PDA

Bekijk Volledige Versie : Jetzt geht's los....



AdjeM
28-04-04, 10:52
"Wer den Tod liebt, kann ihn haben"

Uitspraak van de Linkse Minister van Binnenlandse Zaken in Duitsland.

bron:

http://www.spiegel.de/spiegel/0,1518,297204,00.html

Ik heb vorige week onder een andere naam al vermeld dat ik in mijn 'linkse omgeving' merk dat de stemming omslaat ten aanzien van de Islam, ik werd toen beticht van stemmingmakerij.

Zie hier het resultaat.

UnderCoveR
28-04-04, 10:53
Du bist eine mof?

AdjeM
28-04-04, 10:55
Ja, hoezo?

plexus
28-04-04, 11:00
gaarne in het nederlands of english..geen duitse taal hiero.. :duivels:

UnderCoveR
28-04-04, 11:02
Geplaatst door AdjeM
Ja, hoezo?


Eine h!tlerjugend?

AdjeM
28-04-04, 11:05
Geplaatst door plexus
gaarne in het nederlands of english..geen duitse taal hiero.. :duivels:

Who loves death, can have em

of vrij vertaald in het NL

Diegenen die zeggen dat ze van de dood houden, zullen we een handje helpen

Robbedoes
28-04-04, 11:28
Ook in nederland is de denkwijze onder linkse mensen t.a.v de islam aan het wijzigen. Veel mensen in mijn omgeving krijgen eindelijk door dat in Nederland de fanaten, en extreem denkenden onder hen geen kans mogen krijgen. En zelfs dat hoofdoeken in sommige functies echt niet kunnen.

mrz
28-04-04, 11:45
Uhm, wie dood wil, laat je leven. Was het toch? :cheefbek:

Bofko
28-04-04, 12:44
Geplaatst door mrz
Uhm, wie dood wil, laat je leven. Was het toch? :cheefbek:

Inderdaad , de uitspraak "wie de dood liefheeft kan hem hebben" past niet helemaal in ons ,al jarenlang durend, euthanasie-debat.

TonH
28-04-04, 14:25
Ten eerste: Schily is al lang niet LINKS meer. Hij is een spijtoptant (RAF-advocaat en links-radicaal) en die zijn net zo erg als ex-rokers. :roken:

Ten tweede: Schily zegt "Wer den Tod liebt und das Leben anderer in Frage stellt, der muss auch mit dem eigenen Tod rechnen." Ook vrij vertaald: Wie van de dood houd en het leven van anderen ter discussie stelt moet ook met de eigen dood rekenen.
Aan die uitspraak is niet zoveel mis. Vooral omdat hij in deel twee luid verkondigd principieel tegen de doodstraf te zijn en te blijven. Hij stelt alleen dat je bij 'deze mensen' niet koste wat het kost moet proberen hun leven te sparen, wanneer je je tegen hen verdedigd. Hij komt dan ook met het 'noodweer'-argument. En daarna gaat zijn argument over oorlogshandelingen tegenover criminaliteitsbestrijding. In het eerste geval is doden geoorloofd, in het tweede, op noodweer na, niet.