PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdachte schietpartij Muiderberg bekent



TonH
22-04-04, 18:10
Bekentenis verdachte 'Muiderberg'

De verdachte van de schietpartij op de Brink in Muiderberg op 3 april, Rick van V., heeft in zijn cel in Jeruzalem een bekentenis afgelegd.
De antifascistische onderzoeksgroep Kafka blijkt Van V. al langer in de gaten te houden. Hij zou horen bij een groep gabbers uit het Gooi, die ruzie zouden hebben met een groep Marokkanen uit Naarden. Van V. heeft zelf foto's op internet geplaatst, waarop hij met zijn vrienden de ******-groet maakt.
Van V. vluchtte direct na de schietpartij naar Israël. De ruzie met de Marokkaanse jongeren is ook de achtergrond voor de schietpartij.

AT5-text

En ik vond op de site van Kafka enkele 'leuke' foto's en beschrijvingen van dit Hollandse Lievertje...


Volgens familie van de Marokkaanse slachtoffers gaat het echter wel degelijk om Gabbers met extreemrechtse ideeën, terwijl de vader van Rick van Vught juist ontkent dat racisme een rol kan spelen omdat hij van J**dse afkomst is.

http://www.kafka.antifa.net/rickvanvught.htm

taouanza
22-04-04, 18:21
Israel of all places.:verward:

Vitesse
22-04-04, 18:26
Inderdaad beetje vreemde plek onder al die joodse mensen voor een extreem rechts figuur.
Trouwens die vent lijkt meer de oude communistische groet te brengen dan de Adolfgroet. Adolf groet ging met gestrekte hand, en deze met gebalde vuist.

Ik hoop dat bij verhoren die bende in het geheel verhoord kan worden, en naar daden gestraft.

ZbaqZbaq
22-04-04, 18:33
Geplaatst door Vitesse
Inderdaad beetje vreemde plek onder al die joodse mensen voor een extreem rechts figuur.
Trouwens die vent lijkt meer de oude communistische groet te brengen dan de Adolfgroet. Adolf groet ging met gestrekte hand, en deze met gebalde vuist.

Ik hoop dat bij verhoren die bende in het geheel verhoord kan worden, en naar daden gestraft.

http://www.kafka.antifa.net/rickvanv.jpg

dat lijkt mij geen gebalde vuist (dader draagt rood shirt)

Prikke Mik
22-04-04, 18:35
Geplaatst door Vitesse
Inderdaad beetje vreemde plek onder al die joodse mensen voor een extreem rechts figuur.
Trouwens die vent lijkt meer de oude communistische groet te brengen dan de Adolfgroet. Adolf groet ging met gestrekte hand, en deze met gebalde vuist.



Vind jij hem er snugger uit zien dan?

Tomas
22-04-04, 18:37
Geplaatst door TonH
...de vader van Rick van Vught juist ontkent dat racisme een rol kan spelen omdat hij van J**dse afkomst is..

Die is wel leuk. Ik hou wel van contradictio's.

Prikke Mik
22-04-04, 18:37
http://kafka.antifa.net/large.jpg

Prikke Mik
22-04-04, 18:40
Geplaatst door TonH
...de vader van Rick van Vught juist ontkent dat racisme een rol kan spelen omdat hij van J**dse afkomst is..


Zo vader zo zoon. Of is het iq gedeeld?

vlegeltje
22-04-04, 19:11
terwijl de vader van Rick van Vught juist ontkent dat racisme een rol kan spelen omdat hij van J**dse afkomst is.

Kafka-esk

Goed werk van die kafka lui, trouwens.

barfly
22-04-04, 20:55
Moge hij zo lang in de bak door brengen dat zijn haren meters lang zijn als zijn sorry ass eruit komt!