PDA

Bekijk Volledige Versie : Bent bladi / Ellis n' tamazirt

schepsel
03-05-04, 17:31
Mijn geadachten op dit moment gaan naar jou ..

Groetjes van een bewonderaar van jullie authenticiteit en charme .

Jullie lijken een tweede zon op deze al niet verlaten planeet .

Misslai_d
03-05-04, 18:14
magik wat vragen.,.
waarom heb jij van die geheimzinnige teksten :) :)

schepsel
03-05-04, 19:07
Beste Misslai_d ,

Natuurlijk dat mag ... Of ik geheimzinnige teksten schreef ? ja en nee is mijn aantwoord .. Zelfs als ik wat schreef laat ik me door mijn intuitie leiden ..Graag luister ik naar mijn gevoel ..een moment opname dan en via het schrijven probeer ik me te ontspannen ... mijn gedachten vrij te laten uit spreken ...ach ja ik ben blijkbaar een gevoelsmens met zijn eigen geheimen .. Een direkt duidelijk boodschaap heb ik niet ...Wel als men de emotioneel lading in de woorden kan herkennen ...

Ik kan als ik voor een bekende schrijf heel duidelijk zijn ...Bij deze ik vind de geheimzinnigheid die van je mooie bruine ogen uitsraalt onwijs leuk ...voor mij ben je even geheimzinnig maar dat ligt meer aan mij

Misslai_d
03-05-04, 19:39
het is een compliment..jou zinnen zijn altijd met diepe betekenis geschreven ...alhoewel ik je zinnen goed moet lezen om ze te kunnen begrijpen. zie het niet als een negatief iets..het is juist een compliment;) het is goed dat je op je intuitie afgaat en zo iets opschrijft ;)
zo komt er altijd wat moois uit

schepsel
03-05-04, 19:41
Een kopje koffie .... Ik wou je graag even uitnodigen ?

Bedankt Misslai_d ... Ik waardeer je reactie ...

Eigenlijk voel ik me een beetje verlegen want schrijven in het nedelands is niet mijn sterkste kant ...

Misslai_d
03-05-04, 19:43
met suiker pleezee :o

schepsel
03-05-04, 19:53
oke dan neem ik een tweede kopje met warme melk bij speciaal voor je Misslai_d ...onvergeetelijk moment dan...

snoopyke
17-05-04, 04:38
Geplaatst door schepsel
Een kopje koffie .... Ik wou je graag even uitnodigen ?

Bedankt Misslai_d ... Ik waardeer je reactie ...

Eigenlijk voel ik me een beetje verlegen want schrijven in het nedelands is niet mijn sterkste kant ...
Salam ... verlegen omdat je in het nederlands schrijft??? Exprime toi alors en Français or English? Abla espanol? ... Nee grapje, ben u wat aan het plagen! Smahli!!! xxx PS: welke taal dan wel? :zwaai:

schepsel
18-05-04, 05:45
Beste XX ,

Ma timidite est due aux complements que je venais de recevoire ...
De nature je suis tres modeste ... Ma langue maternelle ecrite est L'arabe ...Mais ma meilleure facon d'expression est celle de mes yeux ...Blague ... he he je ne suis pas vraiment serieux ...
Je suis archaique ...Ce machin d'ordinateur me rend parfois zanzin ...
Pourcela neglige mes fautes d'ortograhe etc..
Ma vie serait moins compliquee si j'étais ignorant ...he he

Malheureusement on ne se connait pas assez bien ...Je me demande c'est tu comprends l'expression qachabti was3a ...

May be , I 've more to tel you the next time ... Very nice to meet you here ...
Groetjes

<ana bouhali schouia , mosamaha ila kattert el hadra ....ila momkine kitbi sche 7aja zina lia ...schofti ana makane ne7chaam ...>
Ma3aassalama

snoopyke
19-05-04, 03:43
Geplaatst door schepsel
Beste XX ,

Ma timidite est due aux complements que je venais de recevoire ...
De nature je suis tres modeste ... Ma langue maternelle ecrite est L'arabe ...Mais ma meilleure facon d'expression est celle de mes yeux ...Blague ... he he je ne suis pas vraiment serieux ...
Je suis archaique ...Ce machin d'ordinateur me rend parfois zanzin ...
Pourcela neglige mes fautes d'ortograhe etc..
Ma vie serait moins compliquee si j'étais ignorant ...he he

Malheureusement on ne se connait pas assez bien ...Je me demande c'est tu comprends l'expression qachabti was3a ...

May be , I 've more to tel you the next time ... Very nice to meet you here ...
Groetjes

<ana bouhali schouia , mosamaha ila kattert el hadra ....ila momkine kitbi sche 7aja zina lia ...schofti ana makane ne7chaam ...>
Ma3aassalama
Salut toi!!! Non excuse moi mais je ne comprend pas ce que tu veux dire par "qachabti was3a" 1000 pardons!!! :auw: Peut etre parce que je ne me donne pas la peine de réfléchir ...als u het begrijpt??? t'Is nogal laat hé!!! Nog een klein vraagje! Mag ik? Pourquoi dis-tu "de nature je suis très modeste"...wat bedoel je daarmee??? :strik: Ben misschien wat te ver aan het zoeken??? See ya...