PDA

Bekijk Volledige Versie : Laat van je horen XX <Rachida...?>

schepsel
01-05-04, 17:26
Lieve XX < jou naam is mij echt onbekend>,

Kon ik maar door je heen kunnen kijken ...naar je hart luisteren ..
Door de alle grootste diepten ben ik gegaan , op zoek naar de mysterie van je hart ..
tevergeefs ..!
Laat van je horen , bevrijd me van denken en dromen ..
Laat je mooie gezicht zien zodat het licht van je warme ogen het donker van je gemis in mijn hart drinkt ..
Kon ik maar de zachtheid van je wangen aanvoelen ..
Als een schaduw in je afwezigheid leef ik ..Mijn gedachten verander ik in tranen om mijn emoties voor je te laten verdrinken ...
Was ik maar een zoete traan ...
geboren in je warme ogen ,
levend in je zachte wangen,
om te sterven op je sensuelle lippen ...

Aan je continu denken doet mijn ratio zwijgen...zonder jou ben ik een verloren ziel ...Laat van je horen XX

schepsel
01-05-04, 18:47
Gelukkig kent de liefde geen censuur op mijn planeet ...? Zonder taal zegt men kun je niet denken hoewel eigenlijk zoiets als denktaal niet in woorden te verklaren ...Een ingewikkelde proces ..Tja .. Volgens mijn navigatiecensoren is de taal van de liefde minder ingewikkeld , als je maar je hart vrijuit laat spreken ... oeps mijn landing is niet helemaal succesvol verlopen op dit terrein ...Ligt het aan mijn navigatiesysteem ..
Voorzover ik het weet heb ik geen kunstmatige pomp in mijn lijf ...Te veel ruis om me heen ... Als ik meer hierover weet meld ik me aan .. Fijne vootzetting in de echte liefde dan ...ma3a assalama

lente
01-05-04, 19:58
leuk hoor! je kan echt heel mooi schrijven.

esra24
06-05-04, 17:47
hoi ik ben rachida
:strik: