PDA

Bekijk Volledige Versie : Moedige Marokkaan grijpt vernieler van auto.



barfly
22-04-04, 21:48
Gehandicapte vrouw mishandeld na botsing

In Maastricht is vanmiddag een gehandicapte straatmuzikante mishandeld omdat ze met haar driewielige fiets tegen een auto was gereden.

De bestuurder van de auto sloeg de vrouw hierop meteen van haar fiets. Daarna pakte hij een knuppel en rende de vrouw achterna een ANWB-winkel binnen, schreeuwend dat het een vuile rotjunk betrof. Een man die in wilde grijpen werd neergemept door de bestuurder. Drie vrienden van de bestuurder keken toe maar grepen niet in.

De politie heeft alle vier de mannen opgepakt. Volgens getuigen gaat het om Marokkanen van tussen de 15 en 30 jaar. De gehandicapte vrouw is een bekende verschijning in Maastricht, ze heet Angeline. Ze zou deze week al vaker aangevallen en gepest zijn. Zo werd eerder deze week nog haar aangepaste fiets gestolen en vernield.

Bron: http://nieuws.fok.nl/nieuws/40879

Ik dacht nog laat ik dit nou niet plaatsen, maar ik kon het niet laten... :p

Prikke Mik
22-04-04, 21:50
Knap. Een gehandicapte vrouw achterna moeten rennen.

Julien
22-04-04, 21:51
ik begrijp je sarcasme, maar ik wil nogmaals onderstrepen hoe NIET moedig het is om een gehandicapte in elkaar te slaan.

ik snap trouwens niet wat het toe doet dat het marokkanen waren, hopelijk krijgen we hier nu niet WEER een discussie over :moe:

nl-x
22-04-04, 21:53
Titel! :fplet:


(Sorry hoor, maar moet ik dit nou zielig vinden ofzo. Ik moet me niet voorstellen dat een of ander onverzekerde lijpo even in mn -nu nog verzonnen- BMW fietst. Als ik dan in de veronderstelling zou zijn dat het om een junk ging ipv een gehandicapt iemand, zou ik ook flink gaan ontladen daar. -Al dan niet met een knuppel-)

Amiticia
22-04-04, 21:55
:droef:
Angeline!!!
Meskiena, ik zie haar bijna dagelijks...
Wat een triest persoon die dat heeft gedaan!! :mad:

Prikke Mik
22-04-04, 21:55
Geplaatst door nl-x
Titel! :fplet:


(Sorry hoor, maar moet ik dit nou zielig vinden ofzo. Ik moet me niet voorstellen dat een of ander onverzekerde lijpo even in mn -nu nog verzonnen- BMW fietst. Als ik dan in de veronderstelling zou zijn dat het om een junk ging ipv een gehandicapt iemand, zou ik ook flink gaan ontladen daar. -Al dan niet met een knuppel-)

Als het goed is moet er nog zoiets bestaan als een waarborgfonds. Niemand heeft het recht om wie dan ook (gehandicapt of niet) te lijf te gaan. Automobilisten. :jammer:

Prikke Mik
22-04-04, 21:56
Geplaatst door allure
:droef:
Angeline!!!
Meskiena, ik zie haar bijna dagelijks...
Wat een triest persoon die dat heeft gedaan!! :mad:

Ik wist niet dat MarocSistah Nederlanse was.


:p

barfly
22-04-04, 21:58
Geplaatst door Prikke Mik
Als het goed is moet er nog zoiets bestaan als een waarborgfonds. Niemand heeft het recht om wie dan ook (gehandicapt of niet) te lijf te gaan. Automobilisten. :jammer:

Je moet het van de positieve kant bekijken, die jongens die in de auto zaten hebben immers niets gedaan!

:maf2:

Amiticia
22-04-04, 21:58
Geplaatst door Prikke Mik
Ik wist niet dat MarocSistah Nederlanse was.


:p

Ze komt er dichtbij in de buurt, maar net niet helemaal. :)

Angeline, meskiena. Feel sorry for her.
Lieve vrouw.


:droef:

Julien
22-04-04, 22:03
ik vind dat deze gehandicapte vrouw het verpest voor alle gehandicapten die nooit auto's beschadigen :D

ZbaqZbaq
22-04-04, 22:05
Weet je wat me hier opvalt.......dat het totaal niet relevant is om de afkomst van deze mensen te noemen.

Maar dit is knap verhuld door de verslaggever door te schrijven...."Volgens getuigen gaat het om Marokkanen van tussen de 15 en 30 jaar".

Dit zou inderdaad relevant zijn als er getuigen gezocht werden of als de daders nog niet gepakt zouden zijn....

maar..."De politie heeft alle vier de mannen opgepakt"...schrijft de verslaggever.

Handig hoor van die verslaggever om zo de suggestie van relevantie te creeren.

barfly
22-04-04, 22:08
Geplaatst door ZbaqZbaq
Weet je wat me hier opvalt.......dat het totaal niet relevant is om de afkomst van deze mensen te noemen.

Maar dit is knap verhuld door de verslaggever door te schrijven...."Volgens getuigen gaat het om Marokkanen van tussen de 15 en 30 jaar".

Dit zou inderdaad relevant zijn als er getuigen gezocht werden of als de daders nog niet gepakt zouden zijn....

maar..."De politie heeft alle vier de mannen opgepakt"...schrijft de verslaggever.

Handig hoor van die verslaggever om zo de suggestie van relevantie te creeren.

Laat ik je heel eerlijk bekennen dat ik sowieso alles dat op Fok staat, met een kilo'tje zout neem.

vgeld
22-04-04, 23:05
Maestro,
Die eikels die je citeert, citeren L1.nl (http://www.l1.nl/). Op L1 staat dit bericht.


Vier mannen opgepakt voor mishandelen gehandicapte vrouw


Een gehandicapte straatmuzikante in Maastricht is vanmiddag mishandeld omdat ze met haar driewielige fiets tegen een auto was gereden.

De bestuurder zag het gebeuren en sloeg de vrouw meteen van haar fiets. Daarna pakte hij een knuppel en rende de vrouw achterna de ANWB-winkel binnen. Een getuige die tussenbeide wilde komen, werd met de knuppel neergeslagen. Drie vrienden van de man keken toe. De politie heeft allevier de mannen aangehouden. De gehandicapte vrouw is regelmatig slachtoffer van pesterijen en vandalisme. Eerder deze week werd haar aangepaste fiets gestolen en vernield.

ZbaqZbaq
22-04-04, 23:15
je moet eens kijken naar de breedband uitzending en luisteren wat die getuigen zeggen.....

Die freak heeft gewoon op die auto staan rammen. alvorens ze een trap kreeg.

En geen woord over marokkanen gehoord. geen idee waar ze dat vandaan hebben maar niet van die site.

Joesoef
22-04-04, 23:44
Geplaatst door ZbaqZbaq
je moet eens kijken naar de breedband uitzending en luisteren wat die getuigen zeggen.....

Die freak heeft gewoon op die auto staan rammen. alvorens ze een trap kreeg.

En geen woord over marokkanen gehoord. geen idee waar ze dat vandaan hebben maar niet van die site.

Volgende week op vrijdag bij de el taweed moskee, openbare handafhakking.

Al Sawt
23-04-04, 00:21
Geplaatst door Joesoef
Volgende week op vrijdag bij de el taweed moskee, openbare handafhakking. SA aan de Amstel.

nl-x
23-04-04, 03:18
Geplaatst door Prikke Mik
Als het goed is moet er nog zoiets bestaan als een waarborgfonds. Niemand heeft het recht om wie dan ook (gehandicapt of niet) te lijf te gaan. Automobilisten. :jammer:

(Brom)Fietser... :terrorist

nl-x
23-04-04, 03:20
Geplaatst door ZbaqZbaq
Die freak heeft gewoon op die auto staan rammen. alvorens ze een trap kreeg.

Dit is natuurlijk van veel minder journalistieke waarde dan het benoemen van de afkomst van die jongens...

BartLM
23-04-04, 10:18
Gehandicapte straatmuzikante mishandeld
Maastricht - Limburgs Dagblad.


De gehandicapte Maastrichtse straatmuzikante Angeline Debie is gistermiddag omstreeks twee uur op de Wyckerbrugstraat in haar woonplaats mishandeld door een dertigjarige man. Die man en drie andere verdachten zijn door de politie ingerekend.

De gehandicapte vrouw was net bijgekomen van een laffe actie van vandalen die haar afgelopen zondagmiddag in de stad treiterden, probeerden mee te lokken en haar fiets, een driewieler, zwaar beschadigden.

Debie kreeg eergisteren een nieuwe driewieler aangeboden door een fietsenfabriek uit Raamsdonksveer. Toen ze met die fiets gisteren over de Wy-ckerbrugstraat reed, werd ze uitgelachen en belachelijk gemaakt door drie mannen op de passagiersstoelen van een geparkeerde zwarte Mercedes. Kwaad vanwege de spottende opmerkingen probeerde ze de mannen duidelijk te maken dat ze moesten ophouden. Toen het spotten niet stopte, gaf de vrouw met vlakke hand een klap op de auto en brak ze in haar woede de antenne.

De eigenaar van de auto, die in een reisbureau aan de overkant van de straat zat, rende naar buiten en vloog de gehandicapte vrouw aan. Volgens getuigen werd zij tegen haar schenen getrapt, waardoor zij ten val kwam. Toegesneld winkelpersoneel van het ANWB-kantoor op de kruising nam haar in bescherming.

Angeline werd door het personeel meegenomen naar het ANWB-kantoor, maar ze werd daar opnieuw bedreigd door de eigenaar van de auto. Een buurtbewoner die in de winkel aanwezig was en alles had zien gebeuren, nam het voor de vrouw op. Hij werd daarop bij de keel gegrepen en met een klap tegen zijn hoofd gevloerd. De belager dreigde vervolgens de winkel te slopen met een honkbalknuppel die hij uit de kofferbak van zijn auto had laten halen door zijn kompanen. De inmiddels gealarmeerde politie wist dat te voorkomen.

De politie was gistermiddag nog bezig met het opnemen van verklaringen en kon nog geen verdere mededelingen doen over het verloop, of eventuele uitkomsten, van het onderzoek.

Het vernielen van de fiets van Debie, zondag, zorgde voor veel ophef in Maastricht. De vrouw, die bongo speelt en musiceert met vingercymbalen, is een bekende verschijning in de stad.

Joesoef
23-04-04, 10:49
Het aanbidden van de heiligekoe is toch iets van hindoeisten?

nl-x
23-04-04, 10:55
Beetje schandalig van die 3 jongens dat ze een gehandicapt persoon gaa zitten uitlachen. Dat valt zeker niet goed te praten.

Maar de bestuurder hoeft het uiteraard niet te pikken dat er iemand even zn auto komt mollen, terwijl hij er niet eens in zit.

Wel smerige berichtgeving dus, die allereerste.
- Er staat niet in dat de vrouw opzettelijk de auto aanreed, omdat ze uitgelachen werd. Sterker nog, in andere berichten is er helemaal geen aanrijding.
- Daarin staat niet dat de gehandicapte de auto zat te mollen.
- De vrouw kreeg dus één schop, nadat zij de antenne van de auto brak.
- De vrouw zou de ANWB winkel zijn ingerend, ipv dat er staat dat ANWB personeel eerst naar buiten gingen en haar in bescherming namen.
- NIEMAND kreeg dus een mep met een knuppel.
- Het enige correcte wat er blijkbaar wel werd vermeld was dus de afkomst. Rara alle bovenstaande punten.

BartLM
23-04-04, 11:47
als je alle berichten overziet krijg je pas een duidelijk beeld.
en dan valt dat eerste berichtje nog erg mee.

"dat iemand even zijn auto komt mollen"

ben jij ook al zo'n geval wiens auto heilig is?

het is gewoon een ontzettende hufter. dat je zo door het lint gaat als iemand aan je auto komt. ja ik ken ze ook.

lees en luister de getuigenverslagen maar, ook van de radio op L1.nl.


jullie maken weer een goede beurt door dit te bagatelliseren. :duim:


en het gekke is dat ik me er niet eens meer om verbaas.

nl-x
23-04-04, 16:59
Geplaatst door BartLM
jullie maken weer een goede beurt door dit te bagatelliseren. :duim:

En dit is weer waar ik mij niet meer om verbaas. Ik ben zowat de enige die dit vind, en ik mag blijkbaar weer namens een groep spreken.

Nou, gooi deze er maar bovenop: Ja, 'wij' vinden de auto heilig!

BartLM
23-04-04, 17:29
ik had het over jullie onderonsje vanacht tussen jou en zbaqzbaq.


zbaqzbaq die iedereen met zijn koran om de oren slaat, en jij, als moderator van deze website, vinden het normaal dat iemand 'zo'n gehandicapte' molesteert omdat ze aan zijn auto was gekomen.


en ik vind inderdaad dat iemand die hier toch mede het gezicht van de site bepaalt zich zo niet zou mogen uiten.

Amiticia
23-04-04, 17:33
Geplaatst door nl-x

- De vrouw zou de ANWB winkel zijn ingerend, ipv dat er staat dat ANWB personeel eerst naar buiten gingen en haar in bescherming namen.


Die vrouw kan amper normaal lopen laat staan rennen..:droef:

arnd
23-04-04, 17:34
Geplaatst door BartLM
ik had het over jullie onderonsje vanacht tussen jou en zbaqzbaq.


zbaqzbaq die iedereen met zijn koran om de oren slaat, en jij, als moderator van deze website, vinden het normaal dat iemand 'zo'n gehandicapte' molesteert omdat ze aan zijn auto was gekomen.


en ik vind inderdaad dat iemand die hier toch mede het gezicht van de site bepaalt zich zo niet zou mogen uiten.

Eens.

nl-x
23-04-04, 18:21
Geplaatst door BartLM
en ik vind inderdaad dat iemand die hier toch mede het gezicht van de site bepaalt zich zo niet zou mogen uiten.

Heb ik je nog nooit verteld wat ik vind van wat jij vindt?

Wanneer ik als gezicht van de site spreek zeg ik dat er wel bij... Tot die tijd is alles wat ik zeg op eigen titel.

S@deeQ.
23-04-04, 21:40
Schelden, en ongepast taalgebruik is niet gewenst, je zou beter moeten weten. [Allure]

Julien
23-04-04, 21:42
:moe:

barfly
23-04-04, 21:45
Geplaatst door S@deeQ.
Als die teef aan mijn heilige Benz had gezeten, had ze het nog slechter getroffen dan anja joost :student:

Waar was je nou al die tijd Sadeeq? Moest je overwerken? :haha:

S@deeQ.
23-04-04, 21:55
Geplaatst door barfly
Waar was je nou al die tijd Sadeeq? Moest je overwerken? :haha:

:nerd: ik heb ff kennis gemaakt met meneer Hooikoorts. :lekpuh:

nl-x
23-04-04, 21:55
Geplaatst door Julien
:moe:
Wat is er nou jongen? Als we zeggen wat er op onze hart ligt geloof je het niet, en vind je ons schijnheilig. En als we je laten horen wat je zelf al dacht te gaan horen ben je ook niet blij... Tis ook nooit goed he?

S@deeQ.
23-04-04, 21:56
Geplaatst door Julien
:moe:
http://www.click-smilies.de/sammlung0304/aktion/action-smiley-052.gif

Julien
23-04-04, 23:14
Geplaatst door nl-x
Wat is er nou jongen? Als we zeggen wat er op onze hart ligt geloof je het niet, en vind je ons schijnheilig. En als we je laten horen wat je zelf al dacht te gaan horen ben je ook niet blij... Tis ook nooit goed he?

wat zit je nou stom te blaten. ik vind gewoon de reactie van Sadeeq :kotsen2: totaal ongepast. O.k. je kan er best grapjes over maken, dat deed ik ook, maar je moet niet te ver gaan. Het blijft een gehandicapte vrouw die in elkaar geslagen is en als je het goedpraat keer op keer ben je wel het grootste mietje dat ik ken.

En Sadeeq :kotsen2: wenst haar ook nog dood, nou wat mij betreft hoor je dan als mod in te grijpen. Maar goed op deze site hoor je natuurlijk schijnheilig te zijn als mod.

Julien
23-04-04, 23:15
Geplaatst door S@deeQ.
http://www.click-smilies.de/sammlung0304/aktion/action-smiley-052.gif

zo zal ik ook reageren als jij in elkaar geslagen wordt terwijl je gehandicapt bent.

nl-x
23-04-04, 23:22
Slik jij eventjes je pilletje, Julien?

Volgens mij heeft die Sadeeq niet eens een Benz.

En heb je eigenlijk wel een auto Julien?

Max Stirner
23-04-04, 23:26
Geplaatst door Julien
zo zal ik ook reageren als jij in elkaar geslagen wordt terwijl je gehandicapt bent.

Neem die jongen niet zo serieus Julien, dat doet de rest van de prikkers ook niet.

Max Stirner
23-04-04, 23:28
Geplaatst door nl-x
Slik jij eventjes je pilletje, Julien?

Volgens mij heeft die Sadeeq niet eens een Benz.

En heb je eigenlijk wel een auto Julien?

Zou Julien in dat geval meer begrip kunnen opbrengen voor het molesteren voor een gehandicapte vrouw denk je?

nl-x
23-04-04, 23:29
Geplaatst door Max Stirner
Zou Julien in dat geval meer begrip kunnen opbrengen voor het molesteren voor een gehandicapte vrouw denk je?
Hangt waarschijnlijk van het type pilletje af. Maar wat ik bedoelde is dat Julien even niet zo moet overreageren op Sadeeq. Ik kan me vergissen, maar volgens mij maakte Sadeeq een grapje.

Max Stirner
23-04-04, 23:36
Geplaatst door nl-x
Hangt waarschijnlijk van het type pilletje af. Maar wat ik bedoelde is dat Julien even niet zo moet overreageren op Sadeeq. Ik kan me vergissen, maar volgens mij maakte Sadeeq een grapje.

Ja, hij deed een poging

S@deeQ.
23-04-04, 23:47
Geplaatst door Julien
Sadeeq :kotsen2:

En Sadeeq :kotsen2:.


:maf2: ben je weer misselijk lieve ,slakkenvretertje :huil:


:student: Hoe vaak heb ik je wel niet gewaarschuwd om die beeten niet te vreten

http://www.xs4all.nl/~cgieliam/slakken.jpg

Julien
24-04-04, 02:16
Geplaatst door Max Stirner
Neem die jongen niet zo serieus Julien, dat doet de rest van de prikkers ook niet.

ik wist ook wel dat het een grapje was, maar sommige grapjes zijn soms gewoon ongepast. en iemand de dood inwensen is gewoon ongepast, basta.

Julien
24-04-04, 02:20
Geplaatst door nl-x
Slik jij eventjes je pilletje, Julien?

Volgens mij heeft die Sadeeq niet eens een Benz.

En heb je eigenlijk wel een auto Julien?

nee ik heb geen auto

en ja, ik zou ontzettend kwaad worden als iemand mijn auto aan het beschadigen was, misschien zou ik zelfs slaan

maar NEE, ik ga geen gehandicapte vrouw die nauwelijks kan staan in elkaar meppen.

ik wil hier ook geen woord verder aan vuil maken, maar jij en sadeeq zijn waarschijnlijk zo geobsedeerd door "mede"-marokkanen dat jullie je altijd moeten inleven in die andere marokkanen. erg triest hoor.

en sadeeq, ik heb vandaag inderdaad heerlijke slakken gegeten met nog heerlijkere knoflooksaus!

nl-x
24-04-04, 02:41
ik corrigeer je ff... mede-autobezitter!

Al was het een Oos-Aziatische scientologist...