PDA

Bekijk Volledige Versie : Vooral Marokkanen in klantenkring sexslavin



R@shid
21-04-04, 12:13
door JOHAN VAN DEN DONGEN en BART OLMER

ZWOLLE - Het was slechts een berichtje in de krant: Seksclubhouders opgepakt voor mensenhandel. Kwade genius in het verhaal is volgens justitie seksbaas Carlos D. (60) uit Assen. Opgelucht door de arrestatie van de Drent, afgelopen week, durft de Roemeense Anna (21) eindelijk te vertellen hoe dit monster haar in zijn tentakels hield.

Achter een glaasje water schuift ze nerveus heen en weer op haar stoel, in een wegrestaurant bij Zwolle. Anna werd als veertienjarig meisje uit Roemenië geroofd, waarna ze met geweld in de prostitutie werd gedwongen in drie illegale bordelen in het land.

Carlos D., eigenaar van seksclub La Gare in Assen en sekshuis Irma La Douce in het dorpje De Kiel, werkte samen met de mensenhandelaar I. Deze Roemeen haalde Anna ooit uit haar ouderlijk huis en reed haar hoogstpersoonlijk naar de clandestiene prostitutiehel in Nederland.

Anna zal die verschrikkelijke dag in 1996 nooit vergeten: Ik werkte als jong meisje in de horeca in Roemenië. Opeens stond I. voor me. Hij beloofde me gouden bergen in de Nederlandse horeca. Twee weken later zat ik in een dikke BMW, op weg naar Nederland. We kwamen aan bij een vrijstaand huis in een grote stad. Eenmaal binnen zag ik meteen dat het fout zat. Er waren vijf Roemeense meisjes, van wie sommigen bont en blauw geslagen.

Anna kreeg meteen een Marokkaanse klant toegewezen: Ik weigerde, want ik was nog maagd. De spelregels werden haar meteen uitgelegd met een paar flinke klappen en een paar diepe sneden met een scheermes in haar arm, been en rug. De zeven jaar oude littekens zijn duidelijk zichtbaar: Ondanks de maandenlange infecties moest ik dag en nacht doorwerken.

Vluchten kon niet: Er zaten stalen rolluiken voor de ramen. De deuren waren altijd op slot. Een jaar lang ben ik dat huis niet uit geweest. Er kwamen Turken, Roemenen, Nederlanders en vooral Marokkanen. Spuiten en zakjes coke lagen overal. We moesten het zonder condoom doen. Als er geen klanten waren, kregen we geen eten, drinken, sigaretten of zelfs tampons. Soms kwamen Italianen een meisje kopen. Zij moest dan direct vertrekken.

Een verliefde Nederlandse klant leek haar reddende engel. De toen 15-jarige Anna kreeg van hem een treinkaartje naar Groningen: Daar belandde ik weer in een sekshuis. Ik mocht naar buiten, want ze wisten dat ik zonder geld en paspoort geen kant op kon. De tentakels van de bende strekten zich namelijk uit tot in Roemenië, waar ouders in de gaten werden gehouden en met de dood bedreigd.

telegraaf

Mark
21-04-04, 12:15
wanneer schoppen ze deze illegaal het land uit?

arnd
21-04-04, 12:22
Walgelijk.
Hier kan ik ziek van worden.

Ben benieuwd hoe zulke dingen toch zomaar kunnen gebeuren in ons land. :wat?!:

Ik vind de titel trouwens nergens op slaan. Is maar een stukkie van t verhaal.

taouanza
21-04-04, 12:28
Geplaatst door arnd
Walgelijk.
Hier kan ik ziek van worden.

Ben benieuwd hoe zulke dingen toch zomaar kunnen gebeuren in ons land. :wat?!:

Ik vind de titel trouwens nergens op slaan. Is maar een stukkie van t verhaal.

Nee joh maak je niet druk zulke dingen gebeuren alleen in Saudi Arabie.:moe:

arnd
21-04-04, 12:29
Geplaatst door taouanza
Nee joh maak je niet druk zulke dingen gebeuren alleen in Saudi Arabie.:moe:

Dat beweer jij , maar dat kan je niet verdedigen :rolleyes:

taouanza
21-04-04, 12:37
Geplaatst door arnd
Dat beweer jij , maar dat kan je niet verdedigen :rolleyes:

Nee hoor:rolleyes:

Goodnight
21-04-04, 12:38
Geplaatst door R@shid
door JOHAN VAN DEN DONGEN en BART OLMER

ZWOLLE - Het was slechts een berichtje in de krant: Seksclubhouders opgepakt voor mensenhandel. Kwade genius in het verhaal is volgens justitie seksbaas Carlos D. (60) uit Assen. Opgelucht door de arrestatie van de Drent, afgelopen week, durft de Roemeense Anna (21) eindelijk te vertellen hoe dit monster haar in zijn tentakels hield.

Achter een glaasje water schuift ze nerveus heen en weer op haar stoel, in een wegrestaurant bij Zwolle. Anna werd als veertienjarig meisje uit Roemenië geroofd, waarna ze met geweld in de prostitutie werd gedwongen in drie illegale bordelen in het land.

Carlos D., eigenaar van seksclub La Gare in Assen en sekshuis Irma La Douce in het dorpje De Kiel, werkte samen met de mensenhandelaar I. Deze Roemeen haalde Anna ooit uit haar ouderlijk huis en reed haar hoogstpersoonlijk naar de clandestiene prostitutiehel in Nederland.

Anna zal die verschrikkelijke dag in 1996 nooit vergeten: Ik werkte als jong meisje in de horeca in Roemenië. Opeens stond I. voor me. Hij beloofde me gouden bergen in de Nederlandse horeca. Twee weken later zat ik in een dikke BMW, op weg naar Nederland. We kwamen aan bij een vrijstaand huis in een grote stad. Eenmaal binnen zag ik meteen dat het fout zat. Er waren vijf Roemeense meisjes, van wie sommigen bont en blauw geslagen.

Anna kreeg meteen een Marokkaanse klant toegewezen: Ik weigerde, want ik was nog maagd. De spelregels werden haar meteen uitgelegd met een paar flinke klappen en een paar diepe sneden met een scheermes in haar arm, been en rug. De zeven jaar oude littekens zijn duidelijk zichtbaar: Ondanks de maandenlange infecties moest ik dag en nacht doorwerken.

Vluchten kon niet: Er zaten stalen rolluiken voor de ramen. De deuren waren altijd op slot. Een jaar lang ben ik dat huis niet uit geweest. Er kwamen Turken, Roemenen, Nederlanders en vooral Marokkanen. Spuiten en zakjes coke lagen overal. We moesten het zonder condoom doen. Als er geen klanten waren, kregen we geen eten, drinken, sigaretten of zelfs tampons. Soms kwamen Italianen een meisje kopen. Zij moest dan direct vertrekken.

Een verliefde Nederlandse klant leek haar reddende engel. De toen 15-jarige Anna kreeg van hem een treinkaartje naar Groningen: Daar belandde ik weer in een sekshuis. Ik mocht naar buiten, want ze wisten dat ik zonder geld en paspoort geen kant op kon. De tentakels van de bende strekten zich namelijk uit tot in Roemenië, waar ouders in de gaten werden gehouden en met de dood bedreigd.

telegraaf

De titel had moeten zijn:

Nederlanders verrijken zich door Oost-Europeesche minderjarige meisjes de prostitutie te dwingen.

Vitesse
21-04-04, 12:46
Goodnight je hebt gelijk dat de kop anders had moeten luiden. Het is echt walgelijk dat mensen op deze manier geld willen verdienen.

Maar tegelijkertijd valt mij ook op dat Marokkanen en Turken zo hoog opgeven van het familieleven, terwijl er toch ook in die kringen veel prostitutiebezoek plaatsvindt. Of heeft dat te maken met de opmerking in de koran dat als een man niet genoeg heeft aan zijn vrouw(en) hij naar een slavin moet gaan?

taouanza
21-04-04, 12:47
Geplaatst door Goodnight
De titel had moeten zijn:

Nederlanders verrijken zich door Oost-Europeesche minderjarige meisjes de prostitutie te dwingen.

Ik denk dat jouw titel in strijd is met het avondlandsprookje en dat moeten we niet hebben natuurlijk. Nare dingen gebeuren heel ver weg.

arnd
21-04-04, 12:52
Volhouden taouanza :)
Toevallig maakte ik de eerste opmerking over een andere titel.

taouanza
21-04-04, 12:52
Geplaatst door Vitesse
Goodnight je hebt gelijk dat de kop anders had moeten luiden. Het is echt walgelijk dat mensen op deze manier geld willen verdienen.

Maar tegelijkertijd valt mij ook op dat Marokkanen en Turken zo hoog opgeven van het familieleven, terwijl er toch ook in die kringen veel prostitutiebezoek plaatsvindt. Of heeft dat te maken met de opmerking in de koran dat als een man niet genoeg heeft aan zijn vrouw(en) hij naar een slavin moet gaan?

Ja hoor bezoek aan de hoeren is echt verplicht in de islam.
Het het is een een nog nobeler daad dan de jihaad. Sterker nog het is jihaad.

Bart
21-04-04, 12:57
Geplaatst door taouanza
Ik denk dat jouw titel in strijd is met het avondlandsprookje en dat moeten we niet hebben natuurlijk. Nare dingen gebeuren heel ver weg.

De oorspronkelijke titel in De Telegraaf luidde "Seksslavin in Assen". Is ook ver weg...

taouanza
21-04-04, 13:05
Geplaatst door Bart
De oorspronkelijke titel in De Telegraaf luidde "Seksslavin in Assen". Is ook ver weg...

Inderdaad.

MocroStyle
21-04-04, 13:12
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Het waren geen Marokkaanse klanten. Het waren Nederlanders met zwart geverfd haar en een zonnebankkuur die Marokkanen in een slecht daglicht willen stellen.

