PDA

Bekijk Volledige Versie : Koningin aangekomen in Warffum



Prikke Mik
30-04-04, 09:11
:)

Koningin aangekomen in Warffum

Uitgegeven: 30 april 2004 08:46
Laatst gewijzigd: 30 april 2004 09:53

WARFFUM/GRONINGEN - Koningin Beatrix is vrijdagochtend met een groot aantal familieleden aangekomen in het Groningse Warffum. Daar viert ze een deel van Koninginnedag mee. Later op de dag gaat de familie naar de stad Groningen.

De vorstin werd op 31 januari 66 jaar, maar viert haar verjaardag nog altijd op 30 april, de verjaardag van haar moeder. Koningin Juliana zou deze Koninginnedag 95 jaar zijn geworden. Zij stierf echter op 20 maart.

Enthousiast

Pieter van Vollenhoven is ook op 30 april jarig. De man van prinses Margriet wordt 65, maar blijft enthousiast doorgaan met al zijn maatschappelijke functies. Van Vollenhoven heeft wel AOW aangevraagd.

Afwezig dit jaar is onder anderen natuurlijk prins Johan Friso, die met zijn echtgenote Mabel van de huwelijksreis geniet. Prinses Annette, vrouw van prins Bernhard jr, is niet te verwachten. Zij bevalt in juni van een baby.

'Rood'

Beide plaatsen hebben de afgelopen tijd alle zeilen bijgezet om het feest te doen slagen. Zelfs het toch vaak als 'rood' gekenschetstse Groningen is buitengewoon in de stemming. De Hanzehogeschool deelt 30. 000 oranje kroontjes uit in de binnenstad van Groningen. De HBO-instelling hoopt dat iedereen langs de route de kroontjes opzet en dat de Oranjegekte het kookpunt bereikt.

Laidje

Het speciaal voor koninginnedag gecomponeerde 'Laidje veur de Keunegin' ('Liedje voor de Koningin') blijkt al een razend succes. Het Groningse Oranjelied van muziekgroep Voorheen De Bende is reeds 12.000 keer gedownload van de site van regio-omroep RTV Noord. Bij het lied hoort een clip waarin Groningen en Warffum het decor vormen.

Bart.NL
30-04-04, 09:24
Weer zo'n desinformatieve kop die ik eerder van Zz zou verwachten.

Prikke Mik
30-04-04, 09:30
Geplaatst door Bart.NL
Weer zo'n desinformatieve kop die ik eerder van Zz zou verwachten.

Chill man. Dat was wat ik las toen ik wakker werd met een kater en een oog sloeg op nu.nl Niet meteen flippen a.u.b.


:D

Simon
30-04-04, 09:48
Geplaatst door Prikke Mik
Chill man. Dat was wat ik las toen ik wakker werd met een kater en een oog sloeg op nu.nl Niet meteen flippen a.u.b.


:D

ik zie de humor er niet van in

Prikke Mik
30-04-04, 09:58
Geplaatst door Simon
ik zie de humor er niet van in

Jammer dan.




(Ik vond het ook niet grappig, wat nu?).

Bart.NL
30-04-04, 11:02
Geplaatst door Prikke Mik
Chill man. Dat was wat ik las toen ik wakker werd met een kater en een oog sloeg op nu.nl Niet meteen flippen a.u.b.

:D

Ik was niet aan het flippen en chillen doe ik ook niet aan :D.

Ik dacht gewoon dat je meedeed aan de gewoonte van Zz om desinformatieve schokkende koppen te plaatsen.

Prikke Mik
30-04-04, 11:05
Geplaatst door Bart.NL
Ik was niet aan het flippen en chillen doe ik ook niet aan :D.

Ik dacht gewoon dat je meedeed aan de gewoonte van Zz om desinformatieve schokkende koppen te plaatsen.


Ok

RinC
30-04-04, 11:30
Geplaatst door Simon
ik zie de humor er niet van in

En dat moest jij zonodig zeggen :D

Beëlzebub
30-04-04, 12:49
Geplaatst door Prikke Mik
Chill man. Dat was wat ik las toen ik wakker werd met een kater en een oog sloeg op nu.nl Niet meteen flippen a.u.b.


:D

Geef mij ook maar eens zo'n kater! Toch even prettig wakker geworden.