PDA

Bekijk Volledige Versie : tfoe

Misslai_d
03-05-04, 15:42
tfoe zo erg man...tfoe tfoe tfoe
kwas helemaal geschokt toen ik dat zag :schok:

schepsel
03-05-04, 16:18
Assalam Misslai_d,

Wat vervelend voor je! ... Alleen het woord t'f.. zegt al
genoeg .. Wat zou het zijn ? misschien is het een geheim ?

schepsel
03-05-04, 16:31
Beste Misslai_d,

Eigenlijk wou ik nergens mee bemoein ,toch maak ik steeds die fout ..

trouwens goed bedoeld ... Eerst een hapje eten , jammer genoeg geen marokkaanse eten ..

schepsel
03-05-04, 17:59
Waalgelijk , vernederend ..Die Amerikanen zijn echt barbaren

Waar is onze trots als moslims ? Al die arabische collaborateurs ...
Hier word ik misselijk van ...

Als wij niet met de echte veranderingen gaan beginnen is het met onze toekomst nog erger gesteld ... ik ben even dood en vernederd ...Time out

Misslai_d
03-05-04, 18:09
hey nee ik heb dit berichtje fout geplaatst. het moest eigenlijk een reactie zijn op een andere topic waar irakezen worden mishandeld door amerikanen. mischien heb je die wel gezien.

schepsel
03-05-04, 18:30
Eigenlijk had ik hem niet gelijk door ... maar toen ik je reactie in die topic las , wist ik meteen wat je bedoelde ...

Die barbarse mishandelingen heb ik eerder van gehoord in de media ...
Heeellll erg allemaal en over de waarden en normen van een zogenaamd niet achterlijk cultuur gesproken...
Vergeef weer mijn misgeplaatste reactie ... Het gaat niet goed met me denk ik ? < steeds buiten spel >... maar goed , mijn gezondverstand moet ik blijven gebruiken nu i.v.m werken ...

Misslai_d
03-05-04, 18:57
jij kon er ook niks aan doen..ik plaatste het berichte verkeerd..my fault..exuses daarvoor:)..
maar inderdaad..wereld wordt steeds slechter zoals je ziet en merkt..en zelf kan je aan dat soort dingen die we net hebben gezien niet veel doen jammer genoeg denk ik zelf..

het is en blijft walgelijk..dit noem je geen mensen meer

schepsel
03-05-04, 19:28
De huidige beschaving is puur gebaseerd helaas op de blindeling materieel consumptie van goederen en gedachten? met als gevolg het aanvaarden van uitbuiten en onderdrukken van alles wat in de weg hier voor staat .... Wij hebben wel de juiste leidraad maar wij leven helaas niet er naar ...wij zijn even verdwaald ..ooit worden wij wakker ?

Misslai_d
03-05-04, 19:33
inderdaad....incha allah zal t ooit beter worden...ik kan niet meer doen dan hopen dat t goedkomt incha allah.