Jij kan het weten als Roemeense hoer :haha:

jans
21-04-04, 13:12
Aha. Nu snap ik waarom je gelijk op de dating site van maroc belandt

Zwarte Schaap
21-04-04, 13:14
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Het waren geen Marokkaanse klanten. Het waren Nederlanders met zwart geverfd haar en een zonnebankkuur die Marokkanen in een slecht daglicht willen stellen.

En als je zwart haar en een kleurtje hebt ben je direct marokkaan ! Die automatisme vermoede ik al. Mischien moesten ze wel hun paspoort tonen bij een dergelijke bezoek.

Ik vermoed dat de term marokkanen erbij is gehaald om zogenaamd de ernst van de zaak weer te geven. In assen, het dorpje kiel en in groningen zijn niet zoveel Marokkanen, mischien waren het wel asielzoekers.

Goodnight
21-04-04, 13:17
Geplaatst door Vitesse
Goodnight je hebt gelijk dat de kop anders had moeten luiden. Het is echt walgelijk dat mensen op deze manier geld willen verdienen.

Maar tegelijkertijd valt mij ook op dat Marokkanen en Turken zo hoog opgeven van het familieleven, terwijl er toch ook in die kringen veel prostitutiebezoek plaatsvindt. Of heeft dat te maken met de opmerking in de koran dat als een man niet genoeg heeft aan zijn vrouw(en) hij naar een slavin moet gaan?

nee hoor, dat heeft te maken met viezerikken die niet genoeg hebben aan 1 vrouw en dat is veel voorkomend onder alle mannen!

taouanza
21-04-04, 13:18
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Het waren geen Marokkaanse klanten. Het waren Nederlanders met zwart geverfd haar en een zonnebankkuur die Marokkanen in een slecht daglicht willen stellen.

Het zijn wel Marokkanen je blijft maar volhouden dat de integratie is mislukt!
Wees blij dat ze naar de hoeren gaan het had erger gekunt. Ze konden ook naar de moskee gaan en dat moeten we niet hebben.

arnd
21-04-04, 13:23
Geplaatst door taouanza
Het zijn wel Marokkanen je blijft maar volhouden dat de integratie is mislukt!


:duim: Hij is heel goed! :D

Zwarte Schaap
21-04-04, 13:28
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Die zitten ook al in het anti-Marokkaan complot; ze doen alsof ze Marokkaan zijn.
Heel logisch.

Jij bent het die het heeft over zwart haar en een bruin kleurtje en dat automatisch gelijkstelt aan Marokkanen.

Zwarte Schaap
21-04-04, 13:29
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Die zitten ook al in het anti-Marokkaan complot; ze doen alsof ze Marokkaan zijn.
Heel logisch.

Jij bent het die het heeft over zwart haar en een bruin kleurtje en dat automatisch gelijkstelt aan Marokkanen.

Julien
21-04-04, 13:33
Ach, Marokkanen zijn net mensen. Alsof Marokkanen allemaal van die heilige boontjes zijn :moe: als je niet zo naief bent, dan weet je dat het in Marokko ministen net zo erg is wat betreft de prostitutie als hier in NL, alleen gebeurt het daar illegaal. Kom maar eens snachts in sommige buurten van Tanger of Casablanca ;) :D

jans
21-04-04, 13:37
Ach, Marokkanen zijn net mensen. Alsof Marokkanen allemaal van die heilige boontjes zijn als je niet zo naief bent, dan weet je dat het in Marokko ministen net zo erg is wat betreft de prostitutie als hier in NL, alleen gebeurt het daar illegaal. Kom maar eens snachts in sommige buurten van Tanger of Casablanca

Julien dat is een taboe, daar mag je niet over praten !!

taouanza
21-04-04, 14:04
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Oh, dus wie geintegreerd is gaat naar de hoeren. Poe poe.
Hoeren schijnen anders ook in Marokko rond te lopen.
Maar dat hebben de westerlingen natuurlijk geintroduceerd.

Ja in Marokko heb je ook hoeren in Marokko heb je ook mensenhandel dus dan hoeven we het niet te hebben over mensenhandel in Nederland.:rolleyes:
Laten we wat betreft deze artikel ons blindstaren op de Marokaanse hoerenlopers.

taouanza
21-04-04, 14:10
Geplaatst door jans
Julien dat is een taboe, daar mag je niet over praten !!

Hoezo niet?

barfly
21-04-04, 14:17
Geplaatst door Mark
wanneer schoppen ze deze illegaal het land uit?

Het meest bittere van het verhaal is dat dit meisje waarschijnlijk inderdaad zal worden uitgezet.

taouanza
21-04-04, 14:20
Geplaatst door barfly
Het meest bittere van het verhaal is dat dit meisje waarschijnlijk inderdaad zal worden uitgezet.

