PDA

Bekijk Volledige Versie : Zomaar voor Rachida ???

schepsel
21-04-04, 05:22
Het is niet een kwestie van je zien te bereiken XX .. Wel durfen en willen open staan voor de ultieme stap naar de tuin der gevoelens ..
Op zoek naar een ruimte waar ik mijn hart bevrijden kon , was ik hier beland ..Ik kon niet echt slapen ..Met je naam in mijn gedachten, viel een verademend en zacht gevoel van tederheid mijn kamer binnen .Ik sloot mijn ogen en daar ben jij >>Vrouw met duizend lippen die in de nacht danst met een lachend lichaam..Ooit doe ik mijn ogen open en je bent een nieuw begin .
Tot nu toe niet kunnen genieten van het mooie weer zonder jou ..Doelloos op zoek nar het vuur in mijn hart dat mijn verborgen gevoelens voor jou zou laten smelten tot een liefdesjus in alle kleuren en smaken...

Een leeg stoel in de kamer bij het raam hou ik voor je vrij ...En zodra de zon op gaat , hoop ik dat mijn geluksvogel dit keer onvervalst mijn naam voor je gaat zingen ...

Veel liefs XX ...Ma3a assalama

< Het geluk hoeft me niet altijd te lachen en gelijk heb ik niet altijd ,Wel ben ik opgelucht als ik mijn zwakten ken want dan kan ik me met mijn lot verzoenen >

lente
21-04-04, 11:33
hoi `schepselī,

ik wil even tegen je zeggen: wat een mooi gedicht! :) Ik hoop nog veel van dit soort mooie gedichten van je te kunnen lezen..........

Rachida_F
21-04-04, 13:59
Geplaatst door schepsel
Het is niet een kwestie van je zien te bereiken XX .. Wel durfen en willen open staan voor de ultieme stap naar de tuin der gevoelens ..
Op zoek naar een ruimte waar ik mijn hart bevrijden kon , was ik hier beland ..Ik kon niet echt slapen ..Met je naam in mijn gedachten, viel een verademend en zacht gevoel van tederheid mijn kamer binnen .Ik sloot mijn ogen en daar ben jij >>Vrouw met duizend lippen die in de nacht danst met een lachend lichaam..Ooit doe ik mijn ogen open en je bent een nieuw begin .
Tot niet toe niet kunnen genieten van het mooie weer zonder jou ..Doelloos op zoek nar het vuur in mijn hart dat mijn verborgen gevoelens voor jou zou laten smelten tot een liefdesjus in alle kleuren en smaken...

Een leeg stoel in de kamer bij het raam hou ik voor je vrij ...En zodra de zon op gaat , hoop ik dat mijn geluksvogel dit keer onvervalst mijn naam voor je gaat zingen ...

< Het geluk hoeft me niet altijd te lachen en gelijk heb ik niet altijd ,Wel ben ik opgelucht als ik mijn zwakten ken want dan kan ik me met mijn lot verzoenen >

:verrassin
Mooi :o

rachida146
21-04-04, 15:29
prachtig!!!!!!!!!

:Iluvu: echt mooi hoor! en voor welke rachida is die???

Rachida_F
21-04-04, 17:51
Geplaatst door rachida146
prachtig!!!!!!!!!

:Iluvu: echt mooi hoor! en voor welke rachida is die???

nawal0123
28-04-04, 17:18
Geplaatst door schepsel
Tot nu toe niet kunnen genieten van het mooie weer zonder jou ..Doelloos op zoek nar het vuur in mijn hart dat mijn verborgen gevoelens voor jou zou laten smelten tot een liefdesjus in alle kleuren en smaken...

Hart-verscheurend zo mooooi vind ik die gedicht.
Een vraag, is die gedicht ook menens????
Schrijf nog eens zo'n mooi.
Iedereeen is er precies weg van
dat motiveert je toch om nog eens te schrijven
Komaan nog eeeentje!

Groetjes,

Nawal

dikkederya
28-04-04, 17:45
:D hij heeft gewoon voor mij geschreven meisjess
dusssszzz jammer danggg rotte met julliee
whahahahhahahahaaaaaaaaaaaaa :rolleyes: