PDA

Bekijk Volledige Versie : PB ligt in coma..............



Rabi'ah.
04-05-04, 11:54
Ligt het nou aan mij of is dit discussieforum sinds het "mooi" weer is (=naar Nederlandse begrippen :duivels: :p ) op sterven na dood.....

Het is hier zooooooooooo saai :droef:

:( :traan:

David
04-05-04, 11:58
Tja, je hebt wel een beetje gelijk. Maar over die nichten van torens hype ben ik nu ook wel uitgeluld. Zullen we even vette ruzie gaan maken, om weer wat leven in de brouwerij te krijgen? Jij mag een onderwerp kiezen, dan ben ik het er meteen niet mee eens, en daar gaan we dan!

Idee? :D

mark61
04-05-04, 11:58
Niet getreurd, het is alweer beroerd weer. Maar geef jij s je mening over Nigeria.

In het algemeen geldt: de onderwerpen zijn bekend, de posities ingenomen, de loopgraven diep uitgegraven. Overlopers en neutralen worden terstond door beide partijen eendrachtig afgeknald. :chinees:

David
04-05-04, 12:03
Geplaatst door mark61
Niet getreurd, het is alweer beroerd weer. Maar geef jij s je mening over Nigeria.

In het algemeen geldt: de onderwerpen zijn bekend, de posities ingenomen, de loopgraven diep uitgegraven. Overlopers en neutralen worden terstond door beide partijen eendrachtig afgeknald. :chinees:


Ik ben het absoluut niet eens met Nigeria! :fuckit2:

mark61
04-05-04, 12:28
Ik ben ertegen! En tegen jou ook! Verzin zelf maar waarom! :motorzaag

David
04-05-04, 12:39
Geplaatst door mark61
Ik ben ertegen! En tegen jou ook! Verzin zelf maar waarom! :motorzaag


Laat ik je dit vertellen, jij hypocriet: ik leen me niet voor jouw politieke spelletjes. Je probeert me te demoniseren en voert een hetse, zowel tegen mij als tegen dingen. En het wordt tijd dat ik dit niet langer pik. :kotsen2: :kotsen2:

mark61
04-05-04, 12:48
Geplaatst door David
Laat ik je dit vertellen, jij hypocriet: ik leen me niet voor jouw politieke spelletjes. Je probeert me te demoniseren en voert een hetse, zowel tegen mij als tegen dingen. En het wordt tijd dat ik dit niet langer pik. :kotsen2: :kotsen2:

Daar ga je weer, met je gebruikelijke zionistische sodomiepropagerende fundamentalistische insinuaties tegen onschuldigen die zich niet kunnen verweren. Types zoals Rabi`ah :terrorist die de boel komen opstoken waarna lui zoals jij onder hun steen vandaan kruipen om olie op het vuur te gooien! Beheer! :aftel:




Hmm, dat gaat me makkelijk af. Toch iets opgestoken op dit forum :hihi:

David
04-05-04, 12:53
Erg laf van je, zoals gebruikelijk, kruisvaarder. Je hebt geen argumenten en dan val je mij als persoon aan. Misschien is het beter als je je beklag gaat doen op Pisrael.nl ipv op je hypocriete manier mij aan te vallen. Maar daar ben je waarschijnlijk te laf voor. En de Nederlandse wet moet je ook eens wat beter lezen, daart staat namelijk heel duidelijk in dat dit niet kan. En alsof de bijbel beter is. :maf2:

mark61
04-05-04, 13:07
Geplaatst door David
Erg laf van je, zoals gebruikelijk, kruisvaarder. Je hebt geen argumenten en dan val je mij als persoon aan. Misschien is het beter als je je beklag gaat doen op Pisrael.nl ipv op je hypocriete manier mij aan te vallen. Maar daar ben je waarschijnlijk te laf voor. En de Nederlandse wet moet je ook eens wat beter lezen, daart staat namelijk heel duidelijk in dat dit niet kan. En alsof de bijbel beter is. :maf2:

Pisrael.nl, daar ben ik al 40 keer geband. Die hypocriete crypto-moslim zionisten zijn geen haar beter dan die door de Mossad betaalde salafistisch-wahhabitische h-werpers. De Nederlandse wet stemt voor 98% overeen met de shari`a, dus dat verbaast me niets. Nee je moet de koran en de bijbel zonder omslag s naast elkaar leggen, een knappe theoloog/fqih die het verschil eruit haalt. Boeken zijn er om te verbranden! We weten wel hoe jullie door jullie djihadistische Schotels worden opgeruid elke westerling te vermoorden! Met onze Westerse Technologie nog wel. Die Satellieten moeten uit de ruimte worden geschoten.



Zo Rabi`ah, begint het er al een beetje op te lijken? Het bewijs wordt geleverd als deze hele thread wordt verwijderd.

freya
04-05-04, 13:08
Geplaatst door mark61
Daar ga je weer, met je gebruikelijke zionistische sodomiepropagerende fundamentalistische insinuaties tegen onschuldigen die zich niet kunnen verweren. Types zoals Rabi`ah :terrorist die de boel komen opstoken waarna lui zoals jij onder hun steen vandaan kruipen om olie op het vuur te gooien! Beheer! :aftel:




Hmm, dat gaat me makkelijk af. Toch iets opgestoken op dit forum :hihi:

Waarom haal jij er altijd weer Nigeria bij?! :moe:

In een ander topic deed je dat ook al, en toen hebben diverse andere prikkers je er al op gewezen dat je gewoon ongelijk hebt.

Als je zo door gaat dan ga ik al die posts hier copy/patsen :student:

Ik sprak vorige week nog de neef van de voorzitter van de overkoepelende organisatie van Nigeriaanse belangenverenigingen en die zei ook dat ik fantastisch ben en altijd gelijk heb :blowen:
Dus hou jij nu maar gauw je mond :kalasniko

Heb ik al verteld dat ik ook de vrouw van de chaufeur van de dochter van de ambassadeur ken? Daar heb ik laatst nog reuze gezellig mee staan praten.

Couscousje
04-05-04, 13:09
Geplaatst door Rabi'ah.
Ligt het nou aan mij of is dit discussieforum sinds het "mooi" weer is (=naar Nederlandse begrippen :duivels: :p ) op sterven na dood.....

Het is hier zooooooooooo saai :droef:

:( :traan:

Stilte voor de storm.

mrz
04-05-04, 13:11
Hmmm, moet ik ruilen?

Al3arbi
04-05-04, 13:12
Geplaatst door Couscousje
Stilte voor de storm.


Idd, voor de voetbalwedstrijd van vanavond...:)

David
04-05-04, 13:18
Geplaatst door freya
Waarom haal jij er altijd weer Nigeria bij?! :moe:

In een ander topic deed je dat ook al, en toen hebben diverse andere prikkers je er al op gewezen dat je gewoon ongelijk hebt.

Als je zo door gaat dan ga ik al die posts hier copy/patsen :student:

Ik sprak vorige week nog de neef van de voorzitter van de overkoepelende organisatie van Nigeriaanse belangenverenigingen en die zei ook dat ik fantastisch ben en altijd gelijk heb :blowen:
Dus hou jij nu maar gauw je mond :kalasniko

Heb ik al verteld dat ik ook de vrouw van de chaufeur van de dochter van de ambassadeur ken? Daar heb ik laatst nog reuze gezellig mee staan praten.


Van onder welke steen ben jij nou weer gekropen?

:moe:


Je valt in herhalingen lieverd. Maar dat zijn we van jou wel gewend.

Welke ambassadeur? Rascisme noem ik dit!

mark61
04-05-04, 13:21
Geplaatst door freya
Waarom haal jij er altijd weer Nigeria bij?! :moe: In een ander topic deed je dat ook al, en toen hebben diverse andere prikkers je er al op gewezen dat je gewoon ongelijk hebt. Als je zo door gaat dan ga ik al die posts hier copy/patsen :student:

Dan moet je die posts maar eens goed patsen dan kun je zien dat ik altijd gelijk heb! Ik baseer mijn meningen op het Oude Testament, het Concilie van Nicea en de Dordtse Synode van 1423. Dus wie heeft hier nou geen bronnen?


Ik sprak vorige week nog de neef van de voorzitter van de overkoepelende organisatie van Nigeriaanse belangenverenigingen en die zei ook dat ik fantastisch ben en altijd gelijk heb :blowen:
Dus hou jij nu maar gauw je mond :kalasniko

Zo zijn jullie altijd, over de ruggen van onschuldige inboorlingen je gelijk proberen te halen. Alles alleen maar ter meerdere eer en glorie van jezelf. En dan proberen de Verlichting en zijn Holocaust te ontkennen terwijl je zonder die subsidieruif niets voorstelt!


Heb ik al verteld dat ik ook de vrouw van de chaufeur van de dochter van de ambassadeur ken? Daar heb ik laatst nog reuze gezellig mee staan praten.

Ja en dan iedereen kennen en hun steun en toeverlaat zijn. Die vrouw kan zeker geen flatus laten zonder jouw bijstand en begeleiding? Heb je daar niet zo'n fotoserie van, enge nigerianenlover?

David
04-05-04, 13:22
Geplaatst door mark61
. Boeken zijn er om te verbranden! .



:moe:


Sinds wanneer heb jij verstand van boeken?

mrz
04-05-04, 13:26
Hmm thnx? David voor nog een optie... :/

mark61
04-05-04, 13:27
Geplaatst door David
:moe:


Sinds wanneer heb jij verstand van boeken?

Ze branden het beste als je ze met benzine overgiet. Een bibliotheek bombarderen is nog effectiever. Je bevrijdt maar zo een heel volk van eeuwen van morele aberraties. Wie heeft er meer dan 1 boek nodig? En als dat toch het enige is, kan lezen en schrijven worden afgeschaft. Een klein college van Betrouwbare Boeklezers zal ons leiden op het Lichtend Pad in de duisternis.

~Panthera~
04-05-04, 13:30
Pigmee-werpen mag zeker ook niet meer ? :moe:

barfly
04-05-04, 13:33
Geplaatst door Al3arbi
Idd, voor de voetbalwedstrijd van vanavond...:)

Pas maar op, angkor houdt niet van die geintjes voor je 't weet heb je 48 strafpunten :student:

David
04-05-04, 13:33
Geplaatst door mark61
Ze branden het beste als je ze met benzine overgiet. Een bibliotheek bombarderen is nog effectiever. Je bevrijdt maar zo een heel volk van eeuwen van morele aberraties. Wie heeft er meer dan 1 boek nodig? En als dat toch het enige is, kan lezen en schrijven worden afgeschaft. Een klein college van Betrouwbare Boeklezers zal ons leiden op het Lichtend Pad in de duisternis.


Typisch voor jou dat je onmiddellijk de door het imperialisme gesteunde terreur erbij moet halen. De derde wereld dom houden, daar gaat hetjou altijd al om. Maar waar ben je als elders precies hetzelfde gebeurd? Dan zwijg je, zoals jullie altijd doen. Want dat soort misdaden zijn blijkbaar minder erg, dat bloed is vrijwel gratis. En verbranden? Met benzine? Over de ruggen van wie? En het aantal onschuldigen wat daar bij valt is zeker Collateral damage?

Laf. Heel laf.

Bofko
04-05-04, 13:34
Geplaatst door ~Panthera~
Pigmee-werpen mag zeker ook niet meer ? :moe:

Ja , en dat begon al bijna net als kuikenzuigen en varkens pesten tot onze nationale folklore te horen :moe:

~Panthera~
04-05-04, 13:40
Geplaatst door Bofko
Ja , en dat begon al bijna net als kuikenzuigen en varkens pesten tot onze nationale folklore te horen :moe:
----------------------

ja, wat een fantastische cultuur he ? :moe:
Pigmee-werpen had tenminste nog iets exclusiefs.

Bofko
04-05-04, 13:46
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

ja, wat een fantastische cultuur he ? :moe:
Pigmee-werpen had tenminste nog iets exclusiefs.

Zeker, hoewel er de laatste tijd wel erg veel genetisch gemanipuleerde pigmeeen gebruikt werden. Leken wel reusjes. Nou,dan kun je het als beginnend pigmee-werper wel schudden. En dan wordt weer winnen belangrijker dan meedoen. :moe:

Mark
04-05-04, 13:46
Geplaatst door Al3arbi
Idd, voor de voetbalwedstrijd van vanavond...:)

:haha: waar haalt ie het vandaan, werkelijk :haha:



:maf2:


:kwaad:


:tik:

David
04-05-04, 13:48
Geplaatst door mrz
Hmm thnx? David voor nog een optie... :/



:jammer:

Rabi'ah.
04-05-04, 13:50
Hhehehehehhehe......het wordt al wat gezelliger zie ik. :strik:

Nu moeten alleen nog maar Taouanza, Julien, Arnd en Deeqje op volle kracht terugkeren, en dan is het weer als vanouds...........




































