PDA

Bekijk Volledige Versie : Inshallah

Joesoef
19-04-04, 07:37
Make me happy :love2:

Teboehercht
19-04-04, 13:07
here I'am :stout:

MssNassira
19-04-04, 15:23
Geplaatst door Joesoef
Make me happy :love2:

aaaaaaah how cute!!!!!
:koppel:

Joesoef
24-04-04, 11:27
Ik heb de suiker maar weer terug gezet in het keukenkastje :droef:.

xxYustHananxx
25-04-04, 13:52
Assalaam ou alaikom warahmatuAllah wabarakatoe

Heb geduld broeder.

Moge allah jou wens vervullen inshaAllah en die van al ons moslimbroeders en zusters inshaAllah.

Hanan

Wa alaikom salaam warahmatuAllahi wabarakatoeh

wahiba18
25-04-04, 14:34
Geplaatst door xxYustHananxx
Assalaam ou alaikom warahmatuAllah wabarakatoe

Heb geduld broeder.

Moge allah jou wens vervullen inshaAllah en die van al ons moslimbroeders en zusters inshaAllah.

Hanan

Wa alaikom salaam warahmatuAllahi wabarakatoeh

Salaam alaykoem,

Daar ben ik het helemaal mee eens zuster!
Geduld/sabar en inshallah zul je een goede vrome moslimzuster ontmoeten ya agie joesoef.
Het is uiteraard niet alleen mekteb maar ook een kwestie van sebeb.

Wassalaam alaykoem warahamtoeAllah wa barakatoe
oegtiekoem fie dien

lala_riffia
25-04-04, 17:56
salaam oe aleikom broeder youssef zoalsje al is aangeraden sbar en je krijgt wat je wilt ben je een goeie moslim en dan krijg je zeker wat je wilt door je zuster lala_riffia

Joesoef
26-04-04, 23:31
Eeehhh dames,

Ik heb de suiker alleen ff in het keukenkastje gezet omdat ik nu even aan het genieten ben van een welverdiende vakantie in het buitenland. En aangezien de buren de plantjes water geven, de post bij houden en verder heeeeellll erg nieuwschierig zijn staat de suiker heel even ergens anders. Geeft anders zo een geklets :hihi: als ze dat zien.

Voor de rest als je wilt reageren (ik geloof niet in dit soort advertenties, de ware kom je onverwacht tegen. het is alleen de zaak om dat te herkennen en er wat mee te doen...), vrouwtjes hoeven niet te reageren. Dames en meiden met pit karrakter, doorzettingsvermogen, humor en diepgang wel. En als je eigenwijs bent dan moet je tegen een stootje kunnen want ik ben ook eigenwijs :jeweetog: Voor de rest toen is niet belangrijk maar een toekomst samen wel. Iedereen heeft een verleden dus trek je daar niets van aan. Ik heb genoeg over om je steun te geven om wat dan ook te overwinnen.

PS je moet er tegen kunnen dat ik ook de baas ben in de keuken, voor de rest vechten we wel wie de baas is waarvan ;).

Los
15-12-09, 03:03
Nog vrijgezel?

abderraheem
15-12-09, 15:23
salam alikom