PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik vraag me oprecht af waarom NVDD de invasie van de retards...



Couscousje
20-04-04, 09:04
... bespaard is gebleven.

Zou het zijn dat dit forum ietsiepietsie te intellectueel is voor de kleuters van Marokko.nl?

Cc

R@shid
20-04-04, 09:06
Als jij dit forum intellectueel vindt, zul je zelf niet bijster intellectueel zijn.

taouanza
20-04-04, 09:06
Geplaatst door Couscousje
... bespaard is gebleven.

Zou het zijn dat dit forum ietsiepietsie te intellectueel is voor de kleuters van Marokko.nl?

Cc

Er lopen hier genoeg retards is het je niet opgevallen dan?:hihi:

Couscousje
20-04-04, 09:07
Geplaatst door R@shid
Als jij dit forum intellectueel vindt, zul je zelf niet bijster intellectueel zijn.

Jij bent vast en zeker 1 van de opperkneusjes van de andere kant.

Die vinden zichzelf namelijk allemaal zo geweldig.

:rolleyes:

Cc

Couscousje
20-04-04, 09:08
Geplaatst door taouanza
Er lopen hier genoeg retards is het je niet opgevallen dan?:hihi:

Ja, maar dat zijn onze eigen retardjes... :hihi:

En je weet: vol is vol.

Cc

taouanza
20-04-04, 09:13
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ik vroeg me al af wie de open deur ging intrappen.
En guess what, het werd de Smiley Queen.


:D

barfly
20-04-04, 10:11
Geplaatst door Couscousje
... bespaard is gebleven.

Zou het zijn dat dit forum ietsiepietsie te intellectueel is voor de kleuters van Marokko.nl?

Cc

Ik dacht dat ik het gemiddelde IQ toch alweer een tijdje flink naar beneden aan het halen was :rolleyes:

Couscousje
20-04-04, 10:16
Geplaatst door barfly
Ik dacht dat ik het gemiddelde IQ toch alweer een tijdje flink naar beneden aan het halen was :rolleyes:

Dan zitten we nog steeds ver boven het gemiddelde van Marokko.nl.

Cc

R@shid
20-04-04, 10:26
Geplaatst door Couscousje
Jij bent vast en zeker 1 van de opperkneusjes van de andere kant.

Die vinden zichzelf namelijk allemaal zo geweldig.

:rolleyes:

Cc
Ik las er weleens en kwam er heel wat berichten van jou tegen. Dus waarom doe je er nu ineens zo neerbuigend over?

NIS
20-04-04, 10:33
Geplaatst door R@shid
Ik las er weleens en kwam er heel wat berichten van jou tegen. Dus waarom doe je er nu ineens zo neerbuigend over?

Die bezoekjes brengt ze niet meer. Ze is nu gek van mijn subversieve meningen.. :wink:

Couscousje
20-04-04, 10:36
Geplaatst door R@shid
Ik las er weleens en kwam er heel wat berichten van jou tegen. Dus waarom doe je er nu ineens zo neerbuigend over?

Kennelijk heb je mijn berichten daar nooit goed gelezen, want die waren pas echt neerbuigend.

Cc

Couscousje
20-04-04, 10:37
Geplaatst door NIS
Die bezoekjes brengt ze niet meer. Ze is nu gek van mijn subversieve meningen.. :wink:

Je bent onweerstaanbaar. :haha:

Cc

R@shid
20-04-04, 10:41
Geplaatst door Couscousje
Kennelijk heb je mijn berichten daar nooit goed gelezen, want die waren pas echt neerbuigend.

Cc
Ik heb ze wel degelijk gelezen, de topic waarin je op zoek was naar een man heeft me heel wat lachbuien bezorgd, nog dank daarvoor. :duim:

mrz
20-04-04, 11:33
Lol, ik ben daar tijd terug ook eens geweest en 1 ding moet je ze nageven, ze kunnen daar beter nederlands dan sommigen hier, of ze begrijpen marrokaanse humor misschien minder, een van die 2 zal het zijn...

Maargoed, het is toch iets met dit forum wel, maar om dat nu meteen intellectueel te gaan noemen... :o

Couscousje
20-04-04, 11:54
Geplaatst door R@shid
Ik heb ze wel degelijk gelezen, de topic waarin je op zoek was naar een man heeft me heel wat lachbuien bezorgd, nog dank daarvoor. :duim:

Als je die hebt gelezen, dan is je het sarcasme van die hele thread vast niet ontgaan.

Cc