:wohaa: Joepie!!!!!!!!!! :wohaa:

mark61
04-05-04, 13:52
Panthera en Bofko, jullie verstoren hier een serieuze discussie met jullie dom en niet ter zake doend commentaar. Ga in de zandbak spelen als je niet op de bres wilt staan voor onze Beschaving! Of trek meteen zo'n burqa aan! Willoos leveren jullie 2000 jaar beschaving uit aan de barbaren. Jullie zijn een schande voor je volk! :zweep:

~Panthera~
04-05-04, 13:53
Geplaatst door Bofko
Zeker, hoewel er de laatste tijd wel erg veel genetisch gemanipuleerde pigmeeen gebruikt werden. Leken wel reusjes. Nou,dan kun je het als beginnend pigmee-werper wel schudden. En dan wordt weer winnen belangrijker dan meedoen. :moe:
-----------------

Ja, dat genetische gemanipuleer heb ik wel zo'n hekel aan; waren ze net lekker op lengte en gewicht, krijg je dat gehannes weer. :moe:
Elke verandering is dus geen verbetering.

~Panthera~
04-05-04, 13:58
Geplaatst door mark61
Panthera en Bofko, jullie verstoren hier een serieuze discussie met jullie dom en niet ter zake doend commentaar. Ga in de zandbak spelen als je niet op de bres wilt staan voor onze Beschaving! Of trek meteen zo'n burqa aan! Willoos leveren jullie 2000 jaar beschaving uit aan de barbaren. Jullie zijn een schande voor je volk! :zweep:
-------------------------------------

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/ATT.gif :fpuh: :D

mark61
04-05-04, 14:00
Geplaatst door David
Typisch voor jou dat je onmiddellijk de door het imperialisme gesteunde terreur erbij moet halen. De derde wereld dom houden, daar gaat hetjou altijd al om. Maar waar ben je als elders precies hetzelfde gebeurd? Dan zwijg je, zoals jullie altijd doen. Want dat soort misdaden zijn blijkbaar minder erg, dat bloed is vrijwel gratis. En verbranden? Met benzine? Over de ruggen van wie? En het aantal onschuldigen wat daar bij valt is zeker Collateral damage?

Laf. Heel laf.

Typisch iets voor jou om te insinueren dat ik iets bedoel wat er niet staat. Integendeel, wij hebben altijd het beste met de rest van de wereld voorgehad. Maar als ze niet willen luisteren, dan moeten ze (soms) maar voelen. En ja, waar gehakt wordt vallen spaanders. Zo moeten er af en toe gevangenen flink aan de tand gevoeld worden om erger te voorkomen. We kunnen die mensen niet gaan laten denken dat ze gelijk aan ons zijn als ze niet gewoon net zo willen worden als wij. Wij zijn toch Universeel? Ach, dat van die benzine was maar een grapje. Met napalmtapijten pak je het natuurlijk wat serieuzer aan. We hadden ze gewaarschuwd tenslotte. Jullie strijdmethoden zijn daarentegen geniepig. Bloed stroomt misschien niet letterlijk, maar wat te denken van al die arme oude mensen die drie maanden dood liggen in die achterstandswijken omdat hun familie niet meer op bezoek durft te komen vanwege dat tuig dat Paars met open armen heeft binnengehaald? En omdat de buren denken: 'hè hè, weer een Kafir naar de hel'? Wie komt er voor die oudjes op? Die liggen te kwijlen in hun eigen excrement omdat die nieuwkomers zonodig allemaal moeten studeren (denk aan die studiebeurzen!) en Arts en Jurist moeten worden zodat de gewone man geen verzorging meer kan krijgen van een toegewijde verpleegster? He?

Bofko
04-05-04, 14:05
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Ja, dat genetische gemanipuleer heb ik wel zo'n hekel aan; waren ze net lekker op lengte en gewicht, krijg je dat gehannes weer. :moe:
Elke verandering is dus geen verbetering.

Een klein beetje aero-dynamica in die dwergen kweken heb ik geen moeite mee. Want dan gooi je wel verder. Maar ik zeg dan: "Doe dat dan op een natuurlijke manier , bijv. met de kaasschaaf-methode ". :moe:

mark61
04-05-04, 14:14
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------------------

:fpuh: :D

Asshole/Bitch Test (http://www.fuali.com/test.aspx?id=115)

dr is nog zo'n filmpje maar dan versie pootjehaken. .MPG 390 KB dus die kon ik niet uploaden. Dan deze maar.

Tomas
04-05-04, 14:14
Spot er maar mee.

mark61
04-05-04, 14:17
Geplaatst door Tomas
Spot er maar mee.

Waarmee? Doe eerst zelf maar eens die asshole test, dan zien we wel verder.

Proberen David en ik hier een beetje een originele puberhaatpolemiek, eh, een serieuze discussie op te zetten, krijg je weer van dat relativerende gedoe en grapjes.

~Panthera~
04-05-04, 14:18
Geplaatst door Bofko
Een klein beetje aero-dynamica in die dwergen kweken heb ik geen moeite mee. Want dan gooi je wel verder. Maar ik zeg dan: "Doe dat dan op een natuurlijke manier , bijv. met de kaasschaaf-methode ". :moe:
---------------------------

Ja......een BEETJE, maar met dit geklooi is het nu wel zo, dat als je ze een kleine lift geeft, ze wel op Jamaica eindigen, en dat vind ik toch net IETS te ver gaan.
Bovendien verhoogt het de kosten van het terugvinden van ze.
En dat, terwijl de contributie ook al is verhoogd.
Waar is het einde ?? :moe:

Bofko
04-05-04, 14:21
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------

Ja......een BEETJE, maar met dit geklooi is het nu wel zo, dat als je ze een kleine lift geeft, ze wel op Jamaica eindigen, en dat vind ik toch net IETS te ver gaan.
Bovendien verhoogt het de kosten van het terugvinden van ze.
En dat, terwijl de contributie ook al is verhoogd.
Waar is het einde ?? :moe:

Het einde is zoek :D

~Panthera~
04-05-04, 14:23
Geplaatst door mark61
Asshole/Bitch Test (http://www.fuali.com/test.aspx?id=115)

dr is nog zo'n filmpje maar dan versie pootjehaken. .MPG 390 KB dus die kon ik niet uploaden. Dan deze maar.
---------------------------------------

YOU ARE 47 % ASSHOLE/BITCH !

You may think you are an asshole or a bitch, but the truth is you are a good person at heart. Yeah sure, you can have a mean streak in you, but most of the people you meet like you.
----------

Valt alweer mee. :moe:

mark61
04-05-04, 14:39
Geplaatst door ~Panthera~
---------------------------------------

YOU ARE 47 % ASSHOLE/BITCH !

You may think you are an asshole or a bitch, but the truth is you are a good person at heart. Yeah sure, you can have a mean streak in you, but most of the people you meet like you.
----------

Valt alweer mee. :moe:

Valt me een beetje tegen. Ben je wel helemaal eerlijk geweest?:hihi:

YOU ARE 73 % ASSHOLE/BITCH !

You are abrasive, some people really hate you, but there may be a group of other tight knit assholes and bitches that you hang out with and get you. Everybody else? Fuck ‘em.

Kom kom, er zijn hier vast mensen die het beter kunnen..

David
04-05-04, 14:41
Geplaatst door mark61
Waarmee? Doe eerst zelf maar eens die asshole test, dan zien we wel verder.

Proberen David en ik hier een beetje een originele puberhaatpolemiek, eh, een serieuze discussie op te zetten, krijg je weer van dat relativerende gedoe en grapjes.

Om de hete brij heendraaien, dat is wat die hypocrieten hier kunnen. Kop in het zand politiek.

verder heb ik jou echt niet nodig om mezelf te verdedigen, imperialistische, zionistische, extremistische, heterosexistische kruisvaarder!

Tomas
04-05-04, 14:52
En ondertussen sterven er miljoenen in de derde wereld aan ondervoeding.



YOU ARE 100 % ASSHOLE/BITCH !

You are one of those people that love to hear the sound of their voice. That and your lousy attitude make for a mixture as toxic next-day-mexican-dinner-ass-drip.

mark61
04-05-04, 14:56
Geplaatst door David
Om de hete brij heendraaien, dat is wat die hypocrieten hier kunnen. Kop in het zand politiek.

Van die 'de integratie is best wel geslaagd' paarskonten. Blind voor de rand van de afgrond waarop ze staan.


verder heb ik jou echt niet nodig om mezelf te verdedigen, imperialistische, zionistische, extremistische, heterosexistische kruisvaarder!

Ik jou verdedigen? Ik laat je net zo lief door de IDF afknallen. Fundamentalistisch-teggogistische moslimmietige bejaardenmoordenaar!

David
04-05-04, 15:04
Geplaatst door mark61
Van die 'de integratie is best wel geslaagd' paarskonten. Blind voor de rand van de afgrond waarop ze staan.



Ik jou verdedigen? Ik laat je net zo lief door de IDF afknallen. Fundamentalistisch-teggogistische moslimmietige bejaardenmoordenaar!


Ik begrijp jou niet. Waarom meteen zo grof? Als je geen zinnige argumenten hebt, gestaaft door bronnen, hou dan je mond. :moe:

mark61
04-05-04, 15:09
Geplaatst door Tomas
En ondertussen sterven er miljoenen in de derde wereld aan ondervoeding.

YOU ARE 100 % ASSHOLE/BITCH !

You are one of those people that love to hear the sound of their voice. That and your lousy attitude make for a mixture as toxic next-day-mexican-dinner-ass-drip.

Ja en hoe komt dat? Sturen wij rundvleesbergen, melkplassen, tomatenstapels en doorgedraaide bossen narcissen gratis daar naartoe, wat ze er mee doen weet je niet, en dan klagen ze dat we de locale economie verstoren! En dan al die wapens die we ze geven om de beschaving te verdedigen! Ondankbare honden. Terwijl ze wel geld hebben om massaal hierheen te vliegen en ons te bombarderen. Met onze eigen wapens nog wel. Je probeert die mensen te beschaven, maar terwijl ze in de modder liggen te sterven durven ze nog kritiek te hebben op onze Verlichting, die hen toch heeft geleerd hoe je efficiënt ontevreden massa's heropvoedt.

Toxic next-day-mexican-dinner-ass-drip. Het is dat je het zelf zegt. Sterven aan ondervoeding, pfff....te lui om voor hun dagelijks brood te werken zal je bedoelen. Alleen maar hun hand ophouden, nooit is het genoeg. Al honderden jaren proberen we daar rechtstaten en democratische regeringen te vestigen, maar er komt een moment dat je moet zeggen: ze willen gewoon niet!

mark61
04-05-04, 15:14
Geplaatst door David
Ik begrijp jou niet. Waarom meteen zo grof? Als je geen zinnige argumenten hebt, gestaaft door bronnen, hou dan je mond. :moe:

Ik mijn mond houden? Je lijkt zo'n Taouanza wel, altijd van die veelbetekenende smilies, maar als het eropaan komt, weinig wol. Ik heb mijn Bronnen aan het begin al gegeven, nou jij nog. Vertel eerst eens hoe het komt dat onze bejaarden zo jammerlijk aan hun eind komen? Of is dat het muzelmanse antwoord op euthanasie? En leer een keer spellen. Hebben we je gratis 40 jaar naar school laten gaan, kan je nog geen t van een d onderscheiden. Schrijver worden, in de politiek, dokters, advocaten, toe maar. Maar onze stront opruimen, ho maar. Ondank is 's werelds loon.

David
04-05-04, 15:17
Geplaatst door mark61
Ja en hoe komt dat? Sturen wij rundvleesbergen, melkplassen, tomatenstapels en doorgedraaide bossen narcissen gratis daar naartoe, wat ze er mee doen weet je niet, en dan klagen ze dat we de locale economie verstoren! En dan al die wapens die we ze geven om de beschaving te verdedigen! Ondankbare honden. Terwijl ze wel geld hebben om massaal hierheen te vliegen en ons te bombarderen. Met onze eigen wapens nog wel. Je probeert die mensen te beschaven, maar terwijl ze in de modder liggen te sterven durven ze nog kritiek te hebben op onze Verlichting, die hen toch heeft geleerd hoe je efficiënt ontevreden massa's heropvoedt.

Toxic next-day-mexican-dinner-ass-drip. Het is dat je het zelf zegt. Sterven aan ondervoeding, pfff....te lui om voor hun dagelijks brood te werken zal je bedoelen. Alleen maar hun hand ophouden, nooit is het genoeg. Al honderden jaren proberen we daar rechtstaten en democratische regeringen te vestigen, maar er komt een moment dat je moet zeggen: ze willen gewoon niet!



Ik ben sprakeloos.

David
04-05-04, 15:26
Geplaatst door mark61
Ik mijn mond houden? Je lijkt zo'n Taouanza wel, altijd van die veelbetekenende smilies, maar als het eropaan komt, weinig wol. Ik heb mijn Bronnen aan het begin al gegeven, nou jij nog. Vertel eerst eens hoe het komt dat onze bejaarden zo jammerlijk aan hun eind komen? Of is dat het muzelmanse antwoord op euthanasie? En leer een keer spellen. Hebben we je gratis 40 jaar naar school laten gaan, kan je nog geen t van een d onderscheiden. Schrijver worden, in de politiek, dokters, advocaten, toe maar. Maar onze stront opruimen, ho maar. Ondank is 's werelds loon.


Ik was sprakeloos, maar nu niet meer.
Stront is haram, waarom zou ik die opruimen, mijn lijf is geen versleten koperen verstopte afvoerpijp. En wat denk jij te weten van mijn cultuur? Hoe durf je te spreken voor anderen? In mijn cultuur sterven bejaarden niet eenzaam, hooguit nachtblind. Of dat muzelmans is weet ik niet, want met díé gasten heb ik niks te maken, al tracht je dat nu wel te insinueren. en trouwens, hoe durf je over bejaarden te praten, terwijl jouw overvoedde, volgevreten soortgenoren genoeg kinderen ter wereld op een hele schofterige manier! Daar hebben d en t helemaal niets mee te maken, dat weet je donders goed. Laat staan die advocaten waar je meteen mee gaat dreigen.

En wat nou veertig jaar naar school? I'm 39, sweety. Thirtynine! Thin and gorgeous! :D

~Panthera~
04-05-04, 15:39
Geplaatst door mark61
Valt me een beetje tegen. Ben je wel helemaal eerlijk geweest?:hihi:


-----------------

Never reveal you'r thrue nature. :hihi:


http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/aufsmaul.gif

mark61
04-05-04, 15:43
Geplaatst door David
Ik was sprakeloos, maar nu niet meer.
Stront is haram, waarom zou ik die opruimen, mijn lijf is geen versleten koperen verstopte afvoerpijp. En wat denk jij te weten van mijn cultuur? Hoe durf je te spreken voor anderen? In mijn cultuur sterven bejaarden niet eenzaam, hooguit nachtblind. Of dat muzelmans is weet ik niet, want met díé gasten heb ik niks te maken, al tracht je dat nu wel te insinueren. en trouwens, hoe durf je over bejaarden te praten, terwijl jouw overvoedde, volgevreten soortgenoren genoeg kinderen ter wereld op een hele schofterige manier! Daar hebben d en t helemaal niets mee te maken, dat weet je donders goed. Laat staan die advocaten waar je meteen mee gaat dreigen.

En wat nou veertig jaar naar school? I'm 39, sweety. Thirtynine! Thin and gorgeous! :D

Je weet donders goed dat koperen pijpen er zijn om te ontstoppen, op een hygiënische manier. Een goed verzorgde afvoerpijp gaat een mensenleven mee. Nachtblind na gedwongen te zijn blootgesteld aan die afschuwelijke discolichten in die onuitspreekbare poelen des verderfs met die onuitsprekelijke godslasterende namen zeker. Mijn soort eet het brood dat hij in het zweet des aanschijns verdient heeft, ja. En kan daar soms wat corpulent van worden. Die kinderen hadden toch al geen overlevingskans dankzij hun onverantwoordelijke ouders. Ze zouden ons dankbaar moeten zijn dat wij hen uit hun lijden verlossen. Wij hebben tenminste een humane cultuur. Uit de rest van je reactie blijkt dat jullie voorlopig nog in geen honderd jaar je magere door welke oorzaak dan ook bruine kont tussen de advocatuur kunnen wringen. Anorexia als schoonheidsideaal, zie hoever het is gekomen met dit land. Dan weten die bigi mama's toch beter wat een echte man wil. Dat moet ik ze toch nageven. Wie had dat ooit kunnen vermoeden.

David
04-05-04, 15:54
Geplaatst door mark61
Je weet donders goed dat koperen pijpen er zijn om te ontstoppen, op een hygiënische manier. Een goed verzorgde afvoerpijp gaat een mensenleven mee. Nachtblind na gedwongen te zijn blootgesteld aan die afschuwelijke discolichten in die onuitspreekbare poelen des verderfs met die onuitsprekelijke godslasterende namen zeker. Mijn soort eet het brood dat hij in het zweet des aanschijns verdient heeft, ja. En kan daar soms wat corpulent van worden. Die kinderen hadden toch al geen overlevingskans dankzij hun onverantwoordelijke ouders. Ze zouden ons dankbaar moeten zijn dat wij hen uit hun lijden verlossen. Wij hebben tenminste een humane cultuur. Uit de rest van je reactie blijkt dat jullie voorlopig nog in geen honderd jaar je magere door welke oorzaak dan ook bruine kont tussen de advocatuur kunnen wringen. Anorexia als schoonheidsideaal, zie hoever het is gekomen met dit land. Dan weten die bigi mama's toch beter wat een echte man wil. Dat moet ik ze toch nageven. Wie had dat ooit kunnen vermoeden.


Je kan het zionistische dak op met je slappe argumenten. Ik ga de kroeg in. Een vrouw op het slechte pad brengen en haar verbieden ooit nog te eten. Tabé! :vingers:

mrz
04-05-04, 16:24
YOU ARE 45 % ASSHOLE!

You may think you are an asshole or a bitch, but the truth is you are a good person at heart. Yeah sure, you can have a mean streak in you, but most of the people you meet like you.

http://www.fuali.com/test.aspx?id=115

Nouja zeg, was het maar zo'n feest... :mad:

Zwarte Schaap
04-05-04, 17:55
Geplaatst door David
Stront is haram, waarom zou ik die opruimen, mijn lijf is geen versleten koperen verstopte afvoerpijp.

Stront is niet haram maar onrein. Haram betekent verboden. Als stront verboden is dan zou je niet naar het toilet mogen gaan. Het binnendringen van je geslachtsorgaan in de menselijke strontafvoerleiding is wel haram.

Verder worden koperen pijpen nooit gebruikt als afvoerpijp, koperen pijpen worden vooral gebruikt bij de drinkwatertoevoer en gasleidingen binnen in het huis. Afvoerpijpen waren vroeger vooral van lood maar tegenwoordig is het standaard een PVC-buis.

freya
04-05-04, 17:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Stront is niet haram maar onrein. Haram betekent verboden. Als stront verboden is dan zou je niet naar het toilet mogen gaan. Het binnendringen van je geslachtsorgaan in de menselijke strontafvoerleiding is wel haram.

Verder worden koperen pijpen nooit gebruikt als afvoerpijp, koperen pijpen worden vooral gebruikt bij de drinkwatertoevoer en gasleidingen binnen in het huis. Afvoerpijpen waren vroeger vooral van lood maar tegenwoordig is het standaard een PVC-buis.

That's the spirit schaap! :hihi:

David
05-05-04, 10:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Stront is niet haram maar onrein. Haram betekent verboden. Als stront verboden is dan zou je niet naar het toilet mogen gaan. Het binnendringen van je geslachtsorgaan in de menselijke strontafvoerleiding is wel haram.

Verder worden koperen pijpen nooit gebruikt als afvoerpijp, koperen pijpen worden vooral gebruikt bij de drinkwatertoevoer en gasleidingen binnen in het huis. Afvoerpijpen waren vroeger vooral van lood maar tegenwoordig is het standaard een PVC-buis.



:handbang: :handbang: :handbang: BLACK SHEEP RULES! :handbang: :handbang: :handbang:

Rabi'ah.
27-05-04, 21:46
En drie weken later ligt het PB weer eens in coma. :moe: (Zie ook het nieuwe onderschrift van Taouanza)