PDA

Bekijk Volledige Versie : Willen alle terug gekomen gebande leden hier...



Mark
21-04-04, 15:46
Hun oorsponkelijke naam even melden?

Ik zie door de bomen het bos niet meer :p

ps. Modjes mogen dit niet lezen zodat niemand bang hoeft te zijn alsnog geband te worden

ps2. maakt eigenlijk niet uit want uiteindelijk worden jullie toch weer geband :zwaai:

Tomas
21-04-04, 15:48
Het leuke is wel dat je ouwe discussies weer helemaal overnieuw kunt voeren. En verbeterd.

S@deeQ.
21-04-04, 22:30
Geplaatst door Mark
Hun oorsponkelijke naam even melden?

Ik zie door de bomen het bos niet meer :p

ps. Modjes mogen dit niet lezen zodat niemand bang hoeft te zijn alsnog geband te worden

ps2. maakt eigenlijk niet uit want uiteindelijk worden jullie toch weer geband :zwaai:

:knife_hea

Waar moet ik begingen ?

taouanza
21-04-04, 22:38
Geplaatst door Mark
Hun oorsponkelijke naam even melden?

Ik zie door de bomen het bos niet meer :p

ps. Modjes mogen dit niet lezen zodat niemand bang hoeft te zijn alsnog geband te worden

ps2. maakt eigenlijk niet uit want uiteindelijk worden jullie toch weer geband :zwaai:

Ach je ze hebben het lef gewoon niet. Anders hadden ze zich allang bekend gemaakt.
Maar ze denken dat ze hun onzin nu wel kunnen verkopen onder het mom van ''niew en verbetert" zoals Tomas al opmerkte.

TonH
21-04-04, 22:40
Zeg jullie (minus Sadee@) kunnen je binnenkort de 10 miles high club noemen... :schok:

Zwarte Schaap
22-04-04, 00:09
Geplaatst door Tomas
Het leuke is wel dat je ouwe discussies weer helemaal overnieuw kunt voeren. En verbeterd.

Kost me wel weer meer werk. Jammer dat de zoekfunctie op maroc.nl niet meer verder terug gaat dan twee en een halve maand, ik had dan sneller mijn oude inhoudelijke kritiek kunnen gebruiken.

barfly
22-04-04, 00:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kost me wel weer meer werk. Jammer dat de zoekfunctie op maroc.nl niet meer verder terug gaat dan twee en een halve maand, ik had dan sneller mijn oude inhoudelijke kritiek kunnen gebruiken.

Heb jij je argumenten niet gewoon in een notepadje staan dan? :p

Zwarte Schaap
22-04-04, 01:02
Geplaatst door barfly
Heb jij je argumenten niet gewoon in een notepadje staan dan? :p

Jammer genoeg niet, het is elke keer weer opnieuw een reaktie beredeneren en bronnen erbij zoeken. Zaken die zo vaak herhaald zijn reageer ik vaak niet meer eens op, tenzij het uit de hand loopt.

Vooral de bronnen opnieuw zoeken kost tijd, mischien moet ik wel een persoonlijk archief gaan aanmaken.

echnaton
22-04-04, 06:41
Geplaatst door taouanza
Ach je ze hebben het lef gewoon niet. Anders hadden ze zich allang bekend gemaakt.
Maar ze denken dat ze hun onzin nu wel kunnen verkopen onder het mom van ''niew en verbetert" zoals Tomas al opmerkte.

Onzin?
Spreek voor jezelf!

Maarten
22-04-04, 08:24
Geplaatst door S@deeQ.
:knife_hea

Waar moet ik begingen ?

Hihi... speciaal voor jou huren we een hypnotiseur, 2 houthakkers, een psychiater, een mossad agent, magnetiseur, exorcist, imam, maatschappelijk werk, drie korans en een middeleeuwse martelmachine,
alleen om die eindeloze rijen van nicks van jou weer boven tafel te krijgen!

GroteWolf
22-04-04, 08:48
Ik heb al vaker aangegeven wie ik was. Ik onthul dus bij deze dat ik gedurende enige tijd met veel plezier MowMow geweest bent.

barfly
22-04-04, 09:26
Geplaatst door echnaton
Onzin?
Spreek voor jezelf!

Ik gok erop dat jij GJ bent :)

barfly
22-04-04, 09:27
In het kader van alle ontboezemingen zal ik dan maar toegeven dat ik eigenlijk Yehi ben...

Goodnight
22-04-04, 09:34
Ik was korte tijd Working Gir, aangezien de L niet paste ben ik maar overgestapt op Goodnight...vond ut wel een leuke...verder ben ik normaal en niet aan MPS onderhevig.....

Maarten
22-04-04, 09:43
En ik wordt betaald uit de partijkas van Likud om door het feilloos aantonen van die Israelische misdadigheid, de Marokkanen dermate op de kast te krijgen, dat heel Nederland Israel weer gaat steunen.

Maar met wat wijzigingen in de factuur kan ik het tevens declareren bij het Palestina Comitee, de AIVD, het Humanistisch Verbond, de KGB en de Maharishi Mahesh Yogi.. :moe:

Bofko
22-04-04, 09:50
De tijd tussen Marks afscheid en Marks terugkomst ben ik Mark geweest.

Vitesse
22-04-04, 09:50
En ik wil dan wel graag de beruchte an3sdej zijn. Van wat ik ervan begreep moet dat een internet terrorist zijn :ninja2:

Dit spelletje deden we vroeger ook als we Ivanhoe speelden, ik wilde altijd de gemene graaf John zijn.

taouanza
22-04-04, 09:55
Geplaatst door Vitesse
En ik wil dan wel graag de beruchte an3sdej zijn. Van wat ik ervan begreep moet dat een internet terrorist zijn :ninja2:

Dit spelletje deden we vroeger ook als we Ivanhoe speelden, ik wilde altijd de gemene graaf John zijn.

an3sdej was niet berucht hij was dom.:haha:

Maarten
22-04-04, 09:56
Geplaatst door TonH
Zeg jullie (minus Sadee@) kunnen je binnenkort de 10 miles high club noemen... :schok:

Minus S@deeq?? Zeg, die Kut members horen hier wel tot de bakermat van maroc.nl hoor! Dat zand tussen die sandalen moet toch echt wel blijven. Maroc.nl zonder minstens 3 geiten? Forget it! :D

Mark
22-04-04, 09:57
Ik prikte vroeger onder de naam ManB

Jehan
22-04-04, 09:59
Geplaatst door taouanza
an3sdej was niet berucht hij was dom.:haha:
Dan kon jij het zeker wel goed met hem vinden?

taouanza
22-04-04, 10:01
Geplaatst door Jehan
Dan kon jij het zeker wel goed met hem vinden?

Nee eigenlijk niet hij was behoorlijk irritant.:duivels:

Vitesse
22-04-04, 10:07
Ik las hier dat hij psychiater in ruste was, dan zal hij wel niet echt dom zijn geweest. Ik wil ook psych. in ruste zijn hoor :D

TonH
22-04-04, 10:09
Geplaatst door Maarten
Minus S@deeq?? Zeg, die Kut members horen hier wel tot de bakermat van maroc.nl hoor! Dat zand tussen die sandalen moet toch echt wel blijven. Maroc.nl zonder minstens 3 geiten? Forget it! :D

Maar van Sadeeq kan ik niet meer zien hoeveel berichten hij heeft.
Z'n geiten miste ik wel toen hij (3 minuten) geband was. :D

TonH
22-04-04, 10:10
Geplaatst door Vitesse
Ik las hier dat hij psychiater in ruste was, dan zal hij wel niet echt dom zijn geweest. Ik wil ook psych. in ruste zijn hoor :D

An3sdej was toch een varkensboer uit Zwolle?! :boer:

barfly
22-04-04, 10:11
Geplaatst door Vitesse
Ik las hier dat hij psychiater in ruste was, dan zal hij wel niet echt dom zijn geweest. Ik wil ook psych. in ruste zijn hoor :D

Volgens mij was an3s een onvoorstelbare fantast die er een kunst van maakte om enorm uit z'n nek te kletsen.

Vitesse
22-04-04, 10:15
An3sdej was toch een varkensboer uit Zwolle?!

OH?? Dat wist ik niet, laatst noemde iemand hier dat hij psych. was.


Barfly als hij uit z'n nek kletste waarom waarom werd hij en SadeeQ, LHARB etc. dan niet gebanned? :melig:

barfly
22-04-04, 10:56
Geplaatst door Vitesse
An3sdej was toch een varkensboer uit Zwolle?!

OH?? Dat wist ik niet, laatst noemde iemand hier dat hij psych. was.


Barfly als hij uit z'n nek kletste waarom waarom werd hij en SadeeQ, LHARB etc. dan niet gebanned? :melig:

Misschien omdat ie net ff irritanter was?

Maarten
22-04-04, 11:38
Geplaatst door TonH
Z'n geiten miste ik wel toen hij (3 minuten) geband was. :D

Jij weet niet wat Sadeeq in 3 minuten kan aanrichten! :D
Maroc.nl kan goed gered zijn door die 3 minuen!

freya
22-04-04, 11:49
Geplaatst door Maarten
En ik wordt betaald uit de partijkas van Likud om door het feilloos aantonen van die Israelische misdadigheid, de Marokkanen dermate op de kast te krijgen, dat heel Nederland Israel weer gaat steunen.

Maar met wat wijzigingen in de factuur kan ik het tevens declareren bij het Palestina Comitee, de AIVD, het Humanistisch Verbond, de KGB en de Maharishi Mahesh Yogi.. :moe:

:haha:

de Maharishi ook al?!

Vertel :hihi:

barfly
22-04-04, 12:10
Geplaatst door R@shid
Gaat het hier om dezelfde an3sdej als op Maghreb Online, marokko.nl en maghreb.nl etc? Volgens mij is hij op die fora een graag geziene gast.

Misschien ben ik wel gewoon heel kritisch, gelukkig beheer ook :haha:

Jehan
22-04-04, 22:12
Ik zag an3sdej een paar dagen geleden nog op marokko.nl geloof ik. Hij vertelde dat hij met zijn sportauto op vakantie ging naar de Spaanse kust.

barfly
22-04-04, 22:36
Geplaatst door Jehan
Ik zag an3sdej een paar dagen geleden nog op marokko.nl geloof ik. Hij vertelde dat hij met zijn sportauto op vakantie ging naar de Spaanse kust.

Behalve dat an3s aan MPS lijdt. Lijkt het er veel op dat an3s wel vaker dingen zegt die niet kloppen. Ik heb an3s eens zien vertellen dat ie geweldige kerstdagen zou gaan meemaken met familie en dat het tegek zou worden :p

Wel raar dat ie ondertussen de hele kerst op Maroc.nl te vinden was :)

Ik heb sterk het vermoeden dat an3s inderdaad in het psychiatrische verblijft, alleen niet als psychiater :D

Jammer alleen dat mijn belasting centen o.a opgaan aan zijn behandeling :argwaan:

mrz
23-04-04, 11:16
Ik heb een keertje ten onrechte per ongeluk 20 strafpunten gekregen, telt dat ook? :cheefbek:

Bofko
23-04-04, 11:40
Geplaatst door mrz
ten onrechte per ongeluk

:D

taouanza
23-04-04, 12:00
Geplaatst door Mark
Ik prikte vroeger onder de naam ManB

What else is new?:slaap:

vlegeltje
23-04-04, 12:01
Ik heb ten onrechte nog nooit een ban gehad.


http://www.mega-content.de/smilies/smilies_Picture/tiere/34.gifBEHEERhttp://www.mega-content.de/smilies/smilies_Picture/tiere/33.gif

Mark
23-04-04, 12:07
Geplaatst door taouanza
What else is new?:slaap:

En ik was ook JMT :nerd:

Maarten
23-04-04, 13:43
Geplaatst door Mark
En ik was ook JMT :nerd:

En ik trek altijd eerst mijn hoofddoek recht voor ik ga typen..
En ik doe altijd eerst een tampon in voor ik hier ga lezen, anders gaat dat níet goed!

Zwarte Schaap
23-04-04, 14:03
Geplaatst door Mark
Ik prikte vroeger onder de naam ManB

R@shid is volgens mij manB.

Mark
23-04-04, 14:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
R@shid is volgens mij manB.

Ik hou het niet meer bij....

en wie zijn arnd en keizer dan weer?

hoe heten puk, an3sje, maslov, blade20 etc etc etc

:verward:

Al3arbi
23-04-04, 14:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
R@shid is volgens mij manB.

R@shid, Jehan, Jamilaatje etc etc, allen van Andries. Kerel heeft nog meer nicks dan dat er mensen actief zijn op WSDB. Gister is zijn hele collectie aan IP-s en Nicks gebanned. Voorlopig is er rust.

barfly
23-04-04, 14:33
Geplaatst door Al3arbi
R@shid, Jehan, Jamilaatje etc etc, allen van Andries. Kerel heeft nog meer nicks dan dat er mensen actief zijn op WSDB. Gister is zijn hele collectie aan IP-s en Nicks gebanned. Voorlopig is er rust.

Vandaar dat Vitesse d'r niet meer is :hihi:

arnd
23-04-04, 14:35
Geplaatst door Mark
Ik hou het niet meer bij....

en wie zijn arnd en keizer dan weer?

hoe heten puk, an3sje, maslov, blade20 etc etc etc

:verward:


Arnd = Arnd, Mark....

Oké?

;)

Mark
23-04-04, 14:39
Geplaatst door arnd
Arnd = Arnd, Mark....

Oké?

;)

Ja ok, maar onder welke naam prikte je voor maart 2004?

Zwarte Schaap
23-04-04, 14:42
Geplaatst door Al3arbi
R@shid, Jehan, Jamilaatje etc etc, allen van Andries. Kerel heeft nog meer nicks dan dat er mensen actief zijn op WSDB. Gister is zijn hele collectie aan IP-s en Nicks gebanned. Voorlopig is er rust.

Volgens mij hangt er dan een hele team met een netwerk achter die ene IP. Zoveel teksten kun je door de ''trage'' server van maroc.nl niet eens achter elkaar met één pc plaatsen en dan ook nog op andere websites actief zijn? Wow !

Mocht het één persoon zijn dan neem ik wel mijn petje af voor zijn toewijding om marokkanen af te zeiken. Dan zit het wel heel erg diep in hem.

freya
23-04-04, 14:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens mij hangt er dan een hele team met een netwerk achter die ene IP. Zoveel teksten kun je door de ''trage'' server van maroc.nl niet eens achter elkaar met één pc plaatsen en dan ook nog op andere websites actief zijn? Wow !

Mocht het één persoon zijn dan neem ik wel mijn petje af voor zijn toeweiding om marokkanen af te zeiken. Dan zit het wel heel erg diep in hem.

Het is een clubje dat met elkaar samenwerkt en mss ook wel nicks deelt met elkaar.

Soort hobbyclub, net zoiets als een hengelsportvereniging :moe:

Al3arbi
23-04-04, 14:53
Geplaatst door barfly
Vandaar dat Vitesse d'r niet meer is :hihi:


Affirmative. :)

Zwarte Schaap
23-04-04, 15:02
Geplaatst door freya
Het is een clubje dat met elkaar samenwerkt en mss ook wel nicks deelt met elkaar.

Soort hobbyclub, net zoiets als een hengelsportvereniging :moe:

Waarom zouden ze zich zo actief bezig houden op Marokkaanse websites met hun provocerende, beledigende berichten?

freya
23-04-04, 15:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waarom zouden ze zich zo actief bezig houden op Marokkaanse websites met hun provocerende, beledigende berichten?

Ze hengelen naar extreme uitspraken.

Bofko
23-04-04, 15:05
Geplaatst door Mark
Ik hou het niet meer bij....

en wie zijn arnd en keizer dan weer?

hoe heten puk, an3sje, maslov, blade20 etc etc etc

:verward:

Puk prikt helaas nog maar zelden.Ik ga zijn nick niet verklappen anders is ie weer binnen de kortste tijd geband.

freya
23-04-04, 15:13
Maar hoe is het opdertussen met mijn lieve vriendin Nefje: :strik:

Zwarte Schaap
23-04-04, 15:17
Geplaatst door freya
Ze hengelen naar extreme uitspraken. Kunstmatig opdrijven van extremiteiten dus. Dan vraag ik me wat ze daarmee willen bereiken en doen?

Tomas
23-04-04, 15:31
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kunstmatig opdrijven van extremiteiten dus. Dan vraag ik me wat ze daarmee willen bereiken en doen?

Misschien kan je je beter voorstellen wat l'harb, Yehi en Shaheed willen bereiken. Dat zal denk ik niet veel anders zijn.

Weer
23-04-04, 15:43
Geplaatst door Bofko
Puk prikt helaas nog maar zelden.Ik ga zijn nick niet verklappen anders is ie weer binnen de kortste tijd geband.

Ik spreek Puk af en toe nog weleens...

Laatst vertelde hij me dat dat boekje van de Al-Tawheed moskee helemaal verkeerd begrepen wordt! En dat vindt hij jammer. Zo staat er in dat boek 'De weg van de moslim' dat je vrouwen moet slaan. Dat is logisch. Maar er staat ook dat je vrouwen zachtjes moet slaan. En dat laatste blijft dan helaas weer onderbelicht in de hypocriete media. Inderdaad, heaumeau's moet je met het hoofd naar beneden van 1 minaret afgooien. Normaal. Maar er staat ook te lezen dat je dat zachtjes moet doen. En dat lees je dan weer niet in de krant. Dat is jammer.

Want voorwaar, zei hij, de Islam is zachtmoedig!

Maar het blijft raadzaam omhoog te kijken als je langs een moskee loopt. Dat je geen heaumeau op je kop krijgt.

taouanza
23-04-04, 15:48
Geplaatst door Weer
Ik spreek Puk af en toe nog weleens...

Laatst vertelde hij me dat dat boekje van de Al-Tawheed moskee helemaal verkeerd begrepen wordt! En dat vindt hij jammer. Zo staat er in dat boek 'De weg van de moslim' dat je vrouwen moet slaan. Dat is logisch. Maar er staat ook dat je vrouwen zachtjes moet slaan. En dat laatste blijft dan helaas weer onderbelicht in de hypocriete media. Inderdaad, heaumeau's moet je met het hoofd naar beneden van 1 minaret afgooien. Normaal. Maar er staat ook te lezen dat je dat zachtjes moet doen. En dat lees je dan weer niet in de krant. Dat is jammer.

Want voorwaar, zei hij, de Islam is zachtmoedig!

Maar het blijft raadzaam omhoog te kijken als je langs een moskee loopt. Dat je geen heaumeau op je kop krijgt.

Hoeveel heaumeau's waren het tot nu toe geweest?

Tomas
23-04-04, 15:53
Geplaatst door taouanza
Hoeveel heaumeau's waren het tot nu toe geweest?

Gelukkig houden de meeste jonge Moslims zich op scholen in en beperken ze het tot schelden en pesten.

Maargoed, dat doen niet-Moslims ook die geen opvoeding krijgen en dan nog lukt het niet altijd om het te voorkomen. Dus als het allemaal toch geen zin heeft, waar maken we ons druk om, toch?

taouanza
23-04-04, 15:58
Geplaatst door Tomas
Gelukkig houden de meeste jonge Moslims zich op scholen in en beperken ze het tot schelden en pesten.

Maargoed, dat doen niet-Moslims ook die geen opvoeding krijgen en dan nog lukt het niet altijd om het te voorkomen. Dus als het allemaal toch geen zin heeft, waar maken we ons druk om, toch?

Nou ik zag het al helemaal voor me dat een 1 of ander muts naar me toe komt en vraagt: Is het waar dat jullie homo's van torens gooien?
:fpotver:

Tomas
23-04-04, 16:00
Geplaatst door taouanza
Nou ik zag het al helemaal voor me dat een 1 of ander muts naar me toe komt en vraagt: Is het waar dat jullie homo's van torens gooien?
:fpotver:

Dan heb je wel eindelijk een goeie reden om je geloof in praktijk te brengen.

Mark
23-04-04, 16:01
Geplaatst door taouanza
Nou ik zag het al helemaal voor me dat een 1 of ander muts naar me toe komt en vraagt: Is het waar dat jullie homo's van torens gooien?
:fpotver:

En hoeveel mutsen zijn er met die vraag op je afgestapt tot nu toe? ;)


trouwens vorige week is er iemand van de delftse nieuwe kerk "afgevallen" :wat?!:

vlegeltje
23-04-04, 16:04
Daar is toch zo'n liedje over:

it's raining men, halleluja, it's raining men. :vreemd:

taouanza
23-04-04, 16:05
Geplaatst door Mark
En hoeveel mutsen zijn er met die vraag op je afgestapt tot nu toe? ;)




Tot nu toe nog niemand.



trouwens vorige week is er iemand van de delftse nieuwe kerk "afgevallen" :wat?!:


''gevallen''? :argwaan:

taouanza
23-04-04, 16:05
Geplaatst door vlegeltje
Daar is toch zo'n liedje over:

it's raining men, halleluja, it's raining men. :vreemd:

:haha:

Joesoef
23-04-04, 16:13
In het eerste testament staat ook dat je Homo's moet doden, liefst vanaf een hoog gebouw.

