PDA

Bekijk Volledige Versie : ben op zoek naar najib uit vlaardingen

terfsa
21-04-04, 12:05
:huil: wie kent een najib uit vlaardingen????
ik ben op zoek naar een oude vriend van mij uit vlaardingen hij heet najib en is nu 22 of 23 jaar. hij heeft in 2002 op een tankstation ergens in vlaardingen gewerkt. wie ken of herkent deze jongen en kan mij misschien helpen. graag reacties verwacht.

thanks

tayaha
12-05-04, 10:59
Beste Jazouina,

Ben je altijd zo grof of komen er nog normale woorden uit je mond??

Als je daadwerkelijk een vrouw bent zoals er staat hoop ik voor je dat je een man vind die naar dit soort taal wilt luisteren.
Ik vind het ongepast om iemand zo in een hoek te duwen.
A salaam a Leikum

jazouina
27-05-04, 12:43
he bemoei maar met je eigen zaken miss jazouina spreekt de juiste woorden waar haar vriend blij meei s!!!!! .weet je en als ik zeg dat najib mijn broer is dan is het ook zo!!!en jij beach ji moet helemaal niet praten want ik heb niets tegen jou.WIl jij nu dat ik met jou begin.Vind jij mijn broer ook leuk nou dan heb jij helemaal pechWAnt hij is niet opzoek maar een lelijke wijf als jij.

terfsa
29-05-04, 09:31
ik begrijp hier even helemaal niks meer van. mijn vraag luid wie ken of hetkend de Najib die ik beschreven heb hier helemaal boven??? jullie beginnen te vloeken en alles. maar ben echt op zoek naar najib van wie is hij de broer??? en is hij het wel die ik zoek?? hellup!!!!!

groetjes, terfsa

peace