PDA

Bekijk Volledige Versie : Blue-toothing



Bofko
20-04-04, 14:39
Bluetooth-rage leidt tot anonieme seks

AMSTERDAM - In Engeland is het al een rage. Vreemden in treinen en bussen sturen elkaar, via bluetooth, seksueel getinte berichten. Als de andere partij toehapt, dan kan er een ontmoetingsplek worden afgesproken. Volgens kenners is dat in veel gevallen een openbaar toilet, zo is te lezen op Webwereld.

Deze nieuwe rage wordt ook wel 'toothing' genoemd. "Het mooie van toothing is dat er helemaal geen druk is. Je moet niks. In het begin vond ik eng om berichten te versturen naar een vreemdeling, maar nu stuur ik gewoon een bericht en ik zie wel wie er reageert," aldus een fanatieke toother op het online forum 'Beginner's Guide to Toothing.

Met name in het openbaar vervoer, tijdens conferenties of zakelijke trainingen is toothing populair.


www.nu.nl
----------------------------------------------------------
Niet te hopen dat je een toothjesmonster ontmoet.

Joesoef
20-04-04, 14:43
**Als de andere partij toehapt, dan kan er een ontmoetingsplek worden afgesproken. Volgens kenners is dat in veel gevallen een openbaar toilet, zo is te lezen op Webwereld. **

This een hoax.

arnd
20-04-04, 14:44
Geplaatst door Bofko
Bluetooth-rage leidt tot anonieme seks

AMSTERDAM - In Engeland is het al een rage. Vreemden in treinen en bussen sturen elkaar, via bluetooth, seksueel getinte berichten. Als de andere partij toehapt, dan kan er een ontmoetingsplek worden afgesproken. Volgens kenners is dat in veel gevallen een openbaar toilet, zo is te lezen op Webwereld.

Deze nieuwe rage wordt ook wel 'toothing' genoemd. "Het mooie van toothing is dat er helemaal geen druk is. Je moet niks. In het begin vond ik eng om berichten te versturen naar een vreemdeling, maar nu stuur ik gewoon een bericht en ik zie wel wie er reageert," aldus een fanatieke toother op het online forum 'Beginner's Guide to Toothing.

Met name in het openbaar vervoer, tijdens conferenties of zakelijke trainingen is toothing populair.


www.nu.nl
----------------------------------------------------------
Niet te hopen dat je een toothjesmonster ontmoet.


En dan te bedenken dat t gewoon "aan het tanden" betekent ..... :duizelig:

Bofko
20-04-04, 14:54
Ik heb wat meer informatie opgezocht. Ik vond het namelijk nogal vreemd dat je iemand belt die je niet kent maar wel ziet.

-----------------------------------------------------------------------
Toothing gaat ook over seks met vreemden, maar hierbij is vooral de werving van potentiële partners bijzonder. Toothers beschikken over een zakcomputer of mobiele telefoon met Bluetooth-technologie. Met Bluetooth is het mogelijk om te zien wie er in de omgeving ook beschikt over zo'n telefoon of handheld. Vervolgens kunnen er naar die personen berichten worden gestuurd. De begroeting die toothers hanteren is meestal: 'Toothing?'. Waarna alle gezichten worden afgespeurd om erachter te komen wie het bericht heeft gestuurd. Vervolgens kan een afspraak worden gemaakt om seks te hebben, liefst ook in de buurt, bijvoorbeeld in het openbaar vervoer. Omdat veel mensen die over Bluetooth beschikken vaak naar conferenties en businesstrainingen gaan, zijn ook dit plekken waar veel getooth wordt. Onbekend is of het verschijnsel ook in Nederland voorkomt.

Uit :
http://www4.hccnet.nl/404/index.cfm?fuseaction=nieuws.ShowNieuws&datum=%7Bd%20'2004-03-23'%7D&type=lang