PDA

Bekijk Volledige Versie : 'London doelwit aanslag'



lennart
18-04-04, 21:36
Islamic leader warns London is attack target

Various groups sympathetic to al-Qaida are preparing large-scale attacks against London, the leader of an Islamic group has said in remarks published in Portugal.

Shaikh Umar Bakri Muhammad, the head of the London-based group al-Muhajirun, added on Sunday in an interview with the Portuguese daily Publico that last month's deadly Madrid train bombings were carried out by a group of independent actors who back Usama bin Ladin's organisation.

"There are many youths who dream of joining al-Qaida, but worse than that, there are many 'freelancers' who are willing to launch operations similar to those by al-Qaida," he said. "The attack in Madrid was carried out by one of those groups."

"Here in London there is a very well-organised group, which
calls itself al-Qaida-Europe," he added. "I know they are on the verge of launching a big operation."

Bakri Muhammad, who is suspected of having links with Abu
Qatada, an alleged al-Qaida leader in Europe, said it was
"inevitable" that London would be hit by a large attack "because they are being prepared by various groups."

Police in Britain have arrested several suspects since the discovery of the deadly poison, ricin, in a north London apartment in January.

Spanish authorities meanwhile have blamed al-Qaida, the hardline group headed by Usama bin Laden, for the 11 March commuter train bombings which killed 191 people and injured around 1900.
http://english.aljazeera.net/NR/exeres/E3ABC09A-8A97-4195-9AD6-923B0B925ACD.htm

Dit lijkt mij een afleidingsmethode en het doelwit van de volgende aanslag is ergens anders.

Interessant is ook de bron van deze uitlating, een handlanger van Qatada, de zogenaamde leider van Al-Qa'ida Europa. Echter hoe kan hij een leider zijn van Al-Qa'ida Europa als de Britten Qatada in de gevangenis hebben zitten. Qatada, wat algemeen bekend is, werkt(e) voor MI5.
Zie ook: http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=91697
en
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=90646

Vitesse
18-04-04, 21:41
Moeten ze vooral doen. Ze brengen hun zo dierbare ummah in grote problemen. Maar die lui denken niet aan hun geloofsgenoten, ze zijn alleen hun 'spelletje' aan het spelen volgens een eigen politieke agenda. En in die agenda komen de arme geloofsgenoten in Europa niet eens voor.

lennart
18-04-04, 21:47
:jammer:

Vitesse, Al-Qa'ida is geen moslimgroepering. Ze doen alsof ze een moslimgroepering zijn om daarmee de derde wereldoorlog te ontketenen.

Het is algemeen bekend inmiddels dat Al-Qa'ida is opgericht door de geheime diensten uit diverse landen, zoals de CIA, ISI en MI6. Het feit dat zo iemand als Qatada wordt ondersteund door MI5 spreekt boekdelen.

De naam Al-Qa'ida is zowiezo in het Westen bedacht. Richard Clarke (ja de Richard Clarke van de 11/9 commissie) is een van de eerste die de naam "Al-Qa'ida" is gaan gebruiken. Geen "moslimterrorist" gebruikt de naam AL-Qa'ida; ook zakenman Usama (onder meer zaken met Bush gedaan) niet.

Tomas
19-04-04, 08:21
Ik wil dit jaar naar Spanje in de hoop dat het daar dit jaar wat minder druk is qua toerisme. Een aanslag buiten Spanje voor de zomer zou dan slecht uitkomen, want dan snapt iedereen dat het niet zozeer alleen op Spanje is gericht. Waar moet ik naar mailen voor dit verzoek? Al-Qaida of gewoon rechtstreeks naar de cia? In dat laatste geval zouden ze kunnen denken dat ik ze door heb en dat lijkt mij ook niet verstandig.

R@shid
19-04-04, 09:33
'Een aanslag in Londen is onafwendbaar'

Verscheidene groeperingen van militante moslims treffen voorbereidingen voor een aanslag in Londen. Dat zegt de radicale geestelijke sjeik Omar Bakri Mohammed in een interview.


Aanslag
Een aanslag in Londen is dan ook 'onafwendbaar' volgens de sjeik in het Portugese blad Publica. De in Londen woonachtige geestelijke noemde onder meer de groep 'al-Qaeda Europa'.

Geen waarde
Moslims maken geen onderscheid tussen burgers en niet-burgers volgens de sjeik, maar wel tussen gelovigen en niet-gelovigen:"En het leven van een niet gelovige heeft geen waarde".

©RTLNieuws.nl

Vitesse
19-04-04, 09:40
Moslims maken geen onderscheid tussen burgers en niet-burgers volgens de sjeik, maar wel tussen gelovigen en niet-gelovigen:"En het leven van een niet gelovige heeft geen waarde".


Wat moeten ongelovigen met zo'n man doen?