En waarschijnlijk kan het ook niet anders. Voor je het weet loopt het storm van de meisjes die zijn weggelopen van hun pooiers.
En aan de andere kant zullen er geen meisjes aangifte doen omdat ze anders het land worden uitgezet en wat vertel je je ouders dan?
Wat een k*twereld!:mad:

barfly
21-04-04, 14:33
Geplaatst door taouanza
En waarschijnlijk kan het ook niet anders. Voor je het weet loopt het storm van de meisjes die zijn weggelopen van hun pooiers.
En aan de andere kant zullen er geen meisjes aangifte doen omdat ze anders het land worden uitgezet en wat vertel je je ouders dan?
Wat een k*twereld!:mad:

En wat denk je van die meisjes die weer gezellig thuis komen bij hun ouders? Het is niet ongebruikelijk dat die daar worden vermoord door de "zakenrelaties" van die rothonden hier in Nederland.

Prikke Mik
21-04-04, 15:00
Ik lees dat ze geen eten kreeg als ze geen klanten had. Moeten we die Marokkanen niet juist dankbaar zijn.


ps: Ik vind die klanten schoften, die pooier een schoft en diegene die het nodig vond om het zwaartepunt te verleggen van het slachtoffer, via een omweg naar voornamelijk Marokkanen. Hoe graag wil je dan de betrokkenheid van een bevolkingsgroep aantonen.

pps: Waar kwam die pooier nou vandaan?

Mark
21-04-04, 15:27
Hoe bedoel je fixatie met Israel.... :maf:

arnd
21-04-04, 15:33
Geplaatst door Mark
Hoe bedoel je fixatie met Israel.... :maf:

;)

Ik distantieer me maar even van deze discussie.....

R@shid
21-04-04, 15:35
Geplaatst door Goodnight
De titel had moeten zijn:

Nederlanders verrijken zich door Oost-Europeesche minderjarige meisjes de prostitutie te dwingen.
Je hebt gelijk, we moeten ze alleen tot de Marokkanen rekenen als het om goed nieuws gaat. Bij dit negatieve bericht kunnen we ze beter gewoon als Nederlanders zien, net als die Roemeense mensenhandelaar.

Goodnight
21-04-04, 15:40
Geplaatst door R@shid
Je hebt gelijk, we moeten ze alleen tot de Marokkanen rekenen als het om goed nieuws gaat. Bij dit negatieve bericht kunnen we ze beter gewoon als Nederlanders zien, net als die Roemeense mensenhandelaar.

Ja wat jij wil is jouw dag, dus vandaag mag je dat ENORME BORD voor je kop blijven houden!

Volgens mij heette die pooier Carlos kip!
Haal dat zand uit je ogen en niet gelijk gaan steigeren als je het woordje Marokkanen twee keer in de tekst ziet.

Over dingen uit hun verband rukken gesproken!

Vitesse
21-04-04, 15:52
Geplaatst door Goodnight
Ja wat jij wil is jouw dag, dus vandaag mag je dat ENORME BORD voor je kop blijven houden!

Volgens mij heette die pooier Carlos kip!
Haal dat zand uit je ogen en niet gelijk gaan steigeren als je het woordje Marokkanen twee keer in de tekst ziet.

Over dingen uit hun verband rukken gesproken!
De pooier heet Carlos, wat beslist geen naam is die alleen onder Nederlanders voorkomt. Mensenhandelaar is een Roemeen, en degene die het meisje als eerst verkrachtte en tegen haar wil ontmaagde een Marokkaan. Verder blijkt dat de vraag hoofdzakelijk ook van Marokkanen komt, waardoor het een beetje kort door de bocht is alsof Nederlanders die meisjes de prostitutie indwingen. Zonder vraag en tussenhandel immers ook geen aanbod!

vlegeltje
21-04-04, 17:17
Geplaatst door Vitesse
De pooier heet Carlos, wat beslist geen naam is die alleen onder Nederlanders voorkomt. Mensenhandelaar is een Roemeen, en degene die het meisje als eerst verkrachtte en tegen haar wil ontmaagde een Marokkaan. Verder blijkt dat de vraag hoofdzakelijk ook van Marokkanen komt, waardoor het een beetje kort door de bocht is alsof Nederlanders die meisjes de prostitutie indwingen. Zonder vraag en tussenhandel immers ook geen aanbod!

seksclub La Gare in Assen en sekshuis Irma La Douce in het dorpje De Kiel liggen niet in NL :vreemd:

Dominees en handelaren...

Al Sawt
21-04-04, 17:48
Geplaatst door Julien
Ach, Marokkanen zijn net mensen. Alsof Marokkanen allemaal van die heilige boontjes zijn :moe: als je niet zo naief bent, dan weet je dat het in Marokko ministen net zo erg is wat betreft de prostitutie als hier in NL, alleen gebeurt het daar illegaal. Kom maar eens snachts in sommige buurten van Tanger of Casablanca ;) :D Ik wil je zelfs een rondleiding geven in bepaalde buurten van Tetouan.

Maar geheel op eigen risico:D

Al Sawt
21-04-04, 17:53
Geplaatst door Vitesse
De pooier heet Carlos, wat beslist geen naam is die alleen onder Nederlanders voorkomt. Mensenhandelaar is een Roemeen, en degene die het meisje als eerst verkrachtte en tegen haar wil ontmaagde een Marokkaan. Verder blijkt dat de vraag hoofdzakelijk ook van Marokkanen komt, waardoor het een beetje kort door de bocht is alsof Nederlanders die meisjes de prostitutie indwingen. Zonder vraag en tussenhandel immers ook geen aanbod! En die Marokkanen vormen de vraag?

Is dit wat je bedoelt?

Vitesse
21-04-04, 18:04
onder andere, naast alle andere klanten.

Goodnight
21-04-04, 19:17
Geplaatst door Vitesse
De pooier heet Carlos, wat beslist geen naam is die alleen onder Nederlanders voorkomt. Mensenhandelaar is een Roemeen, en degene die het meisje als eerst verkrachtte en tegen haar wil ontmaagde een Marokkaan. Verder blijkt dat de vraag hoofdzakelijk ook van Marokkanen komt, waardoor het een beetje kort door de bocht is alsof Nederlanders die meisjes de prostitutie indwingen. Zonder vraag en tussenhandel immers ook geen aanbod!

Nog ff en jullie ( jij dus en R@shid) gaan beweren dat hoereloperij uitsluitend onder Marokkanen plaats vind...sterker nog dat Oudkerk eigenlijk een als Jood vermomde Islamiet is.

En ik wete niet of het je bekend is: maar ook niet Marokkanen vragen meestal om een maagd....dus om nu te doen alsof die Marokkaan dus gefixeerd is op het feit dat ze maagd is vind ik pas krom door de bocht.Jullie lezen iets en nemen niet eens de moeite om je bepaalde zaken af te vragen.Nee!
Er staat precies wat in jullie straatje past, of liever gezegd wat jullie denken dat er in past!

Verder kan je beweren wat je wil, vrouwenhandel gebeurt ook door Nederlanders.Ik kan niet bewijzen of dit meer zijn dan allochtonen maar feit is en blijft dat veel van de mannen die vrouwen uit Thailand en Oost-Europa komen van Hollandse afkomst zijn. ik hoef het ook niet te bewijzen omdat ik dat niet relevant vind in tegenstelling tot ziekelijke figuren als R@shid die denkt door zo'n nick aan te nemen ( of moet ik zeggen veranderen Bommelding alias Imannuela!) en stupide teksten neer te zetten een statement maakt,

Verder heeft niemand beweert dat hoerloperij en hoeren niet binnen de Marokkaanse cultuur voorkomt!
Dit verzinnen jullie ook even ter plekke...pas maar op krijg je nog pijnlijke duimen van, van al dat zuigen!

R@shid
21-04-04, 19:29
Geplaatst door Goodnight
Nog ff en jullie ( jij dus en R@shid) gaan beweren dat hoereloperij uitsluitend onder Marokkanen plaats vind...sterker nog dat Oudkerk eigenlijk een als Jood vermomde Islamiet is.

En ik wete niet of het je bekend is: maar ook niet Marokkanen vragen meestal om een maagd....dus om nu te doen alsof die Marokkaan dus gefixeerd is op het feit dat ze maagd is vind ik pas krom door de bocht.Jullie lezen iets en nemen niet eens de moeite om je bepaalde zaken af te vragen.Nee!
Er staat precies wat in jullie straatje past, of liever gezegd wat jullie denken dat er in past!

Verder kan je beweren wat je wil, vrouwenhandel gebeurt ook door Nederlanders.Ik kan niet bewijzen of dit meer zijn dan allochtonen maar feit is en blijft dat veel van de mannen die vrouwen uit Thailand en Oost-Europa komen van Hollandse afkomst zijn. ik hoef het ook niet te bewijzen omdat ik dat niet relevant vind in tegenstelling tot ziekelijke figuren als R@shid die denkt door zo'n nick aan te nemen ( of moet ik zeggen veranderen Bommelding alias Imannuela!) en stupide teksten neer te zetten een statement maakt,

Verder heeft niemand beweert dat hoerloperij en hoeren niet binnen de Marokkaanse cultuur voorkomt!
Dit verzinnen jullie ook even ter plekke...pas maar op krijg je nog pijnlijke duimen van, van al dat zuigen!
Je weet de zaken weer aardig om te draaien en flink dramatisch te doen. Maar waar het op neerkomt is dat jij opmerkte dat de titel had moeten zijn "Nederlanders verrijken zich door Oost-Europeesche minderjarige meisjes de prostitutie te dwingen", waarop Vitesse jou fijntjes uitlegde dat...enfin dat hoef ik niet nog eens te herhalen.

Niemand heeft gesuggereerd dat we hier met een Marokkaans probleem te maken hebben, wel is in deze zaak een belangrijke rol weggelegd voor Marokkanen. Like it or not.

Dus hou maar op met slachtoffertje spelen en mensen woorden in de mond te leggen: al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel!

Goodnight
21-04-04, 19:37
Geplaatst door R@shid
Je weet de zaken weer aardig om te draaien en flink dramatisch te doen. Maar waar het op neerkomt is dat jij opmerkte dat de titel had moeten zijn "Nederlanders verrijken zich door Oost-Europeesche minderjarige meisjes de prostitutie te dwingen", waarop Vitesse jou fijntjes uitlegde dat...enfin dat hoef ik niet nog eens te herhalen.

Niemand heeft gesuggereerd dat we hier met een Marokkaans probleem te maken hebben, wel is in deze zaak een belangrijke rol weggelegd voor Marokkanen. Like it or not.

Dus hou maar op met slachtoffertje spelen en mensen woorden in de mond te leggen: al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel!

Over verdraaien gesproken: je bent de beste leermeester wat dat betreft!
Of ben je de 'oorspronkelijke titel' vergeten?
Dus nu kan je wel open roepen dat niemand heeft beweerd dat dit een Marokkaans probleem is, jouw verandering van de echte titel zegt mij meer dan genoeg!

Ow iedereen die jou even uitlegt dat wat je waarmee je bezig bent het achterlijkste is wat je kan doen, is dramatisch?
Nou dan liever dramatisch dan achterbaks en onderkruiperig als jij zal ik maar zeggen.

Omdat het woordje Marokkanen twee keer voorkomt, notabene de Telegraaf dus weten we gelijk wat voor veels we in de kuip hebben, is het dus voor jou een feit dat het merendeel van de Marokkanen hoerenlopen.

Nou dan heb ik een nieuwtje voor je: om dat te staven zal je toch met wat meer bewijsmateriaal moeten komen dan een lullig kranteartikeltje waarvan je de titel tendentieus verandert in wat door die ene hersencel van jou maalt.Cijfers jongen, kom maar met cijfers die jouw stomme achterlijke beweringen staven.
Argumenten of weet je de betekenis daar niet van?Zoek ff een woordenboek en daar zal je de betekenis vinden.

En dat eentonig deuntje van: hou maar op slachtoffertje te spelen....hangt ons nu wel de keel uit...verzin ff wat anders wil je.

De dag dat ik me slachtoffer zal voelen van welke boerenlul dan ook mag ik ter plekke neervallen!

Ennuh een onderkruipsel herken je hoe dan ook, je kan duizend keer van nick veranderen je veraad je zelf elke keer weer opnieuw!

R@shid
21-04-04, 19:46
Geplaatst door Goodnight
[B]Of ben je de 'oorspronkelijke titel' vergeten?
Dus nu kan je wel open roepen dat niemand heeft beweerd dat dit een Marokkaans probleem is, jouw verandering van de echte titel zegt mij meer dan genoeg!
De titel komt prima overeen met het artikel, en werkt ook prima om op een Marokkaans forum aandacht te krijgen.



blablablabla....
Nou dan heb ik een nieuwtje voor je: om dat te staven zal je toch met wat meer bewijsmateriaal moeten komen dan een lullig kranteartikeltje waarvan je de titel tendentieus verandert in wat door die ene hersencel van jou maalt.Cijfers jongen, kom maar met cijfers die jouw stomme achterlijke beweringen staven.
Cijfers worden op dit vlak niet bijgehouden, dat weet jij net zo goed als ik. We zullen het voorlopig moeten doen met de ervaringen van deze sexslavin en die spreken boekdelen.


En dat eentonig deuntje van: hou maar op slachtoffertje te spelen....hangt ons nu wel de keel uit...verzin ff wat anders wil je.
Dat heb je helemaal zelf in de hand, als jij nu eens wat anders verzint zul je het ook niet meer te horen krijgen.

Goodnight
21-04-04, 19:58
Geplaatst door R@shid
De titel komt prima overeen met het artikel, en werkt ook prima om op een Marokkaans forum aandacht te krijgen.
Owja het bord voor je kop mocht vandaag nog blijven.



Cijfers worden op dit vlak niet bijgehouden, dat weet jij net zo goed als ik. We zullen het voorlopig moeten doen met de ervaringen van deze sexslavin en die spreken boekdelen. hoe zeggen ze dat ook alweer?
Een zwaluw maakt nog geen zomer!
dan is de rest van wat je allemaal beweert wat mij betreft koeistront...want ik kan ook met allerlei beweringen aankomen wat een journalist van een blad wat bekend om staat dat het niet nauw met de feiten omgaat nieerkliedert!Dat meisje kan gelijk onderscheid maken ( waarschijnlijk spreekt ze niet eens de taal!) tussen wat een Marokkaan is en wat een Turk is! Neem je je zelf nu echt serieus?
Als je een echt beeld wil hebben moet je afgaan wat meerdere prostituees vertellen.



Dat heb je helemaal zelf in de hand, als jij nu eens wat anders verzint zul je het ook niet meer te horen krijgen.

Verzinnen laat ik wel aan jou over.Is meer jouw pakkie an!
Ik hoef ook niets van jou te horen want je voelt je misschien de belager ( u wish) maar ik voel me aller minst het slachtoffer.....al je toch wel van hele goede huize moeten komen om mij tot slachtoffer te maken!

:zwaai:

Joesoef
21-04-04, 21:15
Van de zomer zat ik vast in die jeweetweltrein van schiphol naar Amsterdam. Ikke net terug uit Iran en een vervelend verwend gozertje tegenover mij net terug uit Thailand. Dat joch is jurist en bemiddeld aldaar voor zijn westerse clienten tussen advocaten, rechters en corrupte politie agenten om bepaalde heren snel en goedkoop vrij te krijgen. Heren die op vakantie naar thailand zijn geweest, niet voor het land en cultuur maar voor de jonge kindertjes die er te koop zijn.

Dus als we met rotte vis gaan gooien, kijkuit waarmee je gooit.

Goodnight
22-04-04, 06:56
Geplaatst door Joesoef
Van de zomer zat ik vast in die jeweetweltrein van schiphol naar Amsterdam. Ikke net terug uit Iran en een vervelend verwend gozertje tegenover mij net terug uit Thailand. Dat joch is jurist en bemiddeld aldaar voor zijn westerse clienten tussen advocaten, rechters en corrupte politie agenten om bepaalde heren snel en goedkoop vrij te krijgen. Heren die op vakantie naar thailand zijn geweest, niet voor het land en cultuur maar voor de jonge kindertjes die er te koop zijn.

Dus als we met rotte vis gaan gooien, kijkuit waarmee je gooit.

Moet je niet zeggen Joesoef, kan het tere zieltje niet aan.
Kennis van mij woont in Thailand runt daar 2 hotels....als je die verhalen hoort over mannen die daar komen voor euhm bepaalde leeftijscategorie-en dan sla je achterover....

echnaton
22-04-04, 07:17
Geplaatst door Goodnight
Over verdraaien gesproken: je bent de beste leermeester wat dat betreft!
Of ben je de 'oorspronkelijke titel' vergeten?
Dus nu kan je wel open roepen dat niemand heeft beweerd dat dit een Marokkaans probleem is, jouw verandering van de echte titel zegt mij meer dan genoeg!

Ow iedereen die jou even uitlegt dat wat je waarmee je bezig bent het achterlijkste is wat je kan doen, is dramatisch?
Nou dan liever dramatisch dan achterbaks en onderkruiperig als jij zal ik maar zeggen.

Omdat het woordje Marokkanen twee keer voorkomt, notabene de Telegraaf dus weten we gelijk wat voor veels we in de kuip hebben, is het dus voor jou een feit dat het merendeel van de Marokkanen hoerenlopen.

Nou dan heb ik een nieuwtje voor je: om dat te staven zal je toch met wat meer bewijsmateriaal moeten komen dan een lullig kranteartikeltje waarvan je de titel tendentieus verandert in wat door die ene hersencel van jou maalt.Cijfers jongen, kom maar met cijfers die jouw stomme achterlijke beweringen staven.
Argumenten of weet je de betekenis daar niet van?Zoek ff een woordenboek en daar zal je de betekenis vinden.

En dat eentonig deuntje van: hou maar op slachtoffertje te spelen....hangt ons nu wel de keel uit...verzin ff wat anders wil je.

De dag dat ik me slachtoffer zal voelen van welke boerenlul dan ook mag ik ter plekke neervallen!

Ennuh een onderkruipsel herken je hoe dan ook, je kan duizend keer van nick veranderen je veraad je zelf elke keer weer opnieuw!

Wow, Goodnight, dit is het beste stuk dat ik ooit van je gezien heb. Die emotie, die gecontroleerde woede. En dan deze zin:


De dag dat ik me slachtoffer zal voelen van welke boerenlul dan ook mag ik ter plekke neervallen!

In één woord: magnifiek.

Goodnight
22-04-04, 07:34
Geplaatst door echnaton
Wow, Goodnight, dit is het beste stuk dat ik ooit van je gezien heb. Die emotie, die gecontroleerde woede. En dan deze zin:



In één woord: magnifiek.

Ik ben blij dat je het kan waarderen :wink:

Vitesse
22-04-04, 07:40
Nog ff en jullie ( jij dus en R@shid) gaan beweren dat hoereloperij uitsluitend onder Marokkanen plaats vind...sterker nog dat Oudkerk eigenlijk een als Jood vermomde Islamiet is.

Nooit zal ik dit tot Marokkaans probleem bombarderen, ik zei alleen op jouw vraag dat Marokkanen, ondanks hun moslim zijn samen met Turken een deel van het klantenbestand is van deze hoeren.
Dus houden zij mede de vraag in stand.

Goodnight
22-04-04, 07:52
Geplaatst door Vitesse
Nooit zal ik dit tot Marokkaans probleem bombarderen, ik zei alleen op jouw vraag dat Marokkanen, ondanks hun moslim zijn samen met Turken een deel van het klantenbestand is van deze hoeren.
Dus houden zij mede de vraag in stand. [/B]

Hoezo opentrappen van open deuren.
Niemand heeft toch beweerd dat Marokkanen/Turken met een moslim achtergrond hier geen 'gebruik' van maken?
net als Christenen en Joden en alle andere mannen die een bepaalde godsdienst belijden of niet belijden.

Maar de indruk die hier gewekt wordt is namelijk dat het alleen maar lijkt te gaan om Marokkanen.

Inplaats je te richten op het leed wat die meisjes aangedaan wordt door diegenen die hen hier naar toe smokkelen, richten jullie je liever op wat haar klantenbestand zou zijn.Even fijntjes opmerken dat ze als maagd verkracht word door een Marokkaan......( hoe een meisje uit de Oostblok die de taal niet kent en net een paar dagen in Nederland is, het verschil tussen een Marokkaan een Turk of een ander donker persoon moet weten is mij een raadsel,maar dat schijnen jullie wel te kunnen begrijpen)

net alsof jullie niet weten dat meisjes die gedwongen in de prostutitie terechtkomen dagelijks worden verkracht.Anders had ze dat werk wel vrijwillig gedaan.
Net alsof jullie niet weten dat de echte beesten diegene zijn die hen hier naar toe hebben gesmokkeld en hen dwingen smerig vernederend werk te doen, hen mishandelen en iedere vorm van menselijkheid ontnemen.

nee jullie staren je liever blind op haar klanten bestand wat vooral uit Marokkanen zou bestaan.

Bah!

Vitesse
22-04-04, 08:05
Mijn beste Goodnight, ik ben vrijwilliger bij een stichting die voor deze meiden opkomt.
Maar dat kan jij niet weten natuurlijk. Tevens werk ik in een kindertehuis van het rode kruis waar o.a. ernstig zieke kinderen waar ook Marokkaanse kinderen komen, dus schuif mij niet in de schoenen dat ik mijn prioriteiten verkeerd stel.

Ik kom alleen in het geweer tegen hypocrisie en ideaal beelden die sommigen zeggen te hebben aangaande religie en gelovigen.

Goodnight
22-04-04, 08:12
Geplaatst door Vitesse
Mijn beste Goodnight, ik ben vrijwilliger bij een stichting die voor deze meiden opkomt.
Maar dat kan jij niet weten natuurlijk. Tevens werk ik in een kindertehuis van het rode kruis waar o.a. ernstig zieke kinderen waar ook Marokkaanse kinderen komen, dus schuif mij niet in de schoenen dat ik mijn prioriteiten verkeerd stel.

Ik kom alleen in het geweer tegen hypocrisie en ideaal beelden die sommigen zeggen te hebben aangaande religie en gelovigen.

Beste Vitesse, heel nobel werk en idd dat weet ik niet dat jij dat zou doen.
Ik schuif je ook niets in de schoenen, maar vraag wel om genunaceerde uitspraken...dat is volgens mij niet veel gevraagd.
Verder heb ik niemand maar dan ook niemand hier zien beweren dat hoerenloperij niet voorkomt onder de Marokkanen.Dus begrijp ook ff niet waar je dat hypocrisie en ideaalbeeld ten aanzien van religie etc. etc. vandaan haalt.Weet niet of je het weet, maar dat er ook so called gelovigen regelmatig een bezoekje brengen aan de hoeren is algemeen bekend bij moslims....dus das nieuws onder de zon.We slaan nu niet achterover van verbazing beste Vitesse...hoogstens van de domme knullige pogingen van bepaalde prikkers om alles waar het woordje Marokkaan in voorkomt uit te lichten en vergroten.

Dat is waartegen ik ageer : het feit dat de Marokkanen hier neergezet worden ( niet eens het artikel, want ik weet van welke flutkrant dat komt) alsof zij diegenen zijn die verantwoordelijk zijn voor het leed van dat meisje.Dat is nogal altijd de schurk ( en zo zijn er wel meer) die haar hier naar toe heeft gehaald en tot de prostutitie dwingt.

daar zouden jullie je op moeten richten!

Vitesse
22-04-04, 08:21
Goodnight, de strekking van dat stuk ging in mijn ogen overduidelijk over het leed van dat meisje, alleen in het laatste stukje worden Marokkanen als klant genoemd.
En daar dit hier een Marokkaanse forum was, haalde ik dit even op. maar het is niet de strekking hoor.

Goodnight
22-04-04, 08:32
Geplaatst door Vitesse
Goodnight, de strekking van dat stuk ging in mijn ogen overduidelijk over het leed van dat meisje, alleen in het laatste stukje worden Marokkanen als klant genoemd.
En daar dit hier een Marokkaanse forum was, haalde ik dit even op. maar het is niet de strekking hoor.

Ok, heeft ook verder geen zin om er over door te malen.
Ik wilde dat gewoon even duidelijk krijgen.I get ur point :wink: