PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor de liefhebbers van complottheorien



lennart
23-04-04, 18:16
Voor de liefhebbers van complottheorien en ook voor de mensen die het opmerkelijkste nieuws willen lezen in het Engels uiteraard, is deze site echt een aanrader:
http://www.rumormillnews.com/

Ik lees zojuist ook weer een juweeltje:
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=47815

Waar overigens best wel een interessante theorie wordt uitgelegd:

De Iraq oorlog is een prelude van wat komen gaat; de eerste zetten op het globale schaakbord. Van regionalisme is de aarde nu overgegaan op globalisme en hoe beter dit te bevestigen dan door een (echt) globaal conflict te creeeren. Waar de eerste wereldoorlog zich voornamelijk op het Europese continent afspeelde. Waar de tweede wereldoorlog eigenlijk 2 regionale conflicten, 1 een counter-koloniale oorlog van de Jappen en de ander een reactionaire oorlog als gevolg van de 1ste. Daar zal de derde wereldoorlog een echt globaal conflict worden; waarschijnlijk gebaseerd op een oorlog tussen twee pseudo-religies. Ik zeg pseudo-religies, want de politieke drap verwijdert elke vorm van schoonheid van een echte religie.

Waar de tweede wereldoorlog begon met de opkomst van Duitsland, daar zal de tweede wereldoorlog beginnen met de opkomst van het Caliphaat. De eerste aanzetten hiertoe zijn reeds genomen, zo is er het gouden Dinar initiatief van Mahathir; de schaarste op de oliemarkt zal OPEC bovendien versterken, zeker wanneer Iraq zich weer aansluit bij de OPEC. Bovendien zorgt de globale anti-Amerikanisme, anti-Zionisme beweging voor een gemeenschappelijk doel, een gemeenschappelijk uitgangspunt. Dit nieuwe Caliphaat zal ontstaan, vanuit de ruines achtergelaten door de Amerikanen en de door Amerika gecreeerde Afghaanse mujaheddeen, in Algerije, Iraq en Afghanistan.

Het Amerikaanse leger zal een enorme nederlaag tegemoet gaan in Iraq. Een nederlaag waar ze jaren van zal moeten herstellen. Tevens zal de overwinningsroes van deze slachting, de staat Israel en de Joden in enorm gevaar gaan brengen en de mogelijkheid van nucleaire oorlog (bommen op Mekka en Medina) is dan ook niet denkbeeldig. Het wegvagen van Mekka en Medina zal ook het einde betekenen van het de liberale moslimbeweging en een Taliban style Islam creeeren.

Het Westen zal zich na deze gebeurtenissen zich terugtrekken en richten op een samenleving waarin natuur [eigenlijk dus de schaarste aan olie] en de vrouw [mannen zullen worden gezien als oorlogzuchtig en gevaarlijk] de politiek zullen bepalen. Onze huidige economische situatie zal volledig veranderen. De tekenen laten zich al zien.. de schulden zijn niet meer zo hoog geweest als sinds de jaren 30 van de vorige eeuw en elke financiele crisis zal in de huidige situatie leiden tot een in eenstorting van het financiele kaartenhuis dat onze schuldenberg wordt genoemd. De gevolgen laten zich raden; reactionaire partijen zullen worden opgericht om de crisis te bezweren. De crisis zal worden aangepakt met communistische verdelingssleutels en andere type leiders. Leiders die praten op zwerige religieuze wijze en voornamelijk vrouw zullen zijn.

Waar dit China en Rusland laat weet ik nie :)

freya
23-04-04, 18:20
Geplaatst door lennart
Leiders die praten op zwerige religieuze wijze en voornamelijk vrouw zullen zijn.


:D ik wist het!

Er is een grote rol voor mij weggelegd :strik:

lennart
23-04-04, 18:48
Joe Vialls is anti-semiet :)

Volgens mij is hij trouwens een psyops operatie van een of andere geheime dienst of anders dan toch zeker een slimme zakenman; want volgens mij trekt hij flink wat binnen met zijn smeekbedes onderaan zijn stukjes :p

arnd
23-04-04, 18:50
Geplaatst door freya
:D ik wist het!

Er is een grote rol voor mij weggelegd :strik:

Bewaar mij .....


:maf2:







bandiet







Operbaringen
4.14 Zeggende tot den zesden engel, die de bazuin had: Ontbind de vier engelen, die gebonden zijn bij de grote rivier, den Eufraat.
4.15 En de vier engelen zijn ontbonden geworden, welke bereid waren tegen de ure, en dag, en maand, en jaar, opdat zij het derde deel der mensen zouden doden.


Waarom heb jij dit in je onderschrift staan, Lennart?

Julien
23-04-04, 19:50
Geplaatst door arnd
Waarom heb jij dit in je onderschrift staan, Lennart?

Ben ik ook benieuwd naar.

Lennart, je gaat toch niet beweren dat je Openbaringen letterlijk opvat?? De Eufraat is niks meer dan een symbool.

lennart
23-04-04, 20:13
Geplaatst door arnd
Waarom heb jij dit in je onderschrift staan, Lennart?

Zie deze posting, daarin heb ik het uitgelegd.
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1300353#post1300353