PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush dult geen Iran met kernwapens



MokroMike
22-04-04, 00:30
Bush dult geen Iran met kernwapens
WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush duldt geen Iran met kernwapens. Dat zei hij woensdag tijdens een rede tot Amerikaanse hoofdredacteuren en uitgevers. Volgens Bush vormt een Iran als kernmogendheid een bedreiging voor de vrede en stabiliteit in het Midden-Oosten en een dodelijk gevaar voor Israël.
"Ik denk dat de boodschap tot ze (Iraanse leiders) doordringt dat het onduldbaar is als zij een nucleair wapen ontwikkelen", zei Bush. De Verenigde Staten beschuldigen Teheran van het ontwikkelen van een kernwapen. Maar de Iraanse machthebbers zeggen slechts vreedzame ambities te hebben.
---------------------------------------------

Zwarte Schaap
22-04-04, 00:37
Geplaatst door MokroMike
Bush dult geen Iran met kernwapens
WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush duldt geen Iran met kernwapens. Dat zei hij woensdag tijdens een rede tot Amerikaanse hoofdredacteuren en uitgevers. Volgens Bush vormt een Iran als kernmogendheid een bedreiging voor de vrede en stabiliteit in het Midden-Oosten en een dodelijk gevaar voor Israël.
"Ik denk dat de boodschap tot ze (Iraanse leiders) doordringt dat het onduldbaar is als zij een nucleair wapen ontwikkelen", zei Bush. De Verenigde Staten beschuldigen Teheran van het ontwikkelen van een kernwapen. Maar de Iraanse machthebbers zeggen slechts vreedzame ambities te hebben.
---------------------------------------------

Dit is Bush zijn blijde reaktie op de vrijlating van Vanunu. Lekker ouderwets hypocriet allemaal.

barfly
22-04-04, 01:01
Ik voorzie binnenkort wat uitstapjes van de VS luchtmacht of misschien zelf de Israelische luchtmacht, al zou dat meer schade dan goed doen. Beide zullen Iran beslist geen kans geven.

Zwarte Schaap
22-04-04, 01:04
Dan zijn de rapen gaar.

BniMakaada
22-04-04, 07:39
Geplaatst door MokroMike
Bush dult geen Iran met kernwapens
WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush duldt geen Iran met kernwapens. Dat zei hij woensdag tijdens een rede tot Amerikaanse hoofdredacteuren en uitgevers. Volgens Bush vormt een Iran als kernmogendheid een bedreiging voor de vrede en stabiliteit in het Midden-Oosten en een dodelijk gevaar voor Israël.
"Ik denk dat de boodschap tot ze (Iraanse leiders) doordringt dat het onduldbaar is als zij een nucleair wapen ontwikkelen", zei Bush. De Verenigde Staten beschuldigen Teheran van het ontwikkelen van een kernwapen. Maar de Iraanse machthebbers zeggen slechts vreedzame ambities te hebben.
---------------------------------------------

Bush zou z'n bek eens moeten houden en beter de boel moeten onderzoeken. Z'n grootste buddy is het grootste gevaar in het MO.

Vitesse
22-04-04, 07:51
Dan zijn de rapen gaar.

De Iraanse rapen worden dan heet ja.