PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik heb het zoooooooooooooo met haar te doen.



Daviddavid
20-04-04, 13:51
Dus wel.


Die lul gaat vreemd en de hele wereld stort zich op haar. Het mens is bedonderd door haar vent, en verdient het niet om voor al wat lelijk is te worden uitgemaakt. Ik ben pro-posh!

Mark
20-04-04, 13:53
boeiuh... er zijn wel ergere dingen in de wereld dan de ene miljonair die de andere bedriegt.

barfly
20-04-04, 13:54
Geplaatst door Daviddavid
Dus wel.


Die lul gaat vreemd en de hele wereld stort zich op haar. Het mens is bedonderd door haar vent, en verdient het niet om voor al wat lelijk is te worden uitgemaakt. Ik ben pro-posh!

Vreemd, ik had van jou wel verwacht dat je pro Beckham zou zijn :D

taouanza
20-04-04, 14:05
Geplaatst door Daviddavid
Dus wel.


Die lul gaat vreemd en de hele wereld stort zich op haar. Het mens is bedonderd door haar vent, en verdient het niet om voor al wat lelijk is te worden uitgemaakt. Ik ben pro-posh!

Nou ja zeg!
Ik zeg toch dat ik niet met hem te doen heb?!
Lekker vreemdgaan en achteraf zielig lopen doen. Had hij dat niet eerder kunnen bedenken?

Daviddavid
20-04-04, 14:09
Geplaatst door barfly
Vreemd, ik had van jou wel verwacht dat je pro Beckham zou zijn :D


Ik en voetbal? Ik en zo'n opgetutte gekapte Ken-pop? :fuckit:


Posh rules!

Daviddavid
20-04-04, 14:10
Geplaatst door taouanza
Nou ja zeg!
Ik zeg toch dat ik niet met hem te doen heb?!
Lekker vreemdgaan en achteraf zielig lopen doen. Had hij dat niet eerder kunnen bedenken?


Ik ben het ook absoluut met je eens! De titel van dit forumpje is ook geen kritiek op jou, heb me alleen dor jouw titel laten inspireren. ik wilde gewoon even mijn sympathie voor Posh kwijt.

barfly
20-04-04, 14:36
Geplaatst door Daviddavid
Ik en voetbal? Ik en zo'n opgetutte gekapte Ken-pop? :fuckit:


Posh rules!

Wat ben jij kieskeurig :hihi:

Daviddavid
20-04-04, 17:13
Geplaatst door barfly
Wat ben jij kieskeurig :hihi:


Ik kan het me permiteren. :ego:

Daviddavid
20-04-04, 17:30
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Die twee zijn voornamelijk bezig met het aanvullen van elkaars media-imago.
't Gaat allemaal om stijl, trend, outfits, de look.



Da's toch het enige echt belangrijke in het leven?

Daviddavid
20-04-04, 17:34
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Wel belangrijker dan godsdienst, dat wel.


Het ís godsdienst.

taouanza
20-04-04, 17:46
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Die twee zijn voornamelijk bezig met het aanvullen van elkaars media-imago.
't Gaat allemaal om stijl, trend, outfits, de look.
Geen wonder dat je in zo'n zeepbelletje subiet gaat voor meisjes die net zoveel exterieure stijl, trend, outfit, look etc hebben.

Je kunt je het niet voorstellen maar die man is volgens mij een brok onzekerheid. Volgens mij dacht hij dat hij niemand anders kon krijgen dan Posh. Ik heb een keer een docu gezien over dat stel nou nou nou.
Alsof je met een kleuter praat.
En zij maar over haar werk en carriere druk druk druk.( je vraagt je af welke carriere)

Bofko
20-04-04, 18:09
Typering van David Beckham:


AMSTERDAM - Zijn er mannen die graag winkelen, naar de pedicure gaan en een recept voor crème brûlée willen vervolmaken? Jazeker, die zijn er en ze zijn er zelfs in steeds groteren getale. Er is nu zelfs een woord voor: de metroseksueel.

Een man die met plezier zijn vrouwelijke kanten etaleert. Geen mietje, geen watje, geen nicht en geen nerd. Gewoon een lekkere kerel waar vrouwen naar omkijken en een man die zelf omkijkt naar mooie vrouwen. Een man die zichzelf tot in de puntjes verzorgt, de sportschool bezoekt maar zich niet met anabolen oppompt. Een dankbare klant voor de snel groeiende mannencosmetica. Een man die zijn emoties niet wegstopt, maar ver weg blijft van de softe sandalen waar de Nieuwe Vader in rondluiert. Een man die je tegenkomt in de PC Hooft maar ook op het Spui.

Een metroseksueel. Zie daar de nieuwe stadsman. Nog niet horen rondgonzen? Dat zal niet lang meer duren want de 'metrosexual' is hot. De nieuwe mansoort werd al in 1994 voor het eerst gespot en in The Independent beschreven onder de kop 'Here come the mirror men'. Mannen die mannenbladen lazen als The Face of GQ en zich graag spiegelden aan de trendy sportieve kleren en accessoires waar die bladen vol mee staan. Aanvankelijk met een mengeling van afgunst en verlangen, maar uiteindelijk met volle overtuiging deelgenoot van de nieuwe lifestyle. Zoals met alle trends heeft ook de metroseksueel zijn eigen iconen. En eentje daarvan moest voor de doorbraak zorgen.

David Beckham. Dat is de man die is gebombardeerd tot het prototype metroseksueel. Een narcist van de bovenste plank, elk seizoen een nieuw kapsel, een man die het ondergoed van zijn vriendin draagt, maar wél een man en géén nicht hoewel de nichtenscene hem op handen draagt. Maar dat mag. Dat vindt de metroseksueel helemaal niet erg. Als er maar bewonderd wordt. Nog meer metroseksuele prominenten? Johnny Depp zoals in Pirates of the Carribean (flamboyant en opgemaakt) en Bill Clinton zoals Bill Clinton. Een voormalig president die op alle fronten zo heerlijk open en gevoelig is. Brad Pitt, George Clooney. Het zijn niet de minsten en hun voorbeeld vindt snel navolging. Zet de metroseksbril op en zoek uw eigen favoriet.

http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1062566749169.html