PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe en waar ?

schepsel
19-04-04, 01:08
Beste XX ,
Wandelend door mijn betoverende stad met al die mooie ogen , zag ik haar schitteren in een ongekende charme ... Haar glimlach en donkere ogen lijken iedere keer te mooi om deel te maken van mijn werkelijkheid ... Onbereikbaar ben je ?Hoe kan ik je ooit aanspreken zonder dat je me voor de gek houdt ? ..Waar kan ik je de volgende keer zien en dat jij als eerste me gaat groeten ?... De tijd en de ruimte hebben alle geduld en daar moet ik mee doen ...

Zoek me langs de grachten van Amsterdam en vraag het water :wie is die gewoon XY ?

saidaatje
19-04-04, 19:50
whooeeww wat romatisch

swaawie
20-04-04, 07:26
waarom wacht je totdat ZIJ jou als eerste groet???

sabbabklm
20-04-04, 10:35
HALLO

WELK MEISJE ZOEKJE :koppel:

GROETJES :zwaai:

sabbabklm
20-04-04, 10:35
HALLO

WELK MEISJE ZOEKJE :koppel:

GROETJES :zwaai:

SOEYMEYA
20-04-04, 10:55
Geplaatst door schepsel
Beste XX ,
Wandelend door mijn betoverende stad met al die mooie ogen , zag ik haar schitteren in een ongekende charme ... Haar glimlach en donkere ogen lijken iedere keer te mooi om deel te maken van mijn werkelijkheid ... Onbereikbaar ben je ?Hoe kan ik je ooit aanspreken zonder dat je me voor de gek houdt ? ..Waar kan ik je de volgende keer zien en dat jij als eerste me gaat groeten ?... De tijd en de ruimte hebben alle geduld en daar moet ik mee doen ...

Zoek me langs de grachten van Amsterdam en vraag het water :wie is die gewoon XY ?

onbereikbaar zal zij zijn en blijven voor velen, bereikbaar zal ze zijn als je haar trouwt!

think about it..........

veel succes met zoeken en insallah dat je slaagt...

Brahim688
20-04-04, 17:38
Sallaam waloeikoem,

Ya elhoeb,ja kan zo dichter worden.
Wel mooi geschreven.

Ik hoop dat je je vrouwtje vind.

sallaam waloeikoem.

arsamatoria
20-04-04, 17:46
Geplaatst door SOEYMEYA
onbereikbaar zal zij zijn en blijven voor velen, bereikbaar zal ze zijn als je haar trouwt!

think about it..........

veel succes met zoeken en insallah dat je slaagt...

Dat liefde alles is
is al dat wij van liefde weten
en 't is genoeg: het hijstouw
raakt van een te zware last versleten...

Bramos24
24-04-04, 12:13
ik zweer het, vroeger dacht ik dat ik degene was die niet spoorde.

Marocc_man
05-02-15, 12:05
een logee
een vis
en een trouwfeest
blijven 3 dagen vers

aker3ie28
06-02-15, 07:00
Tozz.. ze3ma allemaal dichters hier...wat ik lees is het volgende..

Dick seeking pussy!

Vrijgezel_rifi_man37
08-02-15, 03:42

think about it..........

veel succes met zoeken en insallah dat je slaagt... gladde praatjes met gedichten als hij zijn kans heeft is het een rat!