PDA

Bekijk Volledige Versie : Mee willen wandelen ?

schepsel
02-05-04, 17:21
Beste XX ,

Wil je nog gewoon mee gaan wandelen ?, gezellig over alles en nog wat mee praten .... zeker moet je geen hoog verwachtingen hebben want simpelweg ben ik een gewoon XY .Mijn enige verwachting is wederzijds respect .. < Als je denkt : die is gek , dan heb ik begrip voor hoewel ik zekerweten niet ... ben >
Groetjes uit Amsterdam ,

schepsel
02-05-04, 17:35
Beste XX ,

Mijn uitnodiging is helaas niet meer geldig ... Na zoveel reacties .!..<geintje>
Ik hou de eer aan mezelf ... snik snik ...

miss tisso
07-05-04, 12:59
ik wens je veel geluk in je leven
much kisses from souhailla

schepsel
12-05-04, 05:13
Beste Souhaila ,

Merci ..En jij ook veel geluk toegewenst..

< Beslama yawa alkar m'cha 3lia > Wie weet het busje komt zo...

Groetjes

snoopyke
17-05-04, 05:05
Geplaatst door schepsel
Beste XX ,

Mijn uitnodiging is helaas niet meer geldig ... Na zoveel reacties .!..<geintje>
Ik hou de eer aan mezelf ... snik snik ...

Spijtig!!! :tranen: Had net mijn sportshoes aan om te gaan wandelen!!! Maar ja.... haha

schepsel
18-05-04, 05:11
Beste XX ,

Wat jammer nou , had je maar dat erder gezegd ...Afin ..ik ben benieuwd naar het weer van de komende dagen ... Goed dat je het zegt : over de sportschoenen , mijne zijn bijna versleten ...geintje ..misschien heb je een reseve om even te lenen ...maat 40 ... ma3lisch nad7ak ma3ak..

Wana ghadi ra7el ,jawwal ben lia bin annas ... ken jij dit liedje

snoopyke
19-05-04, 03:52
Haha!!!! Nee sorry uw het liedje komt mij niet bekend voor... Misschien vals gezongen :schreeuw: (haha geintje hé!!! ) :p

miss tisso
19-05-04, 20:31
heb je nog iemand gevonden om mee te gaan wandelen???
ewa nog veel groeten uit west-side
boessa min souhailla

bouchra s
27-05-04, 21:04
Goedenavond XX

Ja hoor het lijkt me leuk om een wandeling met je te gaan maken
De wandel schoenen heb ik al in gelopen, dus als we een lang wandeling maken loop ik geen blaren op. :rood:

groetjes

boerin