Daarom staan er bij kerken ook altijd hele hoge torens.

Bofko
23-04-04, 16:21
Geplaatst door Joesoef
In het eerste testament staat ook dat je Homo's moet doden, liefst vanaf een hoog gebouw.

Daarom staan er bij kerken ook altijd hele hoge torens.

Daarom wil de LPF in Rotterdam van die minaretten van die nieuwe moskee af. Mensen kunnen anders zo de Kuip in gegooid worden !!

Weer
23-04-04, 16:37
Geplaatst door taouanza
Hoeveel heaumeau's waren het tot nu toe geweest?

Hoeveel moslima's zijn er van kerktorens afgeflikkerd tot nu toe?

Geen 1.

Dus dan zeg ik: flikker moslima's van kerktorens af met het hoofd naar beneden.

Maar wel zachtjes... ik ben geen onmens.

Zwarte Schaap
23-04-04, 17:00
Geplaatst door Tomas
Misschien kan je je beter voorstellen wat l'harb, Yehi en Shaheed willen bereiken. Dat zal denk ik niet veel anders zijn.

Die werken niet samen.

Tomas
23-04-04, 17:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die werken niet samen.

Tja dat weet ik natuurlijk niet. Maar misschien moet je dan eens bij jezef te raden gaan, waarom je b.v. liever de kleine verschillen benadrukt dan de grote overeenkomsten. Het is maar een suggestie.

Zwarte Schaap
23-04-04, 17:09
Geplaatst door Tomas
Tja dat weet ik natuurlijk niet. Maar misschien moet je dan eens bij jezef te raden gaan, waarom je b.v. liever de kleine verschillen benadrukt dan de grote overeenkomsten. Het is maar een suggestie. Een grote verschil is dat Sadeeq en anderen vrijwel nooit de moeite doen om zich te verbergen en hypocriet te gedragen.

Waarom zie je dat niet in? Moet jij niet eens bij jezelf te rade gaan?

Tomas
23-04-04, 17:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Een grote verschil is dat Sadeeq en anderen vrijwel nooit de moeite doen om zich te verbergen en hypocriet te gedragen.

Waarom zie je dat niet in? Moet jij niet eens bij jezelf te rade gaan?

Ik heb Sadeeq niet genoemd. Verder is deze opmerking errug dom. Wel heel errug. Dat uitleggen vind ik nu even ongeveer hetzelfde als een domme mop uitleggen.

Weer
23-04-04, 17:26
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Tezamen met de ophef over Het Boek, is besloten om de Westerkerk niet meer voor publiek open te stellen.

Zeg niet dat Amsterdam geen goeie oplossingen aandraagt :ego:

Een begrijpelijke maatregel.

Maar zo druk je het heuameauwerpen wel in de illegaliteit.
Dat elke moslim dus op z'n eigen houtje en onaangekondigd heaumeau's van minaretten gaat gooien.
Dan is er geen enkel toezicht meer op.
En gebeurt het ook niet altijd even deskundig.
Dan wordt het een warboel.
De straat wordt niet afgezet zoals het hoort.
Heb je net je boodschappen gedaan voor het weekend en hup... een heaumeau dwars door je C-1000 tas.
En dan heb je nog mazzel.

Tomas
23-04-04, 17:28
:haha:

Zwarte Schaap
23-04-04, 17:56
Geplaatst door Tomas
Ik heb Sadeeq niet genoemd. Verder is deze opmerking errug dom. Wel heel errug. Dat uitleggen vind ik nu even ongeveer hetzelfde als een domme mop uitleggen.

Ach tommie toch, heb je een geheugen van een goudvis? Jij was diegene die S@deeq erbij haalde. Errug dom hoor !


Geplaatst door Tomas
Misschien kan je je beter voorstellen wat l'harb, Yehi en Shaheed willen bereiken. Dat zal denk ik niet veel anders zijn.

taouanza
23-04-04, 18:15
Er staat helemaal geen sadeeQ bij.:vreemd:

Zwarte Schaap
23-04-04, 18:35
Geplaatst door taouanza
Er staat helemaal geen sadeeQ bij.:vreemd: Yep goed opgemerkt, in mijn automatisme heb ik een blinde vlek opgelopen. Maar dat maakt in principe niets uit voor mijn stelling.

