PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen verjagen kermis Culemborg



Mark
03-05-04, 14:28
Marokkanen verjagen kermis Culemborg

- Bron: Teletekst Omroep Gelderland



In Culemborg heeft een minikermis met grote haast moeten vertrekken, nadat een grote groep Marokkanen met messen en slagwapens verhaal kwam halen bij een kermisexploitant. De ongeveer zestig tot honderd jongeren maakten amok, nadat de exploitant twee jongens uit de botsauto's verwijderde wegens vernielingen.

Vier agenten, die ter plaatse waren, voelden zich dermate bedreigd, dat ze groot alarm sloegen. Tientallen agenten waren er nodig om de rust te herstellen. De kermis werd stilgelegd en één kermisexploitant moest mee naar het politiebureau om te worden gehoord. De man zou met een mes hebben gedreigd toen zijn woning werd bestormd. Hij ontkende mensen te hebben mishandeld.

In overleg met de burgemeester, justitie, Oranjecomité en andere kermisexploitanten is besloten de kermis op te doeken. Het was de bedoeling dat deze bleef staan tot en met 5 mei. Burgemeester van Agt wil nu een dialoog met de Marokkaanse jongeren, om de problemen te bespreken. Een vader van één van de jongens ontkende de vernielingen. Ook zou de groep Marokkanen aanzienlijk kleiner zijn geweest.

Rode Smurf
03-05-04, 14:32
Triest om te constateren, maar dit is weer typisch. Spreek een Marokkaan ergens op aan (terecht of niet) en je krijgt half Marokko op je dak. En die ontkenningen achteraf klinken mij ook maar al te bekend in de oren. Alles voor de eer.

Nederlanders zijn veelal individualisten. En die staan meestal machteloos tegenover collectivisten als de Marokkanen. Je zou bijna wensen dat Nederlanders zich ook aan groeperen om de strijd te kunnen aangaan.

En weeeeeeeeer dat verdomde overleg. Snoeihard aanpakken die hap.

TFOE
03-05-04, 16:26
Geplaatst door Mark
Burgemeester van Agt wil nu een dialoog met de Marokkaanse jongeren, om de problemen te bespreken.

:moe: Laten we ze uitnodigen en hun n kop warme chocolademelk geven met n brok speculaas erbij. En dan gezellig kletsen over integratie...........


:zweep: Honkbalknuppels pakken en inelkaar slaan dat zootje ongeregeld.
Niks geen dialoog.........

nl-x
03-05-04, 23:24
Typische spuit 11 reacties hier.

Enige die dus was opgepakt voor wapenbezit is de exploitant zelf. Dat zegt me al genoeg.

En moet ik me nou echt druk gaan maken om een vrek die vond dat 2 kinderen gingen botsen met zn botsauto's?Al die kermisexploitanten (jaja, de scherende kam) zijn vette dieven. Laat ze hun problemen maar lekker zelf oplossen.

En volgens mij zijn er niet eens 100 Marokkanen in Culemborg. Weer geweldig opgeklopt dit verhaal.



Rode smurf: die ontkenning? Je bedoelt die van die exploitant die met zn messie zwaaide :fpetaf:

850
04-05-04, 00:57
Geplaatst door nl-x
Typische spuit 11 reacties hier.

Enige die dus was opgepakt voor wapenbezit is de exploitant zelf. Dat zegt me al genoeg.

En moet ik me nou echt druk gaan maken om een vrek die vond dat 2 kinderen gingen botsen met zn botsauto's?Al die kermisexploitanten (jaja, de scherende kam) zijn vette dieven. Laat ze hun problemen maar lekker zelf oplossen.

En volgens mij zijn er niet eens 100 Marokkanen in Culemborg. Weer geweldig opgeklopt dit verhaal.



Rode smurf: die ontkenning? Je bedoelt die van die exploitant die met zn messie zwaaide :fpetaf:

Ik geloof ook niet dat het er 100 waren maar dat maakt niet uit. 15 man is al voldoende om de boel over te laten koken.
Hoezo zijn kermis-uitbaters vette dieven? Volgens mij is dat echt geen vetpot.
:fplet: Maar tuuuuurlijk laten we vooral lief en soft zijn tegen dat zootje schorem. Want in al hun onschuld doen ze geen vlieg kwaad.

Zwarte Schaap
04-05-04, 01:18
Geplaatst door TFOE
:moe: Laten we ze uitnodigen en hun n kop warme chocolademelk geven met n brok speculaas erbij. En dan gezellig kletsen over integratie...........

:zweep: Honkbalknuppels pakken en inelkaar slaan dat zootje ongeregeld.
Niks geen dialoog.........

Doe eens niet zo agressief oproerkraaier. Weet jij wat er precies is gebeurt? Weet jij meteen wie de schuldigen zijn? Voorlopig is eigenrichting ten strengste verboden. Leer jezelf nou meer eerst eens aan de Nederlandse wet te houden voordat je zo een grote mond opzet.

850
04-05-04, 01:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Doe eens niet zo agressief oproerkraaier. Weet jij wat er precies is gebeurt? Weet jij meteen wie de schuldigen zijn? Voorlopig is eigenrichting ten strengste verboden. Leer jezelf nou meer eerst eens aan de Nederlandse wet te houden voordat je zo een grote mond opzet.

Lees dat artikel nog eens rustig over en trek je conclusie...........
Nogmaals: aanpakken dat zootje ongeregeld! En niet met dialoog maar met harde aanpak.

Trouwens nooit geweten dat jij weet dat ik me niet aan de wet houdt. trouwens ook nooit geweten dat ik me niet aan de wet houdt maar gelukkig heb ik daar ZS voor die het me wilt vertellen......

Goodnight
04-05-04, 08:50
vermoeiend......:moe:

echnaton
04-05-04, 08:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Doe eens niet zo agressief oproerkraaier. Weet jij wat er precies is gebeurt? Weet jij meteen wie de schuldigen zijn? Voorlopig is eigenrichting ten strengste verboden. Leer jezelf nou meer eerst eens aan de Nederlandse wet te houden voordat je zo een grote mond opzet.

Inderdaad, eigenrichting is ten strengste verboden en daarom zitten deze jongens hartstikke fout!