PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie gaat als supporter naar het Maroc.NL zaalvoetbaltoernooi op zondag 2 mei?



angkor
29-04-04, 00:04
Aankomende zondag beleven we voor de 4e keer het Maroc.NL zaalvoetbaltoernooi in Kennemer Sport Center in Haarlem.

Wie komen ons allemaal supporten?

Er doen maar liefst 16 herenteams mee

Voor het eerst doen er 2 dames teams mee die tegen elkaar ten strijde trekken.

Het belooft een spannende en leuke dag te worden.

Voor volgend jaar hebben we plannen om een parallel jeugdtoernooi te houden.

Kortom: Maroc.NL zaalvoetbal is ALIVE

Hieronder de link naar de locatie en hoe je er op een makkelijke manier kan komen.

http://www.kennemersportcenter.nl/teksten/ligging.html

Het begint om 11.00 uur en duurt tot 20.00 uur.

WELKOM ALLEMAAL ! ENJOY ENJOY

:lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole:
:lole: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

Rabi'ah.
29-04-04, 14:39
Geplaatst door angkor
Aankomende zondag beleven we voor de 4e keer het Maroc.NL zaalvoetbaltoernooi in Kennemer Sport Center in Haarlem.

Wie komen ons allemaal supporten?

Er doen maar liefst 16 herenteams mee

Voor het eerst doen er 2 dames teams mee die tegen elkaar ten strijde trekken.

Het belooft een spannende en leuke dag te worden.

Voor volgend jaar hebben we plannen om een parallel jeugdtoernooi te houden.

Kortom: Maroc.NL zaalvoetbal is ALIVE

Hieronder de link naar de locatie en hoe je er op een makkelijke manier kan komen.

http://www.kennemersportcenter.nl/teksten/ligging.html

Het begint om 11.00 uur en duurt tot 20.00 uur.

WELKOM ALLEMAAL ! ENJOY ENJOY

:lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole: :lole:
:lole: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

Hangt ervanaf wie zich voor de wedstrijden opgegeven hebben en wie er meegaan.

mark61
30-04-04, 15:46
Wat is dat eigenlijk, voor een NVDDmeeting is geen hond te porren, voor een voetbaltoernooi 18 teams. Kben er niet tegen hoor, maar iets meer enthousiasme voor culinaire en/of live-discussiebijeenkomsten kan ook wel.

pfff serieuze zeikerd

Rabi'ah.
01-05-04, 14:18
Geplaatst door mark61

pfff serieuze zeikerd

Zelfkennis is een goede eigenschap. :strik:

:p

mark61
01-05-04, 14:28
Geplaatst door Rabi'ah.
Zelfkennis is een goede eigenschap. :strik:

:p

Zo ist maar net. Wie de schoen past poetse hem op. Niet persoonlijk bedoeld hoor. :wink:

Rabi'ah.
01-05-04, 14:42
Geplaatst door mark61
Zo ist maar net. Wie de schoen past poetse hem op. Niet persoonlijk bedoeld hoor. :wink:

:hihi: :p

S@deeQ.
01-05-04, 15:49
Geplaatst door angkor


Voor het eerst doen er 2 dames teams mee die tegen elkaar ten strijde trekken.




:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:


nu ik k hoor dat rabi'ah ook mee gaat doen . ben ik morgen niet meer weg te slaan daar :ergleuk:

mark61
01-05-04, 15:52
Geplaatst door S@deeQ.
:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:


nu ik k hoor dat rabi'ah ook mee gaat doen . ben ik morgen niet meer weg te slaan daar :ergleuk:

Wat lief. Je houdt toch nog wel een beetje van r, geef maar toe. Of had je een spectaculaire eerwraak in gedachten? Opgepeuzeld door tientallen razende piranhageitjes? Dan kom ik ook.

Rabi'ah.
01-05-04, 20:14
Geplaatst door S@deeQ.
:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:


nu ik k hoor dat rabi'ah ook mee gaat doen . ben ik morgen niet meer weg te slaan daar :ergleuk:

Was toch al niet van plan om mee te gaan doen, en nu helemaal niet meer. :strik: :hihi: :p