PDA

Bekijk Volledige Versie : Vanunu'grootouders waren marokaanse joden uit fes.



ALIGHATAR
21-04-04, 22:17
kijk mij niet zo aan,het is netwerk die het zei

DEMOcraat
21-04-04, 22:33
Geplaatst door ALIGHATAR
kijk mij niet zo aan,het is netwerk die het zei

ja hij is een marokkaan.
op het journal zei iemand van de knesset dat hij zijn land veraden heeft ik vraag me af welke land hij varaden heeft marokko niet in iedergeval.

~Panthera~
21-04-04, 22:49
Geplaatst door DEMOcraat
ja hij is een marokkaan.
op het journal zei iemand van de knesset dat hij zijn land veraden heeft ik vraag me af welke land hij varaden heeft marokko niet in iedergeval.
-----------------

Israel.
Hij heeft verklikt dat ze nucliar gingen. errug he ? :hihi:
Daar zit je in dat DEMOCRATISCHE land 18 JAAR voor in de gevangenis. :mad:

TonH
21-04-04, 23:25
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Israel.
Hij heeft verklikt dat ze nucliar gingen. errug he ? :hihi:
Daar zit je in dat DEMOCRATISCHE land 18 JAAR voor in de gevangenis. :mad:

Och, waren het niet de Rosenbergjes die in 1951 ter dood veroordeeld werden wegens het doorgeven van nucleaire info aan de RUS.
En heeft Nederland niet voor Poncke Prinsen tot 1994 een arrestatiebevel wegens landverraad gehad?

Ok, die 18 jaar is wat straf, zouden de zuiderburen zeggen, maar helemaal niets krijgen, zoals Kahn is ook wel wat overdreven weinig.

(En voor hen die vandaag overal wat achter zoeken: het gaat me alleen om de zaak en niet om de personen of hun afkomst!!!!! :D

~Panthera~
21-04-04, 23:28
Geplaatst door TonH
Och, waren het niet de Rosenbergjes die in 1951 ter dood veroordeeld werden wegens het doorgeven van nucleaire info aan de RUS.
En heeft Nederland niet voor Poncke Prinsen tot 1994 een arrestatiebevel wegens landverraad gehad?

Ok, die 18 jaar is wat straf, zouden de zuiderburen zeggen, maar helemaal niets krijgen, zoals Kahn is ook wel wat overdreven weinig.

(En voor hen die vandaag overal wat achter zoeken: het gaat me alleen om de zaak en niet om de personen of hun afkomst!!!!! :D
--------------

AL die straffen zijn idioot gewoon.
Alleen denk ik dat het NU niet meer zou snel zou gebeuren, als er ergens iemand een scheet laat, staat het 10 seconden later op het internet.
Heel goede ontwikkeling. :D

TonH
21-04-04, 23:53
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

AL die straffen zijn idioot gewoon.
Alleen denk ik dat het NU niet meer zou snel zou gebeuren, als er ergens iemand een scheet laat, staat het 10 seconden later op het internet.
Heel goede ontwikkeling. :D

De hele ellende begon al bij jouw Laurens Jansz. Coster... Leg daar maar eens verantwoording over af :duivels:

~Panthera~
21-04-04, 23:56
Geplaatst door TonH
De hele ellende begon al bij jouw Laurens Jansz. Coster... Leg daar maar eens verantwoording over af :duivels:
------------

Die staat hier dan ook netjes in beton gegoten op de Markt ter ieders vermaak. :duivels:
Korte metten mee gemaakt dus. :boer:

mark61
22-04-04, 00:01
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

AL die straffen zijn idioot gewoon.
Alleen denk ik dat het NU niet meer zou snel zou gebeuren, als er ergens iemand een scheet laat, staat het 10 seconden later op het internet.
Heel goede ontwikkeling. :D

Je begrijpt het niet helemaal vrees ik. De man pleegde natuurlijk verraad van een staatsgeheim. Dat wij dat in dit geval loffelijk vinden doet daar niets aan af. Als een Egyptische of Irakese of Amerikaanse atoomgeleerde hetzelfde zou doen zou hij het niet eens kunnen navertellen.

Maar het punt was, heb ik begrepen, dat Israel een afspraak met Amerika had: Israel houdt zijn bek over die wapens, en gebruikt ze niet voor politieke doeleinden, en nog wat voorwaarden, en dan zou Amerika ook zn bek houden. Vanunu doorbrak deze 'hogere' politiek. Daarom zijn ze pissig. Want feitelijk stelde het toen al niks voor, iedereen wist al dat die wapens bestonden. Ik vind dit allemaal net zo absurd als jij, maar dit zijn de mores der internationale politiek. Ik begrijp ze, en vind ze achterlijk.