Mark
23-04-04, 18:58
Dat is een indrukwekkende blinde vlek Schaap :haha:

Zwarte Schaap
23-04-04, 19:02
Geplaatst door Mark
Dat is een indrukwekkende blinde vlek Schaap :haha: Gelukkig dat die blinde vlek in een onbeduidende stuk viel. De stelling blijft nog recht overeind staan.

S@deeQ.
23-04-04, 19:36
Geplaatst door taouanza
Er staat helemaal geen sadeeQ bij.:vreemd:



:lol: oeps er wordt over mij geluld .

maar welke van de 40 sadeeQs??

sadeeQ
sadeeeQ
sadeeQ1
sadeeQ01
sadeeQ02
sadeeQ03
sadeeQ04
s@deeQ
saadeeQ.
sadeeQQ
sadiQ
..

..
..

:loog:


volgens mij heb ik in de afgelopen 4 jaar meer dan 20.000 posts bij elkaar gescholden :lole:

taouanza
23-04-04, 19:46
Geplaatst door S@deeQ.
:lol: oeps er wordt over mij geluld .

maar welke van de 40 sadeeQs??

sadeeQ
sadeeeQ
sadeeQ1
sadeeQ01
sadeeQ02
sadeeQ03
sadeeQ04
s@deeQ
saadeeQ.
sadeeQQ
sadiQ
..

..
..

:loog:


volgens mij heb ik in de afgelopen 4 jaar meer dan 20.000 posts bij elkaar gescholden :lole:

Waarom kom jij niet meer op msn?:moe:

S@deeQ.
23-04-04, 19:47
Geplaatst door taouanza
Waarom kom jij niet meer op msn?:moe:


Hotmail heeft me geband :droef:

:moe:

Orakel
23-04-04, 21:52
:haha: :haha: :haha:

Kompleet gekkenhuis dit topic. Ik ga ff een schone onderbroek aantrekkuh.

Mark
23-04-04, 22:22
Geplaatst door Orakel
Kompleet gekkenhuis dit topic. Ik ga ff een schone onderbroek aantrekkuh.

Ik heb op de tv reclame gezien dat daar pillen tegen zijn Orakel! :)

Weer
23-04-04, 23:58
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Je hebt een punt. Maar laten we er even wat Hollands organisatievermogen tegenaan gooien.
De heaumeau wordt precies bovenop een moslima gemikt die straf verdient. Zachtjes, welteverstaan.
Is dat een idee?

Da's wel een goed plan.
Dat het dus een beetje georganiseerd gebeurt!
Want er zijn ook gewoon mensen die naar hun werk onderweg zijn.
En kinderen die op weg zijn naar school.
Dat daar rekening mee gehouden wordt.

Maar de moslim is niet echt praktisch is me opgevallen.
Okay... je gooit een heaumeau van 1 minaret af met het hoofd naar beneden. Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Maar zo'n heaumeau komt op een x-moment toch neer op een y-plek op straat.
Met een allejezusgang.
Dus die verwijnt half in de stoep.
Dat alleen z'n benen nog uitsteken.
Op zich al een gek gezicht.
Dat je alleen die benen uit de stoep ziet steken.
Maar nu komt het!
Dan moet de heaumeau gestenigd gaan worden.
Vallen er alleen maar een paar spartelende benen te stenigen.
Dat is plusminus precies de helft zo leuk.
En bovendien tegen de islamitische voorschriften...

Daar sta je dan als goedbedoelende moslim!
Je staat gewoon voor gek.
Er is op dit punt niet goed over nagedacht door de moslim.

Kameleon
24-04-04, 19:36
:haha:

Rabi'ah.
24-04-04, 20:41
Ik ben nooit geband, ben wel hier actief geweest onder de nicks indygirl_roosje en Hoerriya :strik: :wink:

Al Sawt
24-04-04, 23:13
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik ben nooit geband, ben wel hier actief geweest onder de nicks indygirl_roosje Dat dacht ik al!

Ik wou het je vragen via PM. Maar dat hoef nu niet meer.

Rabi'ah.
25-04-04, 14:17
Geplaatst door Al Sawt
Dat dacht ik al!

Ik wou het je vragen via PM. Maar dat hoef nu niet meer.

Hehehehehehehe.....en, heb jij ooit andere nicks gehad? :stout: :p :D