PDA

Bekijk Volledige Versie : Gehandicapte jongen (7) verkracht van school naar huis



nl-x
27-04-04, 19:49
Jongetje (7) in Kerkrade verkracht

Uitgegeven: 27 april 2004 19:48
Laatst gewijzigd: 27 april 2004 20:40

KERKRADE - Een 7-jarig verstandelijk gehandicapt jongetje uit Kerkrade blijkt vrijdag op klaarlichte dag onderweg van school naar huis door een man te zijn verkracht. Dat meldde de politie dinsdag.

Het kind kwam rond 16.15 uur vrijdagmiddag huilend thuis. Uit medisch onderzoek bleek daarna dat hij verkracht was. Volgens de politie is dat gebeurd vlak nadat de jongen uit de schoolbus was gestapt, in de buurt van enkele flats aan de Ailbertuslaan in Kerkrade. Het is onduidelijk of hij op straat of ergens in een woning is misbruikt.

barfly
27-04-04, 20:03
Damn! Soms lopen d'r wel zulke zieke geesten rond in deze wereld... :droef:

Tomas
27-04-04, 20:52
Berichten zonder duidelijke etniciteit zouden verboden moeten worden. Nu een beetje open deuren intrappen met "oh oh wat erg" boeit niemand. Nee. Etniciteit wil ik weten. Daarna ben ik pas verontwaardigd.

barfly
27-04-04, 21:03
Geplaatst door Tomas
Berichten zonder duidelijke etniciteit zouden verboden moeten worden. Nu een beetje open deuren intrappen met "oh oh wat erg" boeit niemand. Nee. Etniciteit wil ik weten. Daarna ben ik pas verontwaardigd.

T was een 7 jarig Marokkaans jongetje die door een 2 meter lange 100 kilo wegende Antilliaan werd gepakt. Kan je d'r zo wat mee?

Tomas
27-04-04, 21:13
Geplaatst door barfly
T was een 7 jarig Marokkaans jongetje die door een 2 meter lange 100 kilo wegende Antilliaan werd gepakt. Kan je d'r zo wat mee?

Nee, daar kan ik niks mee. Dat soort berichten zijn hier helemaal zinloos.

Simon
27-04-04, 23:16
Zelfs geestelijk gehandicapten zijn niet meer veilig voor Marokkanen.

nl-x
27-04-04, 23:49
Geplaatst door Simon
Zelfs geestelijk gehandicapten zijn niet meer veilig voor Marokkanen.
Marokkanen?

RinC
28-04-04, 01:01
Geplaatst door Simon
Zelfs geestelijk gehandicapten zijn niet meer veilig voor Marokkanen.

Pardon?

Simon
28-04-04, 10:59
Geplaatst door nl-x
Marokkanen?

grapje

criminar
28-04-04, 11:55
Geplaatst door Simon
Zelfs geestelijk gehandicapten zijn niet meer veilig voor Marokkanen. Met geestelijke gehandicapten bedoel jij dan de ganse Nederlandse bevolking?

criminar
28-04-04, 11:57
Geplaatst door barfly
T was een 7 jarig Marokkaans jongetje die door een 2 meter lange 100 kilo wegende Antilliaan werd gepakt. Kan je d'r zo wat mee? 2 m en 100kg? shit dan valt die Hirshi Ali buiten de boot...

nl-x
28-04-04, 20:08
Geplaatst door Simon
grapje
Sorry hoor, maar kun jij mij eventjes de clou uitleggen dan?

Want volgens mij zat jij gewoon te asen dat jij later op de dag zou horen dat het een Marokkaan was, en dat jij dan kon roepen "Zie je wel".

Maar nee, het was geen Marokkaan. (En vreemd genoeg, en dit ligt altijd wel aan mij: als het geen Marokkaan is, sterft het nieuwtje stilletjes, en heeft men het er zo min mogelijk over.)

Dus nogmaals... leg eens uit, die grap.