~Panthera~
22-04-04, 00:06
Geplaatst door mark61
Je begrijpt het niet helemaal vrees ik. De man pleegde natuurlijk verraad van een staatsgeheim. Dat wij dat in dit geval loffelijk vinden doet daar niets aan af. Als een Egyptische of Irakese of Amerikaanse atoomgeleerde hetzelfde zou doen zou hij het niet eens kunnen navertellen.

Maar het punt was, heb ik begrepen, dat Israel een afspraak met Amerika had: Israel houdt zijn bek over die wapens, en gebruikt ze niet voor politieke doeleinden, en nog wat voorwaarden, en dan zou Amerika ook zn bek houden. Vanunu doorbrak deze 'hogere' politiek. Daarom zijn ze pissig. Want feitelijk stelde het toen al niks voor, iedereen wist al dat die wapens bestonden. Ik vind dit allemaal net zo absurd als jij, maar dit zijn de mores der internationale politiek. Ik begrijp ze, en vind ze achterlijk.
-------------------

Ik begijp het maar al te goed.
Net als in het geval van Prinsen, blijkt hij jaren later gewoon gelijk te
hebben gehad om niet aan die vuiligheid te hebben willen meedoen.
Dat had hij (prinsen) toen al door, alleen heeft de politiek het doen voorkomen alsof ie een verrader was, om hun eigen gore beslissingen te verbergen.
En zo gaat het nog steeds, alleen duurt het nu wat korter eer de "gewone" burger er achter komt.
That's all. :D

TonH
22-04-04, 00:12
Geplaatst door mark61
Ik begrijp ze, en vind ze achterlijk.


Geplaatst door ~Panthera~
En zo gaat het nog steeds, alleen duurt het nu wat korter eer de "gewone" burger er achter komt.
That's all. :D

Yeah life sucks






http://www.sixthseal.com/images/moomba/ouzo.jpg http://www.mainzelahr.de/smile/essen/sarah.gif

mark61
22-04-04, 00:14
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------

Ik begijp het maar al te goed.
(...)En zo gaat het nog steeds, alleen duurt het nu wat korter eer de "gewone" burger er achter komt.
That's all. :D

En het zielige is, het maakt ze alleen maar belachelijker, schuldiger en slechter :D

~Panthera~
22-04-04, 00:18
Geplaatst door mark61
En het zielige is, het maakt ze alleen maar belachelijker, schuldiger en slechter :D
------------------------------------------

Das een voordeel. :D
Scheelt een hoop elektriciteit, zodra ik zo'n rotkop op tv zie, zet ik hem subiet uit.
Iets zinnigs hebben ze toch niet te vertellen. :moe:

mark61
22-04-04, 00:21
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------------------------

Das een voordeel. :D
Scheelt een hoop elektriciteit, zodra ik zo'n rotkop op tv zie, zet ik hem subiet uit.
Iets zinnigs hebben ze toch niet te vertellen. :moe:

Je kan ook zappen. En met dat gegril van jou valt die energiebesparing toch niet op. Of doe je houtskool?

~Panthera~
22-04-04, 00:24
Geplaatst door mark61
Je kan ook zappen. En met dat gegril van jou valt die energiebesparing toch niet op. Of doe je houtskool?
----------------------------------

:lol: http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/doenermann_2.gif http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/happy05.gif

mark61
22-04-04, 00:26
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------------

:lol: http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/doenermann_2.gif http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/happy05.gif

Ach u bent Dönerfrau? Met zo'n Turkse gasbak? Jah das milieuvriendelijker dan stroom.

~Panthera~
22-04-04, 00:40
Geplaatst door mark61
Ach u bent Dönerfrau? Met zo'n Turkse gasbak? Jah das milieuvriendelijker dan stroom.
---------------------

http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/263_2.gif gewoon briquettes. naturel. :D

mark61
22-04-04, 00:49
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------

http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/263_2.gif gewoon briquettes. naturel. :D

Wat is dat toch met grillen en SM? Oh ja jaren geleden had je zo'n rage met brandmerken...

~Panthera~
22-04-04, 00:54
Geplaatst door mark61
Wat is dat toch met grillen en SM? Oh ja jaren geleden had je zo'n rage met brandmerken...
----------------------

Wat heb jij steeds met SM ? :schok:
Ik grill gewoon. :hihi:

mark61
22-04-04, 01:08
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Wat heb jij steeds met SM ? :schok:
Ik grill gewoon. :hihi:

Wat heb jij met rode billen?

~Panthera~
22-04-04, 01:12
Geplaatst door mark61
Wat heb jij met rode billen?
---------------------------

Die smiley is gewoon cool. :hihi:

mark61
22-04-04, 01:17
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------

Die smiley is gewoon cool. :hihi:

Ik ga slapen. met mn broek aan. :zwaai:

~Panthera~
22-04-04, 01:23
Geplaatst door mark61
Ik ga slapen. met mn broek aan. :zwaai:
------------------

Heel verstandig. :D

:zwaai: