PDA

Bekijk Volledige Versie : Laffe Daad: AC-130 vliegtuigen bombarderen Fallujah



lennart
28-04-04, 10:20
US defends its Falluja onslaught

US forces have defended their overnight bombardment of insurgent positions in the rebellious Iraqi city of Falluja.

In one of their most intensive uses of firepower, artillery barrages were accompanied by the deployment of a heavily armed AC-130 gunship.

There is no word yet on casualties in the city.

Commanders of US marines besieging the predominantly Sunni Muslim city said the assault was in response to several breaches of the local ceasefire.

In a statement, they said the fighting began with an insurgent attack on marine positions.

"Marines responded by directing precision weaponry against enemy forces in order to defend themselves," it said.

They added that the insurgents had failed to surrender their heavy weapons by the latest deadline set by the US for them to do so.

The US military operation began on 5 April following the gruesome killings of four American civilian contractors in the predominantly Sunni Muslim city.

Falluja lies 50 km (30 miles) west of Baghdad and has been a hotbed of armed opposition to the US-led occupation of Iraq.

Local doctors say that since then, hundreds of civilians have been killed.
(...)
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/3665775.stm

Ik dacht, dan ben ik al die mensen die continu Laffe Daad roepen, wanneer er een huurling ofzo wordt vermoord, te snel af.

850
28-04-04, 10:33
Geplaatst door Peter Jan
Mooi dat er wordt afgerekend met dat terroristische bolwerk, dat er maar veel strijders mogen zijn omgekomen. :duim:

Amerikaanse strijders bedoel je?

Peter Jan
28-04-04, 10:35
Geplaatst door 850
Amerikaanse strijders bedoel je?
Nee, de moslimterroristen die de stad in een wurggreep houden.

lennart
28-04-04, 10:50
Eyewitnesses Claim Drugged
US Troops Laughing In Battle
Jihad Unspun
4-27-4

Mafkarat al-Islam's correspondent in al-Fallujah reports that for more than 10 days the Resistance fighters in the besieged city have been remarking about a phenomenon that they find strange and surprising. Resistance fighters have frequently noticed that many of the American aggressor troops are laughing as they storm into districts in al-Fallujah. The Mafkarat al-Islam correspondent personally witnessed this clearly when he was close to the events as US aggressors tried to storm an-Nizal neighborhood in the besieged city on Saturday.

The correspondent wrote that he saw two American soldiers laughing, such as to arouse pity for them, despite all the Resistance gunfire being poured at their position and their comrades dying around them. Both of the Americans were later killed in the battle. The Mafkarat al-Islam correspondent writes that the Resistance learned later from interrogations of captured American Marines that the US military medical service distributes a type of halucinogenic pill to the troops that prompts laughter and reduces the sense of fear in combat conditions.

The reverse situation has been revealed in the despair and terror exhibited by the US troops when their lines of supply of food and medicine have been cut - a phenomenon that has been witnessed by nearby Resistance fighters.

http://www.jihadunspun.com/intheatre_internal.php?article=2341&list=/home.php&

:jammer:

Laf zeg.. De Amerikanen kunnen niet eens meer zonder de drugs vrouwen en kinderen afmaken. Dit doet mij overigens wel denken aan de legers kindsoldaten die in Afrika rondlopen. Vandaar dat het Amerikaanse leger graag kinderen van de middelbare school plukt.

criminar
28-04-04, 12:06
Geplaatst door Peter Jan
Nee, de moslimterroristen die de stad in een wurggreep houden. Als die zogenaamde moslimterroristen de wurgreep loslaten,dan kunnen de Amerikaanse terroristen die wurggreep overnemen. :student:

observer
28-04-04, 12:22
maar wat is er nu laf aan?

de ac 130 heeft boorkanonnen die precies op een doelwit gericht kunnen worden

dna maar een stel b52 eroverheen?

lennart
28-04-04, 13:11
de ac 130 heeft boorkanonnen die precies op een doelwit gericht kunnen worden


Zelfmoordaanslagen ook :duim:

Joesoef
28-04-04, 13:42
Geplaatst door euhh


Ze hebben in falluja kans gennoeg gehad om zich over tegeven, dat hebben ze niet gedaan dus JAMMER dan.

Had je tegen je opa moeten zeggen, gewoon overgeven want die duitsers zijn onze nieuwe leiders en zij weten het t beste.





