PDA

Bekijk Volledige Versie : ik zoek...

liesel
19-04-04, 19:40
ik zoek een vrouw tussen de 20 en 35 jaar die van muziek en uitgaan houdt. religieuze achtergrond maakt mij niet uit. ikzelf ben niet gelovig,maar bij de organisatie waar ik werkzaam ben, lees ik boeken over allerlei religieuze stromingen . ik ben werkzaam bij een vluchtelingenorganisatie,dus vind ik de strijd tegen racisme/fascisme zeer belangrijk.

Liefjuh..
01-05-04, 20:55
Geplaatst door liesel
ik zoek een vrouw tussen de 20 en 35 jaar die van muziek en uitgaan houdt. religieuze achtergrond maakt mij niet uit. ikzelf ben niet gelovig,maar bij de organisatie waar ik werkzaam ben, lees ik boeken over allerlei religieuze stromingen . ik ben werkzaam bij een vluchtelingenorganisatie,dus vind ik de strijd tegen racisme/fascisme zeer belangrijk.

Hmmm...

Inshallah vind je nog je ware..,

alleen het feit dat je ongelovig bent is volgens mij 1 van de grootste nadelen van marokkaanse gemeenschap... onder marokkaanse jongens :)

Marokkaanse meisjes willen juist dat hun geliefde een gelovige is.., en daarom denk ik dat je dan niet echt veel zult verwachten hiero..

Maar ik wens je veel succes..,

:zwaai:

liesel
02-06-04, 18:49
kent iemand hier soms inssaf1?
ik heb namelijk van haar een pm gekregen, ik heb haar eentje teruggestuurd,maar niks meer van haar vernomen.
is zij nog actief op maroc.nl?