PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit moet toch wel echte liefde zijn



Marsipulami
24-04-04, 23:04
Johan Friso en Mabel in huwelijksbootje


09:40:23

DELFT - De Nederlandse prins Johan Friso en Mabel Wisse Smit zijn zaterdag in de stad Delft in het huwelijk getreden. Door het huwelijk verliest Johan Friso, de tweede zoon van koningin Beatrix, zijn rechten op de Nederlandse troon.

Het huwelijk maakt een einde aan een controverse die begon toen duidelijk werd dat Mabel ruim tien jaar geleden een verhouding had met de drugscrimineel Klaas Bruinsma. Johan Friso en zijn verloofde hadden de Nederlandse premier Jan Peter Balkenende daarover ,,onvolledig en onjuist'' ingelicht.
De Nederlandse regering weigert de verantwoordelijkheid te nemen voor het huwelijk. Johan Friso werd voor de keuze gesteld te kiezen voor de troon (hij is derde in lijn van de troonopvolging) of voor Mabel. Met zijn huwelijk koos Johan Friso voor die laatste.

24/04/2004 - belga, anp

Tomas
24-04-04, 23:08
Geplaatst door Marsipulami

Het huwelijk maakt een einde aan een controverse die begon toen duidelijk werd dat Mabel ruim tien jaar geleden een verhouding had met de drugscrimineel Klaas Bruinsma.

En het maakt een voorlopig einde aan de vermeende homosexualiteit van Friso.

Wat is erger van een hoog gebouw gegooid worden al dan niet met het hoofd naar voren of met Mabel moeten trouwen? Dutchguy?

Na'NoNiempje
24-04-04, 23:14
:duim:
Super voor ze.
Ze gaan een leuk gezamenlijk leventje in London opbouwen, meen ik.

Alleen die bruidsjurk...:maf:

Dutchguy
24-04-04, 23:17
Geplaatst door Tomas
En het maakt een voorlopig einde aan de vermeende homosexualiteit van Friso.

Wat is erger van een hoog gebouw gegooid worden al dan niet met het hoofd naar voren of met Mabel moeten trouwen? Dutchguy?

'Kweenie maar aan de blik van Friso te zien was hij net zo lief van een hoog gebouw gekeild. Maakt dus niet veel uit denk ik.

Tomas
24-04-04, 23:19
Geplaatst door Dutchguy
'Kweenie maar aan de blik van Friso te zien was hij net zo lief van een hoog gebouw gekeild. Maakt dus niet veel uit denk ik.

Ik zag net een stukje. Het leek wel of z'n hoofd op exploderen stond. Eng gewoon.

Dutchguy
24-04-04, 23:26
Geplaatst door Tomas
Ik zag net een stukje. Het leek wel of z'n hoofd op exploderen stond. Eng gewoon.

Hij zag er inderdaad vreemd uit, net echt superblij of zo. Zou hij al die tijd door Mabel onder schot gehouden zijn of zo...

Hansje
24-04-04, 23:40
Geplaatst door Na'NoNiempje
:duim:
Super voor ze.
Ze gaan een leuk gezamenlijk leventje in London opbouwen, meen ik.

Alleen die bruidsjurk...:maf:

Ja afschuwelijk hè? Die sluier viel ook zo stijfjes. Nou ja, ieder z'n smaak. :tunis:

Na'NoNiempje
24-04-04, 23:46
Geplaatst door Hansje
Ja afschuwelijk hè? Die sluier viel ook zo stijfjes. Nou ja, ieder z'n smaak. :tunis:

Klopt, zal wel wat over haar als persoon zeggen. ;)
Gelukkig maar dat een ieder zijn eigen smaak heeft.


Gr, NaNiempje

freya
25-04-04, 08:41
Geplaatst door Na'NoNiempje


Alleen die bruidsjurk...:maf:

Ik heb nog nooit zo'n smakeloos geval gezien :maf2:

De voorkant zag eruit als een kussen, zoals je dat in het huis van Jonnie Jordaan kon aantreffen.

En die sleep........



My Little Pony strikken :alien:



40/50 cm groot :auw2:



Had die ontwerper soms een bloedhekel aan haar en heeft ie haar expres zo voor schut laten lopen? :moe:


Tuurlijk was Friso niet blij dat ie naast die kitchtaart moest lopen, die schaamde zich natuurlijk dood.

Bofko
25-04-04, 09:58
Geplaatst door Tomas
En het maakt een voorlopig einde aan de vermeende homosexualiteit van Friso.



Homoseksualiteit stopt niet als je trouwt, hoor !

Het zou toch een reden kunnen zijn waaarom Friso zo sjaggerijnig keek.

sjo
25-04-04, 14:33
Geplaatst door Bofko
Homoseksualiteit stopt niet als je trouwt, hoor !

Het zou toch een reden kunnen zijn waaarom Friso zo sjaggerijnig keek.

Hoe zou het met het huwelijk van Koning Homo VI
er voor staan ?

groeten
sjo