PDA

Bekijk Volledige Versie : 50 marokkanen willen huis in brand steken



ZbaqZbaq
02-05-04, 22:28
Politie drijft woedende jongeren uiteen


ROUVEEN (ANP) - De politie heeft met een aantal charges in de nacht van zaterdag op zondag een groep van veertig tot vijftig jongeren bij een woonhuis in Rouveen (gemeente Staphorst) verdreven. De groep was van plan het huis in brand te steken, meldde de politie zondag.

Rond vijf uur 's nachts kreeg de politie een melding binnen van ongeregeldheden op de Oude Rijksweg. Zeker twintig agenten wisten met behulp van politiehonden de jongeren uiteen te drijven. Vier jongeren zijn opgepakt.

Aanleiding voor de oproer is een conflict tijdens het traditionele brommerrijden in de regio op Koninginnedag, vermoedt de politie. Tijdens Koninginnedag rijden jongeren rond op bromfietsen zonder uitlaat. De politie onderzoekt de ruzie.

Orakel
02-05-04, 22:32
:haha: 3la titel.

Woa's Andries? Heuh Dries, goa'je mit, brommers kieken?

barfly
02-05-04, 22:36
Wat is er mis gegaan? :cool:

Rabi'ah.
02-05-04, 22:37
Geplaatst door Orakel
:haha: 3la titel.

Woa's Andries? Heuh Dries, goa'je mit, brommers kieken?

:haha: :haha:

mark61
02-05-04, 23:12
Geplaatst door Orakel
:haha: 3la titel.

Woa's Andries? Heuh Dries, goa'je mit, brommers kieken?

Je weet toch wel wat dat betekent? Ben je nou ook al zo'n cryptohomo?



Enfin, tis duidelijk een geval van clan-eerwraak. Uutzetten naar Staphorst die lui.

Robbedoes
02-05-04, 23:19
Woa's Andries? Heuh Dries, goa'je mit, brommers kieken?

'k Geleuf dat e op vakaansie is. Moar hie hold wel van dee brommers, hie reed altied met in Gellemuuden. En luu van Gellemuuden hadd;n altied mot met luu uut Staphorst. Dat woarn volgens hum echte boer'n, en die kent gien manier'n.

Trouwens al die Cocksen bint vresselijke mens'n. Dat geleuf is volgens hum de pest veur mens'n. :gsm:

Orakel
02-05-04, 23:22
Geplaatst door mark61
[B]Je weet toch wel wat dat betekent? Ben je nou ook al zo'n cryptohomo?

Heb ik wat gemist in me integratie? Staat die uitlaat ergens symbool voor? Zijn de begrippen Zundapp en Kreidler synoniemen ergens voor?


Maggik mit mien Zundapp bie oe in de Kreidler? Zoiets?

Orakel
02-05-04, 23:25
Geplaatst door Robbedoes
'k Geleuf dat e op vakaansie is. Moar hie hold wel van dee brommers, hie reed altied met in Gellemuuden. En luu van Gellemuuden hadd;n altied mot met luu uut Staphorst. Dat woarn volgens hum echte boer'n, en die kent gien manier'n.

Trouwens al die Cocksen bint vresselijke mens'n. Dat geleuf is volgens hum de pest veur mens'n. :gsm:

:haha:

Och Herik, eun echt'n. Woa kumpe wegh da'n? Wacheffe, niks sje'en. Ie kump uut Nieuwleus'n?

Robbedoes
02-05-04, 23:25
Ik had vrogger zo'un eigien, wettie wel? Zośn rooie, nne boekschuuver. Ik dachtte dat ut een kreidler was.

mark61
02-05-04, 23:26
Geplaatst door Orakel
Heb ik wat gemist in me integratie? Staat die uitlaat ergens symbool voor? Zijn de begrippen Zundapp en Kreidler synoniemen ergens voor?


Maggik mit mien Zundapp bie oe in de Kreidler? Zoiets?

Dat was misschien hier het geval, met al die verdwenen uitlaten. Maar 'brommers kieken' is zoenen in de fietsenstalling geloof ik.

Robbedoes
02-05-04, 23:27
Ie bunt oarig warm mut'k zegg'n, 't is in de buurte.

Orakel
02-05-04, 23:36
Geplaatst door mark61
Dat was misschien hier het geval, met al die verdwenen uitlaten. Maar 'brommers kieken' is zoenen in de fietsenstalling geloof ik.

Brommers kieken is zoenen?? Dan goat Dries moar mooi allenig brommers kieken.

Ik ga pitten. Trusten mensheid. Ie ook 3an... Robbedoes. ;)

Joesoef
02-05-04, 23:53
Andries niet zo pesten. Hij kan zich niet eens verweren nu hij op de isoleer van paviljoen 3 zit.

Tara
03-05-04, 01:45
Hahaahahaa grappig....gaat het eens over het gezeik van een stel Nederlandse randdebielen die niet sporen, wordt het toch automatisch weer betrokken (voor de gein) op een stel Marokkanen. :rolleyes:

Tja, dat komt nooit meer goed met die Marokkanen. :corcky:

freya
03-05-04, 08:22
Geplaatst door ZbaqZbaq
De politie heeft met een aantal charges in de nacht van zaterdag op zondag een groep van veertig tot vijftig jongeren bij een woonhuis in Rouveen (gemeente Staphorst) verdreven. De groep was van plan het huis in brand te steken, meldde de politie zondag.



Dat was dus bijna de voltallige dorpsjeugd van dat gehucht!

Een oud-christelijk volksgericht :student:

Waren ze ook in klederdracht, vraag ik me af :moe:

sienia
03-05-04, 09:14
Een typisch geval van eerwraak. Komt allemaal voort uit de eeuwenlange vete tussen de Staphorsters en Rouveeners. Bega nooit de fout een Staphorster Rouveener te noemen en vice versa, t verschil zit m in de klederdracht. :student:

In Sint Jansklooster was het rustig dit jaar. :boer:

Mark
03-05-04, 09:23
Zoals op zoveel plekken in deze wereld geldt dat het platteland in nederland mooi is, alleen jammer van de mensen die er wonen.