PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik heb zooooooooooooooooooooo met em te doen.



taouanza
20-04-04, 12:14
Not!


David Beckham geeft seksuele affaire toe

David Beckham heeft aan zijn vrouw opgebiecht dat hij een gepassioneerde seksuele affaire gehad heeft met Rebecca Loos. Na dagen en nachten van toenemende druk van de bezorgde Victoria zei hij tegen haar: 'Ja, ik heb het gedaan. Het spijt me. Ik had een affaire en ik heb Rebecca ook de seksuele sms-berichten gestuurd.'

Hij smeekte zijn vrouw om een tweede kans. Maar goede vrienden zeggen dat Posh ze in vertrouwen verteld heeft dat ze denkt aan een 'proefscheiding'.

David had het al eerder verteld aan een goede vriend. 'Mijn leven is geruīneerd. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik hou van Victoria, maar ze is erg van streek. Ik heb iedereen in de steek gelaten.' Over de affaire zegt hij: 'Het gebeurde gewoon. Ik weet niet waar ik mee bezig was.'

In elk geval heeft Victoria er op dit moment weinig vertrouwen in. Daar helpt geen enkel verjaardagscadeau tegen, ook niet de roze diamanten ring en oorbellen (ter waarde van 1,5 miljoen euro) die Beckham voor haar had gekocht. Of de andere affaires die Beckham gehad zou hebben, ook waar zijn, is nog niet duidelijk.

David heeft namelijk (voor zover bekend) nog niet bekend dat de verhalen waar topmodel Esther Caņadas en Sarah Marbeck mee naar buiten kwamen ook juist zijn.

En deze foto stond erbij. Nou breek je hart of breekt je hart?:rolleyes:

http://www.zonnet.nl/jpg/0,1199,116066,00.jpg

Bofko
20-04-04, 12:19
Volgens mij heeft hij het nog steeds niet gedaan. Maar wel toegegeven omdat de druk te groot werd.
:wink: Zou kunnen toch ? De maatschappelijke opinie als dictator....

mark61
20-04-04, 12:25
Wat een gezeik. Is dit nieuws? Het lijkt wel de jaren 50. Alsof vreemdgaan nooooit voorkomt. Vooral niet bij idolen die duizenden hysterische types van het andere geslacht achter zich aan krijgen. Pfffff.

Couscousje
20-04-04, 12:53
Ik vind die Loos een stuk aantrekkelijker dan Posh.

Cc

An3zdej
20-04-04, 12:58
:zwaai:

taouanza
20-04-04, 12:59
Geplaatst door Couscousje
Ik vind die Loos een stuk aantrekkelijker dan Posh.

Cc

Kun je nagaan en ze is niet eens zo aantrekkelijk.:hihi:

barfly
20-04-04, 13:08
Die Posh is net een geplastificeerde mummie vind je het gek dat Beckham met een echte meid van bil gaat.

mark61
20-04-04, 13:19
Geplaatst door taouanza
Kun je nagaan en ze is niet eens zo aantrekkelijk.:hihi:

Hoe weten jullie wat Beckham, of mannen in het algemeen aantrekkelijk vinden?

Ik vind ze allebei niet om aan te zien.