Voor de rest mag Amerika trots zijn op haar 2e Vietnam. Binnenkort de remake van MASH vanuit Irak, over een jaar of 20 de eerste oorlogs films over Irak waarin men de genocide op het Irakese volk laat zien.

Leve Amerika :duim: :moe:

euhh
28-04-04, 14:07
Geplaatst door Joesoef
Had je tegen je opa moeten zeggen, gewoon overgeven want die duitsers zijn onze nieuwe leiders en zij weten het t beste.





Voor de rest mag Amerika trots zijn op haar 2e Vietnam. Binnenkort de remake van MASH vanuit Irak, over een jaar of 20 de eerste oorlogs films over Irak waarin men de genocide op het Irakese volk laat zien.

Leve Amerika :duim: :moe:

Lekker belangerijk voor mijn part asfalteren ze heel irak en maken ze een mooie parkeerplaats van de MacDonald's van.
Zijn we gellijk van dat gezeik af

ZbaqZbaq
28-04-04, 14:26
Geplaatst door euhh
Lekker belangerijk voor mijn part asfalteren ze heel irak en maken ze een mooie parkeerplaats van de MacDonald's van.
Zijn we gellijk van dat gezeik af

lekker belangrijk ?

niet raar opkijken als anderen net zo gaan denken over westerselanden of levens.

euhh
28-04-04, 14:36
Geplaatst door ZbaqZbaq
lekker belangrijk ?

niet raar opkijken als anderen net zo gaan denken over westerselanden of levens.

Volgens mij was dat al zo hoor, zie 11-9 en 11-3
Ondertussen zijn we na al de aanslagen aanbeland bij "Hij die niet voor ons is, is tegen ons"

Van mij mogen ze elke terreuraanslag gruwelijk vergelden, ik heb het helemaal gehad met dat gepraat, gewoon terug slaan.

Niet beschaafd inderdaad, wel duidelijk voor eenieder die nog eens ooit in zijn hoofd haalt

criminar
28-04-04, 14:39
Geplaatst door Joesoef
Had je tegen je opa moeten zeggen, gewoon overgeven want die duitsers zijn onze nieuwe leiders en zij weten het t beste.





Voor de rest mag Amerika trots zijn op haar 2e Vietnam. Binnenkort de remake van MASH vanuit Irak, over een jaar of 20 de eerste oorlogs films over Irak waarin men de genocide op het Irakese volk laat zien.

Leve Amerika :duim: :moe: Euuuh voor alle duidelijkheid zijn opa was een collaborateur van de Moffen.

En by the way er wordt binnenkort een Mash remake uitgezonden in Irak van eigen makelij de afkorting staat voor Moktad Al Sadrs Heldendaden.

plexus
28-04-04, 14:40
Geplaatst door euhh
Volgens mij was dat al zo hoor, zie 11-9 en 11-3
Ondertussen zijn we na al de aanslagen aanbeland bij "Hij die niet voor ons is, is tegen ons"

Van mij mogen ze elke terreuraanslag gruwelijk vergelden, ik heb het helemaal gehad met dat gepraat, gewoon terug slaan.

Niet beschaafd inderdaad, wel duidelijk voor eenieder die nog eens ooit in zijn hoofd haalt

wat heeft het iraakse volk hiermee te maken..of zeg ik nu iets heel extreems..

euhh
28-04-04, 14:53
Geplaatst door criminar
Euuuh voor alle duidelijkheid zijn opa was een collaborateur van de Moffen.

En by the way er wordt binnenkort een Mash remake uitgezonden in Irak van eigen makelij de afkorting staat voor Moktad Al Sadrs Heldendaden.

welnee soepkip, ik ben geeneens een volbloed nederlander.

En het enige wat Al Sadr wil is de plaats van Saddam innemen.

Ik wordt het gezeur over het iraakse volk wordt onderdrukt, het irak wordt bezet spuugzat, INDERDAAD maar NOU EN.
Irak heeft ook terroristen in het verleden gesteund.
Wat mij betreft stellen ze gelijk orde opzaken in Iran, saudie Arabie en de andere omliggende landen.

Het westen gebruikt nu de zelfde taktieken als de terroristen, en nu mag dat ineens niet??

Kut he dat gevoel nergens ter wereld veilig tezijn.

Wat mij betreft mag er als weer eens een aanslag als 11-9 en 11-3 gepleegd wordt, het land waar de terroristen vandaan komen getrakteeerd worden op DAT heet nog eens oproepen tot uitzinnig geweld. 8 strafpuntjes dan maar. angkor/beheer .

