PDA

Bekijk Volledige Versie : Homo spotjes op Arabische tv zenders.



Rabiaaa
20-04-04, 17:42
Sinds gisteren zenden veel arabische tv zenders verschillende spotjes uit, waarin arabische homoseksuelen wordt geadviseerd condooms te gebruiken.

EEN VOORBEELD.

http://www.gaydar.nl/newphotos/17/m/secondary/mrini80g.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Pytaghoras
20-04-04, 17:47
Geplaatst door Rabiaaa
Sinds gisteren zenden veel arabische tv zenders verschillende spotjes uit, waarin arabische homoseksuelen wordt geadviseerd condooms te gebruiken.

EEN VOORBEELD.

http://www.gaydar.nl/newphotos/17/m/secondary/mrini80g.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Ja, en die man verbergt zijn gezicht. Waarom? Bang of verlegen?

Al3arbi
20-04-04, 17:51
Geen slechte zaak, heb `t alleen nog nergens gezien. Ga er maar ff op letten dan...:)

Zwarte Schaap
20-04-04, 17:51
Geplaatst door Rabiaaa
Sinds gisteren zenden veel arabische tv zenders verschillende spotjes uit, waarin arabische homoseksuelen wordt geadviseerd condooms te gebruiken.

Wat vinden jullie ervan?

Waarom zouden ze eigenlijk condooms moeten gebruiken? Homo's kunnen toch niet zwanger raken?

Mark
20-04-04, 17:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waarom zouden ze eigenlijk condooms moeten gebruiken? Homo's kunnen toch niet zwanger raken?

Hmmm het is dus echt waar dat babies niet door de anus naar buiten komen.... :nerd:

RinC
20-04-04, 18:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waarom zouden ze eigenlijk condooms moeten gebruiken? Homo's kunnen toch niet zwanger raken?

Sarcasme? :schrik:

Vitesse
20-04-04, 18:02
Zwart Schaap is nog niet op de hoogte van de andere functies van het condoom :rood:

Vitesse
20-04-04, 18:03
Hebben ze ook al spotjes waarin vrouwen anti-conceptie pillen en/of condooms aanprijzen?

Zwarte Schaap
20-04-04, 18:05
Geplaatst door Al3arbi
Geen slechte zaak, heb `t alleen nog nergens gezien. Ga er maar ff op letten dan...:)

Waarom ga je er op letten, je behoort toch niet tot de doelgroep?

Al3arbi
20-04-04, 18:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waarom ga je er op letten, je behoort toch niet tot de doelgroep?


Idd. Ik wil niet zwanger worden!

Pytaghoras
20-04-04, 18:09
Geplaatst door Mark
Hmmm het is dus echt waar dat babies niet door de anus naar buiten komen.... :nerd:

Wat dacht je van Sharon?

Al3arbi
20-04-04, 18:18
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Onze Paus vindt het verschrikkelijk :ego:


De Paus is homo, Julien told me.

Prikke Mik
20-04-04, 18:34
Geplaatst door Vitesse
Hebben ze ook al spotjes waarin vrouwen anti-conceptie pillen en/of condooms aanprijzen?


Je bedoelt net als in Nederland?

Prikke Mik
20-04-04, 18:49
Geplaatst door 151 Nobelprizes
In Nederland hebben we Postbus 51, substituut van de moskee.

Je zegt het zelf: Substituut van de moskee. Nu de boodschap zelf nog. Prijzen vrouwen hier condooms aan?

Vitesse
20-04-04, 18:54
Ja, ken je de oude PB51 spotjes niet, met die suikerstokkleurtjes?

Simon
20-04-04, 19:22
Geplaatst door Rabiaaa
Sinds gisteren zenden veel arabische tv zenders verschillende spotjes uit, waarin arabische homoseksuelen wordt geadviseerd condooms te gebruiken.


Oh ik dacht dat ze die alleen maar in het gevang smeten. Nou op basis van één fotootje kan ik geen commercial beoordelen.

Al3arbi
20-04-04, 22:24
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Ja ja. Maar weet je wat het verstijvende (no pun intended) aan deze commercials is?

Dat de Arabische wereld blijkbaar veel progressiever is dan de conservatieve Arabieren in Europa.


Ik moet die homo-reclame nog zien op Sbs6 tijdens `n Lotto Weekend Miljonairs commercial...:vreemd:

@Zwarte Schaap, heb nog niets kenne ontdekke op; MBC, LBC, AlArabiya,Al-Shareeqa, Al-Jamahiriya en DreamTV (1 t/m godweetwaar).

~Panthera~
20-04-04, 22:55
Geplaatst door Al3arbi
Ik moet die homo-reclame nog zien op Sbs6 tijdens `n Lotto Weekend Miljonairs commercial...:vreemd:

heb nog niets kenne ontdekke op; MBC, LBC, AlArabiya,Al-Shareeqa, Al-Jamahiriya en DreamTV (1 t/m godweetwaar).
------------

Als je nou ff dat kondoom van je HOOFd afhaald, zie je misschien nog iets. :hihi:
oP godweetwaar3.

