PDA

Bekijk Volledige Versie : MDI klaagt over Ertan.nl



ZbaqZbaq
01-05-04, 13:09
Klacht tegen website Ertan.nl
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Telegraaf (restricted editie) / FOK!
Gepubliceerd: zaterdag 1 mei 2004 @ 13:24
Tegen de internetsite Ertan.nl is door het Meldpunt Discriminatie Internet
(MDI) een klacht ingediend bij justitie. Dit gebeurde nadat het MDI
diverse klachten kreeg van internetgebruikers over haatdragende teksten
over homoseksuelen op de site. Omdat er een onderzoek naar hem loopt heeft
Ertan zijn site overigens overgeplaatst van Ertan.nl naar Ertan.biz.

In wat genoemd wordt een column wordt door Ertan gerefereerd aan de
haatlectuur uit de Amsterdamse El Tawheed moskee. Te lezen staat onder
meer: ''Zodra de islamitische wet van kracht is in Nederland, zal ik de
eerste zijn die elke protesterende homo, met het hoofd naar beneden, van
de Westertoren zal duwen. Tweede-Kamerlid Boris D. van D66 maakt daarbij
een goede kans om als eerste te mogen.''

Het openbaar ministerie heeft aangekondigd een onderzoek te zullen
instellen.





Het is niet geheel duidelijk wat de bedoeling is van de site Ertan.nl. Ook
op FOK! wordt door bezoekers regelmatig verwezen naar de site omdat die
anti-westers en homohatend zou zijn. De site ziet eruit als een soort
weblog en sommigen betogen dat het een (mislukte) poging tot humor is,
danwel discussie uitlokkend of gemaakt door een op digitale relletjes
belust persoon. De site noemt zichzelf een ''onafhankelijk en open medium
voor de Nederlandstalige moslimgemeenschap'' en zegt op zondag satirisch
te zijn.

De maker de site is al langer actief op internet, zo zette hij
bijvoorbeeld ook deze weblog op, die loopt tot begin januari 2004. De
maker staat er om bekend dat hij vaak zelf reageert op artikelen die er
over hem verschijnen. De site Schandaal.com besteedde al vaker aandacht
aan hem.

-----------------------------------------------


Ik vind het niet meer dan koekje van eigen deeg.

Ertan...keep up the good work ;)

Simon
01-05-04, 13:18
Lichtelijk gestoord persoon die Ertan die zichzelf ook regelmatig als homo etaleert op het Internet. Dan weer af en toe anti-homo stukjes schrijft. Dan weer een verslag over zijn geschokte imam die wat homo-erotische stukjes op zijn site had aangetroffen. Maar een obsessie blijft het blijkbaar wel voor hem.

nl-x
01-05-04, 13:25
Ik vind soms wel dat ie aardige stukjes schrijft tot op de laatste alinea. Daar vergalt ie het dan weer grandioos.

Volgens mij heeft Ertan opzettelijk de media opgezocht. En is het m nog gelukt alsof het kinderspel was.

Simon
01-05-04, 13:27
Ze kunnen echter beter een psychiater op hem afsturen dan het OM.

Dutchguy
01-05-04, 13:27
Even gekeken wat er allemaal over Ertan geschreven is. Lijkt me duidelijk dat het Ertan alleen om publiciteit en aandacht te doen is en niets anders. Beetje zielig figuur eigenlijk.

ZbaqZbaq
01-05-04, 13:33
Geplaatst door Dutchguy
Even gekeken wat er allemaal over Ertan geschreven is. Lijkt me duidelijk dat het Ertan alleen om publiciteit en aandacht te doen is en niets anders. Beetje zielig figuur eigenlijk.


Ik denk eerder dat ie Nederland een spiegel voor houdt.


Een soort van ....wat jij ziet ben je zelf.....wat ben je lelijk hè ?

Dutchguy
01-05-04, 13:35
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik denk eerder dat ie Nederland een spiegel voor houdt.


Een soort van ....wat jij ziet ben je zelf.....wat ben je lelijk hè ?

Moet ik iemand als Ertan serieus nemen? Ga fietsen!

Rabi'ah.
01-05-04, 13:41
Geplaatst door ZbaqZbaq
Klacht tegen website Ertan.nl
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Telegraaf (restricted editie) / FOK!
Gepubliceerd: zaterdag 1 mei 2004 @ 13:24
Tegen de internetsite Ertan.nl is door het Meldpunt Discriminatie Internet
(MDI) een klacht ingediend bij justitie. Dit gebeurde nadat het MDI
diverse klachten kreeg van internetgebruikers over haatdragende teksten
over homoseksuelen op de site. Omdat er een onderzoek naar hem loopt heeft
Ertan zijn site overigens overgeplaatst van Ertan.nl naar Ertan.biz.

In wat genoemd wordt een column wordt door Ertan gerefereerd aan de
haatlectuur uit de Amsterdamse El Tawheed moskee. Te lezen staat onder
meer: ''Zodra de islamitische wet van kracht is in Nederland, zal ik de
eerste zijn die elke protesterende homo, met het hoofd naar beneden, van
de Westertoren zal duwen. Tweede-Kamerlid Boris D. van D66 maakt daarbij
een goede kans om als eerste te mogen.''

Het openbaar ministerie heeft aangekondigd een onderzoek te zullen
instellen.





Het is niet geheel duidelijk wat de bedoeling is van de site Ertan.nl. Ook
op FOK! wordt door bezoekers regelmatig verwezen naar de site omdat die
anti-westers en homohatend zou zijn. De site ziet eruit als een soort
weblog en sommigen betogen dat het een (mislukte) poging tot humor is,
danwel discussie uitlokkend of gemaakt door een op digitale relletjes
belust persoon. De site noemt zichzelf een ''onafhankelijk en open medium
voor de Nederlandstalige moslimgemeenschap'' en zegt op zondag satirisch
te zijn.

De maker de site is al langer actief op internet, zo zette hij
bijvoorbeeld ook deze weblog op, die loopt tot begin januari 2004. De
maker staat er om bekend dat hij vaak zelf reageert op artikelen die er
over hem verschijnen. De site Schandaal.com besteedde al vaker aandacht
aan hem.

-----------------------------------------------


Ik vind het niet meer dan koekje van eigen deeg.

Ertan...keep up the good work ;)

Ach kom op.......iedereen op het internet weet toch dat die Ertan gewoon een gefrustreerde Turk is die in het dagelijks leven de troetelallochtoon uithangt en alleen op het net zijn werkelijke mening durft te geven...... :hihi:
En vol vooroordelen zit over autochtonen en homo's en een vrij ongezonde obsessie heeft met homo's, autochtoon Nederlandse vrouwen en types als Ebruutje en Ayaan :rolleyes:
Niet de moeite waard om al te veel aandacht aan te besteden :rolleyes:

Groetjes,

Rabiah.

P.S.

Maar dat hij dingen over Dittrich schrijft.......mag eigenlijk niet, maar ik kan er ook niet echt rouwig om zijn :hihi: Enge zionist is dat zeg :droef:

~Panthera~
01-05-04, 13:44
Hij schreef ook zulke fijne stukjes over zijn "vrouw". :moe:
Als ie die tenminste heeft, wat ik betwijfel.
Want al kreeg je Mister Ertan gratis, dan nog zou je hem toch leuk bij de vuilnisbak zetten. :hihi:

Rabi'ah.
01-05-04, 13:44
Geplaatst door Dutchguy
Moet ik iemand als Ertan serieus nemen?

Ertan is gewoon een van die relschoppers die het gezellig maken op het internet, net zo iemand als ons aller Deeqje. :strik:

Rabi'ah.
01-05-04, 13:46
Geplaatst door ~Panthera~
Hij schreef ook zulke fijne stukjes over zijn "vrouw". :moe:
Als ie die tenminste heeft, wat ik betwijfel.
Want al kreeg je Mister Ertan gratis, dan nog zou je hem toch leuk bij de vuilnisbak zetten. :hihi:

:haha: :haha: :haha:

nl-x
01-05-04, 13:53
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Als-ie dat nou vervangt door "een site voor mongolen met een gemankeerde visie" mag hij voor mijn part schrijven wat hij wil.
Zelfs dat hij zich nauwelijks kan inhouden als vrouwen liggen te zonnebaden.

Hmm, je hoeft ook niet te gaan ontkennen dat veel vrouwen (let wel, niet alle vrouwen doch de meeste) welzeker met dat factortje extra-geilheid hun lichaampje willen showen...

ZbaqZbaq
01-05-04, 13:53
Geplaatst door Dutchguy
Moet ik iemand als Ertan serieus nemen? Ga fietsen!

fietsen....marokkanen bewegen zich voort op scooters...

als ze al gaan fietsen is het op jou fiets :lachu:





ik denk trouwens niet dat het de bedoeling is Ertan.nl serieus te nemen.

mark61
01-05-04, 13:55
.

Dutchguy
01-05-04, 13:57
Geplaatst door ZbaqZbaq

als ze al gaan fietsen is het op jou fiets :lachu:



Oh ja, ik heb anders een echt cijferslot erop! :fpiraat: :)

nl-x
01-05-04, 14:01
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Dat ligt er helemaal aan wat je wilt geloven of wat je is wijsgemaakt, vriend.
Gewoon observeren is genoeg voor me. Het is mij niet te bevatten dat al dat naaktheid er voor bedoeld is om optimaal, tot ieder laatste drupje, UV-straling op te vangen.

nl-x
01-05-04, 14:03
Ow trouwens, voor de duidelijkheid. 's Zomers klaag ik uiteraard niet hoor :)

Dutchguy
01-05-04, 14:03
Geplaatst door nl-x
Gewoon observeren is genoeg voor me.

Denk dat Ertan ook niet verder komt dan observeren.

ZbaqZbaq
01-05-04, 14:03
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Dat ligt er helemaal aan wat je wilt geloven of wat je is wijsgemaakt, vriend.

kom me niet wijs maken dat sommige van die kledingstukken lekker zitten.

mark61
01-05-04, 14:03
Geplaatst door nl-x
Gewoon observeren is genoeg voor me. Het is mij niet te bevatten dat al dat naaktheid er voor bedoeld is om optimaal, tot ieder laatste drupje, UV-straling op te vangen.

Misschien omdat jij of je ouders uit een land komen waar de zon eerder overdadig schijnt. Hier is dat een kostbare zeldzaamheid. Die geilheid zal je toch eerder bij jezelf moeten zoeken.

nl-x
01-05-04, 14:09
Geplaatst door mark61
Misschien omdat jij of je ouders uit een land komen waar de zon eerder overdadig schijnt. Hier is dat een kostbare zeldzaamheid. Die geilheid zal je toch eerder bij jezelf moeten zoeken.

Waar ik vandaan kom, Gouda, is het weer niet veel anders dan in Amsterdam. En waar mn ouders vandaan komen is dan ook niet van belang.

Ja, uiteraard is in dit kikkerlandje iedere beetje zonneschijn mooi meegenomen. Maar of dat nou per sé datgene is dat sommige vrouwen doet bewegen om de ultra-kleinste, en opvallend vel roze mini-slipjes te dragen en verder enkel en alleen hun tepels en ogen te bedekken, weet ik niet. (wat een kutzin, zal vast wel fout zijn.)

We hoeven hier echt niet te gaan ontkennen dat de mens wel een geil kan zijn en paringsdriften heeft. Nou gaat dat toevallig eenmaal makkelijker op zo een zomerse dag. Niets ergs aan... Maar ga het aub niet ontkennen.

Bart.NL
01-05-04, 14:12
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik denk eerder dat ie Nederland een spiegel voor houdt.

Een soort van ....wat jij ziet ben je zelf.....wat ben je lelijk hè ?

Een soort Theo van Gogh dus.

Rabi'ah.
01-05-04, 14:17
Geplaatst door nl-x
Waar ik vandaan kom, Gouda, is het weer niet veel anders dan in Amsterdam. En waar mn ouders vandaan komen is dan ook niet van belang.

Ja, uiteraard is in dit kikkerlandje iedere beetje zonneschijn mooi meegenomen. Maar of dat nou per sé datgene is dat sommige vrouwen doet bewegen om de ultra-kleinste, en opvallend vel roze mini-slipjes te dragen en verder enkel en alleen hun tepels en ogen te bedekken, weet ik niet. (wat een kutzin, zal vast wel fout zijn.)

We hoeven hier echt niet te gaan ontkennen dat de mens wel een geil kan zijn en paringsdriften heeft. Nou gaat dat toevallig eenmaal makkelijker op zo een zomerse dag. Niets ergs aan... Maar ga het aub niet ontkennen.

Mee eens. :wink:

nl-x
01-05-04, 14:20
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Nogal fout ja. Maar niet eens grammaticaal: daar ben ik ondertussen al aan gewend.
Ik snap niet wat je probleem zo zeer is. Het is overduidelijk dat de meeste vrouwen die zich zo uitdagend kleden het niet puur en alleen doen voor de zon.

Het zou best kunnen dat je je stoort aan dat sommige vrouwen dan enkel als lustobject worden beschouwd. Maar dat is voor mij geen reden om de werkelijkheid te gaan verhullen. Als ik bij een vrouw iedere vlezige ronding mag aanschouwen met de felst aantrekkende kleuren op die kleine lapjes stof die mn ogen direct in de bulls-eye doen staren; ga ik niet denken 'ach laat ik mn gedachtes sober houden, omdat zij misschien toch enkel wil zonnen, en ze zich slecht weet te kleden'.

mark61
01-05-04, 14:20
Geplaatst door nl-x
Waar ik vandaan kom, Gouda, is het weer niet veel anders dan in Amsterdam. En waar mn ouders vandaan komen is dan ook niet van belang.(...)We hoeven hier echt niet te gaan ontkennen dat de mens wel een geil kan zijn en paringsdriften heeft. Nou gaat dat toevallig eenmaal makkelijker op zo een zomerse dag. Niets ergs aan... Maar ga het aub niet ontkennen.

Ik weet niet, het concept 'in de zon gaan liggen om bruin te worden' is bijvoorbeeld voor een Ghanees van de tigste generatie nog steeds wat eigenaardig. Zoals mij ook opvalt dat op een zonnige maar frisse dag mensen uit (te) warme landen nog steeds automatisch de straat oversteken om in de schaduw te lopen. Snappie? Ingesleten routine.

Mijn eigen geilheid zal ik nooit ontkennen, maar ook niet projecteren op alle vrouwen die ik tegenkom. Schaarsgekleed of niet.

Muslimaah
01-05-04, 14:26
Het is een Turkse ( als ie dat tenminste is) Theo van Gogh.

Als Theo troep mag schrijven dan mag Ertan van Gogh ook zijn troep blijven schrijven.

nl-x
01-05-04, 14:31
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Oh ja? Vind jij het niet raar dat ze over zomerkleding opmerkingen maken alsof ze nog met hun knokkels over de grond schrapen?
Er bestaat een duidelijk verschil tussen zomerkleding en een veter in je reet plus een lapje stof van 3 vierkante centimeter over je tepels.

nl-x
01-05-04, 14:31
Geplaatst door 151 Nobelprizes
So? Ik zie genoeg jongens (ook mocro's) rondlopen met mouwloze shirtjes die hun spieren tonen; en broeken waarbij duidelijk hun lid grommend achter die gulp ligt te wachten om toe te slaan.
Ik kan er niet mee zitten. En als ze eraan zitten te krabben kijk ik al helemaal de andere kant op.
Nogmaals: ik klaag niet.

nl-x
01-05-04, 14:34
Geplaatst door Muslimaah
Het is een Turkse ( als ie dat tenminste is) Theo van Gogh.

