PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanslag op redacteur Geenstijl blijkt grap



R@shid
20-04-04, 14:46
Aanslag op redacteur Geenstijl blijkt grap

Uitgegeven: 20 april 2004 15:32

De populaire weblog geenstijl.nl heeft de handdoek in de ring gegooid. Reden hiervoor zou de mishandeling van redacteur 'de Chileen' zijn. Hier blijkt niks van waar. "Het is mooi geweest, de laatste stijlloze grap is uitgehaald en wel in de vorm van een digitale molestatie van een verzonnen persoon", aldus Geenstijl.

"Een jaar lang GeenStijl ging ons niet in de koude kleren zitten. We hebben een monster gecreëerd, hoogste tijd om deze op een stijlloze manier de nek om te draaien.

Wellicht dat we elkaar in de toekomst opnieuw zullen tegenkomen, maar voor nu is het even genoeg. Onze boodschap: loop achter niemand aan, blijf kritisch en blijf altijd vragen stellen."

Mark
20-04-04, 14:49
I told you so :ego:


ps. :ego:

Daviddavid
20-04-04, 14:50
Gunst, wat geestig. Ik kom niet meer bij.


Ik zag trouwens dat onze eigenste Turkse kastnicht Erthan de grap alweer had overgenomen op z'n eigen site.

R@shid
20-04-04, 14:52
Geplaatst door Daviddavid
Gunst, wat geestig. Ik kom niet meer bij.


Ik zag trouwens dat onze eigenste Turkse kastnicht Erthan de grap alweer had overgenomen op z'n eigen site.
Ik heb Ertan nog nooit op enige originaliteit kunnen betrappen

Daviddavid
20-04-04, 14:54
Geplaatst door R@shid
Ik heb Ertan nog nooit op enige originaliteit kunnen betrappen



Ook nog nooit op enige geestigheid.

R@shid
20-04-04, 14:59
Geplaatst door Daviddavid
Ook nog nooit op enige geestigheid.
Ik denk dat er best vaak om Ertan gelachen is, maar dan in de vorm van leedvermaak.

Daviddavid
20-04-04, 15:07
Geplaatst door R@shid
Ik denk dat er best vaak om Ertan gelachen is, maar dan in de vorm van leedvermaak.


Wellicht, maar ik word in de regel misselijk van het jong en z'n zieke fantasietjes. Met name zijn columpjes over hem en zijn oom Ali.

R@shid
20-04-04, 15:36
Geplaatst door Daviddavid
Wellicht, maar ik word in de regel misselijk van het jong en z'n zieke fantasietjes. Met name zijn columpjes over hem en zijn oom Ali.
Die ken ik nog niet eens. Ik denk dat ik het eigenlijk ook niet wil weten, maar vertel toch eens ;)

Daviddavid
20-04-04, 15:40
Geplaatst door R@shid
Die ken ik nog niet eens. Ik denk dat ik het eigenlijk ook niet wil weten, maar vertel toch eens ;)


Als je echt wil weten pm ik je het adres wel. Kun je 't zelf zien.
:stout:
Als ik het hier plaats krijg ik weer strafpunten.

nl-x
20-04-04, 15:42
Ik vertrouw het niet zo. Geenstijl stopt er niet zomaar nu ineens mee. Ze zouden eerst wel hun relletje met Dorito's en Stivoro hebben afgemaakt.

Ik denk dat er iets naars is gebeurd.

Vitesse
20-04-04, 15:45
Ik denk dat er iets naars is gebeurd.

Waar denk je hierbij aan?