Zwarte Schaap
20-04-04, 23:14
Geplaatst door Al3arbi
@Zwarte Schaap, heb nog niets kenne ontdekke op; MBC, LBC, AlArabiya,Al-Shareeqa, Al-Jamahiriya en DreamTV (1 t/m godweetwaar).

Het plaatje komt in iedere geval van een homodate site. Mischien komt het wel van een informatie filmpje. De meeste arabische tv-zenders hebben meestal hun logo op het scherm, zoals je ziet ontbreekt op het plaatje een logo. Daarom denk ik niet dat het van een arabische tv-zender is.

Dutchguy
20-04-04, 23:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het plaatje komt in iedere geval van een homodate site. Mischien komt het wel van een informatie filmpje. De meeste arabische tv-zenders hebben meestal hun logo op het scherm, zoals je ziet ontbreekt op het plaatje een logo. Daarom denk ik niet dat het van een arabische tv-zender is.

Vraag is of Arabische zenders hun logo's gedurende reclame's ook in beeld hebben. In Nederland is dat namelijk niet het geval.

Al3arbi
20-04-04, 23:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het plaatje komt in iedere geval van een homodate site. Mischien komt het wel van een informatie filmpje. De meeste arabische tv-zenders hebben meestal hun logo op het scherm, zoals je ziet ontbreekt op het plaatje een logo. Daarom denk ik niet dat het van een arabische tv-zender is.

Van Gaydar, zoveel had`k al door. Logo`s van zenders zie je niet tijdens de commercials btw...

Goodnight
21-04-04, 08:39
Geplaatst door Vitesse
Hebben ze ook al spotjes waarin vrouwen anti-conceptie pillen en/of condooms aanprijzen?

Ik zou zeggen: neem eens een kijkje op een Arabische zender!

Daviddavid
21-04-04, 08:47
Geplaatst door Al3arbi
[B][i]Ik moet die homo-reclame nog zien op Sbs6 tijdens `n Lotto Weekend Miljonairs commercial...:vreemd:




Homo reclame? Wat moet ik me daar bij voorstellen? "Wordt nú homo tijdens onze actieweken, en ontvang gratis deze prachtige eurovisie songfestival compilatie dvd!"

Tomas
21-04-04, 09:20
Bah. Alels draait tegenwoordig om allo's en homo's.

Het valt niet mee om tegenwoordig als superieure blanke nog een beetje aandacht te krijgen.

Daviddavid
21-04-04, 09:32
Geplaatst door Tomas
Bah. Alels draait tegenwoordig om allo's en homo's.

Het valt niet mee om tegenwoordig als superieure blanke nog een beetje aandacht te krijgen.



Superieure blanke hetero bedoel je waarschijnlijk.


Bij deze dan: Hoera voor Thomas!

Tomas
21-04-04, 09:35
Geplaatst door Daviddavid
Superieure blanke hetero bedoel je waarschijnlijk.

Er bestaan geen moslim homo's en geen superieure blanke homo's. Wel gekleurde en gewone blanke homo's. Dat moet onderhand duidelijk zijn.



Bij deze dan: Hoera voor Thomas!

Zonder H, maar ik zal er niet moeilijk over doen.

Daviddavid
21-04-04, 09:39
Geplaatst door Tomas
Er bestaan geen moslim homo's en geen superieure blanke homo's. Wel gekleurde en gewone blanke homo's. Dat moet onderhand duidelijk zijn.



Kijk, en daar vergis je je dan weer in. Ik ben een bijzonder superieure blank homo. Griezelig superieur zelfs. :ego:

Tomas
21-04-04, 09:41
Geplaatst door Daviddavid
Griezelig superieur zelfs. :ego:

Misschien voor een homo.
Dat zou kunnen.

Dutchguy
21-04-04, 09:46
Geplaatst door Tomas

Zonder H, maar ik zal er niet moeilijk over doen.

oera voor Thomas!

Daviddavid
21-04-04, 09:50
Geplaatst door Tomas
Misschien voor een homo.
Dat zou kunnen.


Ach, zoals een ouwe travestiet het ooit zei: "I'm more man than you will ever be and more woman than you will ever get."

Tomas
21-04-04, 09:56
Geplaatst door Daviddavid
Ach, zoals een ouwe travestiet het ooit zei: "I'm more man than you will ever be and more woman than you will ever get."

Ja, ja..

Maar 't zou fijn zijn als je dat waanidee dat vrouwen niet mager genoeg kunnen zijn uit je hoofd zette. Ik begrijp nu pas waar dat bizarre schoonheidsiedeaal vandaan komt.

Tomas
21-04-04, 09:57
Geplaatst door Dutchguy
oera voor Thomas!

:moe:

Daviddavid
21-04-04, 10:00
Geplaatst door Tomas
Ja, ja..

Maar 't zou fijn zijn als je dat waanidee dat vrouwen niet mager genoeg kunnen zijn uit je hoofd zette. Ik begrijp nu pas waar dat bizarre schoonheidsiedeaal vandaan komt.


Ja, dat heb ík bedacht. En álle vrouwen luisteren naar mij omdat ik zo superieur ben! :ego:

Tomas
21-04-04, 10:02
Geplaatst door Daviddavid
Ja, dat heb ík bedacht. En álle vrouwen luisteren naar mij omdat ik zo superieur ben! :ego:

Ten opzichte van vrouwen.
Dat zou kunnen.

Daviddavid
21-04-04, 10:02
Geplaatst door Tomas
Ten opzichte van vrouwen.
Dat zou kunnen.



:lole:

Goodnight
21-04-04, 10:18
Geplaatst door Daviddavid
Ja, dat heb ík bedacht. En álle vrouwen luisteren naar mij omdat ik zo superieur ben! :ego:

:vreemd:

:zegniets:

Daviddavid
21-04-04, 10:19
Geplaatst door Goodnight
:vreemd:

:zegniets:


Gnuif.


:regie: Hoe zwaar ben je vandaag meisje?

Goodnight
21-04-04, 10:23
Geplaatst door Daviddavid
Gnuif.


:regie: Hoe zwaar ben je vandaag meisje?

:ego:

Veel lichter dan jij ooit zal wegen!!

arnd
21-04-04, 10:37
Geplaatst door Goodnight
:ego:

Veel lichter dan jij ooit zal wegen!!

Hoeveel lichter? :)

Goodnight
21-04-04, 10:58
Hoeveel weeg je Dd?

taouanza
21-04-04, 11:25
Geplaatst door Daviddavid
Gnuif.


:regie: Hoe zwaar ben je vandaag meisje?

Ik ben niet dun.:)
Ik moest toevallig vanochtend denken aan toen ik het wel was dat vond ik namelijk helemaal niet leuk.

Al3arbi
22-04-04, 11:53
Geplaatst door Dutchguy
oera voor Thomas!


:lole:

Daviddavid
22-04-04, 12:07
Geplaatst door Goodnight
Hoeveel weeg je Dd?


78 kilo, bij 1.90 meter

mark61
22-04-04, 12:08
Geplaatst door Daviddavid
78 kilo, bij 1.90 meter

twiggy

Bofko
22-04-04, 12:15
Geplaatst door Daviddavid
78 kilo, bij 1.90 meter
Schoon aan de haak ?

Daviddavid
22-04-04, 12:18
Geplaatst door mark61
twiggy

Tja, helaas, een Schwarzenegger ben ik niet nee.

Al3arbi
22-04-04, 12:32
Geplaatst door Daviddavid
Homo reclame? Wat moet ik me daar bij voorstellen? "Wordt nú homo tijdens onze actieweken, en ontvang gratis deze prachtige eurovisie songfestival compilatie dvd!"


Das helemaal geen gek idee. Vlaggetjesweek!

antiapartheid
22-04-04, 12:54
3

mark61
22-04-04, 12:57
Geplaatst door antiapartheid
vrouwen niet ,anders sterft de mensheid .

Dat risico is met 6 miljard en razendsnelle toename voorlopig academisch. Er kunnen niet genoeg homosexuelen komen om de Aarde te Redden.

Een beter milieu begint bij jezelf!

Daviddavid
22-04-04, 12:59
Geplaatst door Bofko
Schoon aan de haak ?


Schoon, schoon.... homo's hebben natuurlijk altijd iets smerigs. :stout:

Bofko
22-04-04, 13:10
Geplaatst door Daviddavid
Schoon, schoon.... homo's hebben natuurlijk altijd iets smerigs. :stout:

Probeer je nu in de smaak te vallen bij notoire homo-haters ?

Daviddavid
22-04-04, 13:15
Geplaatst door Bofko
Probeer je nu in de smaak te vallen bij notoire homo-haters ?


Ja, want dat zijn échte mannen! :stout:

Goodnight
22-04-04, 13:17
Geplaatst door Daviddavid
78 kilo, bij 1.90 meter

zo mager!
ikkuh: 65 kilo bij 1.60 :ego:...ik heb gewoon hele zware botten!

mark61
22-04-04, 13:24
Geplaatst door Goodnight
zo mager!
ikkuh: 65 kilo bij 1.60 :ego:...ik heb gewoon hele zware botten!

Coming out thread?

73 / 1.86

Daviddavid
22-04-04, 13:27
Geplaatst door mark61
Coming out thread?

73 / 1.86

Da0s dunner dan ik.

Maar ik ben lekker 4 centimeter langer! :lole:

mark61
22-04-04, 13:34
Geplaatst door Daviddavid
Da0s dunner dan ik.

Maar ik ben lekker 4 centimeter langer! :lole:

Ik wist dat ik je er een plezier mee zou doen.