PDA

Bekijk Volledige Versie : enquete

Kiekeboe
19-04-04, 05:43
Pagina 6 van 9
Je hebt de volgende verplichte vragen niet ingevuld:
* Heb je wel eens een soa gehad? Zo ja, klik aan welke (je kunt meerdere antwoorden aanklikken)

Vragen gemarkeerd met een * zijn verplicht

K weet niet hoe graag jullie willen dat ik een soa heb, maar ik weiger om er één aan te klikken als ik geen soa heb gehad. :moe:

Maar k kan dus niet verder met het invullen van de vragenlijst aangezien vragen gemarkeerd met een* verplicht zijn.....
dus stop er even een hokje nee bij die ik kan aanvinken.....

:)

Samieraatje
19-04-04, 10:06
Dat probleem had ik ook!!!:mad:

Dus heb ik maar wat ingevuld (ook al is dat niet naar waarheid),:boeps:
maar dan ben ik klaar met invullen en heb ik het verzonden,
krijg ik een berichtje van je moet eerst de enquete invullen:vreemd:

:schrik:

:mad:

MO_NL
19-04-04, 22:53
Dank voor de tip,

De enquete is aangepast. Je kan de enquete nu ook invullen zonder een soa te moeten hebben gehad. :melig:

MVG

Samieraatje
20-04-04, 21:11
Gek eigenlijk, dat de persoon die deze enquete gemaakt heeft er niet vanuit gegaan is dat er ook mensen zijn die geen soa hebben opgelopen:vreemd:

Hoe zou dat toch komen:boeps:

:hihi:

Muslimaah
24-04-04, 12:49
Er zijn meerdere vragen waar je meteen af kan haken over het belang van een condoom e.d. er vanuit gaande dat je al een sexueel leven hebt buiten een mogelijk huwelijk!?

Ik zou die hele enquete door een wetenschappelijke onderzoeker her laten formuleren die een beetje op de hoogte is van de diversiteit van achtergronden, zeker die met een religieuze achtergrond die voor het huwelijk niet van plan zijn te rollebollen. Tenminste als die categorie die sex uitstelt tot het huwelijk de best vorm tegen ongewenste zwangerschap en soa's gedrag vind. En als jullie een echte onderzoek willen doen.

Sommige vragen worden te suggestief gevraagd omdat ze uitgaan van van een bepaalde situatie en de antwoorden al helemaal.

Vragen of ik wist van mij vrienden of ze veilig vreeen, ik heb geen vrienden die het doen buiten het huwelijk, en bovendien gaat mij hun sexuele leven voor geen meter aan!!

De prettigheid van een condoom? Hoe moet ik dat nou weten. Nu weet ik dat de sociaal gewenste antwoord is dat je een condoom in het geval van een man dient te dragen ter voorkoming van soa's. Maar als je geen persoon bent die het buiten het huwelijk doet, hoe moet je in hemelsnaam op zulke vragen antwoorden!?

Pak een sociologie boek, en zoek naar de criteria van een goed opgebouwde enquete die ingesteld is op haar publiek. Anders kunnen er velen niet meedoen.