PDA

Bekijk Volledige Versie : Rome vreest moslimterroristen; forellen redders in nood!



R@shid
21-04-04, 21:13
Rome zet forellen in tegen terrorisme

Uitgegeven: 21 april 2004 20:36

ROME - Het waterleidingbedrijf in de Italiaanse hoofdstad Rome zet sinds kort forellen in in de strijd tegen terrorisme en milieuvervuiling. Dat meldde woensdag de plaatselijke televisie.

De zoetwatervissen zijn in Rome op strategische plaatsen in speciale opvangbekken uitgezet. Zij moeten een vroegtijdig waarschuwingssysteem vormen in geval van een chemische aanval.

"Forellen zijn dieren die onmiddellijk de aanwezigheid van giftige stoffen bespeuren", aldus Massimilano Salvi van het waterdistributiebedrijf Acea. Zodra ze ziek worden of sterven, wordt het water getest.

De vissen worden 24 uur per dag via een videosysteem in de gaten gehouden. De Italiaanse geheime dienst vreest al langer een aanslag van islamitische extremisten op de 'eeuwige stad'.

Joesoef
21-04-04, 21:55
Recept voor gebakken forel :

eirermengseltje maken met koriander, dille, peper en zout
de vis erdoorheen doorhalen en daarna door de meel
knapperig lichtbruin bakken

smullen... :vierkant:

taouanza
21-04-04, 22:33
Geplaatst door Joesoef
Recept voor gebakken forel :

eirermengseltje maken met koriander, dille, peper en zout
de vis erdoorheen doorhalen en daarna door de meel
knapperig lichtbruin bakken

smullen... :vierkant:


:haha:

Joesoef
21-04-04, 22:44
Geplaatst door taouanza
:haha:

Ik hoop wel dat je me toelacht in plaats van uitlacht. Echt het is een heel lekker recept. Kreeg zo een spontane ingeving plotseling :tik:


En nu ga ik slapen. Moet morgen weer vroeg op om allert te kunnen prikborden. This wel nodig met al die mps gevallen hier.

Joesoef
21-04-04, 22:46
PS,

Speciaal voor de blondjes onder ons, je moet de vis wel BAKKEN he, niet koken of zo....

taouanza
21-04-04, 22:50
Geplaatst door Joesoef
PS,

Speciaal voor de blondjes onder ons, je moet de vis wel BAKKEN he, niet koken of zo....


:hihi:

Welterusten:zwaai:

R@shid
21-04-04, 22:54
En wie gaat nu dat water controleren? :lekpuh:

taouanza
21-04-04, 22:56
Geplaatst door R@shid
En wie gaat nu dat water controleren? :lekpuh:

Dat mag jij doen. Doe je iets nuttigs.:duivels:

R@shid
21-04-04, 23:48
Geplaatst door taouanza
Dat mag jij doen. Doe je iets nuttigs.:duivels:
Damn, die originaliteit van jou doet me iedere keer weer versteld staan!