PDA

Bekijk Volledige Versie : Een rustige lieve meid

Rifii
19-04-04, 11:10
Salaam,

Ik ben op zoek naar een lieve ,rustige meid, om lief te hebben, , leuke dingen mee te doen en als het klikt misschien wel een nestje te bouwen en samen oud te worden.
Ik ben dus op zoek naar een meid, tussen de 17 een 21 jr oud Zelf ben ik 23 jaar ik ben 1,87 lang een zie er verzorgd uit. , een flinke dosis humor een voldoende emotioneel volgroeid vind ik heel belangrijk.
Zelf ben ik een rustig iemand, ben graag bezig met familie , werk graag, en hou me bezig met de islam
Ik ben emotioneel stabiel, en volgens enkelen een rationeel denkend mens. Spreekt je dit aan, reageer dan gerust.

Wa 3alaikom Salaam.

Teboehercht
19-04-04, 12:01
ewaa riffi, akaji........ walakien gari 16a sne........??????

mescha nesch gari humor 3awad tehzibaji adahscheg ataas.....

Couscousje
19-04-04, 12:02
Heej, mensjUs!

We hebben onze eerste serieuze oproep binnen!

Virtuele taart voor iedereen!

Cc

casawia16
19-04-04, 13:48
Spreekt Me Wel Aan, Maar Ik Weet Niet Of Dit Een Grap Is Of Niet. :o

jamila_quee
19-04-04, 16:41
Salam Alaikoum :zwaai:

Alles goed met je?
En is het al gelukt een lief en spontaan meid te vinden via deze site?
Ik hoor nog van je oke.

Beslama Jamila :maroc:

xxYustHananxx
19-04-04, 20:35
Assalaam ou alaikom warahmatuAllah wabarakatoe

Moge Allah jou een rustige lieve meid schenken inshaAllah.
Moge Allah jou helpen met jou zoektocht inshaAllah.
Moge allah jou wens vervullen inshaAllah en die van al ons moslimbroeders en zusters inshaAllah.

Allah i3awen broeder

Wa alaikom salaam warahmatuAllah wabarakatoe

Soraya_07
19-04-04, 20:49
hoi hoe gaat ie? Ik dacht ik stuur je maar een sms. Eant je weet niet wat je mist haha..

cee you.xxxxx :lole:

marocgirl85
20-04-04, 08:37
Geplaatst door Rifii
Salaam,

Ik ben op zoek naar een lieve ,rustige meid, om lief te hebben, , leuke dingen mee te doen en als het klikt misschien wel een nestje te bouwen en samen oud te worden.
Ik ben dus op zoek naar een meid, tussen de 17 een 21 jr oud Zelf ben ik 23 jaar ik ben 1,87 lang een zie er verzorgd uit. , een flinke dosis humor een voldoende emotioneel volgroeid vind ik heel belangrijk.
Zelf ben ik een rustig iemand, ben graag bezig met familie , werk graag, en hou me bezig met de islam
Ik ben emotioneel stabiel, en volgens enkelen een rationeel denkend mens. Spreekt je dit aan, reageer dan gerust.

Wa 3alaikom Salaam.

je hoeft niet verder te zoeken:koppel:

missy_rifia
20-04-04, 09:48
hmm klimkt wel interessant.....ik voldoe aan jou eisen ..denk ik!!

SOEYMEYA
20-04-04, 10:50
Geplaatst door xxYustHananxx
Assalaam ou alaikom warahmatuAllah wabarakatoe

Moge Allah jou een rustige lieve meid schenken inshaAllah.
Moge Allah jou helpen met jou zoektocht inshaAllah.
Moge allah jou wens vervullen inshaAllah en die van al ons moslimbroeders en zusters inshaAllah.

Allah i3awen broeder

Wa alaikom salaam warahmatuAllah wabarakatoe

prachtig gezegd zuster!!!!

fatima bentaib
20-04-04, 12:13
sallem ik voldoe aan de eisen en het spreekt me wel aan dit is mijn email adres [email protected] ik hoor van je als je serieuse intresse hebt. thalla

fatima bentaib
20-04-04, 12:13
sallem ik voldoe aan de eisen en het spreekt me wel aan dit is mijn email adres [email protected] ik hoor van je als je serieuse intresse hebt. thalla

fatima bentaib
20-04-04, 12:14

marocgirl85
20-04-04, 12:30
fatima bentaib waarom drie keer jou bericht

fatima bentaib
20-04-04, 14:16
sory ik heb te vaak geklikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brahim688
20-04-04, 14:37
Sallaam waloeikoem warhmtoellah fatima bentiab,

Ik zou je graag leren kennen voor doel insallah trouwen.
Ik ben 22 jaar en woon in nador.
Mocht je interesse hebben mail me dan terug.

Sallaam walaikoem

Tamazight__S
20-04-04, 18:47
Hey fatima bentaib Stadsgenootje kom ook uit bennie hihi Place 2 be nig e la? : :bril:

:zwaai:

marocgirl85
01-05-04, 12:04
jij ben zeker kneusje2 :ego:

miss_sunshine
01-05-04, 17:31
Geplaatst door Rifii
Salaam,

hou me bezig met de islam

Wa 3alaikom Salaam.
Salaam Alaikom..

dat was het mooiste wat je zei..

miss_sunshine
01-05-04, 17:31
Geplaatst door Rifii
Salaam,

hou me bezig met de islam

Wa 3alaikom Salaam.
Salaam Alaikom..

dat was het mooiste wat je zei..

najat1986
02-05-04, 15:30
nou nou het klinkt allemaa heel erg perfect bijna mijn droomman!!!
eeeh dit maakt me bang !!! maja ik ben dus 18 jaar en lachen is mijn hobby!\
ik houdt me ook besig met mijn geloof mijn eer en geloog zijn mijn \\ALLES!!!
maja laat wat van je horen.....
kiss kiss najat

BLD
02-05-04, 17:50
Fa-kUr. :ego:

En oja; moga Allah swt u uw droomvrouw gunnen. :)

3musketierslady
05-05-04, 15:53
Goed dat je daar op zoek bent .. zijn de meeste mensen wel bezig mee..op zoek naar de juiste persoon.. Maar ja..
Ik zie dat je best wel veel reacties hebt gehad ..ik weet eigenlijk niet waarom ik reageer omdat je me mailtje waarschijnlijk niet eens zal lezen tussen die alle andere mails..
ik ga een stukje over mezelf vertellen..
Ik ben laila en ben 18 jaar oud.. ik woon me hele leven al in amsterdam en woon in marokko in tetouan.. ik hou veel van lachen en hou van leuke dingen doen..maar dingen waar ik wel van bewust mee bezig ben.. ik studeer momenteel..

aldus laila

cheba_rizle
04-11-04, 09:18
salaaam alakoum alles goed met je?? met mij gaat ie elhamdoelilah goed ik ben zelf rizlen en ben 17 jaar studeer ook en werk en draag een hoofdoek en leek me wel leuk om te reageren ik hoor het van je groetjes rizlen

mobeton
15-11-04, 23:02
Ik zoek een lieve tarifscht die de wijsheid om te behagen in pacht heeft.
Mobeton.

_Z_eCloD_li
16-11-04, 09:07
Nee echt ik heb absoluut niet tegen eenhorenige vliegmiepen! Ok, ok ze blijven overal aan haken. Neem het niet al te serieus en ga even naar de snackbar! Daar hebben ze van die heerlijke Mexicanos met saté saus. Eerlijk hč?! Vind ik dat het paarse olifantje© best wel goed is in dippen of als u het paarse olifantje niet bent “Get up on your feet and do the Funky Alfonzo” :maf3:

Alicia007
25-11-04, 11:27
mooi :nijn:

Onderworpeling
01-12-04, 22:48
Essalamou allykoum warahamatoe llahie wabarakatoeh...

hahahaha straks zitten de zusters ruzie te maken over je riffi...ik zeg je eerlijk ik ben abslouut niet geďnteresseerd in je maar dat komt door het feit dat je jezelf aanbied op internet...maar ik ben wel benieuwd wie het geworden is van de +/- 15 aanmeldingen.

Laat wat weten

Wasalamou allykoum warahamatoe llahie wabarakatoeh

P.s Ik wens je wel veel succes en moge Allah (swt) je de beste vrouw geven. Amin insha allah

rachidagirl
05-12-04, 13:42
hELLO, hoe gaat het ermee.... tja, ben een beetje te jong voor je.... maar kwou even reageren.... en je succes wensen met je zoektocht!!!
beslama R

sakina24
22-12-04, 22:11
jammeer ik hoor niet de bij.maar ik wens je veel succes verder.

loumidia
29-12-04, 13:46
je bent nog zou jong, ga eerts van je leven genieten en daarna aan trouwen denken, trouwen kan altijd nog??????????

Reina
03-01-05, 18:05
Geplaatst door loumidia
je bent nog zou jong, ga eerts van je leven genieten en daarna aan trouwen denken, trouwen kan altijd nog??????????

Ja wallah!!
Loumidia heeft gesproken!!!! :duim:

Kuz kUz ReiNa

missrachida
21-01-05, 22:23
Zo jongen je hebt hun gevoelige plekje geraakt. Je bent hun droomprins haha best wel grappig, als het allemaal waar is wat je zegt.

Moge Allah jou helpen met het vinden van een goede, lieve en grappige vrouw. Amien

Groetjes Rachida