Simon
19-04-04, 10:20
Geplaatst door lennart
[BGeen "moslimterrorist" gebruikt de naam AL-Qa'ida; ook zakenman Usama (onder meer zaken met Bush gedaan) niet. [/B]

Dat klopt echt niet. Er zijn genoeg moslim plegers van aanslagen die zichzelf zien als onderdeel van Al-Qaeda.
En dat Al-Qaeda opgericht zou zijn door geheime diensten daar heb ik nog nooit van gehoord maar het verbaasd mij niks dat dit soort theorieën bestaan. Na de aanslagen van 11/09 waren er op moslim sites direct bijdragen te vinden dat deze door zionisten gepleegd zouden zijn.

lennart
19-04-04, 13:08
Geplaatst door Simon
Dat klopt echt niet. Er zijn genoeg moslim plegers van aanslagen die zichzelf zien als onderdeel van Al-Qaeda.
En dat Al-Qaeda opgericht zou zijn door geheime diensten daar heb ik nog nooit van gehoord maar het verbaasd mij niks dat dit soort theorieën bestaan. Na de aanslagen van 11/09 waren er op moslim sites direct bijdragen te vinden dat deze door zionisten gepleegd zouden zijn.

Ja de Zionisten de schuld ervan geven is altijd makkelijk. Maar in dit geval zijn de geheime diensten toch echt de schuldigen. Zij hebben Al-Qa'ida opgericht. Dat er nu inderdaad freelance Al-Qa'ida leden zijn, zoals de "leden" in Spanje heeft te maken met het feit dat de geheime diensten informatie aan het verspreiden zijn op moslimssites om mogelijke recruten te krijgen. Slim hoor, internet is volledig anonyniem en al die moslimjeugd die trappen keer op keer weer in het sprookjesverhaal dat Al-Qa'ida is.

Dit is een uitstekend artikel over de mythe: http://www.globalresearch.ca/articles/KUP310A.html

Julien
19-04-04, 13:21
Het is algemeen bekend

:moe:

Lennart, spreek a.u.b. voor je zelf! Ik geloof niet in dat fabeltje dat jij opschrijft.

En dan kun je wel met een internetsite komen, er zijn ook talloze internetsites die bewijzen dat er Marsmannetjes bestaan en er zijn tientallen mensen die bewijzen dat Pim Fortuyn door Wim Kok is vermoord.

lennart
19-04-04, 16:04
Geplaatst door Julien
:moe:

Lennart, spreek a.u.b. voor je zelf! Ik geloof niet in dat fabeltje dat jij opschrijft.


Fabeltje? Hoezo fabeltje? Iedereen weet toch dat "Al-Qa'ida" is opgericht tijdens de oorlog in Afghanistan, door de ISI met medewerking van de CIA om zo te Russen te verslaan. Het is toch ook algemeen bekend dat Medelein Albright, de slager van Irak en de Balkan, intense contacten onderhield met de Bosnische tak van Al-Qa'ida en de Kosovaarse tak van Al-Qa'ida (KLA) . Het is toch algemeen bekend dat de NATO Al-Qa'ida strijders rechtstreeks uit Afghanistan naar Bosnie heeft vervoerd.


[b]
En dan kun je wel met een internetsite komen, er zijn ook talloze internetsites die bewijzen dat er Marsmannetjes bestaan en er zijn tientallen mensen die bewijzen dat Pim Fortuyn door Wim Kok is vermoord.

:rolleyes:

Dit artikel is volledig ondersteunt met feiten, ook waar jij niet omheen kan. Dat jij wenst dom te zijn en in sprookjes te geloven van de overheid is mij niet aan te rekenen.

Jij hebt mij niets opdragen.

Julien
19-04-04, 16:59
Lennart, dat de USA tijdens de Koude oorlog of tijdens de Kosovo-crisis ooit contact heeft gehad met Al Qaida wil nog niet beweren dat de aanslagen gepleegd worden door Amerikanen/ Joden.

Er zijn maar een handjevol paranoide mensen die daarin geloven, het zijn mensen die in alles een complot zien. Zoals ik al gezegd heb, zo had je dat ook een tijdje bij de moord op Pim Fortuyn.. dat neem je toch ook niet serieus??

R@shid
19-04-04, 17:01
Geplaatst door Vitesse
Moslims maken geen onderscheid tussen burgers en niet-burgers volgens de sjeik, maar wel tussen gelovigen en niet-gelovigen:"En het leven van een niet gelovige heeft geen waarde".


Wat moeten ongelovigen met zo'n man doen?
Ze hadden die gek allang het land uit moeten smijten of vastzetten.

mark61
19-04-04, 17:10
Geplaatst door R@shid
Moslims maken geen onderscheid tussen burgers en niet-burgers volgens de sjeik, maar wel tussen gelovigen en niet-gelovigen:"En het leven van een niet gelovige heeft geen waarde".

©RTLNieuws.nl

Voor dit soort volk heeft het leven van een gelovige ook geen waarde (zie Madrid), dus maak je geen zorgen over discriminatie.

lennart
19-04-04, 17:10
Geplaatst door Julien
Lennart, dat de USA tijdens de Koude oorlog of tijdens de Kosovo-crisis ooit contact heeft gehad met Al Qaida wil nog niet beweren dat de aanslagen gepleegd worden door Amerikanen/ Joden.


Wie heeft het toch over de Joden?

Jij toch zeker.. Anti-semiet :moe:

Met jou praat ik niet meer.

Julien
21-04-04, 13:00
Geplaatst door lennart
Wie heeft het toch over de Joden?

Jij toch zeker.. Anti-semiet :moe:

Met jou praat ik niet meer.


Ja de Zionisten de schuld ervan geven is altijd makkelijk. Maar in dit geval zijn de geheime diensten toch echt de schuldigen. Zij hebben Al-Qa'ida opgericht.