PDA

Bekijk Volledige Versie : Satan wil dat pandemonium in Den Haag integraal over Islam debateert.



ZbaqZbaq
24-04-04, 19:19
DRIEBERGEN - De Tweede Kamer moet een integraal debat houden over de islam. Daarin moet zij vaststellen welke onderdelen van die religie wel en niet acceptabel zijn in Nederland.
.
Dat zei het VVD-kamerlid Hirsi Ali vrijdag op een bijeenkomst in Driebergen waar Peter van der Geer en Rik Peters hun boek ”In plaats van praten. Debat en dialoog bij veranderingsprocessen” presenteerden.
.
Volgende week woensdagavond debatteert de Kamer met het kabinet over het omstreden boek ”De weg van de moslim”, te koop in de El Tawheed-moskee in Amsterdam-West. Dat debat is nuttig, maar inhoudelijk te beperkt, meent Hirsi Ali. „Na dat debat ga ik de Kamer vragen een integraal debat over de islam te houden. Men zal mij dat wel niet toestaan, maar ik zal net zolang doorgaan met vragen tot het gebeurt.”
.
Volgens het VVD-kamerlid moeten Kamer en kabinet „de islam doorpluizen, op zoek naar elementen die niet verenigbaar zijn met onze democratische rechtstaat. Die elementen moeten benoemd en bestreden worden.”
.
De achterliggende jaren leidden uitlatingen en gedragingen van moslims om de haverklap tot publieke onrust, betoogde Hirsi Ali. „De uitspraken van El Moumni over homoseksuelen, het gedrag van Marokkaanse jongeren bij de dodenherdenking op de Dam, het boek ”De weg van de moslim”, enzovoort, enzovoort. Van deze incidenten raken we alleen verlost als we helder aangeven welke onderdelen van de islam hier in Nederland niet toelaatbaar zijn.”
.
De liberale politica hekelde de Nederlandse wijze van omgaan met de radicale islam. „Wat doen wij in dit land om extreme moslims aan te pakken? Dan richten we een overlegorgaan van gematigde moslims op en gaan daarmee praten”, schaterlachte zij vrijdag in Driebergen. „Maar het is natuurlijk diep treurig.”

Tomas
24-04-04, 19:23
En dan denk je eindelijk eens een slimme vluchteling je land binnen te laten. Krijg je dit: Eventjes een religietje modeniceren. :moe:

ZbaqZbaq
24-04-04, 19:40
Geplaatst door solido
Vluchtelingen als mevr. Hirsi Ali lijken me zeer grote aanwinsten in Nederland.

Als alle importbruiden op die manier konden functioneren, was er geen probleem.

wauw...en wat is Nederland toch gezellig geworden met de komst van Hischterisch Ali.

Rabi'ah.
24-04-04, 19:44
Geplaatst door ZbaqZbaq
wauw...en wat is Nederland toch gezellig geworden met de komst van Hischterisch Ali.

Ja, zo gezellig dat ik toen ik mijn vader laatst ging wegbrengen naar het vliegveld, spontaan emigreerneigingen kreeg :moe:.
En dat is echt niet omdat ik in Suriname een Ayaan-fanclub op wil richten. :moe:

Na'NoNiempje
24-04-04, 19:59
Ik vraag me telkens af wat zij doet in de politiek.
Ik dacht namelijk altijd dat je daar enigszins over een bepaald niveau van intelligentie behoort te beschikken.

Hishi Ali is in mijn ogen, een vrouw die in haar jaren als moslimse vele dingen heeft meegemaakt in een negatieve zin. (Life is a b*tch, deal with it and move on)
En dat is zeer jammerlijk. En nog triester is, dat ze de gehele islamitische bevolking als een bedreiging ziet.
Als een volk dat totaal niet goedwils is en extreme gedachtegangen heeft.
Het is ook volstrekt belachelijk dat ze er alles aan doet de rechten, die voor ieder mens gelden, voor islamitische burgers probeert te beperken, het is haar overigens tot nu toe niet goed afgegaan en dat haar pogingen mislukte was te verwachtten. :)

Welbespraakt is ze daarnaast ook niet.
Afgezien van haar taalfouten, lijkt het ook een moeilijke taak voor haar te zijn zich in de kamer goed te beargumeteren.
Iedereen weet (denkt, of merkt het) dat ze haar persoonlijke frustraties jegens de Islam niet zo goed kwijt kan, dus waagt ze het maar via de politiek.

Het kan me eigenlijk ook niet veel shcelen, ik hecht verder ook weinig waarde aan haar. Ze heeft niet al teveel toe te voegen.
Het enige waar ik mij aan erger, is dat ze in de politiek zit.

Ik ken zeker een handjevol luitjes die tig keren intelligenter zijn dat het histerische en gefrustreerde Alietje


Gr, Naniempje

Tomas
24-04-04, 21:07
Geplaatst door Na'NoNiempje
Ik dacht namelijk altijd dat je daar enigszins over een bepaald niveau van intelligentie behoort te beschikken.


Er worden geen eisen gesteld aan het niveau. Wet je nog na de dood van Pim wat er allemaal in Den Haag rondliep?

Na'NoNiempje
24-04-04, 21:10
Geplaatst door Tomas
Er worden geen eisen gesteld aan het niveau. Wet je nog na de dood van Pim wat er allemaal in Den Haag rondliep?

Ja helaas kan ik het toch terug vinden, daar in mijn achterhoofd waar het mooi verstopt was.

Wat een zooitje is het toch in die kamer..:droef:

Tomas
24-04-04, 21:12
Geplaatst door Na'NoNiempje
Ja helaas kan ik het toch terug vinden, daar in mijn achterhoofd waar het mooi verstopt was.

Wat een zooitje is het toch in die kamer..:droef:

Het hoort geloof ik een afspiegeling van de maatschappij te zijn. Nou wat dat betreft klopte het dus aardig.

Rabi'ah.
24-04-04, 21:16
Geplaatst door Tomas
Het hoort geloof ik een afspiegeling van de maatschappij te zijn. Nou wat dat betreft klopte het dus aardig.

:hihi: :haha: :lol: