PDA

Bekijk Volledige Versie : Theo van Gogh in de bres voor Al Tawheed



Mill
03-05-04, 14:39
Allah weet het beter

Er is altijd wel een grote denker te vinden die meent dat sommige boeken verboden moeten worden omdat ze 'verwerpelijk' zijn. Onze premier schijnt een intellectueel te wezen en 't mag dan ook niet verwonderlijk heten dat juist Balkenende aanvankelijk pleitte voor een verschijningsverbod van "De Weg van de Moslim". De hypocrisie van christenen, die zich zelf beroepen op een boek dat al tweeduizend jaar propageert dat 'sodomieten' in de hel zullen branden en door God om zeep geholpen, is aanstootgevend.

Artikel 1 van de Grondwet, het gebod "Gij zult niet discrimineren", staat haaks op artikel 7, dat vrije meningsuiting garandeert. Artikel 1 is een onzalige bepaling, een veel grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan wat de geheim agenten van Saoudie Arabië aan haat in een El Tahweed-moskee tevoorschijn toveren. Vrije meningsuiting geldt nu juist voor ontketende gelovigen, hoe onwelgevallig hun opvattingen ook zijn. Anders dan in de achterlijke wereld van de islam - noem mij één islamitische democratie buiten (nu ja) Turkije - worden in het beschaafde Westen gedachten niet bestreden met een publicatieverbod. Ik geloof juist dat de slavendrijvers van de El Tahweed-moskee moeten worden aangemoedigd om hun oproepen tot moord luid en duidelijk te laten klinken. En verheug me al op het buigen van de geweldige burgemeester van Amsterdam die, zoals
bekend, een dagtaak heeft aan 'de boel bij elkaar houden'.

Er wordt voortdurend gevraagd waar de stem van de 'gematigde' moslims blijft? Er zijn vast 'gematigden', maar vermoedelijk is het overgrote deel van de islamieten hier ten lande 't eens met wat hun scherpslijpers beweren over homoseksuelen, vrouwen, joden enzovoorts. Aan een cultuur die propageert dat vrouwen die zich tegen hun man verheffen, geslagen dienen te worden, mits niet in het aangezicht, mogen niet te hoge eisen worden gesteld. Zoals in de jaren '70 linkse intellectuelen graag mochten babbelen over 'de isolatie-folter' die moordenaars als Ulrike Meinhoff ten deel viel en er in de PvdA grote sympathie heerste voor de aanslag op Janmaat en voor de terreurcommando's van Ra Ra, zo zijn er - vermoed ik - nu grote groepen moslims die sympathie hebben voor wat er in de El Tahweed zoal geloeid wordt. Daartoe hebben de cipiers van Mekka, wat mij betreft, het volste recht, want de gedachten zijn vrij.

Hieraan moest ik denken toen ik deze week het net verschenen "Mabel, Koninklijk Bal Masqué", las. Daarin komt het schepsel met opgetuigde zeilen tot ons en worden vervelende vragen gesteld over Mevrouw's betrokkenheid bij het organiseren van wapentransporten voor Bosnische moslims en het bedrijven van propaganda voor de onlangs overleden Alija Izetbegovic. Die was in de jaren '90 druk bezig in Bosnië als president minderheden uit te roeien die niet de leer van Allah aanhingen. Mabel zette zich met hart en ziel in voor 'de Bosnische vrijheidsstrijd' en daarmee voor een meneer die in zijn jonge jaren nog had gevochten voor de islamitische SS-divisie "Handschar", Arabisch voor 'kromzwaard'. Zoals de auteur, Peter Siebelt, opmerkt: "Zelfs de Duitse officieren waren geschokt door de wreedheid van de islamitische SS'ers."
Siebelt vraagt zich ondermeer af hoeveel miljoen via de kas van het mede door Mabel opgerichte "War Child" naar Bosnië is gegaan om de islamitische onderdrukkers te spekken. Hij schetst het portret van een ritselaarster die zich inzet voor gelovigen bij wie vergeleken de haatzaaiers van El Tahweed klungeltjes zijn. Als imam's met uitzetting worden bedreigd, waarom Mabel dan niet?

Theo van Gogh

TFOE
03-05-04, 16:18
Geplaatst door Mill
Allah weet het beter

Zoals de auteur, Peter Siebelt, opmerkt: "Zelfs de Duitse officieren waren geschokt door de wreedheid van de islamitische SS'ers."
Siebelt vraagt zich ondermeer af hoeveel miljoen via de kas van het mede door Mabel opgerichte "War Child" naar Bosnië is gegaan om de islamitische onderdrukkers te spekken.

:rolleyes: Tsja, Petertje Siebelt................de "onderzoeksjournalist" die het zelden bij het rechte eind heeft en 9 van de 10x complete onzin zit te verkondigen.............. ut zal nu ook wel weer dikke blubber zijn.

Simon
03-05-04, 16:40
Wat van Gogh hier verdedigt komt overeen met hetgeen Fortuyn ook altijd bepleitte. Ze mogen best zeggen dat ze iets tegen homo's, vrouwen en ongelovigen hebben maar dan mogen wij zeggen dat het achterlijke geitenneukers zijn. Ik heb zelf moeite met deze invalshoek en vind dat je wederzijds respect moet kunnen opbrengen voor je medemens. Volgens mij heeft Fortuyn ook voor een verharding van het klimaat gezorgd in nederland. Dit naast goede dingen die hij zeker ook bewerkstelligd heeft.

David
03-05-04, 16:44
Geplaatst door Simon
Dit naast goede dingen die hij zeker ook bewerkstelligd heeft.



Welke goeie dingen? Ontelbare kerels een orgasme bezorgen? Bedoel je dat?

Mill
03-05-04, 16:47
Geplaatst door Simon
Wat van Gogh hier verdedigt komt overeen met hetgeen Fortuyn ook altijd bepleitte. Ze mogen best zeggen dat ze iets tegen homo's, vrouwen en ongelovigen hebben maar dan mogen wij zeggen dat het achterlijke geitenneukers zijn. Ik heb zelf moeite met deze invalshoek en vind dat je wederzijds respect moet kunnen opbrengen voor je medemens. Volgens mij heeft Fortuyn ook voor een verharding van het klimaat gezorgd in nederland. Dit naast goede dingen die hij zeker ook bewerkstelligd heeft.

Ik vind - in principe - ook dat je respect moet kunnen opbrengen voor je medemens (dat lukt me overigens vaak niet, bijvoorbeeld bij gekken als Van Dijke en El Moumni, of gewoon irritante sukkels als Reinoud Oerlemans, om een dwarsstraat te noemen). Maar dat is niet incompatibel met vinden dat een verbod op respectloze uitingen veel te ver gaat.

Met andere woorden, ik heb persoonlijk liever dat iemand als El Moumni z'n gore bek dichthoudt, maar ik zou het inschakelen van de dwingende macht van het staatsapparaat om dat te bewerkstelligen een veel groter kwaad vinden.

Bart.NL
03-05-04, 18:26
Al Tawheed is gewoon de broodwinning van Van Gogh.

freya
03-05-04, 19:10
Geplaatst door David
Welke goeie dingen? Ontelbare kerels een orgasme bezorgen? Bedoel je dat?

:wat?!: Heeft hij echt zo'n effect op mannen??? :eek:

Rabi'ah.
03-05-04, 19:17
Geplaatst door freya
:wat?!: Heeft hij echt zo'n effect op mannen??? :eek:

:watte?: Oh boy........in wat voor wereld leven we! :droef:

vlegeltje
03-05-04, 19:21
Geplaatst door freya
:wat?!: Heeft hij echt zo'n effect op mannen??? :eek:

Wist je dat niet?

In het gay café hier hangen allemaal pin up foto's van Theo.

Rabi'ah.
03-05-04, 19:21
Geplaatst door David
Welke goeie dingen? Ontelbare kerels een orgasme bezorgen? Bedoel je dat?

Wie de schoen past, trekke hem aan :duivels:

:strik: :hihi:

Rabi'ah.
03-05-04, 19:22
Geplaatst door vlegeltje
Wist je dat niet?

In het gay café hier hangen allemaal pin up foto's van Theo.

Het ging over Pim Fortuyn, hoor. :rolleyes:

Pffffff ik schrok me net ook al rot, maargoed.......kan het nu allemaal íets beter begrijpen, pfew! :tik:

vlegeltje
03-05-04, 19:27
Geplaatst door Rabi'ah.
Het ging over Pim Fortuyn, hoor. :rolleyes:


Je meent 't :)

~Panthera~
03-05-04, 19:35
Geplaatst door David
Welke goeie dingen? Ontelbare kerels een orgasme bezorgen? Bedoel je dat?
------------------------

Schiet mij ook maar af: behalve dat ie er goed de pest in had dat ie voor de zoveelste keer bij een politieke partij eruit gelazerd was, en dus wraak wilde op de PVDA en een beetje in de rondte blaaten, heeft ie volgens mij ook geen ene moer gedaan.
O nee, precies; in de darkrooms rondneuken, das waar ook. :moe:

Rabi'ah.
03-05-04, 19:38
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Schiet mij ook maar af: behalve dat ie er goed de pest in had dat ie voor de zoveelste keer bij een politieke partij eruit gelazerd was, en dus wraak wilde op de PVDA en een beetje in de rondte blaaten, heeft ie volgens mij ook geen ene moer gedaan.
O nee, precies; in de darkrooms rondneuken, das waar ook. :moe:

En een hetze voeren tegen de islam natuurlijk. :moe:

TFOE
03-05-04, 20:01
Geplaatst door Rabi'ah.
En een hetze voeren tegen de islam natuurlijk. :moe:

Welke hetze tegen de islam? :moe:

RinC
03-05-04, 23:20
Geplaatst door Shaheed
Die kale homo was niks anders dan een racist en ben daarom blij dat hij met hoofdpijn de hel is ingejaagd.


P.S. ook H.itler had een aantal goede dingen bewerkstelligd.

Ja, kinderbijslag toch? :boogjes:

Simon
03-05-04, 23:25
Geplaatst door Shaheed
Die kale homo was niks anders dan een racist en ben daarom blij dat hij met hoofdpijn de hel is ingejaagd.


P.S. ook H.itler had een aantal goede dingen bewerkstelligd.

Ik vond het helemaal geen racist.

Fnuist
03-05-04, 23:51
een doodordinaire noveau riche blaaskaak, met humor datwel, uit de (homo)penose van Rotterdam,

dat wassie die Pim, en toch mocht ik hem wel, maar hij was een ongericht projectiel !










moslim is geen ras, wel een geloof of is het toch een 'ras' ?






die vent hierboven is in ieder geval van een

lethal race !

gbkm
04-05-04, 00:38
Baard was te lang.

gbkm
04-05-04, 00:39
Van Imam van Gogh in dat 2020 programma.

Tara
04-05-04, 01:22
Geplaatst door Shaheed
Het is geen kwestie van vinden, hij was gewoon een racist!

DAS JOUW MENING MAAR GEEN VASTSTAAND FEIT!


Iemand die zegt dat als hij het voor elkaar kon krijgen hij geen ene moslim Nederland meer binnen zou laten is niks anders dan een grote racist!

HIJ HEEFT DAAROVER NOG MEER GEZEGD MAAR DAT BEN JE BLIJKBAAR SPONTAAN VERGETEN!


Als hij hetzelfde had gezegd over joden dan was het heel anders geweest.

JODEN AFZEIKEN LATEN WE AAN ANDEREN OVER.

En daarom ben ik blij dat hij dood is.

IK NIET!

MOORDENAARS EN VERKRACHTERS ZIJN HET ENIGE SOORT MENSEN WAAR IK NIET ROUWIG OM ZOU ZIJN ALS DIE HET LOODJE LEGGEN. MAAR BLIJ ZIJN OMDAT IEMAND PUUR VOOR ZIJN MENING WORDT AFGESCHOTEN VIND IK RONDUIT SCHANDALIG, EN IEMAND DIE DAAR BLIJ OM KAN ZIJN VIND IK HELEMAAL HET TOPPUNT VAN TRIESTHEID. DAT ZET JOU IN EEN SLECHTER DAGLICHT DAN DIEZELFDE PIM FORTUYN.

850
04-05-04, 01:58
Geplaatst door Tara
IK NIET!

MOORDENAARS EN VERKRACHTERS ZIJN HET ENIGE SOORT MENSEN WAAR IK NIET ROUWIG OM ZOU ZIJN ALS DIE HET LOODJE LEGGEN. MAAR BLIJ ZIJN OMDAT IEMAND PUUR VOOR ZIJN MENING WORDT AFGESCHOTEN VIND IK RONDUIT SCHANDALIG, EN IEMAND DIE DAAR BLIJ OM KAN ZIJN VIND IK HELEMAAL HET TOPPUNT VAN TRIESTHEID. DAT ZET JOU IN EEN SLECHTER DAGLICHT DAN DIEZELFDE PIM FORTUYN.

Laten we het hopen dat Shaheed last had van kortsluiting in de hersens toen hij die walgelijke opmerking maakte maar ik vrees dat hij echt blij is dat Fortuyn vermoord is.

Goodnight
04-05-04, 07:34
vermoeiend allemaal.

zeker als je een paar dagen offline bent geweest en dan weer die discussies gaat lezen....



ps. Donna Summer dacht laat ik mee flowen op de Islamhype?

Shaheed
04-05-04, 08:46
Geplaatst door Tara
IK NIET!

MOORDENAARS EN VERKRACHTERS ZIJN HET ENIGE SOORT MENSEN WAAR IK NIET ROUWIG OM ZOU ZIJN ALS DIE HET LOODJE LEGGEN. MAAR BLIJ ZIJN OMDAT IEMAND PUUR VOOR ZIJN MENING WORDT AFGESCHOTEN VIND IK RONDUIT SCHANDALIG, EN IEMAND DIE DAAR BLIJ OM KAN ZIJN VIND IK HELEMAAL HET TOPPUNT VAN TRIESTHEID. DAT ZET JOU IN EEN SLECHTER DAGLICHT DAN DIEZELFDE PIM FORTUYN.


Die kale homo is niet afgeschoten om zijn mening, maar om zijn racistische beleid die hij zou bewerkstelligen als hij de tweede kamer in zou gaan en dat zou hij zeker.

Hij was wel degelijk een racist die er ook geen geheim van maakte, moslims zouden het veel slechter krijgen in hen land als hij aan de macht kwam.

Moslims buiten de deur houden, islamitische scholen die zouden opgedoekt worden enz....

Volkert van der Graaf is een held van het volk en heeft Nederland een dienst bewezen.


P.S. beheer fuck jullie :fuckit2:

Simon
04-05-04, 08:57
Geplaatst door Shaheed

Volkert van der Graaf is een held van het volk en heeft Nederland een dienst bewezen.


P.S. beheer fuck jullie :fuckit2:

Waarmee jij een fascist blijkt ...

Shaheed
04-05-04, 08:58
Geplaatst door Simon
Waarmee jij een fascist blijkt ...


Jij bent toch ook blij dat H.itler, Stalin, Jan Maat enz.. dood zijn.

Goodnight
04-05-04, 09:03
Shaheed met welke been ben je uit bed gestapt vanochtend?
je linker of rechter?

Anyway, verkeerd been dus.

Yunis
04-05-04, 12:01
Geplaatst door Veerapen
Ja dank met een broodje kaas Shaheed. ga jij maar een baantje zoeken
bij de CIDI en neem OBL ook mee ,
want daar horen de veraders van de Ummah.

IK heb een goed idee.....Gaan jullie beiden maar naar de speelplein en daar elkaar verrot schelden......, maar niet op dit forum.
Veerapen, soms kan ik je totaal niet volgen......Jouw cynisme vertroubelt zeer snel en je moddert steeds maar voort..........

Dit item gaat over onze Dikke Deur die zich neerbuigend paternalistich ontfermt over onze welbekende moskee, maar dan zoals gewoonlijk z'n venijn spuwt t.av., in dit kader niet terzake doende figuur, Mabel.
Uiteraard zal hij zich indekken en opportunistich uitlaten tav de moskee, aangezien hij zelf aan een dubieuze touwtje bungelt met z'n beledingende columns. En ook in dit stukje kan hij 't niet laten om z'n achterlijke anti-islamitische visie te spuien.........
Mijn advies aan de DD is: laten ze maar beginnen om hem uit te zetten met een enkeltje Irak. Kijken wat er van hem over blijft......... :roken:

Yunis
04-05-04, 12:02
Geplaatst door Veerapen
Ja dank met een broodje kaas Shaheed. ga jij maar een baantje zoeken
bij de CIDI en neem OBL ook mee ,
want daar horen de veraders van de Ummah.

IK heb een goed idee.....Gaan jullie beiden maar naar de speelplein en daar elkaar verrot schelden......, maar niet op dit forum.
Veerapen, soms kan ik je totaal niet volgen......Jouw cynisme vertroubelt zeer snel en je moddert steeds maar voort..........

Dit item gaat over onze Dikke Deur die zich neerbuigend paternalistich ontfermt over onze welbekende moskee, maar dan zoals gewoonlijk z'n venijn spuwt t.av., in dit kader niet terzake doende figuur, Mabel.
Uiteraard zal hij zich indekken en opportunistich uitlaten tav de moskee, aangezien hij zelf aan een dubieuze touwtje bungelt met z'n beledingende columns. En ook in dit stukje kan hij 't niet laten om z'n achterlijke anti-islamitische visie te spuien.........
Mijn advies aan de DD is: laten ze maar beginnen om hem uit te zetten met een enkeltje Irak. Kijken wat er van hem over blijft......... :roken:

TFOE
04-05-04, 17:06
Geplaatst door Yunis
Mijn advies aan de DD is: laten ze maar beginnen om hem uit te zetten met een enkeltje Irak. Kijken wat er van hem over blijft......... :roken:

Hij wordt binnen no-time weer terug gestuurd naar Nederland. Al die Irakezen zouden hondsdol worden van zn oneliner geitenneukers.....

Al Sawt
04-05-04, 17:41
"Handschar", Arabisch voor 'kromzwaard' Die Theo van Gogh, heeft geen enkel verstand van Duits of een andere vreemde taal.

Want Handschar is geen Arabisch, maar een Duitse benaming voor kromzwaard!


Bosnische vrijheidsstrijd' en daarmee voor een meneer die in zijn jonge jaren nog had gevochten voor de islamitische SS-divisie "Handschar", Arabisch voor 'kromzwaard'. Zoals de auteur, Peter Siebelt, opmerkt: "Zelfs de Duitse officieren waren geschokt door de wreedheid van de islamitische SS'ers." Die Duitse officieren waren allen door de wol geverfde oorlogsmisdadigers. Die tal van Oost-Europese dorpen van Joden en andere 'onzuivere' elementen gingen zuiveren.

Dergelijke vergelijking met die Duiste officieren en hun Islamitische collega`s, is historisch verkeerd en dient alleen de Bosnische SSers erger af te schilderen dan de Duitsers.

En die is geheel gebaseerd op de anti-Islamitische denkbeelden van Theo van Gohg.

Simon
04-05-04, 23:09
Geplaatst door Shaheed
Jij bent toch ook blij dat H.itler, Stalin, Jan Maat enz.. dood zijn.

Jan Maat niet hoor. Dat was gewoon een onnozele sul. Die anderen die je noemt hebben miljoenen doden op hun geweten. Dat kan je van Pim Fortuyn niet zeggen. Maar jouw mentaliteit sluit beter aan bij het denken van die bruinhemden dan die van Fortuyn.

850
05-05-04, 00:16
Geplaatst door Ronald36
Ik had toch graag gezien wat er gebeurd was in dit land als Fortuyn niet vermoord was. Alleen al uit nieuwsgierigheid. Had ie nou zoveel aanhangers omdat ie zei hoe het voelt voor veel Nederlanders of heeft ie ze omgekocht om zn "verwerpelijke" ideeen te steunen?....

Ik denk dat de populariteit van Fortuyn als n kaars langzaam zou zijn uitgedoofd en dat hij al zn gedachtekronkels niet in de praktijk zou kunnen uitvoeren omdat ie veel te veel n individualist en n chaoot was.

Volgens mij had ie trouwens ook best wel veel stemmers uit de allochtonen hoek.

Simon
05-05-04, 08:19
Geplaatst door Ronald36
Ik had toch graag gezien wat er gebeurd was in dit land als Fortuyn niet vermoord was. Alleen al uit nieuwsgierigheid. Had ie nou zoveel aanhangers omdat ie zei hoe het voelt voor veel Nederlanders of heeft ie ze omgekocht om zn "verwerpelijke" ideeen te steunen?....

Veel beleid waar hij voor stond wordt nu uitgevoerd. Andere partijen hebben veel van zijn standpunten overgenomen.

mark61
05-05-04, 14:28
Geplaatst door Al Sawt
Want Handschar is geen Arabisch, maar een Duitse benaming voor kromzwaard!


Al-Sawt, ik heb dit gevonden:

13.Waffen-Gebirgs-Division der SS "Handschar" (kroat.Nr.1)
# Lineage Kroatische-SS-Freiwilligen-Division
# Kroatische S-Freiwilligen-Gebrigs-Division
#13.SS-Freiwilligen-bosn.herzogow.Gebrigs-Division (Kroatien)
# 13.Waffen-Gebrigs-Division der SS "Handschar" (kroatische Nr.1)

Traditions: The title given to this unit comes from a Handschar (or Handzar in Croatian), which is a curved Turkish sword, otherwise known as the Scimitar. This sword has historically been the symbol of Bosnia.(...)

The reasons for the recruitment in particular of Croatian Muslims by the SS were many-fold. For one, Himmler was fascinated by the Islamic faith, and thought Muslims to be fearless soldiers. Himmler also subscribed to the propaganda theory that Croatians (and therefore the Croatian Muslims) were not, in fact, Slavic people, but actually of Aryan (Gothic) descent, and thereby acceptable to the racially "pure" SS. The fact that this ludicrous theory would not hold up to any kind of serious scrutiny was conveniently ignored. Finally, the Germans were hoping to rally the World's 350 million Muslims to their side, in a struggle against the British Empire. The creation of a Muslim, albeit European Muslim Division, was considered a stepping stone to this greater end.

"hançer" is volgens mijn Turks etymologisch woordenboek een Arabisch woord (khandjar). En dus symbool van Bosnië

David
05-05-04, 14:38
Geplaatst door freya
:wat?!: Heeft hij echt zo'n effect op mannen??? :eek:


Nou nee, ik bedoel eerder dat ome Pim niet bepaald stil zat. Je zag hem destijds wereklijk iedere twee dagen met een andere (meestal Marokkaanse) knul staan lebberen in het rotterdamse nachtleven. De slet.

Tara
08-05-04, 00:49
Geplaatst door David
Nou nee, ik bedoel eerder dat ome Pim niet bepaald stil zat. Je zag hem destijds wereklijk iedere twee dagen met een andere (meestal Marokkaanse) knul staan lebberen in het rotterdamse nachtleven. De slet.


Je klinkt jaloers! :D

gbkm
08-05-04, 02:23
Humor heeft ie wel.