Qwertyno
28-04-04, 15:07
Geplaatst door euhh

Kut he dat gevoel nergens ter wereld veilig tezijn.

Wat mij betreft mag er als weer eens een aanslag als 11-9 en 11-3 gepleegd wordt, het land waar de terroristen vandaan komen getrakteeerd worden op zo'n mooie paddestoel aan de horizon.

Aan deze uitspraken herken je een zionist.

criminar
28-04-04, 15:19
Geplaatst door euhh
.
Wat mij betreft stellen ze gelijk orde opzaken in Iran, saudie Arabie en de andere omliggende landen.

Het westen gebruikt nu de zelfde taktieken als de terroristen, en nu mag dat ineens niet??

Kut he dat gevoel nergens ter wereld veilig tezijn.

Wat mij betreft mag er als weer eens een aanslag als 11-9 en 11-3 gepleegd wordt, het land waar de terroristen vandaan komen getrakteeerd worden op zo'n mooie paddestoel aan de horizon. ik zie waarom de joden de liefdesboodschap van Jezus niet wilden aanhoren.

DEMOcraat
28-04-04, 16:23
Geplaatst door observer
maar wat is er nu laf aan?

de ac 130 heeft boorkanonnen die precies op een doelwit gericht kunnen worden

dna maar een stel b52 eroverheen?

die keuze van je is net zo laf als die aanval..

lennart
28-04-04, 16:31
Geplaatst door euhh
Life's an bitch and then you marry one or die, anyway youre fucked

Kijk dat vind ik nou ook. Ik maak me ook niet druk om Joodse babies die worden afgemaakt, ook maak ik mij niet druk om Sudaneze vrouwen die worden verkracht en gedood en ik beschouw Volkert van der G. nog altijd als een Nationale Held!

DEMOcraat
28-04-04, 16:31
Geplaatst door euhh
Ach jij maakt je niet druk om een huurling of andere slachtoffers bij aanslagen en ik maak me niet druk over de mensen in falluja.

Life's an bitch and then you marry one or die, anyway youre fucked

Voor het geval jullie het nog niet door hebben maar de VS begint de zelfde tactieken als terroristen te gebruiken, en dat juich ik alleen maar toe, bestrijd vuur met vuur is mijn motto.
Geen gelul of genade meer, de tijd van praten is voorbij het is tijd voor actie.
Na de 2de wereldoorlog is er een praat cultuur onstaan in de westerse wereld, maar na elke aanslag o.i.d. groeit het besef in de westerse wereld dat praten niet werkt, dus dan maar slaan en hard ook gaarne.

Ze hebben in falluja kans gennoeg gehad om zich over tegeven, dat hebben ze niet gedaan dus JAMMER dan.

die woede is onderhand wel heel er hoog opgekropen bij jouw ik zou maar zeggen laat maar los joh daar is MAROC.NL voor.
het is goedkoop om het hiet los te laten maar wel iets voor een type als jij.

Beëlzebub
28-04-04, 18:58
Geplaatst door euhh
Volgens mij was dat al zo hoor, zie 11-9 en 11-3
Ondertussen zijn we na al de aanslagen aanbeland bij "Hij die niet voor ons is, is tegen ons"

Van mij mogen ze elke terreuraanslag gruwelijk vergelden, ik heb het helemaal gehad met dat gepraat, gewoon terug slaan.

Niet beschaafd inderdaad, wel duidelijk voor eenieder die nog eens ooit in zijn hoofd haalt

Dit is onzin. De oorlog is reeds lang voor 11/9 begonnen. 11/9 was alleen maar een reactie op het decennia-lange neokoloniale gedonderjaag van de VS en Israël. Ik zie met vreugde een Amerikaans debâcle tegemoet.

jtnapel
28-04-04, 20:16
Geplaatst door lennart
Eyewitnesses Claim Drugged
US Troops Laughing In Battle
Jihad Unspun
4-27-4

Mafkarat al-Islam's correspondent in al-Fallujah reports that for more than 10 days the Resistance fighters in the besieged city have been remarking about a phenomenon that they find strange and surprising. Resistance fighters have frequently noticed that many of the American aggressor troops are laughing as they storm into districts in al-Fallujah. The Mafkarat al-Islam correspondent personally witnessed this clearly when he was close to the events as US aggressors tried to storm an-Nizal neighborhood in the besieged city on Saturday.

The correspondent wrote that he saw two American soldiers laughing, such as to arouse pity for them, despite all the Resistance gunfire being poured at their position and their comrades dying around them. Both of the Americans were later killed in the battle. The Mafkarat al-Islam correspondent writes that the Resistance learned later from interrogations of captured American Marines that the US military medical service distributes a type of halucinogenic pill to the troops that prompts laughter and reduces the sense of fear in combat conditions.

The reverse situation has been revealed in the despair and terror exhibited by the US troops when their lines of supply of food and medicine have been cut - a phenomenon that has been witnessed by nearby Resistance fighters.

http://www.jihadunspun.com/intheatre_internal.php?article=2341&list=/home.php&

:jammer:

Laf zeg.. De Amerikanen kunnen niet eens meer zonder de drugs vrouwen en kinderen afmaken. Dit doet mij overigens wel denken aan de legers kindsoldaten die in Afrika rondlopen. Vandaar dat het Amerikaanse leger graag kinderen van de middelbare school plukt.

Tsja, en jij gelooft ook alles wat de amerikaanse correspondenten schrijven? In tijden van oorlog komen er nou eenmaal van dit soort berichten de wereld in. Ik zou het niet al te serieus nemen als ik jou was.

euhh
28-04-04, 20:22
Geplaatst door Beëlzebub
Dit is onzin. De oorlog is reeds lang voor 11/9 begonnen. 11/9 was alleen maar een reactie op het decennia-lange neokoloniale gedonderjaag van de VS en Israël. Ik zie met vreugde een Amerikaans debâcle tegemoet.

Ach het eeuwige cliche wordt weer eens van stal gehaald.
Oja en wie is volgens jullie die oorlog gestart dan? De VS, get real, als de VS de duitsers niet hadden verslagen dan hadden die nog steeds die regio beheerst.
Die regio heeft meer aan de VS te danken dan ze eigenlijk beseffen aangezien het de VS was die de grote drijfveer achter het de-kolionisme was na de 2de wereld oorlog. De enigste reden dat Indonesie onafhankelijk werd was omdat de VS de druk op nederland zo hoog opvoerde dat nederland wel moest.

En ook dat gelul van "De VS steunt israel, dus de VS moet vernietigd worden" is ook een weer standaard cliche.
Als we alle landen eens gaan straffen voor de steun die ze aan 'foute' landen geven of gaven , dan zijn we nog wel ff bezig met straffen.
Dan hebben de spanjaarden nog wel een appeltje teschillen met de Moren en ga zo maar door.

Het wordt gewoon eens tijd dat wij eens gaan doen wat in de bijbel staat "Oog om oog, tand om tand"

en nee ik ben geen zionist voor de goede orde.

P.S. En ik hoop voor jullie dat de joden niet zo gaan denken want die hebben volgens de bijbel ECHT nog een appeltje te schillen met bepaalde volkeren in die regio, over onderdrukking & slaverij gesproken.

lennart
28-04-04, 20:24
Geplaatst door jtnapel
Tsja, en jij gelooft ook alles wat de amerikaanse correspondenten schrijven? In tijden van oorlog komen er nou eenmaal van dit soort berichten de wereld in. Ik zou het niet al te serieus nemen als ik jou was.

Het is algemeen bekend dat de Amerikanen pepmiddelen toegediend krijgen. Hierover heb ik al diverse malen stukjes geplaatst, ook uit Amerikaanse magazines.

Hier is bijvoorbeeld een recent interview met een expert
http://tv.oneworld.net/tapestry?link=3835

Hier is een lang stuk van een journalist van de Daily Telegraph en de Christian Science Monitor:

The DARPA "war fighter enhancement" programs -- an acceleration of bipartisan biotinkering that's been going on for years -- will involve injecting young men and women with hormonal, neurological and genetic concoctions; implanting microchips and electrodes in their bodies to control their internal organs and brain functions; and plying them with drugs that deaden some of their normal human tendencies: the need for sleep, the fear of death, the reluctance to kill their fellow human beings.
http://context.themoscowtimes.com/stories/2003/01/10/120.html

Gevolgen van de testen laten zich raden:
http://www.cnn.com/2004/US/West/04/23/soldier.homicide.ap/index.html

Beëlzebub
28-04-04, 20:48
Geplaatst door euhh
Ach het eeuwige cliche wordt weer eens van stal gehaald.
Oja en wie is volgens jullie die oorlog gestart dan? De VS, get real, als de VS de duitsers niet hadden verslagen dan hadden die nog steeds die regio beheerst.

Die regio heeft meer aan de VS te danken dan ze eigenlijk beseffen aangezien het de VS was die de grote drijfveer achter het de-kolionisme was na de 2de wereld oorlog. De enigste reden dat Indonesie onafhankelijk werd was omdat de VS de druk op nederland zo hoog opvoerde dat nederland wel moest.

En ook dat gelul van "De VS steunt israel, dus de VS moet vernietigd worden" is ook een weer standaard cliche.

Als we alle landen eens gaan straffen voor de steun die ze aan 'foute' landen geven of gaven , dan zijn we nog wel ff bezig met straffen.
Dan hebben de spanjaarden nog wel een appeltje teschillen met de Moren en ga zo maar door.

De steun aan Israël van de VS heeft voor de authochtone bevolking van Palestina op dit moment gevolgen. Nú dus.

Het wordt gewoon eens tijd dat wij eens gaan doen wat in de bijbel staat "Oog om oog, tand om tand"

en nee ik ben geen zionist voor de goede orde.


P.S. En ik hoop voor jullie dat de joden niet zo gaan denken want die hebben volgens de bijbel ECHT nog een appeltje te schillen met bepaalde volkeren in die regio, over onderdrukking & slaverij gesproken.

De bevrijding in 1945 is pas een cliché: de Tweede Wereldoorog liep 59 jaar geleden af. In zoveel tijd verandert er heel wat, bijvoorbeeld in de VS.
De VS steunde alleen de dekolonisatie van die gebieden die niet ten prooi zouden vallen aan het communisme.

Ik heb niet gezegd dat de VS vernietigd moet worden, maar dat ik hoopte dat ze een nederlaag zouden lijden.
Het zijn overigens juist de Palestijnen die recht hebben op dat 'oog om oog', want hun land is gestolen, zij worden met grove middelen eronder gehouden, etc.

De Bijbel is een onverstandig boekwerk geschreven in een primitieve voortijd. Kom daar niet mee aanzetten alstjeblieft.

euhh
28-04-04, 21:17
Geplaatst door Beëlzebub
De bevrijding in 1945 is pas een cliché: de Tweede Wereldoorog liep 59 jaar geleden af. In zoveel tijd verandert er heel wat, bijvoorbeeld in de VS.
De VS steunde alleen de dekolonisatie van die gebieden die niet ten prooi zouden vallen aan het communisme.

Ik heb niet gezegd dat de VS vernietigd moet worden, maar dat ik hoopte dat ze een nederlaag zouden lijden.
Het zijn overigens juist de Palestijnen die recht hebben op dat 'oog om oog', want hun land is gestolen, zij worden met grove middelen eronder gehouden, etc.



Euuh historisch gezien hebben de joden toch echt nog wat meer recht tezetten met de omliggende landen (egypte, syrie e.d.)
Maar als de palastijnen dat vinden dan moeten de palastijnen dat doen, ik lig er echt niet wakker meer van, er zal er vast binnenkort een van de 2 partijen gaan 'winnen'.
Palastijn blaast bus op, israel blaast palastijns dorp op, allemaal om het even hoor.

Maar wat ik bedoelde is dat als er terroristische aanslagen in Nederland zouden plaats vinden dit ongelovelijk hard vergolden moet worden.
En dit is precies wat de VS nu doet, aanslag => vergelding.
En dat is wat spanje ook zou moeten doen, ongenadig hard terugslaan.

"oog om oog, tand om tand"




De Bijbel is een onverstandig boekwerk geschreven in een primitieve voortijd. Kom daar niet mee aanzetten alstjeblieft.


Net zoals de koran dus, ook niet meer van deze tijd.

Als de moslims zich door een boek mogen laten lijden dan mogen wij dat ook.
En de Joden trouwens ook en vergeet de hindoe's e.d. ook niet.

en oja +/- 200 jaar na christus was niet echt primitief hoor.

Beëlzebub
28-04-04, 21:26
Het is goed Euhhhhhhhhhhhhhhh,
ik moet naar bed, want morgen is er weer een gewone werkdag. Maak je niet te boos. Eigenlijk draag ik iedereen een goed hart toe.
Hoi!

observer
29-04-04, 10:03
Zelfmoordaanslagen ook

met dien verstande dat het doelwit hier zwaar bewapende mannen en een munitiedump waren ipv van vrouwen en kinderen