Als Theo troep mag schrijven dan mag Ertan van Gogh ook zijn troep blijven schrijven.
Jah, maar Ertan zou niet tot discussie leiden :lol:

nl-x
01-05-04, 14:35
Kijk dit arme mevrouwtje die enkel wou aanbruinen, hoe ze tegen haar wil, verlamd van de angst het maar moet goedkeuren dat ze als sexy speeltje wordt behandeld. De nare mannen toch in deze wereld!
http://journurl.com/travel/users/admin/images/20030310/slap.jpg

Rabi'ah.
01-05-04, 14:37
Geplaatst door nl-x
Kijk dit arme mevrouwtje die enkel wou aanbruinen, hoe ze tegen haar wil, verlamd van de angst het maar moet goedkeuren dat ze als sexy speeltje wordt behandeld. De nare mannen toch in deze wereld!
http://journurl.com/travel/users/admin/images/20030310/slap.jpg

Ja joh! Laten we Ayaan aanschrijven..... De Onderdrukking Van De Westerse vrouw....... :droef:































:haha: :haha: :haha:

nl-x
01-05-04, 14:42
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Hoe verklaar je dan dat een spijkbroek met sweatshirt hetzelfde effect genereert?
Blame it on summer fashion, dude. De Nobele tuint er niet in.
Die insinuatie kan je niet gronden. Mensen die zich zomers kleden zonder dat uitdagend te doen genereren bij mij (en een heleboel met mij) zekers niet hetzelfde effect.

(En wie is trouwens die Nobele waar jij het altijd over hebt?)

freya
01-05-04, 14:46
Geplaatst door nl-x
Er bestaat een duidelijk verschil tussen zomerkleding en een veter in je reet plus een lapje stof van 3 vierkante centimeter over je tepels.

Als jij denkt dat vrouwen bikini's dragen uit geilheid, dan zou je wel eens vaak teleurgesteld kunnen worden.

:haha:




Zal ik het even uitleggen :rolleyes:

Het gaat om zoveel mogelijk streeploos bruin worden, zodat er onder je zomerjurk niet overal stukjes witte huid uitsteken.

Dat is nl geen gezicht.

Als ik ergens in bikini lig, dan ben ik meestal half in trance door de warmte en het zonlicht. Het is dan niet, ik herhaal NIET, verstandig om te proberen mij te versieren. Dat zou dan wel eens heel onaangenaam kunnen aflopen voor de dappere dodo in kwestie :duivels:

Rabi'ah.
01-05-04, 14:51
Geplaatst door freya
Als jij denkt dat vrouwen bikini's dragen uit geilheid, dan zou je wel eens vaak teleurgesteld kunnen worden.

:haha:




Zal ik het even uitleggen :rolleyes:

Het gaat om zoveel mogelijk streeploos bruin worden, zodat er onder je zomerjurk niet overal stukjes witte huid uitsteken.

Dat is nl geen gezicht.

Als ik ergens in bikini lig, dan ben ik meestal half in trance door de warmte en het zonlicht. Het is dan niet, ik herhaal NIET, verstandig om te proberen mij te versieren. Dat zou dan wel eens heel onaangenaam kunnen aflopen voor de dappere dodo in kwestie :duivels:

Ok ok, de feministe in Freya komt weer eens naar boven :wink:
Maar ff serieus, geloof je nou echt dat al die meiden van 13, 14 die hartje winter -en dat is níet bij wijze van spreken- in een minirokje, strak truitje en naaldhakjes rondlopen, dat doen omdat dat zoooooooo comfortabel is in de felle novemberzon. :rolleyes:
Dacht het toch niet he? :rolleyes:

Groetjes,

Rabiah.

nl-x
01-05-04, 14:58
Geplaatst door freya
Als ik ergens in bikini lig, dan ben ik meestal half in trance door de warmte en het zonlicht.
Bestaat jouw bikini uit 3 vierkante cm stof? Zo nee, dan is deze discussie niet op jouw gericht.


Geplaatst door freya
Het is dan niet, ik herhaal NIET, verstandig om te proberen mij te versieren. Dat zou dan wel eens heel onaangenaam kunnen aflopen voor de dappere dodo in kwestie :duivels:
Ik geloof er geen bal van :)

nl-x
01-05-04, 15:03
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Bij jou niet. Bij een heleboel anderen wel: ongeacht wat je draagt.

En je overdrijft schromelijk over het zomertenue. Twee postzegels en een veter vind je op het strand. Als je je niet kunt inhouden, of als je denkt dat zonaanbidsters zich zo tooien om jouw stuiterende hormonen over het randje te tillen, moet je er gewoon vandaan blijven. We wonen niet op een apenrots.
Jij bent toch niet een van die lelijke wijven die zich zo provocend mogelijk (doch niet-provocerend) over stranden heen gaat, en dan uit het niets tegen mannen gaat roepen dat ze niet zo naar haar moeten kijken. En tegen jongens aanloopt en vervolgens gaat roepen dat ze dat niet moeten doen.

Dat is wel eens hiralisch nagedaan bij de Kumars. :hihi:



Ieder zn apenrots blijkbaar. Want ik vind niet dat ik mn natuurlijke gedachtes moet onderdrukken wanneer een ander besluit zich provocerend te gaan gedragen.

Ik vind het hypocriet wanneer die meiden (nogmaals, 3 cm lap stof en een veter, en niet de 'normaal' zomers geklede meiden) gaan roepen dat ze onterecht als sexobjecten worden aangezien.

nl-x
01-05-04, 15:05
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Hoe groot moet/mag het zonnetenue zijn wil de moslimbroeder begrijpen dat het niet is bedoeld om zijn geteisterde scrotum te doen ontploffen?

http://journurl.com/travel/users/admin/images/20030310/slap.jpg

MOSLIM?

nl-x
01-05-04, 15:14
Geplaatst door 151 Nobelprizes
En dan zijn ze weer terug bij af. Jij ziet het als provocerend, dus jij gaat ervan uit dat zich zo voor jou (of soortgelijke lobotomie-sukkels) kleden.

Kortom: die zienswijze is jou ooit door iemand wijsgemaakt. Heropvoeding is op zijn plaats.

Volgens mij sta jij behoorlijk alleen in je opvattingen.

Mn natuurlijke gedachtes komen voort uit instincten die waarneembaar zijn over ieder continent, bij iedereen van iedere ras en religie. Ik ga mij daar echt niet over schamen. En (her)opvoeding zal daar niet aan toedoen.

Wat wel iemand is wijsgemaakt is namelijk die meiden (of thans dat kleine deel daarvan, dat echt alleen wou zonnen). Want hen is wijsgemaakt dat je enkel op die manier goed kan zonnen.

Bart.NL
01-05-04, 16:22
Geplaatst door nl-x
Jah, maar Ertan zou niet tot discussie leiden :lol:

Uuh... wat is dit dan?

Bart.NL
01-05-04, 16:34
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Hoe groot moet/mag het zonnetenue zijn wil de moslimbroeder begrijpen dat het niet is bedoeld om zijn geteisterde scrotum te doen ontploffen?

De meningen zijn hierover verdeeld en varieren van enkele vierkante millimeters tot volledig bedekken van de gehele vrouw.

mark61
01-05-04, 17:26
Geplaatst door Bart.NL
De meningen zijn hierover verdeeld en varieren van enkele vierkante millimeters tot volledig bedekken van de gehele vrouw.

Heb je daar bronnen voor? En wie verkoopt die?

nl-x
01-05-04, 19:43
Geplaatst door Bart.NL
Uuh... wat is dit dan?
Waarom dacht je dat mn smiley dan zo hard moest lachen ?

Rode Smurf
01-05-04, 20:04
Geplaatst door nl-x
Volgens mij sta jij behoorlijk alleen in je opvattingen.

Mn natuurlijke gedachtes komen voort uit instincten die waarneembaar zijn over ieder continent, bij iedereen van iedere ras en religie. Ik ga mij daar echt niet over schamen. En (her)opvoeding zal daar niet aan toedoen.

Wat wel iemand is wijsgemaakt is namelijk die meiden (of thans dat kleine deel daarvan, dat echt alleen wou zonnen). Want hen is wijsgemaakt dat je enkel op die manier goed kan zonnen.

Onlangs is uit onderzoek gebleken dat mensen met dit soort opvattingen, moeite hebben los te komen van hun moeder.

Dit uit zich dan in overgeil gedrag richting vrouwen. Kenmerkend is ook dat ze hun piemel soms uitgebreid laten wassen door hun moeder.

Orakel
01-05-04, 20:04
Geplaatst door nl-x
een lapje stof van 3 vierkante centimeter over je tepels.

Man, dat zijn geen tepels. Dat zijn uiers!

Orakel
01-05-04, 20:06
Geplaatst door Rode Smurf
Onlangs is uit onderzoek gebleken dat mensen met dit soort opvattingen, moeite hebben los te komen van hun moeder.

Dit uit zich dan in overgeil gedrag richting vrouwen. Kenmerkend is ook dat ze hun piemel soms uitgebreid laten wassen door hun moeder.

Je moet niet alles geloven wat er in de Seventeen staat jochie.

Rode Smurf
01-05-04, 20:09
Geplaatst door Orakel
Je moet niet alles geloven wat er in de Seventeen staat jochie.

Quote: "Man, dat zijn geen tepels. Dat zijn uiers!"

nl-x
01-05-04, 20:12
Geplaatst door Rode Smurf
Onlangs is uit onderzoek gebleken dat mensen met dit soort opvattingen, moeite hebben los te komen van hun moeder.

Dit uit zich dan in overgeil gedrag richting vrouwen. Kenmerkend is ook dat ze hun piemel soms uitgebreid laten wassen door hun moeder.

Probeer je iets te zeggen? :slapen:

Orakel
01-05-04, 20:17
Geplaatst door Rode Smurf

Zeg es, waar is dat andere uiteinde van die drietand in je avatar gebleven? Is dat de reden dat ie zo onrustig is?

freya
01-05-04, 20:47
Geplaatst door Rabi'ah.
Ok ok, de feministe in Freya komt weer eens naar boven :wink:
Maar ff serieus, geloof je nou echt dat al die meiden van 13, 14 die hartje winter -en dat is níet bij wijze van spreken- in een minirokje, strak truitje en naaldhakjes rondlopen, dat doen omdat dat zoooooooo comfortabel is in de felle novemberzon. :rolleyes:
Dacht het toch niet he? :rolleyes:

Groetjes,

Rabiah.

We hadden het hier over zonnen in bikini.

Meisjes van 13 in naveltruitjes doen met de mode mee.

Meisjes van 13 weten over het algemeen nog niet echt wat geilheid is, hoe graag sommige kerels dat ook willen denken :moe:

Rabi'ah.
01-05-04, 20:50
Geplaatst door freya

Meisjes van 13 weten over het algemeen nog niet echt wat geilheid is, hoe graag sommige kerels dat ook willen denken :moe:

Dan ken jij errug weinig meisjes van 13. :rolleyes: :hihi:
Geloof me, een heleboel meisjes van 13 en 14 weten er niet alleen alles van maar beginnen "er" ook al mee.
En ik spreek uit ervaring. (vriendinnen, kennissen etc.) :(

Groetjes,

Rabiah.

nl-x
01-05-04, 21:02
Geplaatst door freya
We hadden het hier over zonnen in bikini.
Daar hadden we het ook niet over.

We hadden het over over meiden die zich provocerend kleden. Dat zijn meisjes die zich kleden in BEPAALDE bikini's, niet alle bikinis. Want een beetje normale bikini is toch wel wenselijk en welkom op een strand, zonder dat daar vreemde belletjes bij mij gaan rinkelen.

nl-x
01-05-04, 21:12
Maar dat Ertan het duidelijk doet vanwege de media hoeft niet erg veel uitleg.

Zo had ie gister in zn 'webcam' een foto van een agenda waarop 30 april stond omcirkeld met kanttekening 'De grootse dag'. En vandaag staat er toepasselijk aan de krantartikel van het Parool de volgende tekening:

http://home.planet.nl/~selam/webcam/cam0.jpg

Simon
02-05-04, 08:38
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik denk eerder dat ie Nederland een spiegel voor houdt.


Een soort van ....wat jij ziet ben je zelf.....wat ben je lelijk hè ?

Oh vandaar dat je hem zo aanmoedigt. Altijd makkelijk een labiele dwalende geest voor je karretje te spannen.

nl-x
02-05-04, 08:47
Z'n nieuwe stukje staat op z'n website.

Deze is wel een beetje saai. Niemand wordt met de dood bedreigd en hij spoort niet aan om niemand te doden. :ego: