PDA

Bekijk Volledige Versie : Een groot man is van ons heengegaan.



barfly
19-04-04, 13:43
Topman McDonald's overleden

OAK BROOK (ANP) - De bestuursvoorzitter van de Amerikaanse
fastfoodketen McDonald's, Jim Cantalupo, is maandag plotseling
overleden. Cantalupo kreeg waarschijnlijk een hartaanval tijdens
een conferentie van franchisenemers van de McDonald's-formule in
Orlando, Florida. Hij werd zestig jaar.

Mogen alle mensen deze klap te boven komen :corcky:

mark61
19-04-04, 14:44
Open deurtje: zeker teveel in zijn eigen snackbars gegeten.

~Panthera~
19-04-04, 15:08
Big Mack Attack ? :hihi:

vlegeltje
19-04-04, 15:09
Geplaatst door mark61
Open deurtje: zeker teveel in zijn eigen snackbars gegeten.
Misschien kunnen ze hem recyclen.
Cantalupo-burger :verward:

barfly
19-04-04, 15:12
Jullie steken de draak met s'werelds beste en meest smakelijke voedselketen! :mad:

mark61
19-04-04, 15:18
Geplaatst door barfly
Jullie steken de draak met s'werelds beste en meest smakelijke voedselketen! :mad:

Misschien kunnen ze hem recyclen.
Cantalupo-burger

Zie je, Vlegel, je wordt op je wenken bediend. In deze 'voedselketen' worden oud-medewerkers blijkbaar altijd al hergebruikt. Als is het maar als BigMacverpakking.

Jaha Barfly, 'voedselketen' heeft minstens twee betekenissen...

nl-x
19-04-04, 15:57
Geplaatst door barfly
Jullie steken de draak met s'werelds beste en meest smakelijke voedselketen! :mad:

Wat zeiden ze dan over de Burger King?

observer
19-04-04, 20:28
om in stijl te blijven zal hij in een speciaal gebakken broodje begraven worden na een saluut van 21 flacons ketchup

barfly
19-04-04, 20:30
Geplaatst door nl-x
Wat zeiden ze dan over de Burger King?

Het is mij inmiddels wel duidelijk dat jij de meest goede invloed van de VS op deze wereld ook al teniet wil doen met aanmatigende opmerkingen! Iedereen weet wat een bijzondere bijdrage McDonalds (volle buik zij met ons) heeft geleverd aan het welzijn van de ganse wereld! :student:

Bofko
19-04-04, 20:44
Mag ik jullie het volgende boek aanbevelen : Het fastfood-paradijs van Eric Schlosser. Een fraai staaltje onderzoeksjournalistiek over de fastfood-industrie in de USA.

Achterflap:
Een onthutsend boek over koeien die gevoerd worden met dode varkens en kippenstront, over verdringing van de onafhankelijke boer door grote agrarische conglomeraten, over risico´s voor werknemers in slachterijen, over gebrek aan hygiene in restaurants, over de voorkeur voor ongeschoold en onmondig personeel, over monddood gemaakte inspectie-diensten en over salmonella in de hamburgers.
Over vergroting van de kloof tussen rijk en arm , de toenemende zwaarlijvigheid en de toegenomen verschraling van de cultuur.

Een meedogenloze slaafsheid glijdt voorbij op een laag vet.

Vergelijkbaar met onze Van der Valkies ?

barfly
19-04-04, 20:47
Geplaatst door Bofko
Mag ik jullie het volgende boek aanbevelen : Het fastfood-paradijs van Eric Schlosser. Een fraai staaltje onderzoeksjournalistiek over de fastfood-industrie in de USA.

Achterflap:
Een onthutsend boek over koeien die gevoerd worden met dode varkens en kippenstront, over verdringing van de onafhankelijke boer door grote agrarische conglomeraten, over risico´s voor werknemers in slachterijen, over gebrek aan hygiene in restaurants, over de voorkeur voor ongeschoold en onmondig personeel, over monddood gemaakte inspectie-diensten en over salmonella in de hamburgers.
Over vergroting van de kloof tussen rijk en arm , de toenemende zwaarlijvigheid en de toegenomen verschraling van de cultuur.

Een meedogenloze slaafsheid glijdt voorbij op een laag vet.

Vergelijkbaar met onze Van der Valkies ?

Allemaal gore leugens die het toonbeeld van lekker fastfood eten in een slecht daglicht wil stellen.

Bofko
19-04-04, 21:02
Geplaatst door barfly
Allemaal gore leugens die het toonbeeld van lekker fastfood eten in een slecht daglicht wil stellen.

Lekker, en ook nog betaalbaar natuurlijk.

:regie: Alle fastfood-eters zijn schuldig aan veel misstanden in de USA. Zij houden de fastfood-industrie in stand.

barfly
19-04-04, 21:27
Geplaatst door Bofko
Lekker, en ook nog betaalbaar natuurlijk.

:regie: Alle fastfood-eters zijn schuldig aan veel misstanden in de USA. Zij houden de fastfood-industrie in stand.

Onzin, nog zo'n misstand. Een voorbeeldige organisatie als McDonalds heeft slechts smakeliijke producten in haar assortiment waarmee men terecht geld probeert te verdienen. En als je d'r dan dik van wordt is het ineens de verantwoordelijkheid van de aanbieder van deze kostelijke producten.

Bofko
19-04-04, 22:09
Geplaatst door barfly
Onzin, nog zo'n misstand. Een voorbeeldige organisatie als McDonalds heeft slechts smakeliijke producten in haar assortiment waarmee men terecht geld probeert te verdienen. En als je d'r dan dik van wordt is het ineens de verantwoordelijkheid van de aanbieder van deze kostelijke producten.

Een oud gezegde luidt: " Je bent wat je eet".

~Panthera~
19-04-04, 22:10
Geplaatst door Bofko
Een oud gezegde luidt: " Je bent wat je eet".
--------------

Well..........it's usually crap. :hihi:

Bofko
19-04-04, 22:14
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

Well..........it's usually crap. :hihi:

Ik vraag me ook ineens af wat je bent als je alleen maar salades eet en water drinkt.

barfly
19-04-04, 22:21
Geplaatst door Bofko
Ik vraag me ook ineens af wat je bent als je alleen maar salades eet en water drinkt.

Onkruid?

~Panthera~
19-04-04, 22:22
Geplaatst door barfly
Onkruid?
-------------------------

:zweep: :hihi:

S@deeQ.
19-04-04, 23:52
Geplaatst door Bofko
Ik vraag me ook ineens af wat je bent als je alleen maar salades eet en water drinkt.

Geit ?? :bril:

Maarten
20-04-04, 02:49
Geplaatst door barfly
beste en meest smakelijke voedselketen!

Meste beest voedsel-lijke smak-eten..

Bofko
20-04-04, 08:51
Geplaatst door barfly
beste en meest smakelijke voedselketen!


Geplaatst door Maarten
Meste beest voedsel-lijke smak-eten..

:duim: Knappe en beeldende verhaspeling

barfly
20-04-04, 09:57
Geplaatst door Bofko
:duim: Knappe en beeldende verhaspeling

Ik vind dat het van weinig respect getuigt voor zulk een geweldige bijdrage aan de culinaire wereld :mad: