PDA

Bekijk Volledige Versie : Heeeel goed nieuws!!!!!



Rabi'ah.
25-04-04, 14:38
Ff tussen al die zware discussies door een berichtje a la Taouanza (ga me alsjeblieft niet haten T. :wink: :( )
Ik ontdek dus net een heel leuk liedje dat altijd op maroc.-feestjes gedraaid wordt op Kazaa............ het is Abdul Kader van Cheb Mami, Amr Diab en Cheb Khaled.

:jumping: :boogie: :wohaa: :jumping: :boogie: :wohaa: :jumping: :boogie: :wohaa: :jumping: :boogie: :wohaa: :jumping: :boogie: :wohaa: :jumping: :boogie: :wohaa: :jumping: :boogie: :wohaa:


Ok, dat moest ik ff kwijt :) :wink: :p


Groetjes,

Rabiah.

ZbaqZbaq
25-04-04, 14:45
Ik luister alleen nog maar naar DHC (Den Haag Connections) :lekpuh:

das de beste Marock&Roll verkrijgbaar op KaZaa :wohaa:

Rabi'ah.
25-04-04, 14:50
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik luister alleen nog maar naar DHC (Den Haag Connections) :lekpuh:

das de beste Marock&Roll verkrijgbaar op KaZaa :wohaa:

Hehehehehehehe

Ach, wat zal ik zeggen? :strik:

Is wel leuke muziek hoor maarre......lijkt meer op drie kleine kleutertjes die gangstertje willen spelen :p :hihi:

RinC
25-04-04, 15:02
Geplaatst door Rabi'ah.
Ff tussen al die zware discussies door een berichtje a la Taouanza (ga me alsjeblieft niet haten T. :wink: :( )
Ik ontdek dus net een heel leuk liedje dat altijd op maroc.-feestjes gedraaid wordt op Kazaa............ het is Abdul Kader van Cheb Mami, Amr Diab en Cheb Khaled.

:jumping: :boogie: :wohaa: :jumping: :boogie: :wohaa: :jumping: :boogie: :wohaa: :jumping: :boogie: :wohaa: :jumping: :boogie: :wohaa: :jumping: :boogie: :wohaa: :jumping: :boogie: :wohaa:


Ok, dat moest ik ff kwijt :) :wink: :p


Groetjes,

Rabiah.

Dat nummer is van Cheb Khaled, Faudel en Rachid Taha en niet van Cheb mami en Amr diab :jammer:

ZbaqZbaq
25-04-04, 15:05
Geplaatst door Rabi'ah.
Hehehehehehehe

Ach, wat zal ik zeggen? :strik:

Is wel leuke muziek hoor maarre......lijkt meer op drie kleine kleutertjes die gangstertje willen spelen :p :hihi:

Die gasten zijn gewoon vet lagguhh.. :D .k raad iedereen aan wat nummers van ze te downloaden.

180cc <---- die is gewoon Tha Bomb
Palestina
Schalkwijk
Amersfoort
Stationshoeren
skirheid

Rabi'ah.
25-04-04, 15:18
Geplaatst door RinCoonie
Dat nummer is van Cheb Khaled, Faudel en Rachid Taha en niet van Cheb mami en Amr diab :jammer:

Ow, vaag, nouja, ik las op Kazaa dat het nummer ook van Cheb Mami en Amr Diab was :vreemd:.

Nouwja, dat zie je wel vaker op Kazaa......

Want ZZ ik zag laatst dat precies datzelfde nummer stationshoeren op Kazaa ook staat als nummer van NAG......

Maarja sommige mensen denken echt dat ze wat zijn met hun Schilderswijk :ego: :p

Een beetje Schalkwijk (toevallig 1 van de leukere wijken van Haarlem :mad: ) dissen........... :stout:

Ach, de Bijlmer is gewoon de enige strakke buurt van Nederland :ego: :strik: :p


Groetjes,

Rabiah.

ZbaqZbaq
25-04-04, 15:22
stationshoeren is gewoon van DHC...dat is zeker.

je hoort toch ook in dat nummer "Hé Montana...wat ga je met ze doen? ...Ik ga ze dood rijden met mijn kadett" :haha:

Rabi'ah.
25-04-04, 15:25
Geplaatst door ZbaqZbaq
stationshoeren is gewoon van DHC...dat is zeker.

je hoort toch ook in dat nummer "Hé Montana...wat ga je met ze doen? ...Ik ga ze dood rijden met mijn kadett" :haha:

Ja ja dat weet ik, maar ik had het trouwens tegen Rc, niet tegen jou :p

DEMOcraat
25-04-04, 18:55
Geplaatst door ZbaqZbaq
Die gasten zijn gewoon vet lagguhh.. :D .k raad iedereen aan wat nummers van ze te downloaden.

180cc <---- die is gewoon Tha Bomb
Palestina
Schalkwijk
Amersfoort
Stationshoeren
skirheid


ook die van hirshi ali niet vergeten.

Rabi'ah.
25-04-04, 18:57
Geplaatst door DEMOcraat
ook die van hirshi ali niet vergeten.


Hehehehehehehehe

DHC is dus niet alleen bekend bij de vrienden van de heren rappers :wink: :p


:hihi:

ZbaqZbaq
25-04-04, 19:04
Geplaatst door DEMOcraat
ook die van hirshi ali niet vergeten.

hehehe....en stationshoeren 2

Rabi'ah.
25-04-04, 19:12
En zo werd mijn Abdulkadrtopic in enkele posts omgetoverd in een DHC-reclametopic :droef: :moe: :jammer:









:stomp: :stomp:




































































































:haha: :p :haha: :p

Orakel
25-04-04, 19:23
Zo net in de reclame kwam er zo'n al te verdacht grijnzende krullebol voorbij schuiven die kipvleugels zo groot als de gebroeders Wright zogenaamd op een gourmetsetje fijn krokant had gegoermet!
Dat geloof je toch niet?

Dan zit je toch gewoon 4 dagen te goermetten, voordat die gaar zijn?
Vuile zionisten.

taouanza
25-04-04, 19:48
Geplaatst door Orakel
Zo net in de reclame kwam er zo'n al te verdacht grijnzende krullebol voorbij schuiven die kipvleugels zo groot als de gebroeders Wright zogenaamd op een gourmetsetje fijn krokant had gegoermet!
Dat geloof je toch niet?

Dan zit je toch gewoon 4 dagen te goermetten, voordat die gaar zijn?
Vuile zionisten.

Ik vind kip op de bbq ook zo idioot gelukkig ging vandaag met echte barbequemensen barbequen.:cola:






Ik zoek een liedje van Mano Chao maar ken de titel niet.:cheefbek:




DHC.:moe:

Rabi'ah.
25-04-04, 19:51
Geplaatst door taouanza
Ik vind kip op de bbq ook zo idioot gelukkig ging vandaag met echte barbequemensen barbequen.:cola:






Ik zoek een liedje van Mano Chao maar ken de titel niet.:cheefbek:




DHC.:moe:

Wat is er nou weer mis met DHC? :hihi: :p

taouanza
25-04-04, 19:57
Geplaatst door Rabi'ah.
Wat is er nou weer mis met DHC? :hihi: :p

Ik weet het niet het zal wel aan mij liggen.:rolleyes:

Rabi'ah.
25-04-04, 19:59
Geplaatst door taouanza
Ik weet het niet het zal wel aan mij liggen.:rolleyes:

Dat denk ik ook ja. :hihi: :p

taouanza
25-04-04, 20:03
Geplaatst door Rabi'ah.
Dat denk ik ook ja. :hihi: :p

:rolleyes:

Maarten
26-04-04, 16:13
Geplaatst door Rabi'ah.
En zo werd mijn Abdulkadrtopic in enkele posts omgetoverd in een DHC-reclametopic :droef: :moe: :jammer:

Ik heb Mahler al sinds 1994 op Replay staan.. :D
af en toe moet er een nieuwe CD speler omheen!




Geintje..
De laatste die ik echt lekker vond was Raat Da Na Bole van Panjabi MC

Rabi'ah.
26-04-04, 16:24
Geplaatst door Maarten
Ik heb Mahler al sinds 1994 op Replay staan.. :D
af en toe moet er een nieuwe CD speler omheen!




Geintje..
De laatste die ik echt lekker vond was Raat Da Na Bole van Panjabi MC

Ow Mahler.....zeker Das Lied von Der Erde he :wink:

Neej, wat klassieke muziek houd ik meer van Verdi, Puccini, Bellini en andere Romantische opera's; lkkr Italiaans melodrame, heerlijk........ :D :strik: :duim:

En Bhangra (=Hindoestaanse R&B) vind je ook wel ok dus.......hmz......ik vind t ook wel leuk, een verademing bij die baggerclips die je tegenwoordig ziet (vrouwen als halfnaakte versiering :moe: :moe: ) maar het origineel is toch leuker (zonder clip)


Groetjes,

Rabiah.

Maarten
26-04-04, 16:46
Ik wordt accuut depressief van Mahler, en draai dat nooit.

Die Panjabi MC is geloof ik bhangra ja.. Die "raat da na bole' was erg lekker.. (gepikt, ofwel remix) Ben toen nog 20 andere dingen van 'm gaan .. eh.. lenen, maar vond dat weer niks.

Rabi'ah.
26-04-04, 16:54
Geplaatst door Maarten
Ik wordt accuut depressief van Mahler, en draai dat nooit.

Die Panjabi MC is geloof ik bhangra ja.. Die "raat da na bole' was erg lekker.. (gepikt, ofwel remix) Ben toen nog 20 andere dingen van 'm gaan .. eh.. lenen, maar vond dat weer niks.

Ik luister ook nooit Mahler, veel te pompeus, wat een herrie zeg :(

Maargoed.

Wat Panjabi MC betreft: idd leuke liedjes, ja :).

Trouwens ff wat anders: Heb jij Latijn gehad? Dan snap je vast wel de grap in mijn pasgeboren topic........heheheheehe :hihi:

Groetjes,

Rabiah.