Tomas
Moet je als kat eens proberen.

zoiets??

http://gxpmall.bizland.com/cat-n-dog.jpg

Julien
18-04-04, 17:49
Geplaatst door Tomas
Over het algemeen wordt je na het betrapt worden op spagetthi of slakken vreten anders behandeld dan bij het neuken van een geit. Misschien is dat het verschil?

maakt het nu niet zo belachelijk.

slakkenvreter is voor een Fransman net zo beledigend als geitenneuker voor een marokkaan. het zijn namelijk allebei scheldwoorden.

Tomas
18-04-04, 17:51
Geplaatst door S@deeQ.
zoiets??


:cool:

Tomas
18-04-04, 17:52
Geplaatst door Julien
maakt het nu niet zo belachelijk.

slakkenvreter is voor een Fransman net zo beledigend als geitenneuker voor een marokkaan. het zijn namelijk allebei scheldwoorden.

Een beetje Franzoos is al beledigd als je geen frans tegen 'm praat. En dat dus ongeacht de locatie.

Haroen
18-04-04, 17:53
Ik dacht hier n.a.v. de titel een interessant onderwerp over moraal aan te treffen, maar helaas, er zit geen moraal in dit verhaal!

Alleen maar frustatie die wat mij betreft beter onderling uit de doeken had kunnen worden gedaan.

Tomas
18-04-04, 17:57
Geplaatst door Haroen
Ik dacht hier n.a.v. de titel een interessant onderwerp over moraal aan te treffen, maar helaas, er zit geen moraal in dit verhaal!

Alleen maar frustatie die wat mij betreft beter onderling uit de doeken had kunnen worden gedaan.

Er zit wel degelijk een moral in dit verhaal. Alleen moet je de moeite doen om deze er zelf uit te halen. Maar dat valt niet mee als je gewend bent om 'm voorgeschoteld te krijgen.

S@deeQ.
18-04-04, 17:58
:fplet:


Een franse moraal ridder :watte?:


moet haast wel grap van de eeuw zijn :ergleuk:

Haroen
18-04-04, 18:01
Geplaatst door Tomas
Er zit wel degelijk een moral in dit verhaal. Alleen moet je de moeite doen om deze er zelf uit te halen. Maar dat valt niet mee als je gewend bent om 'm voorgeschoteld te krijgen.

Wat weet jij er nou van wat ik gewend ben of niet?

Julien
18-04-04, 18:02
Geplaatst door Haroen
Ik dacht hier n.a.v. de titel een interessant onderwerp over moraal aan te treffen, maar helaas, er zit geen moraal in dit verhaal!

Alleen maar frustatie die wat mij betreft beter onderling uit de doeken had kunnen worden gedaan.

:D je hebt ook een vorig topic gemist, waarin Rabi'ah mij beschuldigde van dubbel moraal. Daar is dit gewoon een reactie op.

En Sadeeq, ik hoef mezelf echt geen moraalridder te noemen.. ik wijs je alleen maar op je eigen woorden.

farao
18-04-04, 18:03
je zal maar als ezel neuker integreren tussen de slak vreter

barfly
18-04-04, 18:05
Geplaatst door Julien
maakt het nu niet zo belachelijk.

slakkenvreter is voor een Fransman net zo beledigend als geitenneuker voor een marokkaan. het zijn namelijk allebei scheldwoorden.

Enne, hoe zit dat dan met kaaskop? Is dat net zo erg als geiteneuker of slakkenvreter?

Tomas
18-04-04, 18:07
Geplaatst door Haroen
Wat weet jij er nou van wat ik gewend ben of niet?

Heb ik daar dan wat over gezegd dan?

Tomas
18-04-04, 18:09
Geplaatst door barfly
Enne, hoe zit dat dan met kaaskop? Is dat net zo erg als geiteneuker of slakkenvreter?

Die bestaan echt niet. Alles wat ik tot nu toe gevonden heb is gefotoshopt.

barfly
18-04-04, 18:11
Geplaatst door Tomas
Die bestaan echt niet. Alles wat ik tot nu toe gevonden heb is gefotoshopt.

Hmm, ok, zo had ik 't nog niet bekeken..

Julien
18-04-04, 18:14
Geplaatst door barfly
Enne, hoe zit dat dan met kaaskop? Is dat net zo erg als geiteneuker of slakkenvreter?

ligt er aan, sommige Hollanders gebruiken het als geuzennaam "Kijk ons kaaskoppen nou.." dan is het niet te vergelijken natuurlijk.

Maar als het keer op keer bedoeld is als scheldwoord is het net zo erg ja, en is het dus raar dat je wel huilt om het ene scheldwoord en niet om het andere.

S@deeQ.
18-04-04, 18:22
Geplaatst door Julien
:D je hebt ook een vorig topic gemist, waarin Rabi'ah mij beschuldigde van dubbel moraal. Daar is dit gewoon een reactie op.

En Sadeeq, ik hoef mezelf echt geen moraalridder te noemen.. ik wijs je alleen maar op je eigen woorden.


SadeeQ en moraal :auw2:


:schrik: hoe gestoord moetje wel niet zijn :nerveus:

barfly
18-04-04, 18:24
Geplaatst door Julien
ligt er aan, sommige Hollanders gebruiken het als geuzennaam "Kijk ons kaaskoppen nou.." dan is het niet te vergelijken natuurlijk.

Maar als het keer op keer bedoeld is als scheldwoord is het net zo erg ja, en is het dus raar dat je wel huilt om het ene scheldwoord en niet om het andere.

Wie is hier aan het huilen dan?

Julien
18-04-04, 18:36
Geplaatst door barfly
Wie is hier aan het huilen dan?

de moslims die zich beledigd voelen door Theo van Gogh, maar wel zelf anderen uitschelden.

S@deeQ.
18-04-04, 18:49
Geplaatst door Julien
de moslims die zich beledigd voelen door Theo van Gogh, maar wel zelf anderen uitschelden.

:fucyc: ik ga nu vanuit dat je je beweringen ook kan staven met een paar citaten ??of posts ?


kom op, laat zien dat je geen leugenachtige slakkevreter bent :lole:

Julien
18-04-04, 18:54
Geplaatst door S@deeQ.
:fucyc: ik ga nu vanuit dat je je beweringen ook kan staven met een paar citaten ??of posts ?


kom op, laat zien dat je geen leugenachtige slakkevreter bent :lole:

:moe: waar ben ik nou mee begonnen in dit topic?

Tomas
18-04-04, 18:56
Geplaatst door Julien
:moe: waar ben ik nou mee begonnen in dit topic?

AAN begonnen.

Maar het is inderdaad DIT topic. Ongeacht wat Vandale zegt.

barfly
18-04-04, 19:18
Geplaatst door Julien
de moslims die zich beledigd voelen door Theo van Gogh, maar wel zelf anderen uitschelden.

Ik vind dat er toch wel een beetje nuance bestaat tussen kaaskop, slakkenvreter (ieuw) en geitenneuker. Als iemand mij kaaskop noemt zal 't me meestal worst zijn. (tenzij ik met meer ben en groter en sterker en zeker van de overwinning, maar dit terzijde) Geitenneuker is natuurlijk best een enorme belediging en zou me ook meer stimuleren om boos te worden.

Julien
18-04-04, 19:24
Geplaatst door barfly
Ik vind dat er toch wel een beetje nuance bestaat tussen kaaskop, slakkenvreter (ieuw) en geitenneuker. Als iemand mij kaaskop noemt zal 't me meestal worst zijn. (tenzij ik met meer ben en groter en sterker en zeker van de overwinning, maar dit terzijde) Geitenneuker is natuurlijk best een enorme belediging en zou me ook meer stimuleren om boos te worden.

Dat is natuurlijk bullshit, want het is allebei beledigend bedoeld. En de naam die je geeft is dan maar van secundaire betekenis. Ik vind slakken- of spaghettivreter wel degelijk een belediging, vooral omdat het niet de 1e keer is dat het gebeurt. En zie hier de overeenkomsten met Theo van Gogh, die geitenneuker ook alleen gebruikt om te kwetsen en dat verschillende keren doet.

En het gaat niet om het woord, maar om het principe.

barfly
18-04-04, 19:36
Geplaatst door Julien
Dat is natuurlijk bullshit, want het is allebei beledigend bedoeld. En de naam die je geeft is dan maar van secundaire betekenis. Ik vind slakken- of spaghettivreter wel degelijk een belediging, vooral omdat het niet de 1e keer is dat het gebeurt. En zie hier de overeenkomsten met Theo van Gogh, die geitenneuker ook alleen gebruikt om te kwetsen en dat verschillende keren doet.

En het gaat niet om het woord, maar om het principe.

Ik ben van mening dat je met slechte argumenten probeert vast te houden aan je stelling. Maar goed jou feest, wat jij wil.

als iemand als van Gogh -alle moslims in Nederland categorisch geiteneukers noemt dan gaat het mij tever. En dat is jammer want ik kan meestal hartelijk lachen om die gek. Als die Marokkaanse komiek (ben ff z'n naam kwijt) Nederlanders, categorisch kasskoppen noemt dan ga ik dat hooguit saai vnden.

Misschien dat Theo voor zandhazen kan kiezen ipv geiteneukers? :)

vlegeltje
18-04-04, 19:43
Geplaatst door Julien
:moe: waar ben ik nou mee begonnen in dit topic?

Wij noemen duitsers moffen.
Engelsen noemen fransosen frogs.

Waar maak je je druk om?

Of is het 'waar maak je je druk over?'
Tomas?

Julien
18-04-04, 20:03
Geplaatst door barfly
Ik ben van mening dat je met slechte argumenten probeert vast te houden aan je stelling. Maar goed jou feest, wat jij wil.

als iemand als van Gogh -alle moslims in Nederland categorisch geiteneukers noemt dan gaat het mij tever. En dat is jammer want ik kan meestal hartelijk lachen om die gek. Als die Marokkaanse komiek (ben ff z'n naam kwijt) Nederlanders, categorisch kasskoppen noemt dan ga ik dat hooguit saai vnden.

Misschien dat Theo voor zandhazen kan kiezen ipv geiteneukers? :)

ja het maakt wel uit of je het over een columnist of een komiek hebt he!

en je begrijpt het doel van mijn topic niet:
van mij mag Theo van Gogh dit zeggen, en van mij mag er slakkenvreter gezegd worden! Maar ga dan niet schande spreke van het één terwijl je zelf hetzelfde doet!

Tomas
18-04-04, 20:05
Geplaatst door vlegeltje
Of is het 'waar maak je je druk over?'
Tomas?

Weet ik veel. Ik ben slecht in taal. Alleen als ik er iemand in een zwak moment mee kan afzeiken kan ik het niet laten. Alleen dan dus.

S@deeQ.
18-04-04, 20:07
Geplaatst door Julien
:moe: waar ben ik nou mee begonnen in dit topic?

:) kom op nou, het moet toch een makkie zijn om een citaatje van me te vinden , waarin ik me beledigd voel door wat die hersenloze zwijn zegt :corcky: