PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik Zoek Een Gierige En Lelijke Vrouw!

PeterPan
22-04-04, 21:10
PM ..me !

Peter Pan ## (Latin Lover)

selma01
23-04-04, 08:42
HIER HEB JE ER 1 IK ZOU ZEGGE WAAR WACHT JE OP
HI HI HI :verliefd: :verliefd: :verliefd: :verliefd:

dounja9898
23-04-04, 18:35
hahahahahaha nou en hoe lelijk mag jij dan wel niet zijn ???????????????? en waarom lelijk en gierig???????????? :engel:

PeterPan
24-04-04, 12:11
Geplaatst door selma01
HIER HEB JE ER 1 IK ZOU ZEGGE WAAR WACHT JE OP
HI HI HI :verliefd: :verliefd: :verliefd: :verliefd:

ok. waneer kunnen we afspreken ?

ps: pm je nummer :haha:

Peter Pan ##

PeterPan
24-04-04, 12:12
Geplaatst door dounja9898
hahahahahaha nou en hoe lelijk mag jij dan wel niet zijn ???????????????? en waarom lelijk en gierig???????????? :engel:

Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lelijk.

Ze moet lelijk en gierig zijn omdat ze dan niet vreemd kan gaan en geen geld kan verspillen aan onnodige dingen, zoals mooie meisjes doen aan make-up, sieraden etc.

ben je lelijk ? PM me maar. wie weet word het wat :stomp:

Peter Pan ##

rachida146
27-04-04, 11:46
hahhaahahahahhahahahahhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaahhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhha aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa hhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh hhhhhhaaaaaaaa ahhahahhahahah ihihiihihiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihiihihiihihhhhhhh hhhiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

PeterPan
27-04-04, 21:07
Geplaatst door rachida146
hahhaahahahahhahahahahhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaahhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhha aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa hhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh hhhhhhaaaaaaaa ahhahahhahahah ihihiihihiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihiihihiihihhhhhhh hhhiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

Kifesch je lacht me uit ? :boos:

:hihi: Peter Pan ##

Lella Soltana
29-04-04, 09:16
Please doe niet zo belachelijk :kwaad:

fruta
29-04-04, 20:42
Geplaatst door PeterPan
PM ..me !

Peter Pan ## (Latin Lover)

een gierige en lelijke marokaanse??
mmmm nog niet tegen gekomen, I'm sorryyyy...

missoililly
30-04-04, 12:33
wahhaahhaahha LOL

ewa hij zoekt een gierige lelijke vrouw ga naar marokko daar heb je er genoeg .....!!!! kun je gelijk el visa voor haar regelen

daag
XxX

Sahraouia
03-05-04, 22:55
Hallooooooooo
Hier ben ik dan de vrouw van je leven, hopelijk voldoe ik an jouw wensen hihihi , ik ben speciaal naar de kaper geweest voor deze foto te kunnen maken speciaal voor jou, the men of my live
alstublieft .... Graag jou antwoord kusje mwahhhhhh hihihihihihihihih